Ah een vent met ballen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef bepklep82 het volgende:
Weet je..
Met mij is het ook allemaal goedgekomen en ik heb 100% zeker weten een veel kutter leven dan jij gehad.
Negatief ben ik bij vlagen nog steeds, maar als je je inzet dan is alles mogelijk.
Toen was er nog geen internet met zelfhulp topicsquote:Op zondag 27 juli 2014 01:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij de wil had om er iets van te maken én geen topic bent gestart om te trollen maar om echt hulp te zoeken.
Mooi zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Toen was er nog geen internet met zelfhulp topics![]()
Hulp heb ik ook niet gezocht, gewoon fuck iedereen en iets van mijn leven gemaakt.
Geen troll....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:35 schreef complicate het volgende:
[..]Wat
Daarom denk jij dat een ander het voor jou moet doen terwijl jij zelf actie zou moeten ondernemen.
oh wat een troll zeg.
De TS is nu nuchter hoor, hij weet dat hij een troll is en is nu aan het bedenken wat zijn volgende "maar" zal zijn waarbij opnieuw advies genegeerd zal worden zodat hij aan een reeks komt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:44 schreef kree het volgende:
Nouja genoeg in dit topic weer anders worden we nog beschuldigd van SC.
Ik lees het hier morgen wel weer bij als TS nuchter is.
Je weet het anders aardig voor jezelf te verzieken op 1 of andere manier.quote:
Vertel meer....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef bepklep82 het volgende:
Weet je..
Met mij is het ook allemaal goedgekomen en ik heb 100% zeker weten een veel kutter leven dan jij gehad.
Negatief ben ik bij vlagen nog steeds, maar als je je inzet dan is alles mogelijk.
Ik wil eerst leren hoe ik een gesprek moet voeren met andere mensen omdat ik sociale problemen heb vooral met mensen van mijn leeftijd weet niet wat ik moet zeggen of doen etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
[..]
De TS is nu nuchter hoor, hij weet dat hij een troll is en is nu aan het bedenken wat zijn volgende "maar" zal zijn waarbij opnieuw advies genegeerd zal worden zodat hij aan een reeks komt.mark my words.
Advies heeft toch geen nut, want jij negeert alles keer op keer.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil eerst leren hoe ik een gesprek moet voeren met andere mensen omdat ik sociale problemen heb vooral met mensen van mijn leeftijd weet niet wat ik moet zeggen of doen etc.
Als ik dat heb gedaan wil ik wel een hobby of werk zoeken waardoor ik in contact kom met andere leeftijdsgenoten.
Misschien kunnen jullie me wat hobby's adviseren of wat hulp.
Tsja ik weet wel dingen over mijn kut leven etc maar voor de rest weet ik veel dingen niet de meeste niet....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet het anders aardig voor jezelf te verzieken op 1 of andere manier.
Ik geef je het voordeel van de twijfel (nog), maargoed kom eerst maar eens met iets concreets dan.
Anders kun je gewoon niet geholpen worden.
Simpel je leert dat door in contact komen met anderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil eerst leren hoe ik een gesprek moet voeren met andere mensen omdat ik sociale problemen heb vooral met mensen van mijn leeftijd weet niet wat ik moet zeggen of doen etc.
Als ik dat heb gedaan wil ik wel een hobby of werk zoeken waardoor ik in contact kom met andere leeftijdsgenoten.
Misschien kunnen jullie me wat hobby's adviseren of wat hulp.
Dat is nogal prive zeg maar..quote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vertel meer....
Ik voel me al me hele leven kut dus....
Ik zeg dat ik problemen heb met mensen te praten en onderwerpen te bedenken en dat er als ik een gesprek begin een doodse stilte valt nee advies heeft geen zin want ik negeer natuurlijk alles.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Advies heeft toch geen nut, want jij negeert alles keer op keer.
Dan nog, het heeft geen zin want TS blijft het slachtofferrol spelen én negeert actie te ondernemen ondanks veel advies.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat is nogal prive zeg maar..
Maar het begint met als 5 jarige in een kindertehuis te worden gedumpt en tot op de dag van vandaag niet weten waarom..
De rest is niet geschikt voor hier op Fok.
Je houdt hier anders mensen al 10+ uur bezig, dus tsja.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik problemen heb met mensen te praten en onderwerpen te bedenken en dat er als ik een gesprek begin een doodse stilte valt nee advies heeft geen zin want ik negeer natuurlijk alles.
Ik open hier topics en spendeer 10 uur+ gewoon om me kapot te lachen over mijn kut leven ja....
Als dat niet zo is, waarom neem je dan geen actie bijvoorbeeld uit wat veel users hebben gegeven kwa advies? En waarom ga je zelf deel 1 niet lezen en verwachten dat we dat doen voor jou? kom op zeg!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik problemen heb met mensen te praten en onderwerpen te bedenken en dat er als ik een gesprek begin een doodse stilte valt nee advies heeft geen zin want ik negeer natuurlijk alles.
Ik open hier topics en spendeer 10 uur+ gewoon om me kapot te lachen over mijn kut leven ja....
True.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan nog, het heeft geen zin want TS blijft het slachtofferrol spelen én negeert actie te ondernemen ondanks veel advies.
Ja maar wat ik probeer aan te geven is dat ik niet de indruk heb dat mensen van mijn leeftijd zitten te wachten op mij ik wil het wel proberen heb je nog enig advies qua hobbies?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel je leert dat door in contact komen met anderen.
Ja dat lijkt me ook zwaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat is nogal prive zeg maar..
Maar het begint met als 5 jarige in een kindertehuis te worden gedumpt en tot op de dag van vandaag niet weten waarom..
De rest is niet geschikt voor hier op Fok.
zucht nou ok, wat vindt je leuk om te doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar wat ik probeer aan te geven is dat ik niet de indruk heb dat mensen van mijn leeftijd zitten te wachten op mij ik wil het wel proberen heb je nog enig advies qua hobbies?
Oke waar zal ik dan ''echte'' mensen in real life proberen leren te kennen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
True.
En hij beseft blijkbaar niet dat dat in contact komen met mensen nu precies is wat hij al de hele avond doet of eigenlijk altijd doet als hij met mensen online praat.
Dat maakt toch weinig uit? Je negeert alles keer op keer. Als ik nu zeg ga een groepsport doen , wat zeg je dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar wat ik probeer aan te geven is dat ik niet de indruk heb dat mensen van mijn leeftijd zitten te wachten op mij ik wil het wel proberen heb je nog enig advies qua hobbies?
[..]
Ja dat lijkt me ook zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |