abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142778975
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heb je die tweets gelezen, waar denk je dat die colonne vandaan komt? Ik zeg dat hij het nu echt massaal zal doen, wapens en manschappen over de grens sturen.
Dus eigenlijk probeer je te stellen dat Poetin nu oorlog riskeert? Op het moment dat het hele westen NAVO interventie meer dan ooit acceptabel vindt?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_142778984
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet, ik geef alleen aan dat NAVO troepen in het gebied het conflict stilleggen. Dat is momenteel in het voordeel van de rebellen.
Australië is geen NAVO, de andere staten, Nederland, UK etc willen geen gewapende troepen sturen.
pi_142779003
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Australië is geen NAVO, de andere staten, Nederland, UK etc willen geen gewapende troepen sturen.
Bovendien gaat Rusland echt geen NAVO troepen toelaten zo dicht bij haar grenzen,
Make my day!
pi_142779011
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:01 schreef Lyrebird het volgende:
Dit is nog wel de mooiste conspiracy theorie:

[..]

Ja, die theorie zag ik eergisteren ook al voorbij komen idd... werd hier nog wat over gepost.
I´m back.
pi_142779036
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dus eigenlijk probeer je te stellen dat Poetin nu oorlog riskeert? Op het moment dat het hele westen NAVO interventie meer dan ooit acceptabel vindt?
Het Westen acht NAVO interventie acceptabel??? Waar heb je dat gelezen, de telegraaf?
pi_142779037
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ze zijn bereidwilliger dan ooit, zeker als blijkt dat Poetin zelf ten strijde trekt. Dat begrijpt hij zelf ook wel.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_142779039
Zag net voorbij komen dat Duitsland geen nieuwe sancties meer wil op Rusland, tenzij de EU het verlies compenseert.

Tot zover 'onze bondgenoten'.
pi_142779061
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die theorie zag ik eergisteren ook al voorbij komen idd... werd hier nog wat over gepost.
Sorry, ik had geen tijd om 147 topics door te spitten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_142779068
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Het Westen acht NAVO interventie acceptabel??? Waar heb je dat gelezen, de telegraaf?
Ze zijn bereidwilliger dan ooit, dat blijkt uit alles. Zeker als Poetin ten strijde trekt.
pi_142779069
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat NAVO troepen op steenworp afstand van de Russische grens heel gevaarlijk is.
I´m back.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:05:30 #286
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142779071
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Lyrebird het volgende:
De Russen zijn volledig van het padje. Hun BNW sites draaien overuren.

[..]

Dat geld voor beide kanten. Zie ook hier om de Russen als de nieuwe as van het kwaad te zien alvorens er grondig onderzoek heeft plaats gevonden. Waarom nog een onderzoek? Maar goed, ik hoop maar niet dat wij ooit dit soort onstabiele staten met hun zogenaamde markt democratie tot ons nemen. Maar ja, we hebben al financiële steun toegezegd en ik denk dat Kiev er nu wel vanuit gaat dat wij de Oekraïne met open armen zullen ontvangen. Een staat vol met tuig.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142779086
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:05 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Sorry, ik had geen tijd om 147 topics door te spitten.
Dat begrijp ik.
I´m back.
pi_142779097
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat NAVO troepen op steenworp afstand van de Russische grens heel gevaarlijk is.
Dat spreekt voor zich, daarom juist gaat Poetin nu echt geen oorlog riskeren.
pi_142779103
Ik zie nog wel gebeuren dat er raketten afgevuurd worden op de rampplek onder het mom van oorlogsvoering en dat daarmee het bewijs nog verder vernietigd wordt. Voorlopig zal er niets onderzocht worden daar.
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 15:06:54 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142779109
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Zag net voorbij komen dat Duitsland geen nieuwe sancties meer wil op Rusland, tenzij de EU het verlies compenseert.

Waar staat dat dan? Kan er niets over vinden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_142779127
Dit was ook al een leugen van Kiev:
KIEV -
Oekraïne heeft aanwijzingen dat pro-Russische rebellen met de zwarte dozen van het rampvliegtuig hebben geknoeid. Dat heeft de Oekraïense vicepremier Volodimir Groysman maandag gezegd.
Hij liet tijdens een persconferentie weten dat de rebellen „bepaalde dingen” hebben gedaan met de apparatuur. „Er is informatie dat de recorders al deze dagen in handen zijn geweest van de rebellen”, zei hij ook. Hij kon niet zeggen op welke manieren de rebellen met de zwarte dozen zouden hebben geknoeid en uit welk bewijs dat zou blijken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)emanipuleerd___.html
pi_142779132
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:06 schreef wunderbaum het volgende:
Ik zie nog wel gebeuren dat er raketten afgevuurd worden op de rampplek onder het mom van oorlogsvoering en dat daarmee het bewijs nog verder vernietigd wordt. Voorlopig zal er niets onderzocht worden daar.
Dit.
En wat kunnen wij als NL hier nu aan doen?
Wat zijn onze opties?
Make my day!
pi_142779147
quote:

Waar kwam dat voorbij?
pi_142779180
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:06 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich, daarom juist gaat Poetin nu echt geen oorlog riskeren.
En daarom moet van onze kant ook afgezien van militaire interventie iig van de NAVO.
I´m back.
pi_142779182
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:05 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ze zijn bereidwilliger dan ooit, dat blijkt uit alles. Zeker als Poetin ten strijde trekt.
Toon me één uitspraak van iemand van de NAVO of een minister van buitenlandse zaken van een Westerse regering (en dan geen Baltische staten of Polen of Canada) die zoiets zegt.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:09:19 #296
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142779185
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen, ik hoef niet zonodig puntjes te maken ;)
:')
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142779197
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef Loekie1 het volgende:
Dit was ook al een leugen van Kiev:
KIEV -
Oekraïne heeft aanwijzingen dat pro-Russische rebellen met de zwarte dozen van het rampvliegtuig hebben geknoeid. Dat heeft de Oekraïense vicepremier Volodimir Groysman maandag gezegd.
Hij liet tijdens een persconferentie weten dat de rebellen „bepaalde dingen” hebben gedaan met de apparatuur. „Er is informatie dat de recorders al deze dagen in handen zijn geweest van de rebellen”, zei hij ook. Hij kon niet zeggen op welke manieren de rebellen met de zwarte dozen zouden hebben geknoeid en uit welk bewijs dat zou blijken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)emanipuleerd___.html
Ja, wat probeer je te zeggen? Oekraïne kan toch ook verkeerde informatie ontvangen? Ze hebben geen perfect functionerende veiligheidsdienst.
pi_142779200
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:08 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Waar kwam dat voorbij?
Ander forum, ben aan het zoeken naar de bron. Momentje.
pi_142779207
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:09 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

:')
:') in je gezicht.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:10:12 #300
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142779211
quote:

Tegenovergesteld bericht:

quote:
Peace before economy for Russia sanctions, German Fin Min tells paper

BERLIN (Reuters) - Germans must put peace before economic considerations and accept tougher sanctions against Russia if necessary, Germany's finance minister told the Bild am Sonntag newspaper on Sunday.

The European Union reached an outline agreement on Friday to impose the first economic sanctions on Moscow following the crash of a Malaysian airliner and the deaths of 298 people onboard in an area of eastern Ukraine held by Russian-backed separatists.

Germany, Europe's biggest economy, sold about 36 billion euros of goods to Russia last year, or almost one-third of the EU's total.

German exports to Russia dropped by 14 percent in the first four months of this year and some business groups have warned that the decline in trade endangers some 25,000 jobs in Germany.

"Economic interests are not the top priority. The top priority is ensuring stability and peace," Finance Minister Wolfgang Schaeuble was quoted by the newspaper as saying.

If German ministers were to warn against sanctions because of the potential damage to the German economy, then Chancellor Angela Merkel would have the wrong ministers, he said.

"An erosion of peace and stability would, by the way, be the biggest danger to economic developments," he said.

Russian President Vladimir Putin could see the rouble was losing value and Russia's budget deficit was climbing as a result of previously agreed EU asset freezes and travel bans on dozens of senior Russian officials, Schaeuble said.

A poll in Der Spiegel magazine showed that 52 percent of Germans supported tougher sanctions, even if it meant that German jobs would be at risk. Some 39 percent were against.

The EU had already imposed asset freezes and travel bans on some Russian officials after Russia annexed Ukraine's Crimea region and in response to its support for separatists fighting Kiev's forces in eastern Ukraine.

The United States and other Western countries have said they believe the Russian-backed separatists shot down Malaysia Airlines Flight MH-17 on July 17 with a Russian-supplied surface-to-air missile, probably by mistake.

The separatists deny their involvement, and Russia says it has not provided heavy weaponry to the rebels.

https://uk.news.yahoo.com(...)usiness.html#MRRwyCi
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')