Hel jammer is dat. Voor de hele wereld.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik weet niet of het zo'n eindbaas is eigenlijk, mijn mening verandert wel.
Het is een revanchistisch politicus, die Ruslands oude glorie wil herstellen en dien aangaande heeft hij een paranoïde wereldbeeld gecreëerd in de media, dat er uiteindelijk toe leidt dat Rusland in een isolement komt te verkeren.
Dat klopt, toch denk ik niet dat hij nu overhaast zal reageren, want dan is hij terecht de zondebok. Rusland wordt echter ook door de VS in een isolement gedrukt door de openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een revanchistisch politicus, die Ruslands oude glorie wil herstellen en dien aangaande heeft hij een paranoïde wereldbeeld gecreëerd in de media, dat er uiteindelijk toe leidt dat Rusland in een isolement komt te verkeren.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Is het een optie dat het Westen slaags raakt met het Oekrainse leger om de rampplek veilig te stellen?
Nou nee, denk ik, ik denk wel dat de politici daar geen greep hebben op hun eigen leger. Men moet dus wat hoge bevelhebbers vervangen, denk ik, het westen kan proberen hen daartoe over te halen...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Is het een optie dat het Westen slaags raakt met het Oekrainse leger om de rampplek veilig te stellen?
Nee. dat is geen optie.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Die openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen is een beleid dat wordt ingegeven door Putins paranoïde wereldbeeld natuurlijk. We moeten niet vergeten dat we dealen met iemand die bwvs net zo gek is als de gemiddelde BNW'er, om het op zijn FOK!kiaans uit te drukken.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt, toch denk ik niet dat hij nu overhaast zal reageren, want dan is hij terecht de zondebok. Rusland wordt echter ook door de VS in een isolement gedrukt door de openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen.
Het gaan niet om het Oekrainse leger, het gaat om de Russische seperatisten.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Wat???quote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt, toch denk ik niet dat hij nu overhaast zal reageren, want dan is hij terecht de zondebok. Rusland wordt echter ook door de VS in een isolement gedrukt door de openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen.
qft. Enige wat er uit Rusland komt rondom dit conflict zijn uitspraken als deze:quote:Op zondag 27 juli 2014 15:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wat???![]()
Rusland en Israel zijn twee landen die zich weinig met elkaars politiek bemoeien. Israel zegt niets over Oekraine, en ik heb nog geen Russische uitspraken over Israel gelezen...
Slaags met beiden dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:44 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Het gaan niet om het Oekrainse leger, het gaat om de Russische seperatisten.
Mooi betoog, ware het niet dat die openlijke steunbetuigingen non-existent zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen is een beleid dat wordt ingegeven door Putins paranoïde wereldbeeld natuurlijk. We moeten niet vergeten dat we dealen met iemand die bwvs net zo gek is als de gemiddelde BNW'er, om het op zijn FOK!kiaans uit te drukken.
Ik zie het idd...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi betoog, ware het niet dat die openlijke steunbetuigingen non-existent zijn.
En daar ligt dus de fout. Jarenlang hebben we Poetin bejubeld ondanks alle mensenrechten schendingen etc en zijn gang laten gaan. Zelfs prins Pils dronk een pilsje. Alles in het belang van het grote geld.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een revanchistisch politicus, die Ruslands oude glorie wil herstellen en dien aangaande heeft hij een paranoïde wereldbeeld gecreëerd in de media, dat er uiteindelijk toe leidt dat Rusland in een isolement komt te verkeren, waar zijn onderdanen gedwee bij staan te juichen.
Putin zei laatst nog dat hij vond dat Israel het recht heeft om zichzelf te verdedigen:quote:Op zondag 27 juli 2014 15:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wat???![]()
Rusland en Israel zijn twee landen die zich weinig met elkaars politiek bemoeien. Israel zegt niets over Oekraine, en ik heb nog geen Russische uitspraken over Israel gelezen...
http://www.israelnational(...)/182754#.U9UEf_mSxWgquote:"I support the struggle of Israel as it attempts to protect its citizens. I also heard about the shocking murder of the three youths. It is an act that cannot be allowed, and I ask you to transmit my condolences to the families," added the Russian president, in referring to the abduction and murder of three teens in June by Hamas terrorists.
Ja, maar dus niemand heeft ooit opgelet op Putin, wat voor politicus dit in feite is. Een revanchistische politicus met slechts één doel voor ogen. Ik heb dat gister ook gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
En daar ligt dus de fout. Jarenlang hebben we Poetin bejubeld ondanks alle mensenrechten schendingen etc. Zelfs prins Pils dronk een pilsje. Alles in het belang van het grote geld.
Het voordeel is dat Poetin doet wat hij zegt terwijl de EU totaal verdeeld is en constant draait.
luister naar het gesprek van Derk Sauer gisteren in Nieuws Uur, die toch zal weten hoe de Rus denkt.
Volgens mij doet Poetin juist het tegenovergestelde van wat hij zegtquote:Op zondag 27 juli 2014 15:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
En daar ligt dus de fout. Jarenlang hebben we Poetin bejubeld ondanks alle mensenrechten schendingen etc en zijn gang laten gaan. Zelfs prins Pils dronk een pilsje. Alles in het belang van het grote geld.
Het voordeel is dat Poetin doet wat hij zegt terwijl de EU totaal verdeeld is en constant draait.
luister naar het gesprek van Derk Sauer gisteren in Nieuwsuur, die toch zal weten hoe de Rus denkt.
En nu blijkt dat er geen sprake is van "openlijke steunbetuigingen" ga je waarschijnlijk het ontbreken ervan verklaren door Putins paranoide wereldbeeld...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die openlijke steunbetuigingen aan de Palestijnen is een beleid dat wordt ingegeven door Putins paranoïde wereldbeeld natuurlijk. We moeten niet vergeten dat we dealen met iemand die bwvs net zo gek is als de gemiddelde BNW'er, om het op zijn FOK!kiaans uit te drukken.
Als iemand door een paranoïde wereldbeeld de juiste dingen doet, dan heb ik daar absoluut geen problemen mee. Zo hebben de Amerikanen vast en zeker een juist wereldbeeld, maar die zijn een meester in het verdraaien van feiten en het creëren van conflicten.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik recent nog ergens gelezen dat Rusland de soevereine Palestijnse staat erkent. Dat is een doorn in het oog van de Israëli's en de Amerikanen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wat???![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef TBakkert het volgende:
Volgens mij heb ik recent nog ergens gelezen dat Rusland de soevereine Palestijnse staat erkent. Dat is een doorn in het oog van de Israëli's en de Amerikanen.
?quote:
Nee. Ik nam het aan als vaststaand feit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En nu blijkt dat er geen sprake is van "openlijke steunbetuigingen" ga je waarschijnlijk het ontbreken ervan verklaren door Putins paranoide wereldbeeld...
Jij bent waarschijnlijk niet helemaal op de hoogte van de chaos die daar door de Britten, Fransen en Amerikanen is gecreëerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |