abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2014 @ 14:57:07 #1
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142778827
Merkwaardig dat ManUtd geen interesse heeft voor De Vrij. Ik zou toch zweren dat Van Gaal van plan was één of meerdere internationals mee naar Engeland te nemen, en dat hij over De Vrij zeer te spreken was.

Maar als Lazio de enige geinteresseerde voor De Vrij is dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142778854
uit vorig topic:

quote:
'Lazio enige ploeg in de markt voor de Vrij, Manchester United zal zich niet melden'

RTV Rijnmond meldt dat Lazio Roma nog steeds de enige club is met concrete belangstelling voor Stefan de Vrij. In de geruchtencircuit blijft de naam van met name Manchester United rondzingen, maar die club zal volgens de regionale zender geen pogingen ondernemen om de centrale verdediger van Feyenoord te contracteren.
quote:
Update 27 juli 14.40 uur - ‘Feyenoord neemt op korte termijn beslissing over Villalba’

Feyenoord neemt op korte termijn een beslissing over Héctor Villalba.
De Rotterdammers hebben de Argentijn onlangs bekeken en ze zijn op de hoogte van de voorwaarden om hem over te nemen van San Lorenzo, zo meldt RTV Rijnmond. Villalba is een vleugelspeler die ongeveer drie miljoen euro kost. De aanvaller staat nog een jaar onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland en heeft aangegeven niet meer bij te willen tekenen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142778886
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Cara het volgende:
uit vorig topic:

[..]

[..]

Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'? :P

Zou dat binnen een week al zijn denk je?

Ergens hoop ik wel dat ze besluiten deze jongen aan te trekken. Dan hebben we hopelijk 2 geweldige flankspelers met Boetius en dan Villalba. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk gaan besluiten om hier geen 3 miljoen aan uit te geven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 juli 2014 @ 15:08:08 #5
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142779149
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Merkwaardig dat ManUtd geen interesse heeft voor De Vrij. Ik zou toch zweren dat Van Gaal van plan was één of meerdere internationals mee naar Engeland te nemen, en dat hij over De Vrij zeer te spreken was.

Maar als Lazio de enige geinteresseerde voor De Vrij is dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord. :)
Volgens mij wou Van Gaal eerst veel trainen en spelen met zijn huidige selectie en vervolgens kijken of er iemand bij moet komen, transfermarkt komt sowieso altijd pas laat op gang
pi_142779399
ik hoop niet dat rutten het 5-3-2 van koeman gaan hanteren. nu we zonder janmaat geen sterke opkomende back meer hebben.
pi_142779579
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Cara het volgende:
uit vorig topic:

[..]

[..]

De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval :D
quote:
• Lazio-directeur Igli Tare heeft zich deze transferperiode niet populair gemaakt bij zijn eigen supporters, die hem op een ludieke manier te kijk hebben gezet. Zijn telefoonnummer werd gelekt en dat werd vervolgens door fans gebruikt om een vliegticket naar Rotterdam te boeken. Waarschijnlijk een signaal naar Tare om Stefan de Vrij te strikken. Het kostte de Italiaan uiteindelijk twee uur om het boeken van de vlucht ongedaan te maken.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:28:03 #8
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142779719
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

:D _O-
  zondag 27 juli 2014 @ 15:38:08 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142779964
Laat die Villalba maar komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142780012
quote:

[..]

[..]

:D
BFF met GGMM
  zondag 27 juli 2014 @ 16:45:20 #11
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142781869
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

Hooguit een maand. :')
pi_142781950
quote:

[..]

[..]

Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.
Ze zijn twee CB's beloofd, het doel was de Vrij en Davide Astori.
Toen de technisch directeur voor Astori maar niet de extra anderhalf miljoen wilde neerleggen, kwam opeens aartsrivaal Roma en die betaalde het vervolgens gelijk.

Over de Vrij is daar ook het bericht binnen gekomen dat van Geel het bod heeft weggelachen, dus het zijn frustrerende tijden daar :D

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou dat binnen een week al zijn denk je?

Ergens hoop ik wel dat ze besluiten deze jongen aan te trekken. Dan hebben we hopelijk 2 geweldige flankspelers met Boetius en dan Villalba. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk gaan besluiten om hier geen 3 miljoen aan uit te geven.
Ik geloof ook niet dat hij komt.
Je team is zo jeugdig en onervaren, dan is toch het halen van een onervaren tropische verrassing van 20 jaar toch niet je prioriteit?
Ben van de beelden ook niet bepaald onder de indruk, maar dat zegt dan ook weer niet zo veel.
pi_142785677
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.
Ze zijn twee CB's beloofd, het doel was de Vrij en Davide Astori.
Toen de technisch directeur voor Astori maar niet de extra anderhalf miljoen wilde neerleggen, kwam opeens aartsrivaal Roma en die betaalde het vervolgens gelijk.

Over de Vrij is daar ook het bericht binnen gekomen dat van Geel het bod heeft weggelachen, dus het zijn frustrerende tijden daar :D
Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouw :)
quote:
[..]

Ben van de beelden ook niet bepaald onder de indruk, maar dat zegt dan ook weer niet zo veel.
Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten gelden :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142786111
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouw :)

[..]

Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten gelden :P
Sowieso moet je niet oordelen aan de hand van dat soort filmpjes.
pi_142787230
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat die Villalba maar komen.
Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?
pi_142787276
Die Villalba doe me denken aan Kostic. Beetje dan, de beelden van YouTube bekijkend.

Maar dan jonger, en zo'n 3/4 keer goedkoper. Prima deal in dat geval.
pi_142787698
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Die Villalba doe me denken aan Kostic. Beetje dan, de beelden van YouTube bekijkend.

Maar dan jonger, en zo'n 3/4 keer goedkoper. Prima deal in dat geval.
Op Youtube lijkt alles mooi
pi_142787828
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op Youtube lijkt alles mooi
Niet alles. Vind dat Ajax nog steeds een grafclub.
pi_142788470
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?
Geen idee, maar hij is razendsnel en lijkt technisch vrij goed, als onze scouts dan goed hebben gekeken of hij tactisch wat is en of hij niet te ego is, dan lijkt het me een goede aanwinst.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_142790013
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef F.M.D. het volgende:
ik hoop niet dat rutten het 5-3-2 van koeman gaan hanteren. nu we zonder janmaat geen sterke opkomende back meer hebben.
Schaken in de Dirk Kuijt-rol.

Bless
pi_142792046
http://levenmetfeyenoord.(...)rd-een-kort-gesprek/

interview met Villalba door een Argentijns journalist/Feyenoord fan
pi_142792177
Vermoedelijke opstelling Feyenoord : Mulder - Van Beek - Boulahrouz - Mathijsen - Nelom - Vormer - Immers - Vilhena - Verhoek - Te Vrede - Boëtius
pi_142792537
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef arjan1112 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord : Mulder - Van Beek - Boulahrouz - Mathijsen - Nelom - Vormer - Immers - Vilhena - Verhoek - Te Vrede - Boëtius
Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag? _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142792633
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag? _O-
En dat Clasie en Kongolo niet spelen :')

Ik denk eerder:
Mulder - Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo - Clasie - Immers - Vilhena - ?V?e?r?h?o?e?k? - Te Vrede - Boëtius
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142792764
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En dat Clasie en Kongolo niet spelen :')

Ik denk eerder:
Mulder - Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo - Clasie - Immers - Vilhena - ?V?e?r?h?o?e?k? - Te Vrede - Boëtius
Dat dnek ik ook, maar dan met Boëtius op links en Schaken of Manu op rechts.
pi_142792783
Ik verwacht dat Schaken speelt, mits fit. Anders Manu of Hakkebar.
pi_142793975
Geen verhoek please
  zondag 27 juli 2014 @ 22:32:27 #28
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142794436
Sowieso thuis gewoon in een 433 formatie vol op de winst spelen:

Mulder
Boulahrouz / De Vrij / Matijsen / Kongolo
Vilhena / Immers / Clasie
Schaken / Te Vrede / Boetius

Best mogelijke opstelling, lijkt mij. En dan uit met 532 op een gelijkspel spelen. Manu en Boetius voorin. Snelle spelers, beetje counteren.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 22:36:03 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_142794587
Nou, die verhalen met ; Je kan je op het WK aardig in de kijker spelen bij de "grotere clubs" kan ook naar het rijk der fabelen worden verzonden. De Vrij, notabene de allerbeste verdediger van het WK, heeft alleen interesse van de club die 'm voor het WK ook al volgde :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_142794838
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Nou, die verhalen met ; Je kan je op het WK aardig in de kijker spelen bij de "grotere clubs" kan ook naar het rijk der fabelen worden verzonden. De Vrij, notabene de allerbeste verdediger van het WK, heeft alleen interesse van de club die 'm voor het WK ook al volgde :')
En dat 34 dagen voor het sluiten van de transfermarkt.
Ik had ook wel iets meer beweging verwacht, maar de deadline is nog wel een eind weg hè, ik denk dat een Man U zich bijvoorbeeld ook nog wel gaat melden na de Amerika-trip...
  zondag 27 juli 2014 @ 22:49:09 #31
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142795142
quote:
Zijn denk ik best veel clubs die interesse hebben, maar de Martin van Geel tactiek toepassen.
pi_142795262
quote:
Er moet er ergens 1 verkocht worden en dan komt de hele kermis in beweging.
BFF met GGMM
pi_142795832
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
Sowieso thuis gewoon in een 433 formatie vol op de winst spelen:

Mulder
Boulahrouz / De Vrij / Matijsen / Kongolo
Vilhena / Immers / Clasie
Schaken / Te Vrede / Boetius

Best mogelijke opstelling, lijkt mij. En dan uit met 532 op een gelijkspel spelen. Manu en Boetius voorin. Snelle spelers, beetje counteren.
Voor thuis lijkt me dat inderdaad wel een okeeje opstelling, al zou ik liever Boetius op rechts en naar binnen trekkende Achahbar op links zien ivm een niet-opkomende Bouhlarouz en ruimte die dan ontstaat voor Kongolo.

De uitwedstrijd moet je gewoon opnieuw bekijken, lijkt me afhankelijk van het 1e resultaat. Als het goed draait in de eerste pot (en de selectie ziet er nog hetzelfde uit) kun je ook proberen het systeem er iets beter in te slijpen.
pi_142795925
Ik zie het echt somber in. Is Fernandez zijn contract al verlopen? Anders kunnen we die opstellen, deed het toch redelijk goed bij PEC
pi_142796166
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ik zie het echt somber in. Is Fernandez zijn contract al verlopen? Anders kunnen we die opstellen, deed het toch redelijk goed bij PEC
Zijn contract is volgens mij deze zomer afgelopen. En nee, die zou ik niet op willen stellen :')
pi_142796244
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zijn contract is volgens mij deze zomer afgelopen. En nee, die zou ik niet op willen stellen :')
Kunnen we tenminste nog op de counter spelen.

Die turken zitten trouwens wel constant die Feyenoord FB pagina vol te spammen
pi_142797227
In Duitsland wordt beweerd dat Wolfsburg een bod van 5 miljoen van feyenoord heeft afgeslagen :D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 27 juli 2014 @ 23:39:49 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142797272
Het is ineens weer druk rondom Feyenoord, qua geruchten:

Volgens een Duitse krant heeft Wolfsburg een bod van 5 miljoen op Bas Dost afgewezen.

Jelle Vossen wordt genoemd als nieuwe spits. Zou ik echt een topspits vinden voor Feyenoord.
  zondag 27 juli 2014 @ 23:43:21 #39
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142797395
Volgens Aad de Mos tekent Jelle Vossen morgen bij Feyenoord!
pi_142797649
Moeten we blij zijn met Vossen? Ik ken die gozer niet zo goed, wel van gehoord natuurlijk
pi_142797783
De Wikipedia pagina van Jelle Vossen geeft aan dat hij bij Feyenoord speelt.. _O-
  zondag 27 juli 2014 @ 23:55:59 #42
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142797788
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Moeten we blij zijn met Vossen? Ik ken die gozer niet zo goed, wel van gehoord natuurlijk
Zeker. Topspits, die qua inzet zeker bij Feyenoord past. Heeft ook een aardig gemiddelde. Vossen > Dost.
pi_142797886
Ben heel benieuwd, vind hem zelf meer het niveau voor Heerenveen ofzo hebben. Moeten zeker geen miljoenen aan uitgegeven worden.
pi_142797902
Uitspraak zal wel uit zijn verband gerukt zijn.
pi_142797925
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Karelnoord het volgende:
Uitspraak zal wel uit zijn verband gerukt zijn.
Dit denk ik dus ook eigenlijk.
pi_142797930
Benieuwd waar Aad het nieuws dan vandaan heeft dat hij zou gaan tekenen. Neem aan dat je dat niet zomaar gaat roepen
pi_142797943
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd waar Aad het nieuws dan vandaan heeft dat hij zou gaan tekenen. Neem aan dat je dat niet zomaar gaat roepen
Uit zijn 'circuit'.
pi_142797975
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Same here, is dat wat?
pi_142797996
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Uit zijn 'circuit'.
Ik vind wel als je zo'n uitspraak doet dan moet je toch zeker wel wat feiten hebben en niet zomaar wat geruchten, zou ik wel dom vinden om het dan te roepen
pi_142798008
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Same here, is dat wat?
Afmaker pur sang, kan erg goed koppen. Maar ben er niet heel erg van onder de indruk.
pi_142798020
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ik vind wel als je zo'n uitspraak doet dan moet je toch zeker wel wat feiten hebben en niet zomaar wat geruchten, zou ik wel dom vinden om het dan te roepen
Ok.
pi_142798044
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Afmaker pur sang, kan erg goed koppen. Maar ben er niet heel erg van onder de indruk.
Vraag me af wat zo'n jongen moet kosten, hangt natuurlijk af van leeftijd, contractduur, stats.
pi_142798098
VOlgens wikipedia speelt hij bij Feyenoord :')

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_Vossen

Zal het wel even corrigeren.
pi_142798175
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
VOlgens wikipedia speelt hij bij Feyenoord :')

Zal het wel even corrigeren.
haha, die lopen op de zaken vooruit
pi_142798696
http://nl.soccerway.com/players/jelle-vossen/9933/

Zijn stats kunnen er wel mee door maar zou er niet meer dan 2,5 à 3m aan uitgeven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_142798926
http://www.jobat.be/nl/ar(...)-jupiler-pro-league/

1 Miljoen in België. Gerucht kan de koelkast wel weer in.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 00:47:51 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142799451
mss dat de plaatjes in de OP ook maar eens aangepast moeten worden ? ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_142799475
Jelle Vossen zou een goede aankoop zijn!
  maandag 28 juli 2014 @ 00:48:33 #59
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142799478
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Karelnoord het volgende:

Salaris van Pelle lag hoger. Volgens mij verdient zelfs Mathijsen meer ..
pi_142799511
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Karelnoord het volgende:

Jelle Van Damme Standard 1 miljoen euro

Is dat die kneus die 100 jaar geleden bij 020 speelde? _O-
  maandag 28 juli 2014 @ 00:50:10 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142799517
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jelle Van Damme Standard 1 miljoen euro

Is dat die kneus die 100 jaar geleden bij 020 speelde? _O-
Ajax ja.
pi_142799560
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:

[..]

haha, die lopen op de zaken vooruit
quote:
Feyenoord[bewerken]
Op 6 Juni 2015 wint Jelle Vossen de Champions League met Feyenoord.

_O- _O- _O- _O-
pi_142799570
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax ja.
Dat is toch dat schoonmaakmiddel?
  maandag 28 juli 2014 @ 00:52:27 #64
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_142799587
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is toch dat schoonmaakmiddel?
Onder andere.
  maandag 28 juli 2014 @ 00:53:27 #65
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142799612
pi_142800082
MikeVerweij twitterde op maandag 28-07-2014 om 01:10:31 Vandaag een mooie primeur over #Feyenoord in De #Telegraaf van collega Marcel van der Kraan. reageer retweet
pi_142800131
quote:
Niet die weer. :'( Werd gek in het stadion a la Koeman.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142800284
quote:
27 juli 2014 De Standaard
De Mos suggereert: 'afwezigheid Vossen misschien vanwege interesse Feyenoord'

Aad de Mos, analist op de Belgische televisie, suggereerde vanavond dat de afwezigheid va Jelle Vossen bij Genk wel eens te maken zou kunnen hebben met belangstelling van Feyenoord. 'Vanuit mijn circuit hoor ik dat Feyenoord wel eens geïnteresseerd zou kunnen zijn in Vossen. Zij zijn op zoek naar een vervanger voor Graziano Pellé. Het zou me niet verbazen moest daar morgen meer nieuws over volgen.'

De opmerkingen van Aad de Mos werden op internet direct uit zijn verband gerukt. Er werd gemeld dat Vossen volgens Aad de Mos maandag bij Feyenoord zal tekenen. Dat heeft de analist in ieder geval zeker niet gezegd.
Oeps

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
MikeVerweij twitterde op maandag 28-07-2014 om 01:10:31 Vandaag een mooie primeur over #Feyenoord in De #Telegraaf van collega Marcel van der Kraan. reageer retweet
Oh god, van der Kraan met een primeur.
Gaat hij zelf een nieuwe Kuip bouwen? Sukkel :')
  maandag 28 juli 2014 @ 01:22:50 #70
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142800346
quote:
Dat Vossen naar Feyenoord komt is niet echt meer een primeur te noemen ..
pi_142800384
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Cara het volgende:

[..]

Oeps

[..]

Oh god, van der Kraan met een primeur.
Gaat hij zelf een nieuwe Kuip bouwen? Sukkel :')
Wie is dat dan?
pi_142800608
Hmm...

pi_142800666
quote:
Koeman raakt ook Lovren kwijt

SOUTHAMPTON -
Trainer Ronald Koeman van Southampton ziet opnieuw een basisspeler naar Liverpool vertrekken. De Kroatische verdediger Dejan Lovren houdt het na één seizoen alweer voor gezien bij 'Saints'. Liverpool betaalt een hoge prijs voor hem, aangezien zijn contract nog doorliep tot medio 2017. Eerder deze zomer nam Liverpool ook al twee andere spelers van Southampton over (Adam Lallana en Rickie Lambert).
Koeman raakte ook al Luke Shaw kwijt aan Manchester United. Met de aanwinsten Graziano Pellè (Feyenoord) en Dusan Tadic (FC Twente) heeft de oud-trainer van Feyenoord al aardig gewinkeld in de Nederlandse competitie.
Dat is mooi, want dan gaat waarschijnlijk Vlaar naar Soton.
Daar hebben wij als het goed is nog een percentage op zitten.
En wie weet zal hij nu ook voor de Vrij gaan, al verwacht ik dat niet.
pi_142800975
Heb zo'n slecht gevoel over woensdag ;(
pi_142801252
Vossen... tja. Was toch niet eens geselecteerd voor het WK?
BFF met GGMM
pi_142801300
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef DonRaja het volgende:
Vossen... tja. Was toch niet eens geselecteerd voor het WK?
Pelle ook niet

quote:
[quote]0s.gif Op maandag 28 juli 2014 01:47 schreef Henrys het volgende:
Heb zo'n slecht gevoel over woensdag ;(
De bookies zijn ons bijzonder gunstig gezind.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cara op 28-07-2014 02:13:32 ]
pi_142802375
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat Vossen naar Feyenoord komt is niet echt meer een primeur te noemen ..
Toch ander nieuws...

quote:
Lazio heeft De Vrij

Met de verkoop van Stefan de Vrij voor 8,5 miljoen euro is de complete Feyenoord-defensie, waarmee Louis van Gaal de meeste duels op het WK speelde, twee weken voor de start van het seizoen 2014-2015 verdwenen. De 22-jarige international heeft binnen 48 uur zijn medische keuring en zet daarna zijn handtekening onder een 5-jarig contract bij Lazio Roma.

De leegloop van de eredivisie in beeld. Na topscorer Alfred Finnbogason zal ook Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij niet langer actief zijn in de eredivisie. De international van Oranje, gekozen tot beste verdediger van het WK, tekent een vijfjarig contract bij de Italiaanse middenmoter Lazio Roma.

De oudste club van Rome, afgelopen seizoen met een achterstand van 46 punten op kampioen Juventus als negende geëindigd in de Serie A, besloot de eerdere biedingen fors te verhogen waardoor Feyenoord voor het nog slechts tien maanden lopende contract van z’n zelf opgeleide centrale verdediger een afkoopsom kreeg die richting de gewenste tien miljoen euro gaat.

Als De Vrij in de toekomst opnieuw wordt getransfereerd aan een buitenlandse club zal Feyenoord vanwege zijn lange opleiding op Varkenoord opnieuw een vergoeding incasseren. Wel zal trainer Fred Rutten geen beroep op De Vrij meer kunnen doen in de kwalificatiedubbel tegen Besiktas in de voorronde van de Champions League komende weken.

Dat de pas 22-jarige mandekker, die een uitstekend WK achter de rug heeft en op basis van de statistieken (Castrol-index) zelfs de beste verdediger in Brazilië was, voor een club kiest die zelden of nooit om de prijzen doet menigeen verbazen. Met nog een maand te gaan voor het sluiten van de transfermarkt en het feit dat hij een aflopend contract bezit, kon De Vrij de tijd nemen. Vooral in Engeland heeft hij als international grote indruk gemaakt aan de zijde van Aston Villa-verdediger Ron Vlaar.

Bovendien staat Lazio in Italië bekend als een club met een extreem rechtse aanhang, de ‘Irriducibili’ genaamd. Een harde kern met fascistische sympathieën, die tijdens wedstrijden geregeld marsliederen uit de periode van dictator Mussolini zingt. Een van hun meest beruchte leden en sympathisanten is de oud-speler van Lazio Paolo di Canio, die ook de fascistengroet aan de fans bracht.

Voor Feyenoord is de transfer een goede zaak. De club kan nu nog miljoenen incasseren; over tien maanden zou De Vrij zonder een cent vergoeding de deur uit zijn gelopen. De Rotterdamse clubleiding wist al een jaar geleden dat De Vrij geen nieuw contract meer zou signeren. Mede door alle verhalen van spelers bij het Nederlands elftal kreeg de voetballer zelf het gevoel dat hij een stap naar het buitenland moest maken. Lazio bleek de meest concrete interesse te tonen en daar is De Vrij met zijn adviseurs van de SEG-groep meteen op ingehaakt.

In totaal heeft Feyenoord deze zomer op papier meer dan 33 miljoen euro gebeurd voor de transfers van Graziano Pelle (bijna 10 miljoen), Daryl Janmaat (7 miljoen), Bruno Martins Indi (8 miljoen) en Stefan de Vrij (8,5 miljoen). Niet al dat geld staat meteen op de rekening. In sommige gevallen worden bepaalde bonussen in de transfers pas uitgekeerd na een bepaald aantal wedstrijden of wordt de betaling over meerdere seizoenen uitgesmeerd. En er zijn nog afdrachten aan de zogenaamde ‘talentpools’ van Feyenoord.

Technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten voeren in deze periode volop overleg over de wijze waarop de selectie moet worden aangevuld. Feyenoord is bereid een derde van de inkomsten uit te geven aan nieuwe spelers, maar de club weigert daarbij het eigen salarisplafond te doorbreken. Dat betekent dat een bepaalde categorie spelers afvalt.

De club wil niet nog een keer de fout maken door miljoenensalarissen te betalen, die op de lange termijn niet zijn op te brengen. Zolang Feyenoord zit vastgebakken aan de beperkte inkomsten uit het huidige stadion en in begroting tientallen miljoenen achterblijft bij landskampioen Ajax kan de club zich geen dure spelers verloorloven. Deelname aan de Champions League zou lucht verschaffen, maar gelet op de loodzware voorronde en mogelijke play-offs (clubs van het kaliber Arsenal) is die zekerheid er ook niet.

De Vrij wordt niet de eerste Nederlander bij Societa Sportiva Lazio, zoals de Romeinse club voluit heet. Jaap Stam (2001-2004) en Aron Winter (1992-1996) gingen hem voor. Bij Lazio treft De Vrij de WK-finalisten Miroslav Klose (Duitsland) en Lucas Biglia (Argentinië) aan.
  maandag 28 juli 2014 @ 04:12:27 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142802413
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 03:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Toch ander nieuws...

[..]

Hij had beter naar Engeland of Duitsland kunnen gaan.
Oh.
  maandag 28 juli 2014 @ 05:55:34 #80
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142802597
quote:

[..]

Toch ander nieuws...

[..]

Mooi bedrag. Al had ik liever gezien dat Feyenoord hem pas na Besiktas thuis had verkocht.
pi_142802625
Waardeloze club voor de Vrij.
  maandag 28 juli 2014 @ 06:27:38 #82
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142802628
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 06:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
dus dat.

Wtf moeten we met Vossen? :') Ken je beter met 10 spelers spelen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_142802714
Ik ben zaterdag met Feyenoord begonnen in FM en heb toevallig daar Vossen gekocht. Ik vermoed dat het gerucht daarop gebaseerd is.
  maandag 28 juli 2014 @ 07:58:04 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142802966
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 06:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom?
  maandag 28 juli 2014 @ 08:00:33 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142802977
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 06:27 schreef Toekito het volgende:
Wtf moeten we met Vossen? :') Ken je beter met 10 spelers spelen
Vertel, kennerT. Wat weet jij dat wij niet weten?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142803058
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waarom?
Gewoon echt een matige club. Nietszeggend wil ik niet zeggen, want ze hebben toch een 'reputatie'. Maar al met al is het echt gewoon niet een club waarvan je zegt; nou dat heeft die jongen toch goed voor elkaar.

Een middenmoter in Italië zonder uitzicht op verbetering. Weliswaar in een leuke vakantiestad maar ik denk dat de Vrij zelf ook wel heel graag na een jaar weer een stap wil maken. Persoonlijk had ik de Vrij een leuke middenmoter in Engeland of Duitsland gegund. Daarvandaan kun je nog wel een stap maken en je hebt minder gezeik.

Maar goed, hij wilde zelf heel graag. Vraag me echt af waarom. Toch bang om een grote transfer mis te lopen na het WK? En daarmee dus toch wat ongeloof in eigen kunnen om dat later nog te realiseren?

Ik gun 'm wel het beste. Perfecte schoonzoon, dit dat. Misschien was Liverpool wel wat geweest voor 'm, die hebben nu een overschot aan houthakkers.
  maandag 28 juli 2014 @ 08:14:25 #87
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_142803068
Wie kan meer vertellen over Vossen? Zijn naam natuurlijk wel eens horen vallen en hem waarschijnlijk ook wel eens zien spelen maar dat was het dan ook.
  maandag 28 juli 2014 @ 08:14:26 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142803069
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gewoon echt een matige club. Nietszeggend wil ik niet zeggen, want ze hebben toch een 'reputatie'. Maar al met al is het echt gewoon niet een club waarvan je zegt; nou dat heeft die jongen toch goed voor elkaar.

Een middenmoter in Italië zonder uitzicht op verbetering. Weliswaar in een leuke vakantiestad maar ik denk dat de Vrij zelf ook wel heel graag na een jaar weer een stap wil maken. Persoonlijk had ik de Vrij een leuke middenmoter in Engeland of Duitsland gegund. Daarvandaan kun je nog wel een stap maken en je hebt minder gezeik.

Maar goed, hij wilde zelf heel graag. Vraag me echt af waarom. Toch bang om een grote transfer mis te lopen na het WK? En daarmee dus toch wat ongeloof in eigen kunnen om dat later nog te realiseren?

Ik gun 'm wel het beste. Perfecte schoonzoon, dit dat. Misschien was Liverpool wel wat geweest voor 'm, die hebben nu een overschot aan houthakkers.
Voetballend past het wel goed bij hem, dus in die zin en de stad wel een goeie keuze
pi_142803120
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voetballend past het wel goed bij hem, dus in die zin en de stad wel een goeie keuze
Hoop 't serieus voor hem.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Sunri5e het volgende:
Wie kan meer vertellen over Vossen? Zijn naam natuurlijk wel eens horen vallen en hem waarschijnlijk ook wel eens zien spelen maar dat was het dan ook.
Van wat ik gezien heb is hij een wat minder sterke versie van Pelle. Hij is daarentegen ook wel iets sneller en wendbaarder. Hij kiest ook wel redelijk goed positie. Denk dat hij er bij ons sowieso wel 10-15 inschiet maar je kunt je afvragen of je daar dan een paar miljoen voor moet betalen en of we geen 10-15 goals in onze jeugd hebben rondlopen.

Niets ten nadele van Te Vrede maar Vossen is wel een stuk beter.
pi_142803208
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Sunri5e het volgende:
Vraag het Aad en Mario.
pi_142803215
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoop 't serieus voor hem.

[..]

Van wat ik gezien heb is hij een wat minder sterke versie van Pelle. Hij is daarentegen ook wel iets sneller en wendbaarder. Hij kiest ook wel redelijk goed positie. Denk dat hij er bij ons sowieso wel 10-15 inschiet maar je kunt je afvragen of je daar dan een paar miljoen voor moet betalen en of we geen 10-15 goals in onze jeugd hebben rondlopen.

Niets ten nadele van Te Vrede maar Vossen is wel een stuk beter.
Even mijn mening vormen aan de hand van Youtube :P

Ik heb net wat van Vossen bekeken, maar vind hem niet zo veel van Pelle weg hebben.
Hij schiet veel in 1x, van binnen en buiten de16, en komt regelmatig voor zijn man of tijdig inlopen voor de rebound. Hij is stijf rechts (neemt veel ballen met rechts die hij beter met links zou kunnen nemen)
Hij is weinig aan de bal en zet weinig combinaties op voor zover ik nu kan oordelen.
Ik denk dat hij ook niet zo vreselijk veel zou scoren in een iets serieuzere competitie, want als je die dekkings/keepersfouten ziet, is dat wel erg treurig :')
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 08:49:06 #92
42184 crew  DaMart
pi_142803381
quote:

[..]

Toch ander nieuws...

[..]

8,5 miljoen euro maar voor De Vrij? -O-.

Zo'n Braziliaanse verdediger die er niks van bakte op het WK gaat voor 50 miljoen naar een andere club en de beste verdediger van het WK voor maar 8,5 miljoen? :').
pi_142803404
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zo'n Braziliaanse verdediger die er niks van bakte op het WK gaat voor 50 miljoen naar een andere club en de beste verdediger van het WK voor maar 8,5 miljoen? :').
1-jarig contract
  maandag 28 juli 2014 @ 08:51:44 #94
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142803413
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertel, kennerT. Wat weet jij dat wij niet weten?
Ik heb hem door de jaren heen zien spelen en denk niet dat het een aanvulling is op Te Vrede en Acha als spitsen.
Sporten voor Sophia
  maandag 28 juli 2014 @ 08:52:24 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142803417
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:51 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ik heb hem door de jaren heen zien spelen en denk niet dat het een aanvulling is op Te Vrede en Acha als spitsen.
Dan moet hij wel heeeeeel slecht zijn, want met de twee die jij noemt spelen we in het rechter rijtje.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 28 juli 2014 @ 08:52:31 #96
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142803418
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of je nou in Engeland speelt of NL maakt al wat uit qua prijs en ook zijn contract werkt niet mee.
Sporten voor Sophia
  maandag 28 juli 2014 @ 08:52:54 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142803422
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan moet hij wel heeeeeel slecht zijn, want met de twee die jij noemt spelen we in het rechter rijtje.
We zullen zien :)
Sporten voor Sophia
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 08:53:13 #98
42184 crew  DaMart
pi_142803426
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:52 schreef Toekito het volgende:

[..]

Of je nou in Engeland speelt of NL maakt al wat uit qua prijs en ook zijn contract werkt niet mee.
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

1-jarig contract
Dan nog. Een bedrag van tussen de 10 en 15 miljoen had me toch niet onrealistisch geleken.
pi_142803458
33 miljoen binnengehaald. Prima, nu geld uitgeven aan terugkopen aandelen en paar gerichte aankopen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 28 juli 2014 @ 08:56:35 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142803459
quote:
Feyenoord wil eenderde transferinkomsten herinvesteren

Feyenoord heeft deze transferzomer al voor meer dan 33 miljoen euro aan speler verkocht. Dat is overigens niet wat de Rotterdammers ook daadwerkelijk op de bankrekening ontvangen. In sommige deals zitten bepaalde bonussen verwerkt of wordt de betaling over meerdere seizoenen uitgesmeerd.

Daarnaast zijn er nog afdrachten aan de zogenaamde ‘beloftenpools’ van Feyenoord. Op papier heeft men in ieder geval flink wat geld gebeurd voor de transfers van Graziano Pelle (bijna 10 miljoen), Daryl Janmaat (7 miljoen), Bruno Martins Indi (8 miljoen) en Stefan de Vrij (8,5 miljoen).

Technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten zijn volop in overleg om te beslissen waar en wie Feyenoord moet komen versterken. De club is bereid een derde van de inkomsten uit te geven aan nieuwe spelers, maar de club weigert daarbij het eigen salarisplafond te doorbreken.
Denk dat er dan maximaal 8 tot 10 miljoen geïnvesteerd zal worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_142803463
8,5 voor de Vrij is wel een jodenfooi voor jullie ;)
pi_142803490
Wat is er mis met 8,5 miljoen euro voor een speler met een aflopend contract?
  maandag 28 juli 2014 @ 09:01:29 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_142803518
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom, het WK heeft zijn waarde toch met zo'n 50% verhoogd, netjes.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:01:36 #104
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142803521
quote:
Nou ja opzich niet heel veel ware het niet dat Ajax er altijd meer uit sleept, zelfs dan!
Sporten voor Sophia
pi_142803560
De Vrij _O_

Hij verlengde zelfs in slechte tijden. Zonder dat WK was hij max 5 miljoen waard geweest.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142803602
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Enorm budget vergeleken met wat er de afgelopen jaren kon.. Moet je zeker een goede spits en rechtsbuiten van kunnen halen.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:09:57 #107
357045 Grifte
Feijenoord
pi_142803621
Bedankt & succes Stief ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 09:12:32 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142803659
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Enorm budget vergeleken met wat er de afgelopen jaren kon.. Moet je zeker een goede spits en rechtsbuiten van kunnen halen.
Dat zeker. Vraag me af of ze een rechtsbuiten gaan halen. Misschien die knakker van Heerenveen?

Denk dat er snel duidelijkheid over zal zijn..
Elite
Tegen TTIP
pi_142803677
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:53 schreef DaMart het volgende:

[..]

[..]

Dan nog. Een bedrag van tussen de 10 en 15 miljoen had me toch niet onrealistisch geleken.
haha tuurlijk wel.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_142803695
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze er 5 spelers van 1.5 tot 2 miljoen van halen dan alleen een spits en rechtsbuiten voor een stuk meer. Het blijft toch gokken.
pi_142803737
quote:
Dat United hem misschien ook wilde hebben
pi_142803750
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze er 5 spelers van 1.5 tot 2 miljoen van halen dan alleen een spits en rechtsbuiten voor een stuk meer. Het blijft toch gokken.
Even een rekensommetje:
1/3 * 33 miljoen = 11 miljoen
5 * 1.5-2 miljoen=7.5-10miljoen

Dan wil jij nog voor 1-3.5 miljoen 2 spelers aantrekken voor 'een stuk meer'??

Of als die bij die 5 spelers zitten, wil je die 1-3.5 verdelen over 2 van die 5 spelers en dat noem je dan een stuk meer? Maakt niet zoveel uit, 5 spelers halen lijkt me niet haalbaar :)
pi_142803790
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Even een rekensommetje:

Neger wat? :?

Ik bedoelde te zeggen dat als een x bedrag mogen uitgeven (hier hebben ze het over bedragen rond de 9 miljoen) dat ik dan liever zie dat ze daar een 5 tal spelers van halen dan 2 keer flink dokken voor alleen een spits en rechtsbuiten.

En waarom zou het onmogelijk zijn om 5 spelers te halen? Ook zonder geld is dat mogelijk.
  Forum Admin maandag 28 juli 2014 @ 09:21:43 #114
35723 crew  GGMM
pi_142803796
quote:
Niks, ik vind dat een zeer hoog bedrag.

Stiekem wel leuk om te zien dat Feyenoord langzaam uit de schulden raakt. :)
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Even een rekensommetje:

Of als die bij die 5 spelers zitten, wil je die 1-3.5 verdelen over 2 van die 5 spelers en dat noem je dan een stuk meer? Maakt niet zoveel uit, 5 spelers halen lijkt me niet haalbaar :)
21 is 5.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142803805
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niks, ik vind dat een zeer hoog bedrag.

Stiekem wel leuk om te zien dat Feyenoord langzaam uit de schulden raakt. :)

Laatste stukje typische Voetbalzone reactie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 09:22:45 ]
  Forum Admin maandag 28 juli 2014 @ 09:23:38 #116
35723 crew  GGMM
pi_142803823
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Laatste stukje typische Voetbalzone reactie :')
Wat bedoel je?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142803844
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Zo'n non ontopic reactie om te laten lijken dat je ontopic post..

>>Feyenoord is goed bezig<<<

Zie je, verder Ok ontopic
  Forum Admin maandag 28 juli 2014 @ 09:26:05 #118
35723 crew  GGMM
pi_142803864
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zo'n non ontopic reactie om te laten lijken dat je ontopic post..

>>Feyenoord is goed bezig<<<

Zie je, verder Ok ontopic
Uh, ik vind het gewoon leuk om te zien, stiekem. Snap niet zo goed waar dit voor nodig is. Maar laten we hier maar over op houden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142803870
Wel tragisch voor Krabby en het AD dat De Telegraaf en RTV Rijnmond ze elke keer voor zijn.
pi_142803885
Mag ik dan zeggen dat ik liever niet heb dat ze 8-10 miljoen uitgeven? Je moet er toch niet aan denken dat ze weer zo'n Lazovic halen. Daarmee spoel je gelijk al het geld van Pelle door de plee.
pi_142803895
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Neger wat? :?

Ik bedoelde te zeggen dat als een x bedrag mogen uitgeven (hier hebben ze het over bedragen rond de 9 miljoen) dat ik dan liever zie dat ze daar een 5 tal spelers van halen dan 2 keer flink dokken voor alleen een spits en rechtsbuiten.

En waarom zou het onmogelijk zijn om 5 spelers te halen? Ook zonder geld is dat mogelijk.
Haha, inderdaad verkeerd gelezen :P Ik las een "en dan alleen voor een spits..."

Ik zou overigens wel iets meer wilt uitgeven voor spelers. Die Vilalba lijkt me bijvoorbeeld wel een goede gok (3 mln). Als je dan een Dost kan halen voor ongeveer 4-5 miljoen en dan nog iets (een RB bijv) kan huren of goedkoop kan kopen lijkt het me dat dat beter is dan 5 spelers die allemaal het verschil net niet gaan maken.
pi_142803934
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Haha, inderdaad verkeerd gelezen :P Ik las een "en dan alleen voor een spits..."

Ik zou overigens wel iets meer wilt uitgeven voor spelers. Die Vilalba lijkt me bijvoorbeeld wel een goede gok (3 mln). Als je dan een Dost kan halen voor ongeveer 4-5 miljoen en dan nog iets (een RB bijv) kan huren of goedkoop kan kopen lijkt het me dat dat beter is dan 5 spelers die allemaal het verschil net niet gaan maken.
Dan ga je ervanuit dat Dost wel het verschil gaat maken en een mogelijke nieuwe Janmaat niet. IMO blijft het gokken en daarom beter je kansen spreiden.
pi_142803966
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik liever niet heb dat ze 8-10 miljoen uitgeven? Je moet er toch niet aan denken dat ze weer zo'n Lazovic halen. Daarmee spoel je gelijk al het geld van Pelle door de plee.
Inderdaad. Ik heb liever dat ze er dit seizoen een tussenjaar van maken en het met jeugdspelers proberen i.p.v. dat er ergens een versleten Serviër voor 10 miljoen opgeduikeld wordt. Ik heb weinig vertrouwen in het scoutingsapparaat van Feyenoord.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142804039
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dan ga je ervanuit dat Dost wel het verschil gaat maken en een mogelijke nieuwe Janmaat niet. IMO blijft het gokken en daarom beter je kansen spreiden.
Helder, ik denk dat we ook niet zo heel veel van mening verschillen, maar ik denk dat je niet heel veel spelers kunt losweken voor 1-2 miljoen. Zo een Başacıkoğlu van Heerenveen zou ws ook wel een goede versterking zijn, maar die gaat je ook gewoon meer kosten.
Van mij hoeven ze niet vreselijk diep in de buidel te tasten, maar 3-4 miljoen voor een speler met restwaarde lijkt me niet een heel groot risico. Maar ja, we hebben het gewoon over een verschil in risico-afweging, en daar hebben we Van Geel uiteindelijk voor zitten :P
  maandag 28 juli 2014 @ 09:48:51 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142804276
Die Bilal heeft een contract van nog 4 jaar, lijkt mij onhaalbaar. :D
  maandag 28 juli 2014 @ 09:52:37 #126
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_142804343
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef Happel het volgende:

[..]

een derde van 33 miljoen is toch echt 11 miljoen.
pi_142804392
Hebben we al een spits?
  maandag 28 juli 2014 @ 09:55:37 #128
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142804413
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Hebben we al een spits?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142804430
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HMF in de spits woensdag, kan niet misgaan.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:59:33 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142804501
Dat wordt nog leuk woensdag. Fantasie-opstelling 2.0. Het in de gaten houden van de gracht gaat nog spannender worden dan de wedstrijd gok ik zo. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142804612
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat ze al het geld aan twee spelers moeten uitgaven, maar bij een spits en rechtsbuiten moet in mijn ogen wel de prioriteiten liggen
pi_142804738
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:59 schreef Caland het volgende:
Dat wordt nog leuk woensdag. Fantasie-opstelling 2.0. Het in de gaten houden van de gracht gaat nog spannender worden dan de wedstrijd gok ik zo. :')
Is maar een remedie tegen: voor de wedstrijd zoveel mogelijk zuipen
pi_142804749
Knopen doorhakken zegt hij nu. Dat wordt verdomme wel eens tijd....
En ik lees 5 miljoen voor Dost, voor dat bedrag had je een maand geleden Luuk de Jong vast kunnen leggen :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_142804800
De Jong of Dost is toch gewoon een beetje broekzak, vestzak?
#12 is not for sale!
pi_142804826
quote:
De Vrij naar Lazio ;(
pi_142804837
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef H.FR het volgende:
En ik lees 5 miljoen voor Dost, voor dat bedrag had je een maand geleden Luuk de Jong vast kunnen leggen :')
Lekker slim inderdaad om miljoenen voor spelers neer te gaan leggen, waar veel twijfels over bestaan.
pi_142804884
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:48 schreef Lastpost het volgende:
Die Bilal heeft een contract van nog 4 jaar, lijkt mij onhaalbaar. :D
Oja, ik dacht tot 2016, maar iets beter googlen leert inderdaad dat er nog een optie bijzit voor nog twee jaar. Dan kunnen we die inderdaaad wel vergeten ja :)
pi_142804893
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef H.FR het volgende:
hopen dat ze niet dieper gaan voor die malloot die een stapje terug eerst niet zag zitten...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142804904
Zanger Rinus twitterde op maandag 28-07-2014 om 09:41:22 Zojuist is Vagner Love gearriveerd bij het #EMC voor een medische keuring. (gezien in de lift) Transfer naar Feyenoord aanstaande. reageer retweet
pi_142804909
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:19 schreef Muto het volgende:
Zanger Rinus twitterde op maandag 28-07-2014 om 09:41:22 Zojuist is Vagner Love gearriveerd bij het #EMC voor een medische keuring. (gezien in de lift) Transfer naar Feyenoord aanstaande. reageer retweet
:')
pi_142804911
Ik kan niet wachten tot woensdag.
pi_142804919
quote:
:D
pi_142804945
quote:
_O-
  maandag 28 juli 2014 @ 10:28:56 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142805073
quote:
Het is wachten op Anatoli _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_142805088
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is wachten op Anatoli _O_
Källström
pi_142805104
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Källström
Die zal bij het uitstappen uit het vliegtuig al gelijk zijn enkelbanden scheuren.
pi_142805107
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Lekker slim inderdaad om miljoenen voor spelers neer te gaan leggen, waar veel twijfels over bestaan.
Ik zeg alleen dat als je nu 5mln neerlegt voor Dost, je dat beter een maand geleden voor De Jong had kunnen doen. Dan had je een ingespeelde spits tijdens de vCL,
pi_142805127
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat als je nu 5mln neerlegt voor Dost, je dat beter een maand geleden voor De Jong had kunnen doen. Dan had je een ingespeelde spits tijdens de vCL,
Alleen had je een maand geleden nog helemaal niks qua geld.
pi_142805162
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef Muto het volgende:

[..]

Volgens mij was Pellè al verkocht op het moment dat De Jong nog niet bij PSV had getekend.
Dus op dat moment had je kunnen toeslaan. 2 weken dan.
  maandag 28 juli 2014 @ 10:33:15 #150
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_142805164
Betekent dit dat De Vrij niet meedoet tegen Besiktas ? ;(
pi_142805169
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef Muto het volgende:

[..]

maar wel een inzicht dat dit zou gebeuren..
hadden ze beter op moeten anticiperen, nu zijn alle spelers die je wilt halen een stuk duurder ineens omdat ze weten dat je geld hebt...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142805172
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef MrStalin het volgende:
Betekent dit dat De Vrij niet meedoet tegen Besiktas ? ;(
Ja ;(
pi_142805197
quote:
Leuk, die gast is in China bij Shandong Luneng aan het afbouwen. Al vind ik hem daar in de 16 nog steeds wel heerlijke goaltjes maken. Daar verdient die gast ook nog eens 4 miljoen euro per jaar. :')
pi_142805211
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

maar wel een inzicht dat dit zou gebeuren..
hadden ze beter op moeten anticiperen, nu zijn alle spelers die je wilt halen een stuk duurder ineens omdat ze weten dat je geld hebt...
Als er nu weer met miljoenen gesmeten wordt voor spelers met veel twijfels, hebben we niets geleerd van het verleden.
pi_142805245
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:35 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als er nu weer met miljoenen gesmeten wordt voor spelers met veel twijfels, hebben we niets geleerd van het verleden.
En als je straks weer niet in Europa kunt spelen zou ik lekker niks halen, dan is het toch weer klote dit seizoen. Of je dan 4e of 7e wordt maakt dan ook niet meer uit. Spaar dat dan maar uit voor volgend seizoen, waar Clasie geen transferwaarde meer heeft omdat we 7e zijn.
pi_142805249
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Leuk, die gast is in China bij Shandong Luneng aan het afbouwen. Al vind ik hem daar in de 16 nog steeds wel heerlijke goaltjes maken. Daar verdient die gast ook nog eens 4 miljoen euro per jaar. :')
Oh dacht dat het echt was.
pi_142805273
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:35 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

dan kun je dus niemand halen... want er is altijd wel iemand met twijfels..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142805314
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Een waar woord.
pi_142805327
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Herqules het volgende:

[..]

Oh dacht dat het echt was.
Sowieso spelers daar verdienen ziek veel. Moet ook wel natuurlijk want is na je carrière. Zo'n Dario Conca verdiende bij Guangdong bijna net zoveel als Messi en Ronaldo.
pi_142805329
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Niet voor een bedrag van 5 miljoen.
pi_142805451
Achterin gewoon opvangen met eigen jeugd en verder Toornstra en Wolfswinkel er bij halen.
pi_142805457
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

tuurlijk wel.. wat kun je nou voor spelers halen voor 5 miljoen ?
de categorie spelers zonder twijfel zit je ver boven de 10 miljoen , tenzij ze bij Feyenoord spelen .. want dan lijkt 8 miljoen een "hoofdprijs" :(
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142805489
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dost en De Jong zijn volgens mij de meest zekere nog betaalbare spelers die je zou/had kunnen halen. Voor 2-3 miljoen heb je ook wel een spits, maar die is dan ook minder zeker.

Gelukkig hebben we Te Vrede, dus we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken, kun je beter die 11 miljoen op de bank laten :)
pi_142805503
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
Achterin gewoon opvangen met eigen jeugd en verder Toornstra en Wolfswinkel er bij halen.
Je hebt een vleugelspeler, een spits en evt. een verdediger nodig en dan kom jij met Toornstra?
  maandag 28 juli 2014 @ 10:49:38 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142805521
Wat zijn we negatief allemaal.
Elite
Tegen TTIP
pi_142805527
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dost en De Jong zijn volgens mij de meest zekere nog betaalbare spelers die je zou/had kunnen halen. Voor 2-3 miljoen heb je ook wel een spits, maar die is dan ook minder zeker.

Gelukkig hebben we Te Vrede, dus we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken, kun je beter die 11 miljoen op de bank laten :)
Met alleen Te Vrede zou ik het niet aandurven. Voor 2 miljoen heb je ook een van Duinen, dan heb je tenminste 2 redelijke spitsen.
pi_142805546
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je hebt een vleugelspeler, een spits en evt. een verdediger nodig en dan kom jij met Toornstra?
Mocht Clasie nog vertrekken. Daarbij is Toornstra relatief een koopje, die zou ik altijd halen als ik PSV of Feyenoord was.
pi_142805547
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Met alleen Te Vrede zou ik het niet aandurven. Voor 2 miljoen heb je ook een van Duinen, dan heb je tenminste 2 redelijke spitsen.
Dan hou ik het liever bij Te Vrede, 2 miljoen voor zo'n matige speler :')
pi_142805565
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

daar ben ik het mee eens..
een spits haal je toch niet meer voor DE VOORRONDE
en met Te Vrede kom je in de nederlandse "uitgeholde" competitie toch wel hoog genoeg voor een nieuwe poging om de Europa League te halen..

wel zonde dat je een heel mooi seizoen vorig jaar nu zonder te spelen al teniet doet
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142805567
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan hou ik het liever bij Te Vrede, 2 miljoen voor zo'n matige speler :')
Mike schiet er bij Feyenoord minstens 15 in.
pi_142805573
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Mocht Clasie nog vertrekken. Daarbij is Toornstra relatief een koopje, die zou ik altijd halen als ik PSV of Feyenoord was.
Dus jij denkt dat je die voor 1-2 miljoen kunt krijgen?
pi_142805590
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

en dat in twee wedstrijden met ADO :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142805597
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je die voor 1-2 miljoen kunt krijgen?
3/3,5 miljoen maximaal.
pi_142805622
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Toornstra zou ik altijd halen. Zelfs als we niet ver in Europa komen hebben we versterking voor het middenveld nodig. Vormer heeft echt te weinig kwaliteiten om bij blessures een volwaardige basisspeler te worden.

Ik hoop dat we nog bij een Chelsea of manchester city een leuke spits kunnen huren, maar ik ben bang dat er weer een of andere miskoop komt.
pi_142805633
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:52 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

3/3,5 miljoen maximaal.
Vind ik veel geld voor die jongen.
  maandag 28 juli 2014 @ 10:55:01 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142805639
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Haha, nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 juli 2014 @ 10:55:37 #177
268260 Dr.Mikey
pi_142805660
Is Stefan echt weg.. ?
ja dus. Excelsior leegplukken dan maar..
R.I.P DTS.
  maandag 28 juli 2014 @ 10:56:36 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142805690
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

daar ben ik het mee eens..
een spits haal je toch niet meer voor DE VOORRONDE
en met Te Vrede kom je in de nederlandse "uitgeholde" competitie toch wel hoog genoeg voor een nieuwe poging om de Europa League te halen..

wel zonde dat je een heel mooi seizoen vorig jaar nu zonder te spelen al teniet doet
De kans is redelijk groot dat je in de volgende play-off ronde voor EL een geplaatste status hebt. Dus die moet je met 1 of 2 versterkingen en een redelijke loting wel doorkomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142805699
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vind ik veel geld voor die jongen.
Veel succes met het zoeken naar een goedkopere speler van minstens hetzelfde niveau die er gelijk staat.
pi_142805725
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Stefan echt weg.. ?
ja dus. Excelsior leegplukken dan maar..
Helaas is Veldwijk al weg.
pi_142805791
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Veel succes met het zoeken naar een goedkopere speler van minstens hetzelfde niveau die er gelijk staat.
We hebben Vormer - Vilhena - Immers, ik zie niet in waarom we 1 van die uit de basis moeten halen ten gunste van Toornstra.

En net was 5 miljoen voor een spits veel, en nu mag je wel 3,5 miljoen betalen voor Toornstra :D

Die ga je ook echt nooit meer voor meer verkopen.
pi_142805832
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

In het middenveld hoef je wat mij betreft niet in te investeren, ik denk dat we genoeg jeugd en reserves hebben om dat op te vullen, ik vind overigens dat Vormer het best wel goed invult, al is hij wel een klasse minder dan een Clasie.
pi_142805833
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

We hebben Vormer - Vilhena - Immers, ik zie niet in waarom we 1 van die uit de basis moeten halen ten gunste van Toornstra.

En net was 5 miljoen voor een spits veel, en nu mag je wel 3,5 miljoen betalen voor Toornstra :D

Die ga je ook echt nooit meer voor meer verkopen.
Sowieso Toornstra > Vormer.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:02:36 #184
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142805846
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]

De kans is redelijk groot dat je in de volgende play-off ronde voor EL een geplaatste status hebt. Dus die moet je met 1 of 2 versterkingen en een redelijke loting wel doorkomen.
Serieus? Volgens mij hebben we de laatste jaren geen wedstrijd gewonnen in Europa. Laatste winstpartij was volgens mij Gent thuis?
pi_142805882
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Sowieso Toornstra > Vormer.
eens

spelvertragen kan onze ruud wel weer beter
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 28 juli 2014 @ 11:05:24 #186
268260 Dr.Mikey
pi_142805924
Huur Narsingh smeek Van Persie en haal Van Dijk. Toen ging de wekker.
R.I.P DTS.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:06:02 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142805938
Afgaande op de training lijkt Karsdorp te gaan starten. Als rechtsback. Niet zijn positie, maar heb er wel vertrouwen in. Goede speler.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:06:06 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142805940
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Serieus? Volgens mij hebben we de laatste jaren geen wedstrijd gewonnen in Europa. Laatste winstpartij was volgens mij Gent thuis?

Dit is het lijstje nu volgens mij. Komen dan wel nog teams van de CL kwalificatie (champions route) bij. Dus het kan nog in je na- of voordeel verschuiven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142805981
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is het lijstje nu volgens mij. Komen dan wel nog teams van de CL kwalificatie (champions route) bij. Dus het kan nog in je na- of voordeel verschuiven.
Telt de UEFA Cup van 2002 nog steeds mee?
pi_142805989
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Toch wel schandelijk dat PEC Zwolle bijna evenveel punten heeft.
pi_142806000
quote:

[..]

[ afbeelding ]

lache kunnen we weer Krasnadar loten
  maandag 28 juli 2014 @ 11:08:46 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142806005
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:07 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Telt de UEFA Cup van 2002 nog steeds mee?
Nee. Punten tellen 5 jaar mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142806016
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef Muto het volgende:

[..]

Toch wel schandelijk dat PEC Zwolle bijna evenveel punten heeft.
Die nemen het Nederlandse coefficiënt over.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:09:25 #194
268260 Dr.Mikey
pi_142806021
Zijn jullie nog tevreden met Van Geel ?? Alles waar ze al vier jaar aan werken in een zomer naar de vernieling en dan ook nog voor relatief lage bedragen.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 11:10:09 #195
332671 crew  indiaantje89
pi_142806033
Er gaan nu ook geruchten over Jelle Vossen van Racing Genk.
pi_142806046
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
Afgaande op de training lijkt Karsdorp te gaan starten. Als rechtsback. Niet zijn positie, maar heb er wel vertrouwen in. Goede speler.
Karsdorp is wel prima ja, maar niet als back. Weet niet wat voor buitenspeler dat Besiktas heeft, maar goed. Viel tegen Sociedad wel op dat Karsdorp aanvallend als middenvelder ging spelen en verdedigend als back. Zoiets zal ook wel de bedoeling zijn.
pi_142806070
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie nog tevreden met Van Geel ?? Alles waar ze al vier jaar aan werken in een zomer naar de vernieling en dan ook nog voor relatief lage bedragen.
Beenhakker had het gegarandeerd meer uitgehaald, ja _O_.

Van Geel haalt gewoon even 30 miljoen winst op die spelers. Dan mag je niet klagen.
pi_142806081
quote:
De markt bepaald. Voor De Vrij bijvoorbeeld was alleen Lazio concreet. Voor Pelle stonden de clubs ook niet in de rij. Het zal geen toeval zijn dat hij bij de nieuwe club van Koeman terecht is gekomen.
pi_142806087
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

tuurlijk wel.. wat kun je nou voor spelers halen voor 5 miljoen ?
de categorie spelers zonder twijfel zit je ver boven de 10 miljoen , tenzij ze bij Feyenoord spelen .. want dan lijkt 8 miljoen een "hoofdprijs" :(
Het gaat niet om de spelers, het gaat om de club. We zijn net weer uit een financieel dal aan heet klimmen, en jij wil direct blind spelers gaan kopen van het weinige geld dat we hebben. Dost en De Jong zijn zulke grote vraagtekens, dat je daar nooit en te nimmer 5 miljoen aan moet uitgeven. Dost is naar mijn mening sowieso geen optie, daar wij nog steeds figuren als Verhoek en Schaken op de rechterflank hebben staan.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:13:10 #200
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142806113
quote:
Van Geel is gewoon heel goed bezig.

Vergeet niet dat de Vrij alleen een goed WK heeft gespeeld. Meer niet. Daar kopen grote clubs niet meer voor. Niet voor niets heeft United nog helemaal niks van zich laten horen. Die kopen liever Mats Hummels.

Daley Blind bijvoorbeeld heeft ook al 18 Champions League wedstrijden(en WK) erop zitten, en ook nog eens 4 schalen achter zijn naam staan. Ja, dan ben je gewoon veel meer waard.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')