Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Raketten opslaan in een leegstaand gebouw. Heel kwaadaardig inderdaad.
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Domme opmerking.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef balaverde het volgende:
Ook al zou dat zo zijn dan geeft het Israel nog niet het recht om scholen en ziekenhuizen te bombarderen.
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Domme opmerking.
Wanneer is het dan een school en wanneer een raket opslag plaats...
Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....quote:Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef balaverde het volgende:
Dat is dus de reden dat je niet zomaar bommen kan gaan gooien. Je weet niet wat er in het gebouw zit.
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist de oplossing voor world peace hebt aangedragen. Iedereen stopt zijn millitairen, wapentuig en munitie in scholen en ziekenhuizen, dan kan niemand meer elkaar aanvallen....
Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef balaverde het volgende:
Jawel want Israël gooit ook bommen op ziekenhuizen. Dat is het punt dat ik probeer te maken maar je wilt het niet begrijpen volgensmij.
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:56 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij niet begrijpen dat hamas juist die wapens plaatst in die ziekenhuizen en scholen.
Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
Wat een achterlijke en debiele vergelijkingquote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef balaverde het volgende:
[..]
Als ik een paar raketten plaats in jouw huis dan mag het huis inclusief jij opgeblazen worden?
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Op het moment dat dit gebeurt word mijn huis inderdaad een millitair doelwit. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.
Stel nu dat Hamas wel de beschikking zou hebben over hele zware wapens, wapens die een complete straat wegvaagde. Dan nog zou Israel niet mogen schieten omdat die zware wapens naast een ziekenhuis staan?
Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeftquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
Waarom wil jij zo graag ziekenhuizen opblazen? ook al verstopt Hamas een atoombom in een ziekenhuis, dan nog blijft het een ziekenhuis met onschuldige burgers.
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zienquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef balaverde het volgende:
[..]
ja grappig héquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef truthortruth het volgende:
Zucht.... Ik probeer het nog 1 keer. Trek het even los van dit conflict.
Met andere woorden, zolang de 'vijand' al z'n wapens, millitairen en weet ik veel wat maar in burgerhuizen, ziekenhuizen en scholen stopt. Mag de andere partij niets doen, ondanks dat die vijand het land van die andere helemaal kapot bombardeert? Want dat is nu de consequentie van je huidige bewering.
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een leegstaand gebouw tussen twee scholen met 1500 kinderen erop....Weer zo'n vies goedkope propaganda truuk om het een leegstaand gebouw te noemen. Het was 1 van de gebouwen van die school.
Die raketten horen daar niet, dat is spelen met de eigen bevolking, ik vindt het ziek en verwerpelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
Hoeveel afstand zat er dan tussen? Dit is wat ik weet;quote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
'tussen', het is niet zo dat die gebouwen tegen elkaar aanlagen als je dat denkt. De een was een VN-opvang-school, de ander een verlaten school.
quote:“As soon as the rockets were discovered, UNRWA staff were withdrawn from the premises, and so we are unable to confirm the precise number of rockets. The school is situated between two other UNRWA schools that currently each accommodate 1,500 internally displaced persons,” the organization said.
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
je weet dat het uberhaupt verboden is, zelfs bij oorlogsvoering, om medische voorzieningen voor burgers millitair te gaan gebruiken? Iets met Geneve enzo. Zelf de mond vol hebben van alle 'oorlogsmisdaden' van Israel, maar de grofste oorlogsmisdaden van Hamas door de vingers zien
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen het laffe gedrag van hamas.
Die verantwoordelijkheid ligt OOK bij Hamas.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel toegestaan om ziekenhuizen met de grond gelijk te maken volgens Geneve.
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
Je hoeft de hele bevolking niet af te rekenen op de terreur van Hamas. Of dacht je dat iedere Palestijn Hamas steunt?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
praat ondertussen maar lekker goed dat hamas dus geen bal om eigen bevolking geeft
Als Hamas oorlogsmisdaden mag doen, door ziekenhuizen millitair te gaan gebruiken, mag Israel van mij datzelfde, inmiddels millitair gebruikt ziekenhuis aanvallen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef balaverde het volgende:
[..]
Punt blijft gewoon dat ze een andere manier moeten vinden om Hamas te bevechten want er vallen honderden burgerslachtoffers dankzij die bombardementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |