nou stel TS gaat op voetbal. Hij woord in de A gegooit door zijn leeftijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nu bij ?Wat heeft teamsport met pesten te maken?
Wat buiten komen betreft, misschien toch inderdaad (iemand had dat eerder gezegd) een hond kopen, dan ben je verplicht om naar buiten te gaan.quote:
zonlicht en frisse lucht kan je al best goed doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan ook op mijn telefoon internetten dus dat is geen probleem de zon ja irriteert wel na 2 jaar niet maar een paar uur per jaar buiten geweest te zijn.
Buitenwereld voelen ook ja denk ik.
Het zitten valt wel mee zitten vaak spinnen in de tuinstoel maar als ik die eruit mep dan valt het wel mee stoelen zijn best comfortabel.
Soms moet je ff pauze nemen van het onderwerp.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en we zijn nu wel wat offtopic bezig.![]()
Amenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Soms moet je ff pauze nemen van het onderwerp.
Mijn moeder is allergisch en vind het kut voor die hond om buiten te wonenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat buiten komen betreft, misschien toch inderdaad (iemand had dat eerder gezegd) een hond kopen, dan ben je verplicht om naar buiten te gaan.
Misschien dat hij bij het G team kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou stel TS gaat op voetbal. Hij woord in de A gegooit door zijn leeftijd.
Maar kan verder niet voetballen.
Niet leuk voor team en voor TS.
Team zal het laten merken dat ze het niet leuk vinden.
SMS tarotquote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geeft niet!
Ben allang blij dat ik "iets" "een beeldscherm" heb om tegen te praten
Mijn tv praat momenteel tegen mij en wil me continu "Tarot" laten SMS'en.. ik haat 't
Ben al wat vaker afgelope dagen in de buitenlucht geweest al is het in de schaduw zon is me nog een beetje te fel voor de ogen enzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
zonlicht en frisse lucht kan je al best goed doen.
rustig opbouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben al wat vaker afgelope dagen in de buitenlucht geweest al is het in de schaduw zon is me nog een beetje te fel voor de ogen enzo.
Euh dan gewoon naar buiten gaan zonder hond.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder is allergisch en vind het kut voor die hond om buiten te wonen
Heb vroeger als kind wel een hond gehad.
Deze man, FOK boegbeeldquote:Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben al wat vaker afgelope dagen in de buitenlucht geweest al is het in de schaduw zon is me nog een beetje te fel voor de ogen enzo.
ben je toch aan het trollen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
5-10 minuten hou ik nog vol met een whiskey
whiskey lekker hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
5-10 minuten hou ik nog vol met een whiskey
Jij ook al?quote:
Ja ik durf nog niet buiten de tuin te gaan maar misschien dat het me lukt in de toekomst.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh dan gewoon naar buiten gaan zonder hond.buiten is buiten
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou stel TS gaat op voetbal. Hij woord in de A gegooit door zijn leeftijd.
Maar kan verder niet voetballen.
Niet leuk voor team en voor TS.
Team zal het laten merken dat ze het niet leuk vinden.
niet bleker met acnee?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:37 schreef bepklep82 het volgende:
Serieus.. ik heb me hier een beeld gevormd van je en geloof me.. dit komt nog het dichtst in de buurt..
[ afbeelding ]
Zowel het eerste en het tweede topic zijn realistisch gezien trollerijquote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef complicate het volgende:
[..]
ben je toch aan het trollen?soms denk ik van wel en dan weer niet.
Het zal wel moeten lukken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Ja ik durf nog niet buiten de tuin te gaan maar misschien dat het me lukt in de toekomst.
Ah het is dan toch een troll.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zowel het eerste en het tweede topic zijn realistisch gezien trollerij
Nee is gewoon lekker.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef complicate het volgende:
[..]
ben je toch aan het trollen?soms denk ik van wel en dan weer niet.
Alleen als ie ijs en ijs koud is heerlijk bevroren fles in de diepvries dat er gewoon whiskey ijs uit komt en het nog bevroren is als je het drinkt.quote:
Beeld van?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:37 schreef bepklep82 het volgende:
Serieus.. ik heb me hier een beeld gevormd van je en geloof me.. dit komt nog het dichtst in de buurt..
[ afbeelding ]
Ben je trouwens vrijgezel?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:37 schreef bepklep82 het volgende:
[ afbeelding ]
Je vindt trollen lekker ja.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef BlueMage het volgende:
Niet al meteen doorhebben dat TS de zoveelste troll is. Het is zomervakantie dan krijg je dat.
Vind het niet ben serieus en ik moet er ook meer aan doen dat weet ik maar heb er moeite mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zowel het eerste en het tweede topic zijn realistisch gezien trollerij
trollquote:
Nog nooit gerookt of drugs gebruikt moet toch wat en ik vind niet dat ik overmatig drink soms een paar weken niet maar vind het wel lekker.quote:
Echt mocht je nou toch nog enigszins serieuse tips uit dit topic willen halen dan raad ik je aan de rest van de avond nacht hier verder te ouwehoeren.quote:
Alsof je ouders een huis voor je fixen (met tuin) terwijl jij werkelijk niets doetquote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vind het niet ben serieus en ik moet er ook meer aan doen dat weet ik maar heb er moeite mee.
Je zegt net dat je niet naar buiten durft zonder whiskey..quote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nog nooit gerookt of drugs gebruikt moet toch wat en ik vind niet dat ik overmatig drink soms een paar weken niet maar vind het wel lekker.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
TS..
Komt niet buiten, is lelijk, lui, kan niets wil niets maar ook weer alles..
een verfrissend drankje is altijd lekker buiten.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee is gewoon lekker.
[..]
Alleen als ie ijs en ijs koud is heerlijk bevroren fles in de diepvries dat er gewoon whiskey ijs uit komt en het nog bevroren is als je het drinkt.
Whiskey met veel ijs+30 graden buiten zou verboden moeten worden.
Gewoon bevriezen die whiskey zonder ijs.
Hij verzint het allemaal, vergeet niet hij wil van zijn topic een reeks maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet naar buiten durft zonder whiskey..
Dan ben je alcoholist.
Kree, kom op zeg, zie je dat nu nog steeds niet in dat TS een troll is of wat??quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Echt mocht je nou toch nog enigszins serieuse tips uit dit topic willen halen dan raad ik je aan de rest van de avond nacht hier verder te ouwehoeren.
R&P / [SC Relaties #573] Wilde nachten.
Beetje lullen vindt ik wel gezellig, maar zo verziek je je topic hoor, tis maar een tip
Ach ik troll wel gezellig mee hoor. Hoef me nergens te verantwoorden morgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij verzint het allemaal, vergeet niet hij wil van zijn topic een reeks maken.![]()
Geen idee, maar ik heb gewaarschuwd, tis dat de mods al slapen anders zat hier nu al een slot op.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Kree, kom op zeg, zie je dat nu nog steeds niet in dat TS een troll is of wat??
Vertel?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:45 schreef bepklep82 het volgende:
Heb trouwens een geniaal spulletje gevonden dat echt werkt tegen muggenbeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |