abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142778025
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Raketten opslaan in een leegstaand gebouw. Heel kwaadaardig inderdaad.
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142778243
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.
pi_142778321
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef balaverde het volgende:
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.
Domme opmerking.

Wanneer is het dan een school en wanneer een raket opslag plaats...
pi_142778419
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Domme opmerking.

Wanneer is het dan een school en wanneer een raket opslag plaats...
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.
pi_142778477
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef balaverde het volgende:
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.
Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....
  zondag 27 juli 2014 @ 14:51:21 #81
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142778616
Ik ben in ieder geval blij dat er een 24 uurs staakt het vuren is.
Hopelijk is dit een begin voor een langere wapenstilstand, maar ben er bang voor.
Mijn gedachtes zijn bij de burgerslachtoffers in Gaza.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142778622
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.
pi_142778772
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef balaverde het volgende:
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.
Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.
pi_142778798
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
pi_142778988
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Stel nu dat Hamas wel de beschikking zou hebben over hele zware wapens, wapens die een complete straat wegvaagde. Dan nog zou Israel niet mogen schieten omdat die zware wapens naast een ziekenhuis staan?
  zondag 27 juli 2014 @ 15:03:26 #86
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142778996
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:

[..]

Wat een achterlijke en debiele vergelijking :')
Als je hier raketten thuis hebt liggen krijg je bezoek van een AT'tje, bovendien leven wij niet in een oorlogsgebied, maar in een relatief veilige samenleving.
Wezenlijk verschil als je het mij vraagt..
pi_142779357
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Stel nu dat Hamas wel de beschikking zou hebben over hele zware wapens, wapens die een complete straat wegvaagde. Dan nog zou Israel niet mogen schieten omdat die zware wapens naast een ziekenhuis staan?
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
pi_142779762
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.

Met andere woorden, zolang de 'vijand' al z'n wapens, millitairen en weet ik veel wat maar in burgerhuizen, ziekenhuizen en scholen stopt. Mag de andere partij niets doen, ondanks dat die vijand het land van die andere helemaal kapot bombardeert? Want dat is nu de consequentie van je huidige bewering.
pi_142779819
quote:

praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeft
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:32:46 #90
64288 Bensel
Ladderzat
pi_142779841
quote:

[..]

je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_142779846
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef truthortruth het volgende:

Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.

Met andere woorden, zolang de 'vijand' al z'n wapens, millitairen en weet ik veel wat maar in burgerhuizen, ziekenhuizen en scholen stopt. Mag de andere partij niets doen, ondanks dat die vijand het land van die andere helemaal kapot bombardeert? Want dat is nu de consequentie van je huidige bewering.
ja grappig hé
en ondertussen mogen ze zelf zoveel raketten afschieten als ze maar willen lol
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:33:19 #92
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142779855
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:35:39 #93
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142779910
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
Die raketten horen daar niet, dat is spelen met de eigen bevolking, ik vindt het ziek en verwerpelijk.
pi_142779989
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoeveel afstand zat er dan tussen? Dit is wat ik weet;
quote:
“As soon as the rockets were discovered, UNRWA staff were withdrawn from the premises, and so we are unable to confirm the precise number of rockets. The school is situated between two other UNRWA schools that currently each accommodate 1,500 internally displaced persons,” the organization said.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:41:43 #95
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142780043
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:

[..]

je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
Dit.
pi_142780092
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:

[..]

Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.

Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
pi_142780156
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:

[..]

Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.

Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen het laffe gedrag van hamas.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:46:43 #98
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142780166
quote:

[..]

Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
Die verantwoordelijkheid ligt OOK bij Hamas.
pi_142780187
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeft
Je hoeft de hele bevolking niet af te rekenen op de terreur van Hamas. Of dacht je dat iedere Palestijn Hamas steunt?
  zondag 27 juli 2014 @ 15:48:47 #100
64288 Bensel
Ladderzat
pi_142780222
quote:

[..]

Als Hamas oorlogsmisdaden mag doen, door ziekenhuizen millitair te gaan gebruiken, mag Israel van mij datzelfde, inmiddels millitair gebruikt ziekenhuis aanvallen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')