abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick dinsdag 29 juli 2014 @ 12:33:30 #51
382129 crew  Donna
pi_142844814
Ik heb ook wel even moeite gehad met de seksscenes in OITNB hoor in het begin. :D
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:05:00 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142861580


Wat de neuk reclame op netflix...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142861901
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Wat de neuk reclame op netflix...
Had ik gister ook, bij elke klik werd er een pop-up geopend. Ligt waarschijnlijk aan Hola Unblocker.

Cookies verwijderen hielp bij mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door jamesdeen op 29-07-2014 21:18:28 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:24 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142864906
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Had ik gister ook, bij elke klik werd er een pop-up geopend. Ligt waarschijnlijk aan Hola Unblocker.

Cookies verwijderen hielp bij mij.
Thanks for the tip.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142875345
Kan iemand mij vertellen hoe ik netflix usa kan bekijken op mijn Apple TV? Als ik het goed begrijp via een unlocator, maar ik snap niet zo goed hoe dit toe te passen..

Hoe zit het dan trouwens met ondertitels?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_142875397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:25 schreef Matip het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik netflix usa kan bekijken op mijn Apple TV? Als ik het goed begrijp via een unlocator, maar ik snap niet zo goed hoe dit toe te passen..

Hoe zit het dan trouwens met ondertitels?
http://support.unblock-us(...)letv-with-unblock-us

Ondertitels voor doven en slechthorenden in het engels (dus inclusief "door shuts/giggling/fuck noises")
pi_142875419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

http://support.unblock-us(...)letv-with-unblock-us

Ondertitels voor doven en slechthorenden in het engels (dus inclusief "door shuts/giggling/fuck noises"
Ah thanks! Ik kwam deze net zelf ook al tegen, maar las niets over ondertitels.

Vanavond maar eens uitproberen :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_142875432
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

http://support.unblock-us(...)letv-with-unblock-us

Ondertitels voor doven en slechthorenden in het engels (dus inclusief "door shuts/giggling/fuck noises")
Of in veel gevallen gewoon ''engels'' ipv voor doven en slechthorenden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142875441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:28 schreef Matip het volgende:

[..]

Ah thanks! Ik kwam deze net zelf ook al tegen, maar las niets over ondertitels.

Vanavond maar eens uitproberen :)
Die service heeft verder ook niks met de ondertitels te maken. Het zorgt ervoor dat je op de netflix van een ander land kan en daar horen ook de ondertitels bij van het betreffende land.
pi_142875461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of in veel gevallen gewoon ''engels'' ipv voor doven en slechthorenden.
Echt? Toch weer eens proberen dan. Het "door shuts" gedeelte vond ik irritant dus heb t nooit aan, maar misschien net de verkeerde serie getroffen.
pi_142875500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Echt? Toch weer eens proberen dan. Het "door shuts" gedeelte vond ik irritant dus heb t nooit aan, maar misschien net de verkeerde serie getroffen.
Ja veel series/films hebben ook gewone Engelse ondertiteling maar niet allemaal.

Als je bij unblock-us ''captions on'' inschakelt pakt ie volgens mij wel altijd automatisch die voor doven en slechthorenden maar ik kijk altijd nog even in Netflix zelf als ik een film/serie start om te kijken of er ook gewone ot's zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142875518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die service heeft verder ook niks met de ondertitels te maken. Het zorgt ervoor dat je op de netflix van een ander land kan en daar horen ook de ondertitels bij van het betreffende land.
uhhu, en om dan weer te switchen naar de nederlandse versie is het eigenlijk alleen maar de dns weer even op automatisch zetten?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_142875542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef Matip het volgende:

[..]

uhhu, en om dan weer te switchen naar de nederlandse versie is het eigenlijk alleen maar de dns weer even op automatisch zetten?
Nee dan pak je gewoon even je telefoon of tablet die op hetzelfde netwerk zitten als je Apple TV, ga je naar de unblock-us website en kies je daar een ander land.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142875547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef Matip het volgende:

[..]

uhhu, en om dan weer te switchen naar de nederlandse versie is het eigenlijk alleen maar de dns weer even op automatisch zetten?
Via unblockus kan je op de website gewoon switchen van land. Appletv opnieuw opstarten en je zit op andere versie.
pi_142875595
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dan pak je gewoon even je telefoon of tablet die op hetzelfde netwerk zitten als je Apple TV, ga je naar de unblock-us website en kies je daar een ander land.
Ah oke, want je kan het per device instellen en voor je gehele netwerk? Device heeft de voorkeur namelijk..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_142875618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Matip het volgende:

[..]

