abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:32:10 #101
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142943850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb mijn dns server veranderd van mijn ps4 maar nu heb ik alleen nog de amerikaanse netflix...kun je ergens weer de nederlandse kiezen?
Ja doe je via de site unblock us, dan ff uit netflix en er weer in en hoppa
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:34:02 #102
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142943875
Op NF USA staan films die hier nog in de bios draaien. Bv Grand Piano die sinds deze week in Nederland draait
pi_142944406
Wat is als ik die dns server na die gratis week laat staan..blijft die dan werke
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 07:34:20 #104
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142945885
Nee.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:08:14 #105
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142946060
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat dan, niks gemerkt zojuist
Automagisch doorgaan naar de volgende aflevering. Showtitel inkorten etc. Verder nog niet veel gekeken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_142946108
The americans staat erop
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:25:00 #107
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_142946200
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?
Eerste seizoen was wel echt goed in ieder geval, alleen dat homo-gedoe met Julian vond ik wat minder maar het was wel erg goed geacteerd _O_
Ik heb maanden over seizoen 4 gedaan (het seizoen met Glenn Close).
Op het moment dat Forest Whitaker mee gaat doen trekt het weer aan in één ruk tot het eind.
pi_142946279
Hebben meer mensen er last van dat netflix het niet meer doet op de xbox 360? Ik heb al een paar dagen dat ie dan in het laadscherm blijft hangen... Waarom updaten en veranderen ze dingen ook altijd die goed werken :-s
pi_142946282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik heb maanden over seizoen 4 gedaan (het seizoen met Glenn Close).
Op het moment dat Forest Whitaker mee gaat doen trekt het weer aan in één ruk tot het eind.
Ik vond het seizoen met Glenn Close erg tof juist.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142946343
Hoop dat American Horror Story 3 er snel op staat, zijn nu bijna klaar met seizoen 2 :)
pi_142946450
Meer mensen problemen dat netflix het niet meer doet op de xbox 360 ?
pi_142946803
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De kleur van het laadscherm :P
En ik moest ineens verplicht inloggen op PSN.
idd en het logo is zoals het nu overal is... erg boeiende update...
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:27:29 #113
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142947041
Is Lillyhammer nou een comedy? Daar staat t tussen
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:40:27 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142947283
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Is Lillyhammer nou een comedy? Daar staat t tussen
Ja, daar neigt het wel het meeste naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142947449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Is Lillyhammer nou een comedy? Daar staat t tussen
kunt het zien als de luchtige variant van The Sopranos met Silvio die in Noorwegen onderduikt :)

Natuurlijk haalt het het niet bij zijn voorbeeld maar ik vond het gewoon geinig. Dichter dan dit zullen we helaas niet bij The Sopranos komen :( . Is ook een aflevering (volgens mij in seizoen2) dat er zelfs een aantal Sopranos acteurs hun opwachting maken
pi_142947475
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

kunt het zien als de luchtige variant van The Sopranos met Silvio die in Noorwegen onderduikt :)

Natuurlijk haalt het het niet bij zijn voorbeeld maar ik vond het gewoon geinig. Dichter dan dit zullen we helaas niet bij The Sopranos komen :( . Is ook een aflevering (volgens mij in seizoen2) dat er zelfs een aantal Sopranos acteurs hun opwachting maken
Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio? :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:56:07 #117
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142947547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio? :o
LIjkt me niet aangezien Silvio
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142947586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

LIjkt me niet aangezien Silvio
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, maar het zou een alternatieve realiteit geweest kunnen zijn. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:59:41 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142947621
Once Frank 'The Fixer' Tagliano was out, they couldn't pull him back in ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142947777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoop dat American Horror Story 3 er snel op staat, zijn nu bijna klaar met seizoen 2 :)
Seizoen 3 is best wel een tegenvaller in vergelijking met de eerste twee (vooral 1).
Ik was bezig om het elke week te kijken maar ben op een gegeven moment gewoon gestopt en moet de laatste 4-5 afleveringen nog zien.
pi_142947897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar is zijn karakter in Lilyhammer dan ook echt Silvio? :o
hij heet niet zo maar hoe hij doet, praat, loopt etc is het precies Sylvio. Vergeet de naam en beeld je in dat het Sylvio is en je hebt een luchtige spinoff van The Sopranos :P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:15:03 #122
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142947908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:14 schreef planethugo het volgende:

[..]

hij heet niet zo maar hoe hij doet, praat, loopt etc is het precies Sylvio.
Ja maar dat is gewoon hoe Steve van Zandt is
pi_142947986
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon hoe Steve van Zandt is
kan best, het zijn ook de enige 2 acteerklussen die hij aangenomen heeft dus misschien/waarschijnlijk kan ie niks anders spelen
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:34:22 #124
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142948295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan best, het zijn ook de enige 2 acteerklussen die hij aangenomen heeft dus misschien/waarschijnlijk kan ie niks anders spelen
Kijk maar interviews met hem
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:51:10 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142948696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

usa niet iig
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Zie OP.

[..]

Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.
Thx, jammer! :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')