abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2014 @ 02:02:01 #1
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142768939
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_142768947
Dat was snel, zeg. Ik dacht dat ik de laatste post had, maar maakt niet uit.
#freefrederike
  zondag 27 juli 2014 @ 02:04:19 #3
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142768974
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
De 'discussie' kan geen seconde gemist worden.
pi_142768992
quote:
17s.gif Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef Triggershot het volgende:
Plaats alle zionisten en jihadisten in een kamer, slotje er op, wereld meteen stuk veiliger.
Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.
  zondag 27 juli 2014 @ 02:07:06 #5
176916 Karrs
2007-2017
pi_142769041
quote:
EN NOU OOK NOG DE EERSTE :o
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142769054
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
quote:
"All of the Palestinians must be killed; men, women, infants, and even their beasts." This was the religious opinion issued one week ago by Rabbi Yisrael Rosen, director of the Tsomet Institute
Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.
pi_142769080
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.
Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.
  zondag 27 juli 2014 @ 02:12:00 #8
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_142769170
quote:
quote:
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.

Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.
Ik vind deze uitspraken van je heel kwalijk. Een heel volk over 1 kam scheren, eerlijk gezegd vind ik het ook wel een fascistische denkwijze...

je leeft in 2014 remember? Niet 70 jaar terug
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_142769184
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe iemand zo intern tegenstrijdig kan denken. Zichzelf zo tegenspreken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142769214
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142769246
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef Reki het volgende:
Tja beetje vreemd dat ze Israël steunen met de bombardementen op Gaza en als het allemaal voorbij is miljoenen erin pompen voor "wederopbouw" Hetzelfde met de VS.
Nee hoor. Daar is waar het geld zit... In oorlog!
Iemand verdient dus bakken met geld aan de oorlog tussen die landen, terwijl wij hier een beetje de ander beschuldigen van domheid. Hoe ironisch.
pi_142769251
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Ach.
pi_142769262
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou Miss Piggy was echt niet altijd een lieverdje :)
  zondag 27 juli 2014 @ 02:16:28 #14
165802 Reki
no comment.
pi_142769266
zie ondertitel :)
pi_142769361
quote:
En hiermee kunnen we de discussie over Israël/Palestina sluiten :)
pi_142769365
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.
Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.
#freefrederike
pi_142769368
quote:
Blijft mooi. _O_
pi_142769473
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:22 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.
Niets mis met Israel, het zijn de zionisten die met de jihadisten een enkeltje weet ik het mogen hebben.
  zondag 27 juli 2014 @ 02:29:03 #19
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_142769483
Verandert mijn zienswijze niet dat ik deze uitspraken van je fascistisch vind.
quote:
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn . Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.

Liever Zionisten in deze wereld, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_142769498
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.
Bij nader inzien wil ik toch wel blijven ;(
pi_142769502
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Bij nader inzien wil ik toch wel blijven ;(
Tot welk groep hoor jij dan?
  zondag 27 juli 2014 @ 02:31:43 #22
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142769524
quote:
4s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Discussieren met pro-Palestijnen moet altijd zonder nuance. Ik loop hier al een tijdje rond, op het begin probeerde ik alles te nuanceren, maar na een tijd gaf ik het op en wist ik dat 't hier niet boeit of je nuance hebt of niet.
Wat een onzin, ik ben het heel vaak niet eens met mensen, maar je kunt niet zeggen dat je geen fatsoenlijke discussie kunt voeren met pro Palestina mensen. Neem IsaacCuenca, ondanks dat ik het vaak oneens ben met hem, hij is duidelijk Pro Palestina, en ik als neutraal persoon in deze, kan daar heel goed een voorstelling van maken, en prima discussieren.
Het is niet niks wat daar gebeurd, het gaat om mensen niet om insecten.
Trouwens jou uitspraken over Arabieren vindt ik ook ontzettend dom, dus niet gaan huilen dat mensen persoonlijk worden als je dit soort onzin uitkraamt, dit kan namelijk behoorlijk kwetsend overkomen, dus indirect speel jij ook op de man.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142769553
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tot welk groep hoor jij dan?
De zionisten ;(
Maar ik weet eigenlijk niet wat jij verstaat onder 'de' zionisten.
pi_142769579
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:33 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

De zionisten ;(
Maar ik weet eigenlijk niet wat jij verstaat onder 'de' zionisten.
Dilemmaaaaaa, we hebben dezelfde voorvader, dus mag jij blijven.

Niet zo zeer de groep die een eigen veilig haven wil voor de joden, maar meer de terreur en verderfzaaiende kliekje warmongers.
pi_142769785
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dilemmaaaaaa, we hebben dezelfde voorvader, dus mag jij blijven.

Niet zo zeer de groep die een eigen veilig haven wil voor de joden, maar meer de terreur en verderfzaaiende kliekje warmongers.
O+

De Avigdor Liebermannen van Israel zeg maar, dat is wel kanker ja, jammer genoeg vormen die mensen ook echt een serieus probleem. Herzl zou zich omdraaien in zijn graf.
pi_142769800
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

O+

De Avigdor Liebermannen van Israel zeg maar, dat is wel kanker ja, jammer genoeg vormen die mensen ook echt een serieus probleem. Herzl zou zich omdraaien in zijn graf.
Het ironische is, zelfs een Abdulhamid II vermoed ik zo.
pi_142769825
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:31 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik ben het heel vaak niet eens met mensen, maar je kunt niet zeggen dat je geen fatsoenlijke discussie kunt voeren met pro Palestina mensen. Neem IsaacCuenca, ondanks dat ik het vaak oneens ben met hem, hij is duidelijk Pro Palestina, en ik als neutraal persoon in deze, kan daar heel goed een voorstelling van maken, en prima discussieren.
Het trieste is nou juist dat iedereen die kritiek heeft op de handelswijze van de staat Israël of sommige delen van de bevolking (zionisten, settlers) vaak meteen wordt uitgemaakt voor óf pro-Palestijns, met de ondertoon van 'sympathiseert met terroristen', óf voor antisemiet. Dat je kritiek en begrip kan hebben voor beide partijen kan blijkbaar niet, je moet voor de een of voor de ander zijn of zo.

quote:
Het is niet niks wat daar gebeurd, het gaat om mensen niet om insecten.
Trouwens jou uitspraken over Arabieren vindt ik ook ontzettend dom, dus niet gaan huilen dat mensen persoonlijk worden als je dit soort onzin uitkraamt, dit kan namelijk behoorlijk kwetsend overkomen, dus indirect speel jij ook op de man.
Ach, in het vorige deel was hij nog heel uitgesproken over mensen met een andere etniciteit, die horen niet bij de 'wij' van de Nederlanders ..
pleased to meet you
  zondag 27 juli 2014 @ 02:54:07 #28
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142769874
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef moussie het volgende:

[..]

Het trieste is nou juist dat iedereen die kritiek heeft op de handelswijze van de staat Israël of sommige delen van de bevolking (zionisten, settlers) vaak meteen wordt uitgemaakt voor óf pro-Palestijns, met de ondertoon van 'sympathiseert met terroristen', óf voor antisemiet. Dat je kritiek en begrip kan hebben voor beide partijen kan blijkbaar niet, je moet voor de een of voor de ander zijn of zo.

[..]

Ach, in het vorige deel was hij nog heel uitgesproken over mensen met een andere etniciteit, die horen niet bij de 'wij' van de Nederlanders ..
Klopt en ik kan daar niet zo goed tegen, gewoon normaal een discussie voeren moet gewoon mogelijk zijn, als je dat niet kunt mag je van mij opbokken.
En laat die maftroela lekker lullen, ik weet beter maar kan er niet zo goed tegen :)
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142770273
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef moussie het volgende:
In het echt heb ik juist sympathie voor beide volkeren en steun ik een tweestaten-oplossing, alleen heeft dat geen zin op FOK. Je kan niet discussieren als de mensen met wie je discussieert geen nuance tolereren, ik heb al meerdere malen aangehaald dat dit topic geen nuance toelaat. Ik draai hier al jaren mee, soms wat meer actief en soms wat minder actief, maar ik heb begrepen hoe het spelletje wordt gedraaid in dit topic.
#freefrederike
pi_142770381
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het ironische is, zelfs een Abdulhamid II vermoed ik zo.
Hoeveel gedraai hebben we nog nodig... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')