Wabliefquote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan me geen advies herinneren over socialer worden ik bedoel dat ik echt heel slecht een gesprek kan voeren of uberhaubt weet wat mensen van mijn leeftijd 18-19 doen wat ze leuk vinden ik ben sociaal erg slecht eraan ik heb geen gesprek meer gevoerd voor jaren en weet daarom ook niks.
Nja ik wilde even voor je zoeken, maar limburg is dan te algemeen.quote:
Daar heb ik niet genoeg geld voor eerlijk gezegd ik heb wel wat maar lang niet genoeg voor een woning.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef bepklep82 het volgende:
Limburg...
Dan kun je beter verhuizen naar een gebied waar wél mensen onder de 80 wonen.
Volgens mij is Limburg de meest grijze provincie van NL
Ik ga er even van uit dat je dus nog thuis woont?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg geld voor eerlijk gezegd ik heb wel wat maar lang niet genoeg voor een woning.
En ja het is best wel grijs met uitzondering maastricht maar dat is ook nog behoorlijk ver.
Denk dat zo'n 70-80% toch wel boven de 30 is.
Heb je ondertussen een lijstje opgemaaktquote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg geld voor eerlijk gezegd ik heb wel wat maar lang niet genoeg voor een woning.
En ja het is best wel grijs met uitzondering maastricht maar dat is ook nog behoorlijk ver.
Is geen hbo/wo hier dus alleen mbo studenten zul je hier nog tegenkomen of ze moeten thuiswonen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef complicate het volgende:
Geen enkel advies over socialer worden in deel 1? Lees het dan opnieuw.
Hint : je had het over "ik wil een vriendin en vrienden maken" en daarop hebben veel users keer op keer advies gegeven. Waarom doe je er dan niks mee
Je zoekt steeds posts om op te reageren waarbij je met een excuus kan komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is geen hbo/wo hier dus alleen mbo studenten zul je hier nog tegenkomen of ze moeten thuiswonen.
Precies, praten praten praten en niks doen. alleen maar maar maar maar en nog eens maar .quote:Op zondag 27 juli 2014 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Je zoekt steeds posts om op te reageren waarbij je met een excuus kan komen.
Zo makkelijk kom je er echter niet onderuit.
Je zei vanmiddag dat je vakantiewerk zou zoeken.
Welke heb je tot nu toe gevonden alleen op internet?
(nog niet gedaan, ga dat dan eens doen)
Ik kan zo'n 1-2k verdienen als ik het stabiel kan krijgen en mijn uitgaven kan verminderen op dat gebied maar dan zal ik ook wel wat meer werk er in moeten steken.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:54 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat je dus nog thuis woont?
Met die bedragen die jij verdiend al dan niet maandelijks.. kun je echt wel genoeg bij elkaar krijgen om te verhuizen en jezelf te onderhouden. Je moet anders wel een enorm excessief uitgave patroon hebben om niet rond te kunnen komen.
quote:De functie
Leuke dingen doen in je vakantie? Dan kun je wel wat vakantiegeld gebruiken! Bij CSU verdien je gemiddeld 20% meer dan het minimumloon. Solliciteer dus direct!
In Maastricht zoeken wij een vakantiekracht voor de schoonmaak van diverse panden voor per week in de ochtend en avond. De werkdagen zijn maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag. De werktijden zijn .
Je verricht verschillende werkzaamheden, zoals stofwissen, moppen, stofzuigen, schoonmaken van sanitair, enz. Dat doe je volgens een programma waarin precies staat beschreven wat je moet doen, hoe en wanneer. Je werkt meestal onder leiding van een meewerkend voorman/-vrouw die je alle kneepjes van het vak bijbrengt. Natuurlijk heb je ook veel contact met je directe collega’s.
De eisen
Ook flink verdienen?
Heb jij ruimte in je agenda en wil je flink verdienen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Werk je het liefst 's ochtends,
zodat je de rest van de dag aan andere zaken kunt besteden? Of verdien je liever bij in de avonduren? Alles kan
bij CSU. Je kunt je bijbaan prima combineren met bijvoorbeeld je studie, hobby's en andere activiteiten.
Het bedrijf
CSU Cleaning Services behoort tot de grootste schoonmaakorganisaties van Nederland.
We vinden de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers erg belangrijk.
We bieden ze daarom een fijne werksfeer, veel opleidingsmogelijkheden en een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden.
Dat zorgt voor tevreden medewerkers en tevreden klanten.
We behoren niet voor niets tot de Beste Werkgevers van Nederland.
Je zit nooit ergens aan vast, de huur kun je altijd opzeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 1-2k verdienen als ik het stabiel kan krijgen en mijn uitgaven kan verminderen op dat gebied maar dan zal ik ook wel wat meer werk er in moeten steken.
Grootste probleem is dat je toch wel vast zit aan een huurcontract en dus zal huren lastig worden.
Vergeet dit nou maar, je kunt trouwens best verhuizen en huren van je uitkering.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan zo'n 1-2k verdienen als ik het stabiel kan krijgen en mijn uitgaven kan verminderen op dat gebied maar dan zal ik ook wel wat meer werk er in moeten steken.
Grootste probleem is dat je toch wel vast zit aan een huurcontract en dus zal huren lastig worden.
TS heeft daar al (opnieuw) een "maar" gegeven in verband met verhuizen:quote:Op zondag 27 juli 2014 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeet dit nou maar, je kunt trouwens best verhuizen en huren van je uitkering.
Geen smoesjes ik heb dit ook gedaan namelijk.
Het is krap maar het kan net.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook helemaal niet verstandig om te doen in zijn situatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef complicate het volgende:
[..]
TS heeft daar al (opnieuw) een "maar" gegeven in verband met verhuizen:
[..]
Ik heb geen stabiel inkomen bijna alle huurders hebben een inkomenseis en belachelijk hoge borg daarbij komt als ik een sociale huurwoning zou aanvragen het wel jaren kan duren voordat ik een woning krijg of ik het dan kan betalen weet ik niet zeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je zit nooit ergens aan vast, de huur kun je altijd opzeggen.
De enige wil bij jou is onwil en als je daar niet van af stapt dan ben je op je 50e nog steeds een sneue nietsnut.
Ik heb geen uitkering gekregen omdat ik geld kan lenen voor mbo.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeet dit nou maar, je kunt trouwens best verhuizen en huren van je uitkering.
Geen smoesjes ik heb dit ook gedaan namelijk.
Het is krap maar het kan net.
10 uur per week.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook helemaal niet verstandig om te doen in zijn situatie.
Ik heb hem meerdere malen horen zeggen, ik wil werk doen al is het maar voor het minimum loon.
Toen kwamen er excuses van vakantie werk zoeken ze studenten blabla.
Ik zoek 10 seconden en vindt in limburg al tig van die schoonmaak advertenties waar je werkt met leeftijdgenoten en geen papieren oid hoeft te hebben.
Nou dat werk kan iedereen wel.
Lijkt me een prima eerste stap.
Ja zo blijft hij doorgaan, tot nu toe geen enkel advies is goed. Geen enkelquote:Op zondag 27 juli 2014 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook helemaal niet verstandig om te doen in zijn situatie.
Ik heb hem meerdere malen horen zeggen, ik wil werk doen al is het maar voor het minimum loon.
Toen kwamen er excuses van vakantie werk zoeken ze studenten blabla.
Ik zoek 10 seconden en vindt in limburg al tig van die schoonmaak advertenties waar je werkt met leeftijdgenoten en geen papieren oid hoeft te hebben.
Nou dat werk kan iedereen wel.
Lijkt me een prima eerste stap.
Geen troll en ik geef ook aan dat mijn probleem grotendeels sociaal is ik kan altijd nog een mbo lening aanvragen voor het geld dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zo blijft hij doorgaan, tot nu toe geen enkel advies is goed misschien is het de bedoeling om door te gaan tot hij er een reeks van maakt, daarom dus hoogstwaarschijnlijk een troll.
Het is een begin in ieder geval om uit je sociaal isolement te komen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
10 uur per week.
Niet dat dat zo slecht is maar het is vakantie werk dus kan ik na de vakantie weer oprotten.
En ja ik gebruik het woord ''maar'' heel vaak helaas....
Kan het gaan proberen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Het is een begin in ieder geval om uit je sociaal isolement te komen.
Denk dat dit beter voor je is als een 40-urige werkweek gelijk.
Zoals al gezegd stel eens realistische doelen voor op de korte termijn.
Ik weet echt niet wat je nou nog meer wil horen dan.
Zie het als stap nr 1 op je lijstje wat je nog zou gaan maken.
En toch heb je veel adviezen gekregen in deel 1 die je niet wilt teruglezen en waarmee je niks doet! We hebben je allemaal aangeraden om een lijstje op te stellen, maar je blijft rond de punt draaien.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen troll en ik geef ook aan dat mijn probleem grotendeels sociaal is ik kan altijd nog een mbo lening aanvragen voor het geld dus dat is geen probleem.
Ja maar....quote:Op zondag 27 juli 2014 01:12 schreef bepklep82 het volgende:
Zoals ik zei: Haal je motor rijbewijs en rij een keer met ons mee.
Is altijd gezellig, alles mag en niets moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |