Kan????quote:Op zondag 27 juli 2014 01:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan het gaan proberen.
Kom je daar ook echt met andere mensen van mijn leeftijd in aanraking? Kan me voorstellen dat het grotendeels alleen maar werk is.
Hij trollt , geen enkel advies is ok, het is altijd "ja maar". Hij wil een reeks maken.quote:
Ik denk het niet hoor, het is een beetje ontvluchtingen zoeken omdat bang voor het onbekende.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij trollt , geen enkel advies is ok, het is altijd "ja maar". Hij wil een reeks maken.
Er was al een goed lopende reeks deel 3.... en nee alweer geen troll.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:12 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch heb je veel adviezen gekregen in deel 1 die je niet wilt teruglezen en waarmee je niks doet! We hebben je allemaal aangeraden om een lijstje op te stellen, maar je blijft rond de punt draaien.
Denk je dan niet dat het normaal is dat we denken dat je gewoon trollt en wilt doorgaan tot er een reeks van komt.
Kree , hij weigert zelfs naar de gemeente te gaan voor hulp te zoeken. Hij weigert medicatie te nemen want oh hij is niet "depressief". Hij weigert iets te ondernemen want "zijn verleden dit dat".quote:Op zondag 27 juli 2014 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, het is een beetje ontvluchtingen zoeken omdat bang voor het onbekende.
Vul dit in:quote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
10 uur per week.
Niet dat dat zo slecht is maar het is vakantie werk dus kan ik na de vakantie weer oprotten.
En ja ik gebruik het woord ''maar'' heel vaak helaas....
Hij negeert alles.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:18 schreef bepklep82 het volgende:
Maarre.. die 5 minuten zijn voorbij en ik heb nog geen positieve eigenschappen gezien.
En mijn opmerking over het motorrijden negeer je ook compleet.
En het verzoek om meer info over jou negeer je ook.
Dat zou je leuk vinden hè, een deel 3?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er was al een goed lopende reeks deel 3.... en nee alweer geen troll.
Ik ben vaker naar een psycholoog geweest de dokter etc de gemeente noem het maar op.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Kree , hij weigert zelfs naar de gemeente te gaan voor hulp te zoeken. Hij weigert medicatie te nemen want oh hij is niet "depressief". Hij weigert iets te ondernemen want "zijn verleden dit dat".
Hij weigert een lijstje op te stellen want hij kan zich niet herinneren dat er advies werd gegeven in verband met socialer worden. Kom op zeg!
Nogmaals in deel 1 heb je veel advies van veel users gekregen toen je zei dat je een vriendin en vrienden wou maken. Waarom doe je niks met al die adviezenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vaker naar een psycholoog geweest de dokter etc de gemeente noem het maar op.
Ik heb problemen met praten met andere mensen ik weet niet hoe ik een gesprek begin of hoe ik moet omgaan met andere mensen wat hun interesses zijn.
Als ik niet eens een gesprek kan voeren hoe moet ik dan met mensen contact zoeken als ik dat niet kan en dat is wat ik wil leren....
Dat wisten we al, doe eens iets concreets wat je kan helpen dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben vaker naar een psycholoog geweest de dokter etc de gemeente noem het maar op.
Ik heb problemen met praten met andere mensen ik weet niet hoe ik een gesprek begin of hoe ik moet omgaan met andere mensen wat hun interesses zijn.
Als ik niet eens een gesprek kan voeren hoe moet ik dan met mensen contact zoeken als ik dat niet kan en dat is wat ik wil leren....
Stuur me meer info.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:18 schreef bepklep82 het volgende:
Maarre.. die 5 minuten zijn voorbij en ik heb nog geen positieve eigenschappen gezien.
En mijn opmerking over het motorrijden negeer je ook compleet.
En het verzoek om meer info over jou negeer je ook.
Maar wat ik bedoel is dat ik echt geen gesprek kan voeren.... met leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Dat wisten we al, doe eens iets concreets wat je kan helpen dan.
Vul die link in dan bellen ze je maandag, heb jij een baantje waar je gezellig met leeftijdsgenoten bent wat geld verdient op een normale manier.
Info heb je al, actie ontbreekt keer op keer....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Stuur me meer info.
Het is geen slecht idee al had ik liever een auto of fiets dan een motor.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is dat ik echt geen gesprek kan voeren.... met leeftijdsgenoten.
Ik heb geen flauw idee waar ik over moet beginnen etc.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals in deel 1 heb je veel advies van veel users gekregen toen je zei dat je een vriendin en vrienden wou maken. Waarom doe je niks met al die adviezenWaarom negeer je elke advies keer op keer van iedereen
Hij vraagt daar toch om en ik vind het wel interessant....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Info heb je al, actie ontbreekt keer op keer....
Hij zei wat je kon doen en dan vraag je info....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij vraagt daar toch om en ik vind het wel interessant....
Je belt een rijschool, meldt je aan, haalt je rijbewijs en voila je hebt vrienden..quote:Op zondag 27 juli 2014 01:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Stuur me meer info.
Het is geen slecht idee al had ik liever een auto of fiets dan een motor.
Anderen zullen vanzelf wel beginnen tegen je.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is dat ik echt geen gesprek kan voeren.... met leeftijdsgenoten.
Ik heb geen flauw idee waar ik over moet beginnen etc.
Waarom zou ik die posts gaan quotenquote:
Denk niet dat je hiermee een diepere kijk krijgt ik ben een negatief persoon die weinig leuke dingen doet dat is een goede beschrijving.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:24 schreef bepklep82 het volgende:
Het enige dat je dus kunt is je verschuilen achter je computer?
Hier kun je je best flink uitten dus dat moet irl ook goed mogelijk zijn.
Dus..
Nu wil ik graag die 5 positieve punten van je en een diepere kijk op wie jij bent.
Hoe heet je: ..
Wat vind je leuk om te doen: tv kijken soms gamen
Wat voor muziek luister je: geen idee ik luister wel radio 3fm soms dat is het zo ongeveer vind de meeste muziek wel leuk
Lees je boeken: nee
Als je iemand anders zou kunnen zijn, wie zou je dan willen zijn: geen idee zoveel keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |