okquote:Op zondag 27 juli 2014 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ben niet boos maar vind het apart dat je gelijk altijd die conclusies trekt
kreeg brief van studieverenigingquote:Op zondag 27 juli 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhh. Van waar studievereniging en zo dan?
elke dag in pak naar school, borrelen.quote:
oké misschien maar keer doen danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
het valt echt reuze mee met hoe eng het is
elke hospiteeravond is anders, dus echt voorbereiden kan je niet
gewoon jezelf zijn en niet al te veel napraten wat andere zeggen (bijv. als je jezelf voorstelt)
waarom studentenvereniging?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
beter studentenverening
studievereniging lijkt me niks
hoezoquote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
beter studentenverening
studievereniging lijkt me niks
Ah dat is wel tof. Gewoon kijken wat je leuk vindt, en je bent nooit verplicht om je erbij aan te sluiten. Tevens is het ook geen verplicht onderdeel voor je studieverloop. Ken genoeg mensen die nog nooit bij zo iets hebben gezeten, en een toffe studietijd hebben gehad. Dit wil ik even kwijt.quote:
ezell is zo goed hier inquote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Ezell het volgende:
en beetje goede vragen stellen, wat zeker handig is als je verder verlegen bent tijdens zo'n avond
voorbeelden: hoe is de huisbaas? hoe druk is het hier in de weekenden?
het is heel lastig om op andere manieren een kamer te krijgen, dus je hebt niet veel keuzequote:
je wordt wel erg beperkt in het opleggen van andere contacten buiten je dispuut.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
contacten opdoen. Komt altijd van pas.
Bedoel je dat je het niet per se hoeft te doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dat is wel tof. Gewoon kijken wat je leuk vindt, en je bent nooit verplicht om je erbij aan te sluiten. Tevens is het ook geen verplicht onderdeel voor je studieverloop. Ken genoeg mensen die nog nooit bij zo iets hebben gezeten, en een toffe studietijd hebben gehad. Dit wil ik even kwijt.
Mwah, dat betwijfel ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
je wordt wel erg beperkt in het opleggen van andere contacten buiten je dispuut.
Ze verwachten wel dat je alles doet he, met hun.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, dat betwijfel ik.
Maar die gemiste contacten wegen niet op tegen de potentiele contacten bij een SV.
puur op carriereb ekeken
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het niet per se hoeft te doen?
ja is zoquote:Op zondag 27 juli 2014 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb het van beide kanten meegemaakt he
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar voor je netwerk is het inderdaad wel goed
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
bij ons heeft de bakker 4 vestigingenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roderick met een vader als topadvocaat tegen Henk van de bakker.
heeft ook wel een te stereotype beeldquote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb er helemaal niks mee verder hoor
het zijn net klonen die gasten
rijd ie porschequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
is beetje de 'marokkannenbuurt'quote:
jeetjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons heeft de bakker 4 vestigingen
Dit meen je toch niet he?quote:
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt mequote:
Mijn buurman met uitkering rijdt in een BMWquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijdenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je BMW echt voor middenklassers? Dat is toch wel iets daarboven lijkt me
Hm misschien was het vroeger wel voor boven modaal danquote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, genoeg mensen met modaal salaris die BMW rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |