Die Engelse ondertiteling heb je lang niet altijd bij internationale content. Laatst bijvoorbeeld Vikings gekeken via Mexico, zonder Engelse optie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef Blik het volgende:
Gelukkig is er ook altijd nog de Engelse ondertiteling, vind ik persoonlijk wel handig omdat het niet altijd even verstaandbaar is
Vaak is het Closed Caption (CC) dat regel voor regel naar boven scrollt. Vind ik minder duidelijk dan een normale ondertiteling.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Engelse ondertiteling heb je lang niet altijd bij internationale content. Laatst bijvoorbeeld Vikings gekeken via Mexico, zonder Engelse optie.
Dat maak ik eigenlijk maar een enkele keer mee. Meestal heb ik normale ondertiteling, soms wel met teksten voor doven en slechthorenden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Aether het volgende:
Vaak is het Closed Caption (CC) dat regel voor regel naar boven scrollt. Vind ik minder duidelijk dan een normale ondertiteling.
En het wordt alleen maar beter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Nadat er hier The Shield werd aangeraden deze maar eens gekeken...
Wat een vette serie, seizoen 1 al gekeken in een paar dagen
Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter.
Daar zijn de meningen over verdeeld, misschien dat seizoen 6 iets minder is maar dat heeft meer te maken met dat seizoenen 5 en 7 zo goed zijn denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, zijn er nog inkakseizoenen/momenten?
Eerste seizoen was wel echt goed in ieder geval, alleen dat homo-gedoe met Julian vond ik wat minder maar het was wel erg goed geacteerd
Bronquote:The Shield actor Michael Jace arrested in wife's shooting death
Jace expected to be charged with murder Tuesday, after police found the body of April Jace in the couple's home in Los Angeles
usa niet iigquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
Voor ik m'n laptop voor niks aanzet: weet iemand of Atonement op een buitenlandse Netflix wel te zien is? En zo ja, welk land dan?
Ja. Zie OP.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het mogelijk om de Nederlandse en Amerikaanse netflix op mijn tablet te hebben?
Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:
Voor ik m'n laptop voor niks aanzet: weet iemand of Atonement op een buitenlandse Netflix wel te zien is? En zo ja, welk land dan?
De kleur van het laadschermquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Update voor ps3. Kan niet direct zien wat er anders is.
NL en Usa tegelijk bedoel ik..dus dat je uit beide kan kiezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zie OP.
[..]
Korte steekproef wijst uit dat Atonement ook niet op Canada, GB en Mexico te vinden is.
Je kan zelfs uit alle Netflixlanden ter wereld kiezen. Unblock-Us bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Tallie1982 het volgende:
NL en Usa tegelijk bedoel ik..dus dat je uit beide kan kiezen
Ja, je kunt ook met Paypal betalen. Het staat allemaal uitgelegd op de site. Waar je ook een week gratis proef kunt draaien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus met unblock us heb je gewoon een menu waaruit je kunt kiezen welk land?En gaat dat alleen via creditcard?
Wat dan, niks gemerkt zojuistquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Appletv app is ook weer getweakt. In positieve zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |