Ja doe je via de site unblock us, dan ff uit netflix en er weer in en hoppaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb mijn dns server veranderd van mijn ps4 maar nu heb ik alleen nog de amerikaanse netflix...kun je ergens weer de nederlandse kiezen?
Automagisch doorgaan naar de volgende aflevering. Showtitel inkorten etc. Verder nog niet veel gekeken.quote:
Ik heb maanden over seizoen 4 gedaan (het seizoen met Glenn Close).quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?
Eerste seizoen was wel echt goed in ieder geval, alleen dat homo-gedoe met Julian vond ik wat minder maar het was wel erg goed geacteerd
Ik vond het seizoen met Glenn Close erg tof juist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik heb maanden over seizoen 4 gedaan (het seizoen met Glenn Close).
Op het moment dat Forest Whitaker mee gaat doen trekt het weer aan in één ruk tot het eind.
idd en het logo is zoals het nu overal is... erg boeiende update...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De kleur van het laadscherm
En ik moest ineens verplicht inloggen op PSN.
Ja, daar neigt het wel het meeste naar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Is Lillyhammer nou een comedy? Daar staat t tussen
kunt het zien als de luchtige variant van The Sopranos met Silvio die in Noorwegen onderduiktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Is Lillyhammer nou een comedy? Daar staat t tussen
Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
kunt het zien als de luchtige variant van The Sopranos met Silvio die in Noorwegen onderduikt
Natuurlijk haalt het het niet bij zijn voorbeeld maar ik vond het gewoon geinig. Dichter dan dit zullen we helaas niet bij The Sopranos komen. Is ook een aflevering (volgens mij in seizoen2) dat er zelfs een aantal Sopranos acteurs hun opwachting maken
LIjkt me niet aangezien Silvioquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LIjkt me niet aangezien SilvioSnap ik, maar het zou een alternatieve realiteit geweest kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Seizoen 3 is best wel een tegenvaller in vergelijking met de eerste twee (vooral 1).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoop dat American Horror Story 3 er snel op staat, zijn nu bijna klaar met seizoen 2
hij heet niet zo maar hoe hij doet, praat, loopt etc is het precies Sylvio. Vergeet de naam en beeld je in dat het Sylvio is en je hebt een luchtige spinoff van The Sopranosquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio?
Ja maar dat is gewoon hoe Steve van Zandt isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij heet niet zo maar hoe hij doet, praat, loopt etc is het precies Sylvio.
kan best, het zijn ook de enige 2 acteerklussen die hij aangenomen heeft dus misschien/waarschijnlijk kan ie niks anders spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon hoe Steve van Zandt is
Kijk maar interviews met hemquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
kan best, het zijn ook de enige 2 acteerklussen die hij aangenomen heeft dus misschien/waarschijnlijk kan ie niks anders spelen
quote:
Thx, jammer!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zie OP.
[..]
Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |