Euhhhhquote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef bepklep82 het volgende:
ZO, nou ik heb mezelf ff omgebouwd.
Kreeg er bijna een complex van.
Ja ja.. iets met een recente WW wijziging en toen moest ik terug omdat mijn WW niet goed was...quote:
Merk op dat de reacties naar jou toe nu ook anders zijn omdat je nu een meisje bentquote:Op zondag 27 juli 2014 02:19 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ja ja.. iets met een recente WW wijziging en toen moest ik terug omdat mijn WW niet goed was...
Maar hij had mijn nieuwe instelling niet onthouden.
Nu ben ik echt definitief omgebouwd tot oestrogeen houdende trut
Leuk , jouw icoontje staat goed nu.quote:
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
Merk op dat de reacties naar jou toe nu ook anders zijn omdat je nu een meisje bent
Is goed schatjequote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.
Komt door het werkmilieu en mijn starre houding denk ik.
Welk werk doe je dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat hebben, ben zelf een halve vent wat reacties betreft.
Komt door het werkmilieu en mijn starre houding denk ik.
Het duurt ff, maar gender wissel gaat nooit binnen een dag he!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk , jouw icoontje staat goed nu.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Tel ik wel dus de keren dat ik in de tuin ben geweest erbij op.
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Tel ik wel dus de keren dat ik in de tuin ben geweest erbij op.
hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het duurt ff, maar gender wissel gaat nooit binnen een dag he!
het zitten?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Wat is er zo moeilijk aan even in de tuin te zitten...
Vind het niet zo fijn meestal of erg koud of erg warm.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Wat is er zo moeilijk aan even in de tuin te zitten...
Hoe kom jij daar nu bij ?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef tailfox het volgende:
Misschien niet een teamsport (pesten ze nogal) maar meer een sport die je doet voor je zelf (krijgers kunsten?)
Geeft niet!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Is goed schatje
sorry ben een beetje melig aan het worden.
Ja en we zijn nu wel wat offtopic bezig.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geeft niet!
Ben allang blij dat ik "iets" "een beeldscherm" heb om tegen te praten
Mijn tv praat momenteel tegen mij en wil me continu "Tarot" laten SMS'en.. ik haat 't
Kan ook op mijn telefoon internetten dus dat is geen probleem de zon ja irriteert wel na 2 jaar niet maar een paar uur per jaar buiten geweest te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
het zitten?
Het zonlicht?
Geen internet?
Buitenwereld voelen?
NED3quote:Op zondag 27 juli 2014 02:25 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geeft niet!
Ben allang blij dat ik "iets" "een beeldscherm" heb om tegen te praten
Mijn tv praat momenteel tegen mij en wil me continu "Tarot" laten SMS'en.. ik haat 't
Dat valt reuze mee, TS heeft gewoon 'n hele dikke duim.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat was ook wat mij als eerste opviel..
Ik verdiend zelf die 2K per maand niet eens met een normale reguliere (part-time) baan en mijn partner komt ook echt niet aan de 3k netto per maand hoor.. en wij verdienen samen echt niet slecht..
Maar als ik dit zo lees.. voel ik me bijna onderbetaald
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en we zijn nu wel wat offtopic bezig.![]()
Oke klinkt interessant.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:23 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Logistiek bij een groothandel in de maritieme sector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |