Heb eigenlijk op dat gebied nooit veel geprobeerd eigenlijk bijna niks zolang het niet te fysiek zwaar is vind ik het prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
zucht nou ok, wat vindt je leuk om te doen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb eigenlijk op dat gebied nooit veel geprobeerd eigenlijk bijna niks zolang het niet te fysiek zwaar is vind ik het prima.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef complicate het volgende:
. Als ik nu zeg ga een groepsport doen , wat zeg je dan?
Welke? Is wat ik dan zeg.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat maakt toch weinig uit? Je negeert alles keer op keer. Als ik nu zeg ga een groepsport doen , wat zeg je dan?
Een hobby moet je leuk vinden om te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb eigenlijk op dat gebied nooit veel geprobeerd eigenlijk bijna niks zolang het niet te fysiek zwaar is vind ik het prima.
Basketbal, voetbal etc etc, wat zeg je dan?quote:
Zal het proberen om wat te solliciteren.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
Een hobby moet je leuk vinden om te doen.
Nu kan ik wel een lijst op gaan sommen, maar die is vast ook wel op internet te vinden.
Makkelijkere optie is gewoon werk te zoeken.
Kijk eens aan, TS gaat iets proberen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zal het proberen om wat te solliciteren.
Stuur eens een foto van jezelf via PB ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed zo, en het ook echt doen dan, want ik hou je in de gaten.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zal het proberen om wat te solliciteren.
Basketbal kan ik proberen voetbal lijkt me niet zoveel op latere leeftijd had er al eens op gezocht.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Basketbal, voetbal etc etc, wat zeg je dan?
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Goed zo, en het ook echt doen dan, want ik hou je in de gaten.
Ok basketbal, dan kom je andere mensen van jouw leeftijd tegen. Zo ga je ook jouw angst overwinnen om naar buiten te komen enz. En leer je nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Basketbal kan ik proberen voetbal lijkt me niet zoveel op latere leeftijd had er al eens op gezocht.
Ben lelijk heb acne lichte huidskleur omdat ik 1 of 2 keer per jaar naar buiten ga dat is het wel zo ongeveer.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:07 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf via PB ofzo.
Ik wil ff een beeld hebben van de persoon tegenover me.
Want wat ik nu voor me zie voorspeld weinig goeds.
Hoop het.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok basketbal, dan kom je andere mensen van jouw leeftijd tegen. Zo ga je ook jouw angst overwinnen om naar buiten te komen enz. En leer je nieuwe mensen kennen.
Ik ben inmiddels bijna 32 en heb nog steeds acne en zo zijn er nog duizenden mensen.. of je lelijk bent bepaal ik dan wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben lelijk heb acne lichte huidskleur omdat ik 1 of 2 keer per jaar naar buiten ga dat is het wel zo ongeveer.
Hoezo?
Je komt maar 1 of 2 keer per jaar buiten.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben lelijk heb acne lichte huidskleur omdat ik 1 of 2 keer per jaar naar buiten ga dat is het wel zo ongeveer.
Hoezo?
Het hele verhaal is, je moet wel laten zien en merken dat je er ook echt wat aan doet.quote:
Had ik al eens een paar keer aangegeven dat is de laatste 2 jaar ongeveer zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Je komt maar 1 of 2 keer per jaar buiten.
Oh nu ben je plots een manquote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef bepklep82 het volgende:
Waar kan ik trouwens dat icoontje veranderen?
Nee muts.. ik moet hem nog veranderen!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nu ben je plots een manje moet dat icoontje veranden in "vrouw" hè
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef bepklep82 het volgende:
Waar kan ik trouwens dat icoontje veranderen?
Ah ok, dat is toch al wat ander dan 1 of 2 keer per jaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Had ik al eens een paar keer aangegeven dat is de laatste 2 jaar ongeveer zo.
Nou als ik dokter bezoeken etc er bij op tel en andere dingen zit ik misschien op 10-20 maar dat is het dan.
Tel ik wel dus de keren dat ik in de tuin ben geweest erbij op.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, dat is toch al wat ander dan 1 of 2 keer per jaar.
Euhhhhquote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef bepklep82 het volgende:
ZO, nou ik heb mezelf ff omgebouwd.
Kreeg er bijna een complex van.
Ja ja.. iets met een recente WW wijziging en toen moest ik terug omdat mijn WW niet goed was...quote:
Merk op dat de reacties naar jou toe nu ook anders zijn omdat je nu een meisje bentquote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja ja.. iets met een recente WW wijziging en toen moest ik terug omdat mijn WW niet goed was...
Maar hij had mijn nieuwe instelling niet onthouden.
Nu ben ik echt definitief omgebouwd tot oestrogeen houdende trut
Leuk , jouw icoontje staat goed nu.quote:
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
Merk op dat de reacties naar jou toe nu ook anders zijn omdat je nu een meisje bent
Is goed schatjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.
Komt door het werkmilieu en mijn starre houding denk ik.
Welk werk doe je dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.
Komt door het werkmilieu en mijn starre houding denk ik.
Het duurt ff, maar gender wissel gaat nooit binnen een dag he!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk , jouw icoontje staat goed nu.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Tel ik wel dus de keren dat ik in de tuin ben geweest erbij op.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Tel ik wel dus de keren dat ik in de tuin ben geweest erbij op.
hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het duurt ff, maar gender wissel gaat nooit binnen een dag he!
het zitten?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Wat is er zo moeilijk aan even in de tuin te zitten...
Vind het niet zo fijn meestal of erg koud of erg warm.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Wat is er zo moeilijk aan even in de tuin te zitten...
Hoe kom jij daar nu bij ?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef tailfox het volgende:
Misschien niet een teamsport (pesten ze nogal) maar meer een sport die je doet voor je zelf (krijgers kunsten?)
Geeft niet!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Is goed schatje
sorry ben een beetje melig aan het worden.
Ja en we zijn nu wel wat offtopic bezig.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geeft niet!
Ben allang blij dat ik "iets" "een beeldscherm" heb om tegen te praten
Mijn tv praat momenteel tegen mij en wil me continu "Tarot" laten SMS'en.. ik haat 't
Kan ook op mijn telefoon internetten dus dat is geen probleem de zon ja irriteert wel na 2 jaar niet maar een paar uur per jaar buiten geweest te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
het zitten?
Het zonlicht?
Geen internet?
Buitenwereld voelen?
NED3quote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geeft niet!
Ben allang blij dat ik "iets" "een beeldscherm" heb om tegen te praten
Mijn tv praat momenteel tegen mij en wil me continu "Tarot" laten SMS'en.. ik haat 't
Dat valt reuze mee, TS heeft gewoon 'n hele dikke duim.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat was ook wat mij als eerste opviel..
Ik verdiend zelf die 2K per maand niet eens met een normale reguliere (part-time) baan en mijn partner komt ook echt niet aan de 3k netto per maand hoor.. en wij verdienen samen echt niet slecht..
Maar als ik dit zo lees.. voel ik me bijna onderbetaald
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en we zijn nu wel wat offtopic bezig.![]()
Oke klinkt interessant.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Logistiek bij een groothandel in de maritieme sector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |