Precies.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Volgens mij doet Poetin juist het tegenovergestelde van wat hij zegt
Mm...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig was de OVSE er nog anders had je helemaal geen inzicht gehad in wat er is gebeurd op de crash site. Vooral de eerste dagen van belang.
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef helitt het volgende:
Waarom die haat tegen Rusland??
Er is 0,0 bewijs ..
Net Amerikanen ...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef agter het volgende:
[..]
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?
Is toch geen haat, men probeert te duiden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef helitt het volgende:
Waarom die haat tegen Rusland??
Er is 0,0 bewijs ..
Ik ook. Ik gun de Russen ook de voorspoed en vrijheid zoals wij die hebben maar Poetin kiest voor isolatie ipv. economische en culturele samenwerking met het Westen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat nu plots de Russen het moeten ontgelden. Dan heb ik het over het volk en niet hun leiders.
Oh, en die hebben op lange termijn geen invloed op onze economie? Het volk word uiteindelijk wel degelijk geraakt(werkloosheid). De EU is nergens te bekennen. Hebben op een markt wat staan schreeuwen en nu het erop aankomt zijn ze nergens te vinden. Ze zijn volgens Frits Bolkestein zo verdeeld dat ze het niet eens kunnen worden over welke sancties er nou genomen moeten worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:45 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dit zijn geen sancties tegen de bevolking maar heel gericht tegen bepaalde personen en bedrijven.
Ben benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:43 schreef DeJori het volgende:
twitter:MinPres twitterde op zondag 27-07-2014 om 16:42:52Vanaf 17.30 persverklaring van MinPres Rutte over laatste ontwikkelingen nav ramp #MH17. Live te volgen via http://t.co/PGESxRHjZd reageer retweet
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef agter het volgende:
[..]
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?
Special forces jonguh...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Dus dan is het okay als Rusland dat doet?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten.
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:01 schreef agter het volgende:
[..]
Dus dan is het okay als Rusland dat doet?
Goed argument!
Omdat ze wegblijven als het onveilig is? ;')quote:
Helaas wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.
Het was een joke richting superniger die hier vaak roept om inzet van special forces.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mag je hopen dat je dan niet teveel van dit tuig tegenkomt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was een joke richting superniger die hier vaak roept om inzet van special forces.
Het probleem is dat je moet afmaken waar je aan begonnen bent. Wij hebben eenzijdig de oorlog tegen het terrorisme stil gelegd, omdat Obama liever ging Golfen. Het resultaat is dat de Jihad-strijders zich hebben kunnen hergroeperen. ISIS bijvoorbeeld, is afkomstig van dezelfde groep die de burgeroorlog in Irak aanwakkerde een aantal jaar geleden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef Cherna het volgende:
[..]Het was ook geen opmerking richt jou, maar een vervolg op de special forces
. Ik snapte je bedoeling.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |