Er werd onder andere ook advies gegeven om nieuwe mensen te ontmoeten via internet. Serieus, meer dan de helft van deel 1 staat vol adviezen die hij keer op keer heeft genegeerd en nu blijkt hij zich dat niet te herinneren én wil hij geen moeite doen om het te herlezen. man man man, trollquote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Anderen zullen vanzelf wel beginnen tegen je.
En je kunt hier ook communiceren dus dat lukt in het echt ook heus wel.
Kunnen we handjes schudden, negativiteit is my middle name..quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk niet dat je hiermee een diepere kijk krijgt ik ben een negatief persoon die weinig leuke dingen doet dat is een goede beschrijving.
Anderen hebben bij mij nog nooit contact gezocht eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Anderen zullen vanzelf wel beginnen tegen je.
En je kunt hier ook communiceren dus dat lukt in het echt ook heus wel.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef bepklep82 het volgende:
Ahum.. dames/heren..
Aangezien ik een jaar of 3 geleden een kind uit m'n doos heb gedrukt, zou ik het op prijs stellen als ik niet wordt uitgemaakt voor een vent
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Anderen hebben bij mij nog nooit contact gezocht eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehad.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Er werd onder andere ook advies gegeven om nieuwe mensen te ontmoeten via internet. Serieus, meer dan de helft van deel 1 staat vol adviezen die hij keer op keer heeft genegeerd en nu blijkt hij zich dat niet te herinneren én wil hij geen moeite doen om het te herlezen. man man man, troll
Ingevuld staat in de quote vergeten te unquoten.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Kunnen we handjes schudden, negativiteit is my middle name..
Dus invullen en niet zeuren nu.
Nou ok genoeg allemaal daarover.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Anderen hebben bij mij nog nooit contact gezocht eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehad.
haha zo weten we het.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef bepklep82 het volgende:
Ahum.. dames/heren..
Aangezien ik een jaar of 3 geleden een kind uit m'n doos heb gedrukt, zou ik het op prijs stellen als ik niet wordt uitgemaakt voor een vent
Oh zit dat zoquote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar je icoontje veranderen
Ja want het is leuker om een vrouw te zijn hèquote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Oh zit dat zo![]()
Weet ik veel haha, icoontje stond standaard zo volgens mij.
Nu snap ik waarom ik vanmiddag ook al voor "hij" werd uitgemaakt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wil je dat quoten? topic is te lang kan me echt niks daarvan herrineren.
Welke link?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok genoeg allemaal daarover.
Heb je die link al ingevuld of wat?
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wil je dat quoten? topic is te lang kan me echt niks daarvan herrineren.
half 2 snachts heb halve fles whiskey op....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:33 schreef complicate het volgende:
[..]Kijk dit is een voorbeeld van passief gedrag. Waarom neem jij zelf geen moeite
Precies! Dit is gewoon een troll!quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
half 2 snachts heb halve fles whiskey op....
Ja en nee..quote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want het is leuker om een vrouw te zijn hè
Tis zo jammer he, probeer ik oprecht te helpen, krijg je dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:35 schreef complicate het volgende:
[..]Wat
Daarom denk jij dat een ander het voor jou moet doen terwijl jij zelf actie zou moeten ondernemen.
oh wat een troll zeg.
hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 01:37 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja en nee..
Ik ben niet van het model "handtas"
Ben meer een soort van ondefinieerbaar stukje mens.
Kree, in deel 1 hebben veel users hetzelfde gedaan, maar keer op keer hetzelfde passief gedrag en dan verwacht hij van ons dat we deel 1 gaan lezen en het hier quoten.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Tis zo jammer he, probeer ik oprecht te helpen, krijg je dit weer.
Sorry hoor TS, ik zal je het voordeel van de twijfel geven, maar lees het morgen dan nog maar een keer opnieuw vanaf deel 1
Het verschil is dat jij de wil had om er iets van te maken én geen topic bent gestart om te trollen maar om echt hulp te zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef bepklep82 het volgende:
Weet je..
Met mij is het ook allemaal goedgekomen en ik heb 100% zeker weten een veel kutter leven dan jij gehad.
Negatief ben ik bij vlagen nog steeds, maar als je je inzet dan is alles mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |