In ieder geval niet voor 2015, aldus de Britse uitgever van GRRM.quote:
Hij kan ASOS niet meer overtreffen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Norrage het volgende:
Van mij mag ie de tijd nemen, want echt beter is het er de laatste 2 boeken niet op geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg andere spoilers gelezen die wel uitkwamen, maar het zij zo. Op naar het volgende deel.![]()
Oh noes, nog meer D&D invloed op de seriequote:Op zondag 27 juli 2014 14:11 schreef BasvB het volgende:
Hij gaat voor seizoen 5 geen episode schrijven en gaat de set niet bezoeken omdat die zich gaat focusen op twow
Ik vond het ook steeds meer tegenvallen, maar waarschijnlijk was ik op een gegeven moment gewoon ASoIaF-moe.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Norrage het volgende:
Van mij mag ie de tijd nemen, want echt beter is het er de laatste 2 boeken niet op geworden
Je hebt AFFC toch gelezen?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat er serieus mensen zijn die nog geloven dat Sandor NIET dood is/gaat door z'n verwondingen
Ik ben alleen the Hound's helm tegengekomen, hemzelf niet, voor zover ik weetquote:
Voor dat ik ga lezen; als ik op het boek afga, mag ik er toch echt wel van uit gaan dat the Hound dood is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:38 schreef Nic1 het volgende:
http://asoiaf.westeros.or(...)nd-complete-analysis
Misschien dat ze lady stoneheart en the hound in 1 karakter combinerenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor dat ik ga lezen; als ik op het boek afga, mag ik er toch echt wel van uit gaan dat the Hound dood is.
Dat zou echt een character kill zijn voor Sandor dan. Die lijkt juist steeds meer een 'good guy' te worden totdat uiteindelijk zn rust vind in dat klooster. Daar dan een undead lannister killing machine van te makenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien dat ze lady stoneheart en the hound in 1 karakter combineren
Het laatste boek vond ik wel weer vermakelijk, maar vier had echt een overkill aan Cersei.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef Norrage het volgende:
Cersei vond ik het enige interessante in heel boek 4quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het laatste boek vond ik wel weer vermakelijk, maar vier had echt een overkill aan Cersei.
Heb het half jaar weggelegd welquote:
Herkenbaar. Nooit door ADWD heengekomen. Maar ben nu bezig met een gecombineerde re-read van AFFC en ADWD. Heb een e-book gevonden die beide boeken chronologisch combineert. Nu lukt het me een stuk beter. Sowieso een aanrader voor nieuwe lezers. Sommige verbanden tussen de twee boeken zijn stukken duidelijker nu, en daarnaast heb je meer afwisseling tussen de leuke en saaie verhaallijnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Norrage het volgende:
Ben nu halverwege boek 5. Zelfs Tyrion weet GRRM te verneuken. Gelukkig hebben we Jon nog. Heb de eerste 3 boeken in 3 weken gelezen ofzo, doe nu al 12 maanden over 4/5...echt zonde. En ik kan/wil niet aan ander boek beginnen voordat ik deze uit heb :/ echt niet doorheen te komen...
Jaime is tof ja. Brienne en Arya vond ik ook wel leuk.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef ems. het volgende:
Jaime op pad in boek 4 vond ik juist het leukste gedeelte.
Maar ik kan me sowieso niet echt vinden in het gezeik om boek 4. Nee, er zitten geen red weddings in en Brienne/Arya hebben hier en daar wat saaiere hoofdstukken maar ik genoot er alsnog even veel van als de andere boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |