abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142778624
Las overigens net het gerucht op Twitter dat Russiche journalisten berichten hebben gekregen in Donetsk dat ze het advies krijgen om zo spoedig mogelijk die stad te verlaten. Geen idee of het waar is.
pi_142778626
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gezien. :') Je begrijpt toch zelf wel daar Poetin nu juist niet gaat aanvallen? Of denk je werkelijk dat die meneer het IQ van een stoeptegel heeft?
Dat niet, maar hij is wrs wel paranoïde.
I´m back.
  zondag 27 juli 2014 @ 14:52:00 #253
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142778629
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef TBakkert het volgende:
Nou, dat doen de Oekraïners fraai hoor... De separatisten wilden best praten over de politie-steun vanuit Nederland en eventueel Australië, het onderzoeken kon beginnen. Ennnnnn nu valt Kiev het gebied rond de crash site aan. :') Diplomatie is daar nog verder zoek dan bij de separatisten zelf. Kijk bijvoorbeeld eens naar de manier waarop de huidige regering in Kiev aan de macht is gekomen. :')
Pssst zo moet je niet denken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 27 juli 2014 @ 14:52:05 #254
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_142778632
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Breekfast het volgende:

[..]

De seperatisten zijn continue bezig om de boel op te houden. Daarnaast zijn de seperatisten geen eenheid als groep waardoor afspraken maken erg lastig is. Als het Kiev het gebied in handen krijgt wordt de toegang voor de onderzoekers veel makkelijker.
Dat mag duidelijk zijn, maar de regering in Kiev is ook niet te vertrouwen. Zeker niet nu de situatie eigenlijk al een tijdje positieve vorderingen maakte.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_142778686
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Op welke manier maakt Kiev daar misbruik van dan? Je begrijpt dat gewapende militairen in het gebied operaties van Kiev helemaal lamleggen?
Wij zijn daar om de onderzoekers te beschermen, niet om bewapend een conflict te beginnen. Kiev wil ons meetrekken in het conflict.
pi_142778701
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Re het volgende:

[..]

die organenhandelaren zitten ook overal huh, van Panama tot Donetsk
Worden die allemaal in Den Haag aangeklaagd? Nieuws deze week niet gevolgd?

http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0FQ1CC20140721
  zondag 27 juli 2014 @ 14:55:09 #257
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142778730
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dat mag duidelijk zijn, maar de regering in Kiev is ook niet te vertrouwen. Zeker niet nu de situatie eigenlijk al een tijdje positieve vorderingen maakte.
Zo denk ik er ook over. Beide kanten deugen voor geen meter. Een conflict waar je maar beter vooralsnog zeer voorzichtig mee moet omgaan.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142778738
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wij zijn daar om de onderzoekers te beschermen, niet om bewapend een conflict te beginnen. Kiev wil ons meetrekken in het conflict.
Dat is onzin, militairen die daar onder VN vlag heengaan leggen de gevechten stil. Oekraïne kan ons nergens in meetrekken.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_142778749
De Russen zijn volledig van het padje. Hun BNW sites draaien overuren.

quote:
Did you know Malaysia Airlines Flight 17 was full of corpses when it took off from Amsterdam? Did you know that, for some darkly inexplicable reason, on July 17, MH17 moved off the standard flight path that it had taken every time before, and moved north, toward rebel-held areas outside Donetsk? Or that the dispatchers summoned the plane lower just before the crash? Or that the plane had been recently reinsured? Or that the Ukrainian army has air defense systems in the area? Or that it was the result of the Ukrainian military mistaking MH17 for Putins presidential plane, which looks strangely similar?

Did you know that the crash of MH17 was all part of an American conspiracy to provoke a big war with Russia?

Well, its all trueat least if you live in Russia, because this is the Malaysia Airlines crash story that youd be seeing.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 27 juli 2014 @ 14:56:08 #260
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_142778759
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Cherna het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Beide kanten deugen voor geen meter. Een conflict waar je maar beter vooralsnog zeer voorzichtig mee moet omgaan.
Laat ze het anders allebei maar helemaal zelf uitzoeken. Echter, als je nu Oekraïne op onrechtmatige wijze zijn gang laat gaan, kun je ze later niet meer omarmen en opnemen in de EU. Dat die separatisten fout zitten lijkt me al voor langere tijd duidelijk. :P
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_142778784
Je kunt niet Kiev continu de hand boven het hoofd houden. Tijdens de overdracht van de zwarte dozen probeerden ze ook al chaos te veroorzaken. Toen was het zogenaamd de schuld van een onbekend nationalistisch groepje.
pi_142778817
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:45 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heb je de huidige situatie gezien? De rebellen zijn overal in de verdrukking, het is ofwel ingrijpen, ofwel is de strijd verloren.

[..]

Poetin begrijpt als geen ander dat de zieltjes in Europa nu meer rijp dan ooit zijn voor een interventie van de NAVO. Nu aanvallen en hij riskeert een hoop. Het is veel waarschijnlijker dat hij dit verkiest incasseert en een nieuwe kans afwacht. Omdat hij zoals gezegd niet het IQ van een stoeptegel heeft.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 27 juli 2014 @ 14:58:11 #263
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_142778820
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik durf toch met een vrij grote zekerheid te beweren dat het percentage van de bevolking dat denkt dat dat waar is, ongeveer even groot is als het aantal mensen hier dat denkt dat Putin handmatig dat BUK-systeem heeft bediend. _O-
kortom:
  zondag 27 juli 2014 @ 14:58:30 #264
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142778828
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En tegenwoordig wil 90% van de wereld alles in Amerika's schoenen schuiven, ook als ze er niets mee te maken hebben.
je punt is?
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142778842
quote:

[..]

Dat kan je dan ook over de Amerikanen zeggen: hologrammen, micronukes in het WTC, kruisraket op het Pentagon, Boston marathon slachtoffer was een Irak amputee...
  zondag 27 juli 2014 @ 14:59:28 #266
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142778863
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Loekie1 het volgende:
Je kunt niet Kiev continu de hand boven het hoofd houden. Tijdens de overdracht van de zwarte dozen probeerden ze ook al chaos te veroorzaken. Toen was het zogenaamd de schuld van een onbekend nationalistisch groepje.
Kiev heeft de zwarte dozen nooit in handen gehad :?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142778887
quote:

[..]

Wat ik gister begreep tijdens Nieuwsuur van Derk Sauer is dat 90% van de Russische bevolking volkomen paranoïde is, en m.n. bang is voor NAVO troepen die zich aan de grenzen ophouden. En misschien doorstoten naar Moskou...
I´m back.
pi_142778889
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ze beloofden een staakt het vuren in een straal van 40 km rond de crash site: hoe gaat de aanwezigheid van gewapende militairen in dat gebied invloed hebben?
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik geef alleen aan dat NAVO troepen in het gebied het conflict stilleggen. Dat is momenteel in het voordeel van de rebellen.
pi_142778898
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Poetin begrijpt als geen ander dat de zieltjes in Europa nu meer rijp dan ooit zijn voor een interventie van de NAVO. Nu aanvallen en hij riskeert een hoop. Het is veel waarschijnlijker dat hij dit verkiest incasseert en een nieuwe kans afwacht. Omdat hij zoals gezegd niet het IQ van een stoeptegel heeft.
Heb je die tweets gelezen, waar denk je dat die colonne vandaan komt? Ik zeg dat hij het nu echt massaal zal doen, wapens en manschappen over de grens sturen.
pi_142778901
Als je het aan Kiev overlaat kunnen wij straks nog een paar botjes verzamelen.
pi_142778943
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Loekie1 het volgende:
Lijkt erop dat het leger zijn eigen plan trekt.
I´m back.
pi_142778948
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Loekie1 het volgende:
bron?
Make my day!
pi_142778950
Dit is nog wel de mooiste conspiracy theorie:

quote:
And that’s when they’re not simply peddling conspiracy theories, which have become a kind of symbiotic feedback loop between state TV and the most inventive corners of the Internet. The best of the bunch is, of course, an elaborate one: MH17 is actually MH370, that Malaysia Airlines flight that disappeared into the Indian Ocean. According to this theory, the plane didn’t disappear at all, “it was taken to an American military base, Diego-Garcia.”

Then it was taken to Holland. On the necessary day and hour, it flew out, bound for Malaysia, but inside were not live people, but corpses. The plane was flown not by real pilots; it was on autopilot. Or take-off (a complicated procedure) was executed by live pilots, who then ejected on parachutes. Then the plane flew automatically. In the necessary spot, it was blown up, without even using a surface-to-air missile. Instead the plane was packed with a bomb, just like the CIA did on 9/11.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_142778951
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

je punt is?
Geen, ik hoef niet zonodig puntjes te maken ;)
pi_142778970
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop het. Dat is precies waarvoor we daar zijn.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')