Ah oke, want je kan het per device instellen en voor je gehele netwerk? Device heeft de voorkeur namelijk..
Als je alleen de DNS van je Apple TV hebt aangepast naar die van unblock-us is dat ook het enige apparaat waarbij de switch werkt zeg maar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:38:29 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142875640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:36 schreef Matip het volgende:

Ah oke, want je kan het per device instellen en voor je gehele netwerk? Device heeft de voorkeur namelijk..
Per device. Ik heb het bijvoorbeeld op iPad en iPhone en stream zo internationaal naar AppleTV.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142875647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je alleen de DNS van je Apple TV hebt aangepast naar die van unblock-us is dat ook het enige apparaat waarbij de switch werkt zeg maar.
Oke, duidelijk. Thanks!
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:50:15 #69
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_142877653
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je de us netflix op je ipad krijgt? Ik vond op internet al iets over je dns veranderen, maar waarin? En hoe doe je dat?
pi_142877692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:50 schreef purebliss het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je de us netflix op je ipad krijgt? Ik vond op internet al iets over je dns veranderen, maar waarin? En hoe doe je dat?
Zie de OP voor allerlei manieren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142897983
Kan je met een NL account in het buitenland kijken?
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:23:39 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_142898353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je met een NL account in het buitenland kijken?
ja, mits beschikbaar in het land dat je bezoekt. alleen is het wel zo dat je het lokale ondertiteling krijgt. Dus als je in Finland bent krijg je alleen Scandinavische ondertiteling. En ik neem aan dat dat ook geldt voor het aanbod, alleen lokaal aanbod (maar dat weet ik niet zeker)
pi_142898559
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Blik het volgende:

[..]

ja, mits beschikbaar in het land dat je bezoekt. alleen is het wel zo dat je het lokale ondertiteling krijgt. Dus als je in Finland bent krijg je alleen Scandinavische ondertiteling. En ik neem aan dat dat ook geldt voor het aanbod, alleen lokaal aanbod (maar dat weet ik niet zeker)
Ja bedankt. Ach, dat is wel te overzien en helpt met het Spaans leren..hopelijk trekt de wifi het ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:28:55 #74
1337 Zak
.........................?
pi_142898651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:50 schreef purebliss het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je de us netflix op je ipad krijgt? Ik vond op internet al iets over je dns veranderen, maar waarin? En hoe doe je dat?
Heb je überhaupt gelezen wat hierboven staat?


Meer mensen die er last van hebben dat Engelse ondertitels op de atv met unblockus vaak te snel gaan?
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:07:10 #75
62913 Blik
The one and Only!
pi_142912897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja bedankt. Ach, dat is wel te overzien en helpt met het Spaans leren..hopelijk trekt de wifi het ;)
Gelukkig is er ook altijd nog de Engelse ondertiteling, vind ik persoonlijk wel handig omdat het niet altijd even verstaandbaar is
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:10:09 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142912943
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef Blik het volgende:

Gelukkig is er ook altijd nog de Engelse ondertiteling, vind ik persoonlijk wel handig omdat het niet altijd even verstaandbaar is
Die Engelse ondertiteling heb je lang niet altijd bij internationale content. Laatst bijvoorbeeld Vikings gekeken via Mexico, zonder Engelse optie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142913604
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die Engelse ondertiteling heb je lang niet altijd bij internationale content. Laatst bijvoorbeeld Vikings gekeken via Mexico, zonder Engelse optie.
Vaak is het Closed Caption (CC) dat regel voor regel naar boven scrollt. Vind ik minder duidelijk dan een normale ondertiteling.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:08:01 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142914145
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Aether het volgende:

Vaak is het Closed Caption (CC) dat regel voor regel naar boven scrollt. Vind ik minder duidelijk dan een normale ondertiteling.
Dat maak ik eigenlijk maar een enkele keer mee. Meestal heb ik normale ondertiteling, soms wel met teksten voor doven en slechthorenden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:36:35 #79
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142919581
Nadat er hier The Shield werd aangeraden deze maar eens gekeken...
Wat een vette serie, seizoen 1 al gekeken in een paar dagen _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_142919613
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Nadat er hier The Shield werd aangeraden deze maar eens gekeken...
Wat een vette serie, seizoen 1 al gekeken in een paar dagen _O_
En het wordt alleen maar beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:50:00 #81
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142921860
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En het wordt alleen maar beter.
Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?
Eerste seizoen was wel echt goed in ieder geval, alleen dat homo-gedoe met Julian vond ik wat minder maar het was wel erg goed geacteerd _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_142922049
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?
Eerste seizoen was wel echt goed in ieder geval, alleen dat homo-gedoe met Julian vond ik wat minder maar het was wel erg goed geacteerd _O_
Daar zijn de meningen over verdeeld, misschien dat seizoen 6 iets minder is maar dat heeft meer te maken met dat seizoenen 5 en 7 zo goed zijn denk ik. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:58:33 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142922177
Julian zit irl sinds twee maanden nog zwaarder in de shit ...

quote:
The Shield actor Michael Jace arrested in wife's shooting death
Jace expected to be charged with murder Tuesday, after police found the body of April Jace in the couple's home in Los Angeles
Bron
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:58:51 #84
258885 Solique
I Kill You !
pi_142922196
Heb nu al 2 weken dat Hola naar Netflix US willekeurig afgebroken wordt, meer mensen hier last van?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:07:59 #85
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142922481
Update voor ps3. Kan niet direct zien wat er anders is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:57:18 #86
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142933591
Voor ik m'n laptop voor niks aanzet: weet iemand of Atonement op een buitenlandse Netflix wel te zien is? En zo ja, welk land dan? :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142934803
Is het mogelijk om de Nederlandse en Amerikaanse netflix op mijn tablet te hebben?
pi_142935644
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
Voor ik m'n laptop voor niks aanzet: weet iemand of Atonement op een buitenlandse Netflix wel te zien is? En zo ja, welk land dan? :)
usa niet iig
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:46:47 #89
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142935658
Huh, waarom krijg ik bij Breaking Bad als maximum bitrate 1750?
Dat is niet eens HD, en Netflix pronkte toch met 4K voor Breaking Bad?
Allemaal andere series werken gewoon in HD dus het is ook niet iets qua Windows 8-requirement (heb W7).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:10:37 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142936714
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het mogelijk om de Nederlandse en Amerikaanse netflix op mijn tablet te hebben?
Ja. Zie OP.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
Voor ik m'n laptop voor niks aanzet: weet iemand of Atonement op een buitenlandse Netflix wel te zien is? En zo ja, welk land dan? :)
Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142937060
Sinds gisteren The Fall aan het kijken, goede BBC serie over een serie moordenaar in Belfast. Skully uit de X-files ziet er echt nog yummie uit.
Er mogen wel iets meer sfeer beelden van Belfast in
pi_142937930
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Update voor ps3. Kan niet direct zien wat er anders is.
De kleur van het laadscherm :P
En ik moest ineens verplicht inloggen op PSN.
pi_142938946
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Zie OP.

[..]

Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.
NL en Usa tegelijk bedoel ik..dus dat je uit beide kan kiezen
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:06:55 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142939138
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Tallie1982 het volgende:

NL en Usa tegelijk bedoel ik..dus dat je uit beide kan kiezen
Je kan zelfs uit alle Netflixlanden ter wereld kiezen. Unblock-Us bijvoorbeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142939337
Ok
pi_142940403
Dus met unblock us heb je gewoon een menu waaruit je kunt kiezen welk land?En gaat dat alleen via creditcard?
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:49:31 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142940863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus met unblock us heb je gewoon een menu waaruit je kunt kiezen welk land?En gaat dat alleen via creditcard?
Ja, je kunt ook met Paypal betalen. Het staat allemaal uitgelegd op de site. Waar je ook een week gratis proef kunt draaien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2014 @ 23:51:41 #98
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142940964
Appletv app is ook weer getweakt. In positieve zin. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 00:10:36 #99
62913 Blik
The one and Only!
pi_142941665
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Appletv app is ook weer getweakt. In positieve zin. :)
Wat dan, niks gemerkt zojuist
pi_142942031
Ik heb mijn dns server veranderd van mijn ps4 maar nu heb ik alleen nog de amerikaanse netflix...kun je ergens weer de nederlandse kiezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')