Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
De 'discussie' kan geen seconde gemist worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat was snel, zeg. Ik dacht dat ik de laatste post had, maar maakt niet uit.
Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef Triggershot het volgende:
Plaats alle zionisten en jihadisten in een kamer, slotje er op, wereld meteen stuk veiliger.
EN NOU OOK NOG DE EERSTEquote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.quote:"All of the Palestinians must be killed; men, women, infants, and even their beasts." This was the religious opinion issued one week ago by Rabbi Yisrael Rosen, director of the Tsomet Institute
Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik vind deze uitspraken van je heel kwalijk. Een heel volk over 1 kam scheren, eerlijk gezegd vind ik het ook wel een fascistische denkwijze...quote:Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.
Ik snap niet hoe iemand zo intern tegenstrijdig kan denken. Zichzelf zo tegenspreken.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Nee hoor. Daar is waar het geld zit... In oorlog!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef Reki het volgende:
Tja beetje vreemd dat ze Israël steunen met de bombardementen op Gaza en als het allemaal voorbij is miljoenen erin pompen voor "wederopbouw" Hetzelfde met de VS.
Ach.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Nou Miss Piggy was echt niet altijd een lieverdjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.
Niets mis met Israel, het zijn de zionisten die met de jihadisten een enkeltje weet ik het mogen hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.
quote:Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn . Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Liever Zionisten in deze wereld, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden
Bij nader inzien wil ik toch wel blijvenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |