Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
De 'discussie' kan geen seconde gemist worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat was snel, zeg. Ik dacht dat ik de laatste post had, maar maakt niet uit.
Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef Triggershot het volgende:
Plaats alle zionisten en jihadisten in een kamer, slotje er op, wereld meteen stuk veiliger.
EN NOU OOK NOG DE EERSTEquote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.quote:"All of the Palestinians must be killed; men, women, infants, and even their beasts." This was the religious opinion issued one week ago by Rabbi Yisrael Rosen, director of the Tsomet Institute
Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Doe de Koerdische nationalisten er ook maar bij dan.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik vind deze uitspraken van je heel kwalijk. Een heel volk over 1 kam scheren, eerlijk gezegd vind ik het ook wel een fascistische denkwijze...quote:Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.
Ik snap niet hoe iemand zo intern tegenstrijdig kan denken. Zichzelf zo tegenspreken.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn en dat als je geen moslim bent, je een varken bent en dood moet. Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Nee hoor. Daar is waar het geld zit... In oorlog!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef Reki het volgende:
Tja beetje vreemd dat ze Israël steunen met de bombardementen op Gaza en als het allemaal voorbij is miljoenen erin pompen voor "wederopbouw" Hetzelfde met de VS.
Ach.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Nou Miss Piggy was echt niet altijd een lieverdjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, varkens zijn natuurlijk geen duivels. Dat is dan wel weer een nuancering.
Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Erg menselijk, erg beschaafd ja, dat jij blind bent voor een deel van je eigen volk, maakt de zionisten niet minder een kanker dan de jihadisten in het Midden Oosten.
Niets mis met Israel, het zijn de zionisten die met de jihadisten een enkeltje weet ik het mogen hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zie 100x liever een Israel in het Midden-Oosten dan welke andere Arabische staat dan ook.
quote:Beter dan de mindset van de gemiddelde Arabier die er vanuit gaat dat de hele wereld van hun moet zijn . Zionisten zijn tenminste nog mensen, Arabieren zijn duivels.
Liever Zionisten in deze wereld, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden
Bij nader inzien wil ik toch wel blijvenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, gooi er ook nog eens de evangelisten en moordende boedhisten erbij wmb, doe maar eik alle geweldadige idioten.
Tot welk groep hoor jij dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Bij nader inzien wil ik toch wel blijven
Wat een onzin, ik ben het heel vaak niet eens met mensen, maar je kunt niet zeggen dat je geen fatsoenlijke discussie kunt voeren met pro Palestina mensen. Neem IsaacCuenca, ondanks dat ik het vaak oneens ben met hem, hij is duidelijk Pro Palestina, en ik als neutraal persoon in deze, kan daar heel goed een voorstelling van maken, en prima discussieren.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Discussieren met pro-Palestijnen moet altijd zonder nuance. Ik loop hier al een tijdje rond, op het begin probeerde ik alles te nuanceren, maar na een tijd gaf ik het op en wist ik dat 't hier niet boeit of je nuance hebt of niet.
Dilemmaaaaaa, we hebben dezelfde voorvader, dus mag jij blijven.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De zionisten![]()
Maar ik weet eigenlijk niet wat jij verstaat onder 'de' zionisten.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dilemmaaaaaa, we hebben dezelfde voorvader, dus mag jij blijven.
Niet zo zeer de groep die een eigen veilig haven wil voor de joden, maar meer de terreur en verderfzaaiende kliekje warmongers.
Het ironische is, zelfs een Abdulhamid II vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
De Avigdor Liebermannen van Israel zeg maar, dat is wel kanker ja, jammer genoeg vormen die mensen ook echt een serieus probleem. Herzl zou zich omdraaien in zijn graf.
Het trieste is nou juist dat iedereen die kritiek heeft op de handelswijze van de staat Israël of sommige delen van de bevolking (zionisten, settlers) vaak meteen wordt uitgemaakt voor óf pro-Palestijns, met de ondertoon van 'sympathiseert met terroristen', óf voor antisemiet. Dat je kritiek en begrip kan hebben voor beide partijen kan blijkbaar niet, je moet voor de een of voor de ander zijn of zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:31 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ben het heel vaak niet eens met mensen, maar je kunt niet zeggen dat je geen fatsoenlijke discussie kunt voeren met pro Palestina mensen. Neem IsaacCuenca, ondanks dat ik het vaak oneens ben met hem, hij is duidelijk Pro Palestina, en ik als neutraal persoon in deze, kan daar heel goed een voorstelling van maken, en prima discussieren.
Ach, in het vorige deel was hij nog heel uitgesproken over mensen met een andere etniciteit, die horen niet bij de 'wij' van de Nederlanders ..quote:Het is niet niks wat daar gebeurd, het gaat om mensen niet om insecten.
Trouwens jou uitspraken over Arabieren vindt ik ook ontzettend dom, dus niet gaan huilen dat mensen persoonlijk worden als je dit soort onzin uitkraamt, dit kan namelijk behoorlijk kwetsend overkomen, dus indirect speel jij ook op de man.
Klopt en ik kan daar niet zo goed tegen, gewoon normaal een discussie voeren moet gewoon mogelijk zijn, als je dat niet kunt mag je van mij opbokken.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Het trieste is nou juist dat iedereen die kritiek heeft op de handelswijze van de staat Israël of sommige delen van de bevolking (zionisten, settlers) vaak meteen wordt uitgemaakt voor óf pro-Palestijns, met de ondertoon van 'sympathiseert met terroristen', óf voor antisemiet. Dat je kritiek en begrip kan hebben voor beide partijen kan blijkbaar niet, je moet voor de een of voor de ander zijn of zo.
[..]
Ach, in het vorige deel was hij nog heel uitgesproken over mensen met een andere etniciteit, die horen niet bij de 'wij' van de Nederlanders ..
In het echt heb ik juist sympathie voor beide volkeren en steun ik een tweestaten-oplossing, alleen heeft dat geen zin op FOK. Je kan niet discussieren als de mensen met wie je discussieert geen nuance tolereren, ik heb al meerdere malen aangehaald dat dit topic geen nuance toelaat. Ik draai hier al jaren mee, soms wat meer actief en soms wat minder actief, maar ik heb begrepen hoe het spelletje wordt gedraaid in dit topic.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef moussie het volgende:
Het trieste is nou juist dat iedereen die kritiek heeft op de handelswijze van de staat Israël of sommige delen van de bevolking (zionisten, settlers) vaak meteen wordt uitgemaakt voor óf pro-Palestijns, met de ondertoon van 'sympathiseert met terroristen', óf voor antisemiet. Dat je kritiek en begrip kan hebben voor beide partijen kan blijkbaar niet, je moet voor de een of voor de ander zijn of zo.
Hoeveel gedraai hebben we nog nodig...quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ironische is, zelfs een Abdulhamid II vermoed ik zo.
Je weet dat het UN gebouw waarin het wapentuig gevonden werd leeg stond?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:17 schreef waht het volgende:
Zo, het is even rustig. Hamas kan weer fijn al hun wapentuig naar scholen, ziekenhuizen en andere plekken waar kwetsbare burgers zijn verplaatsen.
God is groot.
Dat doet toch niets af aan de kwaadaardigheid van zo'n actie...?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Je weet dat het UN gebouw waarin het wapentuig gevonden werd leeg stond?
bronquote:Hamas Killed 160 Palestinian Children to Build Terror Tunnels
Militant group used child labor to construct underground network in Gaza
As the death toll of Operation Protective Edge rises, the deaths of children are firmly in the spotlight—and rightly so. It pains all reasonable people to hear of children dying as the consequence of war. Hamas and its supporters display gruesome pictures of dead and wounded children in order to gain sympathy for their portrait of Israel as the villain intent on killing Palestinians. In response, Israel cites the need to stop Hamas from firing thousands of rockets at its own children, who are being forced to live in bomb shelters, as well as the need to eliminate the tunnels that Hamas dug into Israel in order to carry out terror attacks against Israelis. One tunnel opening was found underneath an Israeli kindergarten.
But who built those tunnels? The answer is Hamas, of course—using some of the same children who are now trapped under fire in Gaza.
The Institute for Palestine Studies published a detailed report on Gaza’s Tunnel Phenomenon in the summer of 2012. It reported that tunnel construction in Gaza has resulted in a large number of child deaths.
“At least 160 children have been killed in the tunnels, according to Hamas officials”
The author, Nicolas Pelham, explains that Hamas uses child laborers to build their terror tunnels because, “much as in Victorian coal mines, they are prized for their nimble bodies”.
Human rights groups operating in Gaza raised concerns about child labor in the tunnels as far back as 2008. Hamas responded by saying it was “considering curbs.” Following Operation Cast Lead in 2009 Hamas softened its position and the Interior Ministry established the Tunnel Affairs Commission (TAC) which, “In response to public concern at a rising toll of tunnel casualties, particularly of child workers…issued guidelines intended to ensure safe working conditions.” No mention is made in the report of the conditions that would result for both Palestinian and Israeli children from building tunnels that would be used to launch terror attacks.
Nor does it seem that Hamas paid much subsequent attention to ensuring the safety of the child workers that it used to build the tunnels that would wind up endangering the lives of many in Gaza. On a tour of the tunnels in 2011, Pelham noted that, “nothing was done to impede the use of children in the tunnels.”
Not only are Hamas misappropriating much of the humanitarian aid supplied to Gaza—800,000 tons of cement were used to construct the terror tunnels into Israel—they are also directly exploiting and endangering Gaza’s youth in their construction and operation.
Dan kunnen ze vanaf 50 kilometer afstand mortieren schieten op scholen en ziekenhuizen omdat men vermoedt dat daar een machinegeweer of zo verstop zit knap.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:17 schreef waht het volgende:
Zo, het is even rustig. Hamas kan weer fijn al hun wapentuig naar scholen, ziekenhuizen en andere plekken waar kwetsbare burgers zijn verplaatsen.
God is groot.
Tablet magazin: jewish news and politicsquote:
Het feit dat Hamas helemaal niet gestopt is vergeet je even subtiel.quote:
Op 0:05 hoor je ook iemand 'wauw!!' roepen.quote:
Apart, als je het langzaam afspeelt zie je dat de bom op het dak van het gebouw aan de linkerkant valt, vervolgens ontploft de onderste verdieping van het gebouw rechts. Kan er op wijzen dat daar wapens / raketten etc. onder verborgen waren.quote:
Nooit van clusterbommen gehoord zeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Apart, als je het langzaam afspeelt zie je dat de bom op het dak van het gebouw aan de linkerkant valt, vervolgens ontploft de onderste verdieping van het gebouw rechts. Kan er op wijzen dat daar wapens / raketten etc. onder verborgen waren.
Moest hamas er in slagen om israelische slachtoffers te maken, kregen we beelden te zien van vreugdedansjes van moslims wereldwijdquote:Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Op 0:05 hoor je ook iemand 'wauw!!' roepen.![]()
Ik denk dat het de middagvoorstelling is waarbij weer de stoelen zijn aangeschoven in het Tel Aviv Pathe theater.
Clusterbommen werken heel anders, zie dit filmpje:quote:Op zondag 27 juli 2014 12:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nooit van clusterbommen gehoord zeker.
Een clusterbom is een door een vliegtuig afgeworpen bom, een granaat of een raket die tot ongeveer 200 kleine bommetjes uitstrooit nadat het het doel heeft getroffen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Clusterbommen werken heel anders, zie dit filmpje:
Wat ook opvalt in het bovenste filmpje is dat er op de plek waar het paard wegrent ook rook is, eigenlijk in een soort van perfecte vierkante 'vorm'.
Zou ook kunnen inderdaad, hoewel de opvolgende explosies je toch aan het denken zetten. Het kan natuurlijk ook dat ze een opslag voor gas en / of benzine geraakt hebben wat de lucht in gaat. In ieder geval bevind zich onder of in het gebouw aan de rechterkant iets dat veel explosiever is dan in het gebouw links.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een clusterbom is een door een vliegtuig afgeworpen bom, een granaat of een raket die tot ongeveer 200 kleine bommetjes uitstrooit nadat het het doel heeft getroffen.
Wat je daar zit is typisch een ingeslagen clusterbom op dat gebouw hoor.
clusterbom 100%quote:Op zondag 27 juli 2014 12:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zou ook kunnen inderdaad, hoewel de opvolgende explosies je toch aan het denken zetten. Het kan natuurlijk ook dat ze een opslag voor gas en / of benzine geraakt hebben wat de lucht in gaat. In ieder geval bevind zich onder of in het gebouw aan de rechterkant iets dat veel explosiever is dan in het gebouw links.
Je hebt helemaal gelijk joh, ze hadden hun wapentuig beter in een bewoond/gebruikt gebouw kunnen opslaan en niet in een van de weinige leegstaande panden op de Strip.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan de kwaadaardigheid van zo'n actie...?
Waarom verdédig je dit?
Clusterbommen zijn schandalig wapentuig dat veel landen willen verbieden.. alleen grootverbruikers als USA, Israel, Pakistan e.d. liggen dwars.quote:
Als ik jou vergelijkingsfilmpje zie juist niet? Op 1.05 zie je de clusterbom, compleet andere inslag.quote:
Bron?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
Turkije dat zich met dit conflict wil bemoeien...![]()
![]()
Als dat serieus gaat gebeuren, dan is het dag dag Israël.
Turkije is gebonden aan Amerika via haar NATO lidmaatschap. Ze behartigen de belangen van Amerika en dus zullen ze Israel met rust laten.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Ditquote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef balaverde het volgende:
[..]
Turkije is gebonden aan Amerika via haar NATO lidmaatschap. Ze behartigen de belangen van Amerika en dus zullen ze Israel met rust laten.
Mwau, wij (de NAVO) hebben over het algemeen weinig aan Israël.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:39 schreef balaverde het volgende:
[..]
Turkije is gebonden aan Amerika via haar NATO lidmaatschap. Ze behartigen de belangen van Amerika en dus zullen ze Israel met rust laten.
Mocht dat ooit gebeuren, wat ik echt totaal niet verwacht. Dan zullen ze als laatste actie op die knop drukken.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Welke knop heb je het over?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mocht dat ooit gebeuren, wat ik echt totaal niet verwacht. Dan zullen ze als laatste actie op die knop drukken.
quote:
Als Israel op het punt staat overgelopen te worden dan is dat inderdaad de actie die ze zullen doen. En wat heeft het er mee te maken dat andere landen dat ook kunnen doen, je snapt het punt geloof ik niet helemaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
Ja man... super realistisch.![]()
Gelukkig is Israel ook het enige land die dat kan doen.
Linkje naar de bron waarop het artikel is gebaseerd: http://www.palestine-stud(...)&jid=1&href=fulltextquote:Op zondag 27 juli 2014 11:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tablet magazin: jewish news and politics
Erg neutraal inderdaad.
Ik snap het maar al te goed: het is de laatste wanhoopsactie.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als Israel op het punt staat overgelopen te worden dan is dat inderdaad de actie die ze zullen doen. En wat heeft het er mee te maken dat andere landen dat ook kunnen doen, je snapt het punt geloof ik niet helemaal.
Wat er dan van over is en over is van de rest van het gebied.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
Ik snap het maar al te goed: het is de laatste wanhoopsactie.
Maar en dan? dan doen ze dat, veel doden en wordt Israël alsof overgelopen.
Ze hebben dan zichzelf naar de vernietiging geholpen idd.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat er dan van over is en over is van de rest van het gebied.
En alles wat er omheen zit. Dit is dan ook de garantie op het voortbestaan van Israel, ook al willen sommige mensen dit niet begrijpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
Ze hebben dan zichzelf naar de vernietiging geholpen idd.
Je verdedigt het WEER!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk joh, ze hadden hun wapentuig beter in een bewoond/gebruikt gebouw kunnen opslaan en niet in een van de weinige leegstaande panden op de Strip.
Hoezo? de VS en bepaalde NAVO landen hebben ook kernwapens.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:17 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En alles wat er omheen zit. Dit is dan ook de garantie op het voortbestaan van Israel, ook al willen sommige mensen dit niet begrijpen.
Heh? En dat maakt een verschil voor mijn punt hoe?!?!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
Hoezo? de VS en bepaalde NAVO landen hebben ook kernwapens.
Raketten opslaan in een leegstaand gebouw. Heel kwaadaardig inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan de kwaadaardigheid van zo'n actie...?
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Raketten opslaan in een leegstaand gebouw. Heel kwaadaardig inderdaad.
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Domme opmerking.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef balaverde het volgende:
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Domme opmerking.
Wanneer is het dan een school en wanneer een raket opslag plaats...
Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....quote:Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef balaverde het volgende:
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....
Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef balaverde het volgende:
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:56 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.
Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
Wat een achterlijke en debiele vergelijkingquote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:
[..]
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.
Stel nu dat Hamas wel de beschikking zou hebben over hele zware wapens, wapens die een complete straat wegvaagde. Dan nog zou Israel niet mogen schieten omdat die zware wapens naast een ziekenhuis staan?
Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeftquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zienquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
[..]
ja grappig héquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef truthortruth het volgende:
Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.
Met andere woorden, zolang de 'vijand' al z'n wapens, millitairen en weet ik veel wat maar in burgerhuizen, ziekenhuizen en scholen stopt. Mag de andere partij niets doen, ondanks dat die vijand het land van die andere helemaal kapot bombardeert? Want dat is nu de consequentie van je huidige bewering.
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Die raketten horen daar niet, dat is spelen met de eigen bevolking, ik vindt het ziek en verwerpelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
Hoeveel afstand zat er dan tussen? Dit is wat ik weet;quote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
quote:“As soon as the rockets were discovered, UNRWA staff were withdrawn from the premises, and so we are unable to confirm the precise number of rockets. The school is situated between two other UNRWA schools that currently each accommodate 1,500 internally displaced persons,” the organization said.
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen het laffe gedrag van hamas.
Die verantwoordelijkheid ligt OOK bij Hamas.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
Je hoeft de hele bevolking niet af te rekenen op de terreur van Hamas. Of dacht je dat iedere Palestijn Hamas steunt?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeft
Als Hamas oorlogsmisdaden mag doen, door ziekenhuizen millitair te gaan gebruiken, mag Israel van mij datzelfde, inmiddels millitair gebruikt ziekenhuis aanvallen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |