quote:'Lazio enige ploeg in de markt voor de Vrij, Manchester United zal zich niet melden'
RTV Rijnmond meldt dat Lazio Roma nog steeds de enige club is met concrete belangstelling voor Stefan de Vrij. In de geruchtencircuit blijft de naam van met name Manchester United rondzingen, maar die club zal volgens de regionale zender geen pogingen ondernemen om de centrale verdediger van Feyenoord te contracteren.
quote:Update 27 juli 14.40 uur - ‘Feyenoord neemt op korte termijn beslissing over Villalba’
Feyenoord neemt op korte termijn een beslissing over Héctor Villalba.
De Rotterdammers hebben de Argentijn onlangs bekeken en ze zijn op de hoogte van de voorwaarden om hem over te nemen van San Lorenzo, zo meldt RTV Rijnmond. Villalba is een vleugelspeler die ongeveer drie miljoen euro kost. De aanvaller staat nog een jaar onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland en heeft aangegeven niet meer bij te willen tekenen.
Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'?quote:
Volgens mij wou Van Gaal eerst veel trainen en spelen met zijn huidige selectie en vervolgens kijken of er iemand bij moet komen, transfermarkt komt sowieso altijd pas laat op gangquote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Merkwaardig dat ManUtd geen interesse heeft voor De Vrij. Ik zou toch zweren dat Van Gaal van plan was één of meerdere internationals mee naar Engeland te nemen, en dat hij over De Vrij zeer te spreken was.
Maar als Lazio de enige geinteresseerde voor De Vrij is dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord.
De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder gevalquote:
quote:• Lazio-directeur Igli Tare heeft zich deze transferperiode niet populair gemaakt bij zijn eigen supporters, die hem op een ludieke manier te kijk hebben gezet. Zijn telefoonnummer werd gelekt en dat werd vervolgens door fans gebruikt om een vliegticket naar Rotterdam te boeken. Waarschijnlijk een signaal naar Tare om Stefan de Vrij te strikken. Het kostte de Italiaan uiteindelijk twee uur om het boeken van de vlucht ongedaan te maken.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hooguit een maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'?
Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof ook niet dat hij komt.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'?
Zou dat binnen een week al zijn denk je?
Ergens hoop ik wel dat ze besluiten deze jongen aan te trekken. Dan hebben we hopelijk 2 geweldige flankspelers met Boetius en dan Villalba. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk gaan besluiten om hier geen 3 miljoen aan uit te geven.
Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouwquote:Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.
Ze zijn twee CB's beloofd, het doel was de Vrij en Davide Astori.
Toen de technisch directeur voor Astori maar niet de extra anderhalf miljoen wilde neerleggen, kwam opeens aartsrivaal Roma en die betaalde het vervolgens gelijk.
Over de Vrij is daar ook het bericht binnen gekomen dat van Geel het bod heeft weggelachen, dus het zijn frustrerende tijden daar
Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten geldenquote:[..]
Ben van de beelden ook niet bepaald onder de indruk, maar dat zegt dan ook weer niet zo veel.
Sowieso moet je niet oordelen aan de hand van dat soort filmpjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouw
[..]
Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten gelden
Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?quote:
Op Youtube lijkt alles mooiquote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Die Villalba doe me denken aan Kostic. Beetje dan, de beelden van YouTube bekijkend.
Maar dan jonger, en zo'n 3/4 keer goedkoper. Prima deal in dat geval.
Geen idee, maar hij is razendsnel en lijkt technisch vrij goed, als onze scouts dan goed hebben gekeken of hij tactisch wat is en of hij niet te ego is, dan lijkt het me een goede aanwinst.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?
Schaken in de Dirk Kuijt-rol.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef F.M.D. het volgende:
ik hoop niet dat rutten het 5-3-2 van koeman gaan hanteren. nu we zonder janmaat geen sterke opkomende back meer hebben.
Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef arjan1112 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord : Mulder - Van Beek - Boulahrouz - Mathijsen - Nelom - Vormer - Immers - Vilhena - Verhoek - Te Vrede - Boëtius
En dat Clasie en Kongolo niet spelenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag?
Dat dnek ik ook, maar dan met Boëtius op links en Schaken of Manu op rechts.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dat Clasie en Kongolo niet spelen
Ik denk eerder:
Mulder - Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo - Clasie - Immers - Vilhena - ?V?e?r?h?o?e?k? - Te Vrede - Boëtius
En dat 34 dagen voor het sluiten van de transfermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Nou, die verhalen met ; Je kan je op het WK aardig in de kijker spelen bij de "grotere clubs" kan ook naar het rijk der fabelen worden verzonden. De Vrij, notabene de allerbeste verdediger van het WK, heeft alleen interesse van de club die 'm voor het WK ook al volgde
Zijn denk ik best veel clubs die interesse hebben, maar de Martin van Geel tactiek toepassen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Nou, die verhalen met ; Je kan je op het WK aardig in de kijker spelen bij de "grotere clubs" kan ook naar het rijk der fabelen worden verzonden. De Vrij, notabene de allerbeste verdediger van het WK, heeft alleen interesse van de club die 'm voor het WK ook al volgde
Er moet er ergens 1 verkocht worden en dan komt de hele kermis in beweging.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Voor thuis lijkt me dat inderdaad wel een okeeje opstelling, al zou ik liever Boetius op rechts en naar binnen trekkende Achahbar op links zien ivm een niet-opkomende Bouhlarouz en ruimte die dan ontstaat voor Kongolo.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef PIETR het volgende:
Sowieso thuis gewoon in een 433 formatie vol op de winst spelen:
Mulder
Boulahrouz / De Vrij / Matijsen / Kongolo
Vilhena / Immers / Clasie
Schaken / Te Vrede / Boetius
Best mogelijke opstelling, lijkt mij. En dan uit met 532 op een gelijkspel spelen. Manu en Boetius voorin. Snelle spelers, beetje counteren.
Zijn contract is volgens mij deze zomer afgelopen. En nee, die zou ik niet op willen stellenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ik zie het echt somber in. Is Fernandez zijn contract al verlopen? Anders kunnen we die opstellen, deed het toch redelijk goed bij PEC
Kunnen we tenminste nog op de counter spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn contract is volgens mij deze zomer afgelopen. En nee, die zou ik niet op willen stellen
Zeker. Topspits, die qua inzet zeker bij Feyenoord past. Heeft ook een aardig gemiddelde. Vossen > Dost.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Moeten we blij zijn met Vossen? Ik ken die gozer niet zo goed, wel van gehoord natuurlijk
Dit denk ik dus ook eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef Karelnoord het volgende:
Uitspraak zal wel uit zijn verband gerukt zijn.
Uit zijn 'circuit'.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd waar Aad het nieuws dan vandaan heeft dat hij zou gaan tekenen. Neem aan dat je dat niet zomaar gaat roepen
Same here, is dat wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Moeten we blij zijn met Vossen? Ik ken die gozer niet zo goed, wel van gehoord natuurlijk
Ik vind wel als je zo'n uitspraak doet dan moet je toch zeker wel wat feiten hebben en niet zomaar wat geruchten, zou ik wel dom vinden om het dan te roepenquote:
Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind wel als je zo'n uitspraak doet dan moet je toch zeker wel wat feiten hebben en niet zomaar wat geruchten, zou ik wel dom vinden om het dan te roepen
Vraag me af wat zo'n jongen moet kosten, hangt natuurlijk af van leeftijd, contractduur, stats.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afmaker pur sang, kan erg goed koppen. Maar ben er niet heel erg van onder de indruk.
haha, die lopen op de zaken vooruitquote:Op maandag 28 juli 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
VOlgens wikipedia speelt hij bij Feyenoord
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_Vossen
Zal het wel even corrigeren.
Salaris van Pelle lag hoger. Volgens mij verdient zelfs Mathijsen meer ..quote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.jobat.be/nl/ar(...)-jupiler-pro-league/
1 Miljoen in België. Gerucht kan de koelkast wel weer in.
Jelle Van Damme Standard 1 miljoen euroquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.jobat.be/nl/ar(...)-jupiler-pro-league/
1 Miljoen in België. Gerucht kan de koelkast wel weer in.
Ajax ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jelle Van Damme Standard 1 miljoen euro
Is dat die kneus die 100 jaar geleden bij 020 speelde?
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_Vossenquote:Feyenoord[bewerken]
Op 6 Juni 2015 wint Jelle Vossen de Champions League met Feyenoord.
Dat is toch dat schoonmaakmiddel?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_Vossen
![]()
![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-07-2014 om 01:10:31Vandaag een mooie primeur over #Feyenoord in De #Telegraaf van collega Marcel van der Kraan. reageer retweet
Niet die weer.quote:
Oepsquote:27 juli 2014 De Standaard
De Mos suggereert: 'afwezigheid Vossen misschien vanwege interesse Feyenoord'
Aad de Mos, analist op de Belgische televisie, suggereerde vanavond dat de afwezigheid va Jelle Vossen bij Genk wel eens te maken zou kunnen hebben met belangstelling van Feyenoord. 'Vanuit mijn circuit hoor ik dat Feyenoord wel eens geïnteresseerd zou kunnen zijn in Vossen. Zij zijn op zoek naar een vervanger voor Graziano Pellé. Het zou me niet verbazen moest daar morgen meer nieuws over volgen.'
De opmerkingen van Aad de Mos werden op internet direct uit zijn verband gerukt. Er werd gemeld dat Vossen volgens Aad de Mos maandag bij Feyenoord zal tekenen. Dat heeft de analist in ieder geval zeker niet gezegd.
Oh god, van der Kraan met een primeur.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-07-2014 om 01:10:31Vandaag een mooie primeur over #Feyenoord in De #Telegraaf van collega Marcel van der Kraan. reageer retweet
Dat Vossen naar Feyenoord komt is niet echt meer een primeur te noemen ..quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Cara het volgende:
[..]
Oeps
[..]
Oh god, van der Kraan met een primeur.
Gaat hij zelf een nieuwe Kuip bouwen? Sukkel
http://www.lunaticnews.nl(...)arcel-van-der-kraan/quote:
Dat is mooi, want dan gaat waarschijnlijk Vlaar naar Soton.quote:Koeman raakt ook Lovren kwijt
SOUTHAMPTON -
Trainer Ronald Koeman van Southampton ziet opnieuw een basisspeler naar Liverpool vertrekken. De Kroatische verdediger Dejan Lovren houdt het na één seizoen alweer voor gezien bij 'Saints'. Liverpool betaalt een hoge prijs voor hem, aangezien zijn contract nog doorliep tot medio 2017. Eerder deze zomer nam Liverpool ook al twee andere spelers van Southampton over (Adam Lallana en Rickie Lambert).
Koeman raakte ook al Luke Shaw kwijt aan Manchester United. Met de aanwinsten Graziano Pellè (Feyenoord) en Dusan Tadic (FC Twente) heeft de oud-trainer van Feyenoord al aardig gewinkeld in de Nederlandse competitie.
Pelle ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef DonRaja het volgende:
Vossen... tja. Was toch niet eens geselecteerd voor het WK?
De bookies zijn ons bijzonder gunstig gezind.quote:[quote]Op maandag 28 juli 2014 01:47 schreef Henrys het volgende:
Heb zo'n slecht gevoel over woensdag
Toch ander nieuws...quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat Vossen naar Feyenoord komt is niet echt meer een primeur te noemen ..
quote:Lazio heeft De Vrij
Met de verkoop van Stefan de Vrij voor 8,5 miljoen euro is de complete Feyenoord-defensie, waarmee Louis van Gaal de meeste duels op het WK speelde, twee weken voor de start van het seizoen 2014-2015 verdwenen. De 22-jarige international heeft binnen 48 uur zijn medische keuring en zet daarna zijn handtekening onder een 5-jarig contract bij Lazio Roma.
De leegloop van de eredivisie in beeld. Na topscorer Alfred Finnbogason zal ook Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij niet langer actief zijn in de eredivisie. De international van Oranje, gekozen tot beste verdediger van het WK, tekent een vijfjarig contract bij de Italiaanse middenmoter Lazio Roma.
De oudste club van Rome, afgelopen seizoen met een achterstand van 46 punten op kampioen Juventus als negende geëindigd in de Serie A, besloot de eerdere biedingen fors te verhogen waardoor Feyenoord voor het nog slechts tien maanden lopende contract van z’n zelf opgeleide centrale verdediger een afkoopsom kreeg die richting de gewenste tien miljoen euro gaat.
Als De Vrij in de toekomst opnieuw wordt getransfereerd aan een buitenlandse club zal Feyenoord vanwege zijn lange opleiding op Varkenoord opnieuw een vergoeding incasseren. Wel zal trainer Fred Rutten geen beroep op De Vrij meer kunnen doen in de kwalificatiedubbel tegen Besiktas in de voorronde van de Champions League komende weken.
Dat de pas 22-jarige mandekker, die een uitstekend WK achter de rug heeft en op basis van de statistieken (Castrol-index) zelfs de beste verdediger in Brazilië was, voor een club kiest die zelden of nooit om de prijzen doet menigeen verbazen. Met nog een maand te gaan voor het sluiten van de transfermarkt en het feit dat hij een aflopend contract bezit, kon De Vrij de tijd nemen. Vooral in Engeland heeft hij als international grote indruk gemaakt aan de zijde van Aston Villa-verdediger Ron Vlaar.
Bovendien staat Lazio in Italië bekend als een club met een extreem rechtse aanhang, de ‘Irriducibili’ genaamd. Een harde kern met fascistische sympathieën, die tijdens wedstrijden geregeld marsliederen uit de periode van dictator Mussolini zingt. Een van hun meest beruchte leden en sympathisanten is de oud-speler van Lazio Paolo di Canio, die ook de fascistengroet aan de fans bracht.
Voor Feyenoord is de transfer een goede zaak. De club kan nu nog miljoenen incasseren; over tien maanden zou De Vrij zonder een cent vergoeding de deur uit zijn gelopen. De Rotterdamse clubleiding wist al een jaar geleden dat De Vrij geen nieuw contract meer zou signeren. Mede door alle verhalen van spelers bij het Nederlands elftal kreeg de voetballer zelf het gevoel dat hij een stap naar het buitenland moest maken. Lazio bleek de meest concrete interesse te tonen en daar is De Vrij met zijn adviseurs van de SEG-groep meteen op ingehaakt.
In totaal heeft Feyenoord deze zomer op papier meer dan 33 miljoen euro gebeurd voor de transfers van Graziano Pelle (bijna 10 miljoen), Daryl Janmaat (7 miljoen), Bruno Martins Indi (8 miljoen) en Stefan de Vrij (8,5 miljoen). Niet al dat geld staat meteen op de rekening. In sommige gevallen worden bepaalde bonussen in de transfers pas uitgekeerd na een bepaald aantal wedstrijden of wordt de betaling over meerdere seizoenen uitgesmeerd. En er zijn nog afdrachten aan de zogenaamde ‘talentpools’ van Feyenoord.
Technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten voeren in deze periode volop overleg over de wijze waarop de selectie moet worden aangevuld. Feyenoord is bereid een derde van de inkomsten uit te geven aan nieuwe spelers, maar de club weigert daarbij het eigen salarisplafond te doorbreken. Dat betekent dat een bepaalde categorie spelers afvalt.
De club wil niet nog een keer de fout maken door miljoenensalarissen te betalen, die op de lange termijn niet zijn op te brengen. Zolang Feyenoord zit vastgebakken aan de beperkte inkomsten uit het huidige stadion en in begroting tientallen miljoenen achterblijft bij landskampioen Ajax kan de club zich geen dure spelers verloorloven. Deelname aan de Champions League zou lucht verschaffen, maar gelet op de loodzware voorronde en mogelijke play-offs (clubs van het kaliber Arsenal) is die zekerheid er ook niet.
De Vrij wordt niet de eerste Nederlander bij Societa Sportiva Lazio, zoals de Romeinse club voluit heet. Jaap Stam (2001-2004) en Aron Winter (1992-1996) gingen hem voor. Bij Lazio treft De Vrij de WK-finalisten Miroslav Klose (Duitsland) en Lucas Biglia (Argentinië) aan.
Mooi bedrag. Al had ik liever gezien dat Feyenoord hem pas na Besiktas thuis had verkocht.quote:
dus dat.quote:
Vertel, kennerT. Wat weet jij dat wij niet weten?quote:Op maandag 28 juli 2014 06:27 schreef Toekito het volgende:
Wtf moeten we met Vossen?Ken je beter met 10 spelers spelen
Gewoon echt een matige club. Nietszeggend wil ik niet zeggen, want ze hebben toch een 'reputatie'. Maar al met al is het echt gewoon niet een club waarvan je zegt; nou dat heeft die jongen toch goed voor elkaar.quote:
Voetballend past het wel goed bij hem, dus in die zin en de stad wel een goeie keuzequote:Op maandag 28 juli 2014 08:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon echt een matige club. Nietszeggend wil ik niet zeggen, want ze hebben toch een 'reputatie'. Maar al met al is het echt gewoon niet een club waarvan je zegt; nou dat heeft die jongen toch goed voor elkaar.
Een middenmoter in Italië zonder uitzicht op verbetering. Weliswaar in een leuke vakantiestad maar ik denk dat de Vrij zelf ook wel heel graag na een jaar weer een stap wil maken. Persoonlijk had ik de Vrij een leuke middenmoter in Engeland of Duitsland gegund. Daarvandaan kun je nog wel een stap maken en je hebt minder gezeik.
Maar goed, hij wilde zelf heel graag. Vraag me echt af waarom. Toch bang om een grote transfer mis te lopen na het WK? En daarmee dus toch wat ongeloof in eigen kunnen om dat later nog te realiseren?
Ik gun 'm wel het beste. Perfecte schoonzoon, dit dat. Misschien was Liverpool wel wat geweest voor 'm, die hebben nu een overschot aan houthakkers.
Hoop 't serieus voor hem.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballend past het wel goed bij hem, dus in die zin en de stad wel een goeie keuze
Van wat ik gezien heb is hij een wat minder sterke versie van Pelle. Hij is daarentegen ook wel iets sneller en wendbaarder. Hij kiest ook wel redelijk goed positie. Denk dat hij er bij ons sowieso wel 10-15 inschiet maar je kunt je afvragen of je daar dan een paar miljoen voor moet betalen en of we geen 10-15 goals in onze jeugd hebben rondlopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Sunri5e het volgende:
Wie kan meer vertellen over Vossen? Zijn naam natuurlijk wel eens horen vallen en hem waarschijnlijk ook wel eens zien spelen maar dat was het dan ook.
Vraag het Aad en Mario.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:14 schreef Sunri5e het volgende:
Wie kan meer vertellen over Vossen? Zijn naam natuurlijk wel eens horen vallen en hem waarschijnlijk ook wel eens zien spelen maar dat was het dan ook.
Even mijn mening vormen aan de hand van Youtubequote:Op maandag 28 juli 2014 08:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop 't serieus voor hem.
[..]
Van wat ik gezien heb is hij een wat minder sterke versie van Pelle. Hij is daarentegen ook wel iets sneller en wendbaarder. Hij kiest ook wel redelijk goed positie. Denk dat hij er bij ons sowieso wel 10-15 inschiet maar je kunt je afvragen of je daar dan een paar miljoen voor moet betalen en of we geen 10-15 goals in onze jeugd hebben rondlopen.
Niets ten nadele van Te Vrede maar Vossen is wel een stuk beter.
8,5 miljoen euro maar voor De Vrij?quote:
1-jarig contractquote:Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
8,5 miljoen euro maar voor De Vrij?.
Zo'n Braziliaanse verdediger die er niks van bakte op het WK gaat voor 50 miljoen naar een andere club en de beste verdediger van het WK voor maar 8,5 miljoen?.
Ik heb hem door de jaren heen zien spelen en denk niet dat het een aanvulling is op Te Vrede en Acha als spitsen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel, kennerT. Wat weet jij dat wij niet weten?
Dan moet hij wel heeeeeel slecht zijn, want met de twee die jij noemt spelen we in het rechter rijtje.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem door de jaren heen zien spelen en denk niet dat het een aanvulling is op Te Vrede en Acha als spitsen.
Of je nou in Engeland speelt of NL maakt al wat uit qua prijs en ook zijn contract werkt niet mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
8,5 miljoen euro maar voor De Vrij?.
Zo'n Braziliaanse verdediger die er niks van bakte op het WK gaat voor 50 miljoen naar een andere club en de beste verdediger van het WK voor maar 8,5 miljoen?.
We zullen zienquote:Op maandag 28 juli 2014 08:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan moet hij wel heeeeeel slecht zijn, want met de twee die jij noemt spelen we in het rechter rijtje.
quote:Op maandag 28 juli 2014 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of je nou in Engeland speelt of NL maakt al wat uit qua prijs en ook zijn contract werkt niet mee.
Dan nog. Een bedrag van tussen de 10 en 15 miljoen had me toch niet onrealistisch geleken.quote:
Denk dat er dan maximaal 8 tot 10 miljoen geïnvesteerd zal worden.quote:Feyenoord wil eenderde transferinkomsten herinvesteren
Feyenoord heeft deze transferzomer al voor meer dan 33 miljoen euro aan speler verkocht. Dat is overigens niet wat de Rotterdammers ook daadwerkelijk op de bankrekening ontvangen. In sommige deals zitten bepaalde bonussen verwerkt of wordt de betaling over meerdere seizoenen uitgesmeerd.
Daarnaast zijn er nog afdrachten aan de zogenaamde ‘beloftenpools’ van Feyenoord. Op papier heeft men in ieder geval flink wat geld gebeurd voor de transfers van Graziano Pelle (bijna 10 miljoen), Daryl Janmaat (7 miljoen), Bruno Martins Indi (8 miljoen) en Stefan de Vrij (8,5 miljoen).
Technisch directeur Martin van Geel en trainer Fred Rutten zijn volop in overleg om te beslissen waar en wie Feyenoord moet komen versterken. De club is bereid een derde van de inkomsten uit te geven aan nieuwe spelers, maar de club weigert daarbij het eigen salarisplafond te doorbreken.
Daarom, het WK heeft zijn waarde toch met zo'n 50% verhoogd, netjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met 8,5 miljoen euro voor een speler met een aflopend contract?
Nou ja opzich niet heel veel ware het niet dat Ajax er altijd meer uit sleept, zelfs dan!quote:Op maandag 28 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Enorm budget vergeleken met wat er de afgelopen jaren kon.. Moet je zeker een goede spits en rechtsbuiten van kunnen halen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat er dan maximaal 8 tot 10 miljoen geïnvesteerd zal worden.
Dat zeker. Vraag me af of ze een rechtsbuiten gaan halen. Misschien die knakker van Heerenveen?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Enorm budget vergeleken met wat er de afgelopen jaren kon.. Moet je zeker een goede spits en rechtsbuiten van kunnen halen.
haha tuurlijk wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dan nog. Een bedrag van tussen de 10 en 15 miljoen had me toch niet onrealistisch geleken.
Ik heb liever dat ze er 5 spelers van 1.5 tot 2 miljoen van halen dan alleen een spits en rechtsbuiten voor een stuk meer. Het blijft toch gokken.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Enorm budget vergeleken met wat er de afgelopen jaren kon.. Moet je zeker een goede spits en rechtsbuiten van kunnen halen.
Dat United hem misschien ook wilde hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een rekensommetje:quote:Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze er 5 spelers van 1.5 tot 2 miljoen van halen dan alleen een spits en rechtsbuiten voor een stuk meer. Het blijft toch gokken.
Neger wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Even een rekensommetje:
1/3 * 33 miljoen = 11 miljoen
5 * 1.5-2 miljoen=7.5-10miljoen
Dan wil jij nog voor 1-3.5 miljoen 2 spelers aantrekken voor 'een stuk meer'??
Niks, ik vind dat een zeer hoog bedrag.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
21 is 5.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Even een rekensommetje:
1/3 * 33 miljoen = 11 miljoen
5 * 1.5-2 miljoen=7.5-10miljoen
Dan wil jij nog voor 1-3.5 miljoen 2 spelers aantrekken voor 'een stuk meer'??
Of als die bij die 5 spelers zitten, wil je die 1-3.5 verdelen over 2 van die 5 spelers en dat noem je dan een stuk meer? Maakt niet zoveel uit, 5 spelers halen lijkt me niet haalbaar
Laatste stukje typische Voetbalzone reactiequote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, ik vind dat een zeer hoog bedrag.
Stiekem wel leuk om te zien dat Feyenoord langzaam uit de schulden raakt.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste stukje typische Voetbalzone reactie
Zo'n non ontopic reactie om te laten lijken dat je ontopic post..quote:
Uh, ik vind het gewoon leuk om te zien, stiekem. Snap niet zo goed waar dit voor nodig is. Maar laten we hier maar over op houden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n non ontopic reactie om te laten lijken dat je ontopic post..
>>Feyenoord is goed bezig<<<
Zie je, verder Ok ontopic
Haha, inderdaad verkeerd gelezenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neger wat?![]()
Ik bedoelde te zeggen dat als een x bedrag mogen uitgeven (hier hebben ze het over bedragen rond de 9 miljoen) dat ik dan liever zie dat ze daar een 5 tal spelers van halen dan 2 keer flink dokken voor alleen een spits en rechtsbuiten.
En waarom zou het onmogelijk zijn om 5 spelers te halen? Ook zonder geld is dat mogelijk.
Dan ga je ervanuit dat Dost wel het verschil gaat maken en een mogelijke nieuwe Janmaat niet. IMO blijft het gokken en daarom beter je kansen spreiden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Haha, inderdaad verkeerd gelezenIk las een "en dan alleen voor een spits..."
Ik zou overigens wel iets meer wilt uitgeven voor spelers. Die Vilalba lijkt me bijvoorbeeld wel een goede gok (3 mln). Als je dan een Dost kan halen voor ongeveer 4-5 miljoen en dan nog iets (een RB bijv) kan huren of goedkoop kan kopen lijkt het me dat dat beter is dan 5 spelers die allemaal het verschil net niet gaan maken.
Inderdaad. Ik heb liever dat ze er dit seizoen een tussenjaar van maken en het met jeugdspelers proberen i.p.v. dat er ergens een versleten Serviër voor 10 miljoen opgeduikeld wordt. Ik heb weinig vertrouwen in het scoutingsapparaat van Feyenoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik liever niet heb dat ze 8-10 miljoen uitgeven? Je moet er toch niet aan denken dat ze weer zo'n Lazovic halen. Daarmee spoel je gelijk al het geld van Pelle door de plee.
Helder, ik denk dat we ook niet zo heel veel van mening verschillen, maar ik denk dat je niet heel veel spelers kunt losweken voor 1-2 miljoen. Zo een Başacıkoğlu van Heerenveen zou ws ook wel een goede versterking zijn, maar die gaat je ook gewoon meer kosten.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan ga je ervanuit dat Dost wel het verschil gaat maken en een mogelijke nieuwe Janmaat niet. IMO blijft het gokken en daarom beter je kansen spreiden.
een derde van 33 miljoen is toch echt 11 miljoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat er dan maximaal 8 tot 10 miljoen geïnvesteerd zal worden.
Zeg ook niet dat ze al het geld aan twee spelers moeten uitgaven, maar bij een spits en rechtsbuiten moet in mijn ogen wel de prioriteiten liggenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze er 5 spelers van 1.5 tot 2 miljoen van halen dan alleen een spits en rechtsbuiten voor een stuk meer. Het blijft toch gokken.
Is maar een remedie tegen: voor de wedstrijd zoveel mogelijk zuipenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:59 schreef Caland het volgende:
Dat wordt nog leuk woensdag. Fantasie-opstelling 2.0. Het in de gaten houden van de gracht gaat nog spannender worden dan de wedstrijd gok ik zo.
De Vrij naar Lazioquote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker slim inderdaad om miljoenen voor spelers neer te gaan leggen, waar veel twijfels over bestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef H.FR het volgende:
Knopen doorhakken zegt hij nu. Dat wordt verdomme wel eens tijd....
En ik lees 5 miljoen voor Dost, voor dat bedrag had je een maand geleden Luuk de Jong vast kunnen leggen
Oja, ik dacht tot 2016, maar iets beter googlen leert inderdaad dat er nog een optie bijzit voor nog twee jaar. Dan kunnen we die inderdaaad wel vergeten jaquote:Op maandag 28 juli 2014 09:48 schreef Lastpost het volgende:
Die Bilal heeft een contract van nog 4 jaar, lijkt mij onhaalbaar.
hopen dat ze niet dieper gaan voor die malloot die een stapje terug eerst niet zag zitten...quote:Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef H.FR het volgende:
Knopen doorhakken zegt hij nu. Dat wordt verdomme wel eens tijd....
En ik lees 5 miljoen voor Dost, voor dat bedrag had je een maand geleden Luuk de Jong vast kunnen leggen
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 28-07-2014 om 09:41:22Zojuist is Vagner Love gearriveerd bij het #EMC voor een medische keuring. (gezien in de lift) Transfer naar Feyenoord aanstaande. reageer retweet
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:19 schreef Muto het volgende:
twitter:Zanger Rinus twitterde op maandag 28-07-2014 om 09:41:22Zojuist is Vagner Love gearriveerd bij het #EMC voor een medische keuring. (gezien in de lift) Transfer naar Feyenoord aanstaande. reageer retweet
Het is wachten op Anatoliquote:Op maandag 28 juli 2014 10:19 schreef Muto het volgende:
Källströmquote:
Ik zeg alleen dat als je nu 5mln neerlegt voor Dost, je dat beter een maand geleden voor De Jong had kunnen doen. Dan had je een ingespeelde spits tijdens de vCL,quote:Op maandag 28 juli 2014 10:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker slim inderdaad om miljoenen voor spelers neer te gaan leggen, waar veel twijfels over bestaan.
Alleen had je een maand geleden nog helemaal niks qua geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat als je nu 5mln neerlegt voor Dost, je dat beter een maand geleden voor De Jong had kunnen doen. Dan had je een ingespeelde spits tijdens de vCL,
Volgens mij was Pellè al verkocht op het moment dat De Jong nog niet bij PSV had getekend.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen had je een maand geleden nog helemaal niks qua geld.
maar wel een inzicht dat dit zou gebeuren..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen had je een maand geleden nog helemaal niks qua geld.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef MrStalin het volgende:
Betekent dit dat De Vrij niet meedoet tegen Besiktas ?
Leuk, die gast is in China bij Shandong Luneng aan het afbouwen. Al vind ik hem daar in de 16 nog steeds wel heerlijke goaltjes maken. Daar verdient die gast ook nog eens 4 miljoen euro per jaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:19 schreef Muto het volgende:
Als er nu weer met miljoenen gesmeten wordt voor spelers met veel twijfels, hebben we niets geleerd van het verleden.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:33 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar wel een inzicht dat dit zou gebeuren..
hadden ze beter op moeten anticiperen, nu zijn alle spelers die je wilt halen een stuk duurder ineens omdat ze weten dat je geld hebt...
En als je straks weer niet in Europa kunt spelen zou ik lekker niks halen, dan is het toch weer klote dit seizoen. Of je dan 4e of 7e wordt maakt dan ook niet meer uit. Spaar dat dan maar uit voor volgend seizoen, waar Clasie geen transferwaarde meer heeft omdat we 7e zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als er nu weer met miljoenen gesmeten wordt voor spelers met veel twijfels, hebben we niets geleerd van het verleden.
Oh dacht dat het echt was.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leuk, die gast is in China bij Shandong Luneng aan het afbouwen. Al vind ik hem daar in de 16 nog steeds wel heerlijke goaltjes maken. Daar verdient die gast ook nog eens 4 miljoen euro per jaar.
dan kun je dus niemand halen... want er is altijd wel iemand met twijfels..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als er nu weer met miljoenen gesmeten wordt voor spelers met veel twijfels, hebben we niets geleerd van het verleden.
Een waar woord.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan kun je dus niemand halen... want er is altijd wel iemand met twijfels..
Sowieso spelers daar verdienen ziek veel. Moet ook wel natuurlijk want is na je carrière. Zo'n Dario Conca verdiende bij Guangdong bijna net zoveel als Messi en Ronaldo.quote:
Niet voor een bedrag van 5 miljoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dan kun je dus niemand halen... want er is altijd wel iemand met twijfels..
tuurlijk wel.. wat kun je nou voor spelers halen voor 5 miljoen ?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet voor een bedrag van 5 miljoen.
Dost en De Jong zijn volgens mij de meest zekere nog betaalbare spelers die je zou/had kunnen halen. Voor 2-3 miljoen heb je ook wel een spits, maar die is dan ook minder zeker.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet voor een bedrag van 5 miljoen.
Je hebt een vleugelspeler, een spits en evt. een verdediger nodig en dan kom jij met Toornstra?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
Achterin gewoon opvangen met eigen jeugd en verder Toornstra en Wolfswinkel er bij halen.
Met alleen Te Vrede zou ik het niet aandurven. Voor 2 miljoen heb je ook een van Duinen, dan heb je tenminste 2 redelijke spitsen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dost en De Jong zijn volgens mij de meest zekere nog betaalbare spelers die je zou/had kunnen halen. Voor 2-3 miljoen heb je ook wel een spits, maar die is dan ook minder zeker.
Gelukkig hebben we Te Vrede, dus we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken, kun je beter die 11 miljoen op de bank laten
Mocht Clasie nog vertrekken. Daarbij is Toornstra relatief een koopje, die zou ik altijd halen als ik PSV of Feyenoord was.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hebt een vleugelspeler, een spits en evt. een verdediger nodig en dan kom jij met Toornstra?
Dan hou ik het liever bij Te Vrede, 2 miljoen voor zo'n matige spelerquote:Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met alleen Te Vrede zou ik het niet aandurven. Voor 2 miljoen heb je ook een van Duinen, dan heb je tenminste 2 redelijke spitsen.
daar ben ik het mee eens..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dost en De Jong zijn volgens mij de meest zekere nog betaalbare spelers die je zou/had kunnen halen. Voor 2-3 miljoen heb je ook wel een spits, maar die is dan ook minder zeker.
Gelukkig hebben we Te Vrede, dus we hoeven ons eigenlijk nergens zorgen over te maken, kun je beter die 11 miljoen op de bank laten
Mike schiet er bij Feyenoord minstens 15 in.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan hou ik het liever bij Te Vrede, 2 miljoen voor zo'n matige speler
Dus jij denkt dat je die voor 1-2 miljoen kunt krijgen?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mocht Clasie nog vertrekken. Daarbij is Toornstra relatief een koopje, die zou ik altijd halen als ik PSV of Feyenoord was.
en dat in twee wedstrijden met ADOquote:Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mike schiet er bij Feyenoord minstens 15 in.
3/3,5 miljoen maximaal.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je die voor 1-2 miljoen kunt krijgen?
Toornstra zou ik altijd halen. Zelfs als we niet ver in Europa komen hebben we versterking voor het middenveld nodig. Vormer heeft echt te weinig kwaliteiten om bij blessures een volwaardige basisspeler te worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mocht Clasie nog vertrekken. Daarbij is Toornstra relatief een koopje, die zou ik altijd halen als ik PSV of Feyenoord was.
Vind ik veel geld voor die jongen.quote:
Haha, nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mike schiet er bij Feyenoord minstens 15 in.
De kans is redelijk groot dat je in de volgende play-off ronde voor EL een geplaatste status hebt. Dus die moet je met 1 of 2 versterkingen en een redelijke loting wel doorkomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens..
een spits haal je toch niet meer voor DE VOORRONDE
en met Te Vrede kom je in de nederlandse "uitgeholde" competitie toch wel hoog genoeg voor een nieuwe poging om de Europa League te halen..
wel zonde dat je een heel mooi seizoen vorig jaar nu zonder te spelen al teniet doet
Veel succes met het zoeken naar een goedkopere speler van minstens hetzelfde niveau die er gelijk staat.quote:
Helaas is Veldwijk al weg.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Stefan echt weg.. ?
ja dus. Excelsior leegplukken dan maar..
We hebben Vormer - Vilhena - Immers, ik zie niet in waarom we 1 van die uit de basis moeten halen ten gunste van Toornstra.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel succes met het zoeken naar een goedkopere speler van minstens hetzelfde niveau die er gelijk staat.
In het middenveld hoef je wat mij betreft niet in te investeren, ik denk dat we genoeg jeugd en reserves hebben om dat op te vullen, ik vind overigens dat Vormer het best wel goed invult, al is hij wel een klasse minder dan een Clasie.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel succes met het zoeken naar een goedkopere speler van minstens hetzelfde niveau die er gelijk staat.
Sowieso Toornstra > Vormer.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hebben Vormer - Vilhena - Immers, ik zie niet in waarom we 1 van die uit de basis moeten halen ten gunste van Toornstra.
En net was 5 miljoen voor een spits veel, en nu mag je wel 3,5 miljoen betalen voor Toornstra
Die ga je ook echt nooit meer voor meer verkopen.
Serieus? Volgens mij hebben we de laatste jaren geen wedstrijd gewonnen in Europa. Laatste winstpartij was volgens mij Gent thuis?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans is redelijk groot dat je in de volgende play-off ronde voor EL een geplaatste status hebt. Dus die moet je met 1 of 2 versterkingen en een redelijke loting wel doorkomen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij hebben we de laatste jaren geen wedstrijd gewonnen in Europa. Laatste winstpartij was volgens mij Gent thuis?
Telt de UEFA Cup van 2002 nog steeds mee?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het lijstje nu volgens mij. Komen dan wel nog teams van de CL kwalificatie (champions route) bij. Dus het kan nog in je na- of voordeel verschuiven.
Toch wel schandelijk dat PEC Zwolle bijna evenveel punten heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het lijstje nu volgens mij. Komen dan wel nog teams van de CL kwalificatie (champions route) bij. Dus het kan nog in je na- of voordeel verschuiven.
lache kunnen we weer Krasnadar lotenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Punten tellen 5 jaar mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Telt de UEFA Cup van 2002 nog steeds mee?
Die nemen het Nederlandse coefficiënt over.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch wel schandelijk dat PEC Zwolle bijna evenveel punten heeft.
Karsdorp is wel prima ja, maar niet als back. Weet niet wat voor buitenspeler dat Besiktas heeft, maar goed. Viel tegen Sociedad wel op dat Karsdorp aanvallend als middenvelder ging spelen en verdedigend als back. Zoiets zal ook wel de bedoeling zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
Afgaande op de training lijkt Karsdorp te gaan starten. Als rechtsback. Niet zijn positie, maar heb er wel vertrouwen in. Goede speler.
Beenhakker had het gegarandeerd meer uitgehaald, jaquote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie nog tevreden met Van Geel ?? Alles waar ze al vier jaar aan werken in een zomer naar de vernieling en dan ook nog voor relatief lage bedragen.
De markt bepaald. Voor De Vrij bijvoorbeeld was alleen Lazio concreet. Voor Pelle stonden de clubs ook niet in de rij. Het zal geen toeval zijn dat hij bij de nieuwe club van Koeman terecht is gekomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie nog tevreden met Van Geel ?? Alles waar ze al vier jaar aan werken in een zomer naar de vernieling en dan ook nog voor relatief lage bedragen.
Het gaat niet om de spelers, het gaat om de club. We zijn net weer uit een financieel dal aan heet klimmen, en jij wil direct blind spelers gaan kopen van het weinige geld dat we hebben. Dost en De Jong zijn zulke grote vraagtekens, dat je daar nooit en te nimmer 5 miljoen aan moet uitgeven. Dost is naar mijn mening sowieso geen optie, daar wij nog steeds figuren als Verhoek en Schaken op de rechterflank hebben staan.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. wat kun je nou voor spelers halen voor 5 miljoen ?
de categorie spelers zonder twijfel zit je ver boven de 10 miljoen , tenzij ze bij Feyenoord spelen .. want dan lijkt 8 miljoen een "hoofdprijs"
Van Geel is gewoon heel goed bezig.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |