Precies.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Volgens mij doet Poetin juist het tegenovergestelde van wat hij zegt
Mm...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig was de OVSE er nog anders had je helemaal geen inzicht gehad in wat er is gebeurd op de crash site. Vooral de eerste dagen van belang.
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef helitt het volgende:
Waarom die haat tegen Rusland??
Er is 0,0 bewijs ..
Net Amerikanen ...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef agter het volgende:
[..]
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?
Is toch geen haat, men probeert te duiden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef helitt het volgende:
Waarom die haat tegen Rusland??
Er is 0,0 bewijs ..
Ik ook. Ik gun de Russen ook de voorspoed en vrijheid zoals wij die hebben maar Poetin kiest voor isolatie ipv. economische en culturele samenwerking met het Westen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat nu plots de Russen het moeten ontgelden. Dan heb ik het over het volk en niet hun leiders.
Oh, en die hebben op lange termijn geen invloed op onze economie? Het volk word uiteindelijk wel degelijk geraakt(werkloosheid). De EU is nergens te bekennen. Hebben op een markt wat staan schreeuwen en nu het erop aankomt zijn ze nergens te vinden. Ze zijn volgens Frits Bolkestein zo verdeeld dat ze het niet eens kunnen worden over welke sancties er nou genomen moeten worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:45 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dit zijn geen sancties tegen de bevolking maar heel gericht tegen bepaalde personen en bedrijven.
Ben benieuwd wat hij te melden heeft.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:43 schreef DeJori het volgende:
twitter:MinPres twitterde op zondag 27-07-2014 om 16:42:52Vanaf 17.30 persverklaring van MinPres Rutte over laatste ontwikkelingen nav ramp #MH17. Live te volgen via http://t.co/PGESxRHjZd reageer retweet
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:49 schreef agter het volgende:
[..]
Voor wapenleveranties? Steun aan de rebellen? Chaos veroorzaken in een ander land?
Special forces jonguh...quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Dus dan is het okay als Rusland dat doet?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten.
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:01 schreef agter het volgende:
[..]
Dus dan is het okay als Rusland dat doet?
Goed argument!
Omdat ze wegblijven als het onveilig is? ;')quote:
Helaas wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.
Het was een joke richting superniger die hier vaak roept om inzet van special forces.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mag je hopen dat je dan niet teveel van dit tuig tegenkomt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was een joke richting superniger die hier vaak roept om inzet van special forces.
Het probleem is dat je moet afmaken waar je aan begonnen bent. Wij hebben eenzijdig de oorlog tegen het terrorisme stil gelegd, omdat Obama liever ging Golfen. Het resultaat is dat de Jihad-strijders zich hebben kunnen hergroeperen. ISIS bijvoorbeeld, is afkomstig van dezelfde groep die de burgeroorlog in Irak aanwakkerde een aantal jaar geleden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt nu met vuur gespeeld.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef Cherna het volgende:
[..]Het was ook geen opmerking richt jou, maar een vervolg op de special forces
. Ik snapte je bedoeling.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je kijken wat voor chaos wij (het westen) in het Midden-Oosten en Noord-Afrika hebben achter gelaten opgeruimd.
Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Toespraak van Rutte volgt waarschijnlijk op belangrijk kabinetsbesluit.
Hennis-Plasgat van defensie is er o.a. bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen.
Ik onderteken niet geheel deze analyse, maar wel dat het momenteel één grote puinhoop is internationaal gezien...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het probleem is dat je moet afmaken waar je aan begonnen bent. Wij hebben eenzijdig de oorlog tegen het terrorisme stil gelegd, omdat Obama liever ging Golfen. Het resultaat is dat de Jihad-strijders zich hebben kunnen hergroeperen. ISIS bijvoorbeeld, is afkomstig van dezelfde groep die de burgeroorlog in Irak aanwakkerde een aantal jaar geleden.
Obama laat voor de volgende president een grote bende achter om op te ruimen, zowel op het gebied van de relatie met Rusland als het Midden Oosten, want 'iedereen' haat Amerika nu. Of het nu de Egyptenaren zijn die denken dat Amerika, zowel het Moslim Broederschap als vervolgens Al Sissi heeft geinstalleerd of de Irakezen die zich in de steek gelaten voelen. Al met al een waardeloze, besluitloze president.
Lijkt erop dat er een aardig Tank gevecht aan zit te komen. Ik denk dat het Oekrainse leger op dit moment zijn hand overspeelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
http://liveuamap.com/
Conflict live op google maps.
ja, die zit ik ook te volgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
http://liveuamap.com/
Conflict live op google maps.
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik onderteken niet geheel deze analyse, maar wel dat het momenteel één grote puinhoop is internationaal gezien...
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Lijkt erop dat er een aardig Tank gevecht aan zit te komen. Ik denk dat het Oekrainse leger op dit moment zijn hand overspeelt.
Jup. Eens; het is een grote puinhoop:quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik onderteken niet geheel deze analyse, maar wel dat het momenteel één grote puinhoop is internationaal gezien...
Europa is omringd door instabiliteit en we worden overspoeld door vluchtelingen. Heel zorgelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We moeten er voor waken in de paranoïde waanwerelden meegetrokken te worden van een Putin, de Islamitische wereld etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa is omringd door instabiliteit en we worden overspoeld door vluchtelingen. Heel zorgelijk.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef marcodej het volgende:
"Lot of dead Russian mercenaries at Snizhne outskirts"
Crash site bijna helemaal in Oekrainse handen.
Eens en we moeten Italië, Spanje en Griekenland gaan helpen met de vluchtelingen problematiek.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We moeten er voor waken in de paranoïde waanwerelden meegetrokken te worden van een Putin, de Islamitische wereld etc.
Dat is toch niets nieuws? Gebeurt voortdurend. Net als de BUK.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb het 2 dagen niet meegekregen, maar apart dat Rusland tanks stuurt om toch de separatisten te steunen tegen Oekraïne of heb ik dat mis?
Ja, eigenlijk zou het mondiaal moeten worden opgelost, maar ja, dat is dus te idealistisch gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens en we moeten Italië, Spanje en Griekenland gaan helpen met de vluchtelingen problematiek.
Volgens mij was het toch altijd nog zo de afgelopen maanden dat Putin probeerde voor te doen de separatisten niet te steunen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws? Gebeurt voortdurend. Net als de BUK.
Én manschappen. Én commandanten. Eigenlijk niet veel Oekraïens aan die opstanden, behalve dat het op Oekraïens grondgebied is.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Dat is toch niets nieuws? Gebeurt voortdurend. Net als de BUK.
twitter:SchoppertRTL twitterde op zondag 27-07-2014 om 17:25:15BREEK - Er komt vooralsnog GEEN militaire missie naar de rampplek in Oost-Oekraine. Dat melden bronnen. Persco rutte over 5 minuten. reageer retweet
Europa moet meer een vesting worden. Buiten houden die mensen. Laat de islamitische wereld maar voor ze zorgen. Europa is vol.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou het mondiaal moeten worden opgelost, maar ja, dat is dus te idealistisch gezien.
Jaaaaa briljant.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef DeJori het volgende:
Goeie resolutie foto ook boven dat artikel![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)tte_over_ramp__.html
Precies het sentiment dat ik meer dan 25 jaar geleden al bevroedde. Uit humanistische overwegingen is dat ook niet de oplossing.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa moet meer een vesting worden. Buiten houden die mensen. Laat de islamitische wereld maar voor ze zorgen. Europa is vol.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:30 schreef agter het volgende:
Crash-site is al bijna helemaal in handen van Oekraïne.
Mooi!quote:Op zondag 27 juli 2014 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nieuws uitgelekt, geen grotere militaire interventie.
twitter:DominiqueHeyde twitterde op zondag 27-07-2014 om 17:30:12Dus hoe meer onrust bij het rampgebied des te kleiner de kans op een gewapende missie #MH17 #paradox reageer retweet
De telegraaf nou ja dan valt je niets meer te binnen.quote:
Je wilt ook niet een WO3.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben ook echt geen ballen ook he....
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben ook echt geen ballen ook he....
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef badschaap het volgende:
tjaa of je kan een keer een vuist maken en je commando's erop af sturen, of je kan alvast 40 extra kisten bestellen
Wat je niet wilt is betrokken raken in een burgeroorlog.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
als je alleen de crash site beveiligd komt er geen WO3
Ten koste van hoeveel burger slachtoffers ? Ze hadden daar beter weg kunnen blijven dan werd daar nu al dagen degelijk onderzoek gedaan. Het veranderen in een slagveld zal het er echt niet beter op maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:30 schreef agter het volgende:
Crash-site is al bijna helemaal in handen van Oekraïne.
Plus nog extra kisten voor de commando'squote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef badschaap het volgende:
tjaa of je kan een keer een vuist maken en je commando's erop af sturen, of je kan alvast 40 extra kisten bestellen
Commando's? Volgens mij willen ze bij de Telegraaf zo graag vechten dat we die groep 'Journalisten' er maar heen moeten sturen, gewapend met alleen een opgerolde krant.quote:
Daar waren ze al mee bezig voor de crash.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden we de Oekraïne stiekem nog wat extra hulp hebben geboden, nu ze ineens zo oprukken?
Ach, dat is het risico van het vak hequote:Op zondag 27 juli 2014 17:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Plus nog extra kisten voor de commando's
Putin laat ze bij de grens komen, in het bereik van zijn artillerie. Schaakmat.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden we de Oekraïne stiekem nog wat extra hulp hebben geboden, nu ze ineens zo oprukken?
Het is afwachten hoe lang Rusland dat toelaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef Zolder het volgende:
Wat een onzin dat er geen overwicht kan worden geboden, het oekrainse leger drijft de seperatisten zelf nu al in een hoekje
Die schijnt al naar Moskou uitgeweken te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:38 schreef badschaap het volgende:
als putin irritant blijft doen, zet dan gewoon zijn dochter nederland uit
zolang die onderzoekers er zijn zullen ze het oogsluikend toestaan denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is afwachten hoe lang Rusland dat toelaat.
Lang, totdat Oekraïne maar niet op grondgebied van Rusland gaat vechten (lijkt mij als Poetin verstandig is).quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is afwachten hoe lang Rusland dat toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |