Mart is al om 19:30.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint de show morgen? Gelijk met Mart zeker?
Dan kies ik Mart. Hands down.
Mits ze op tijd finishen, waren vorig jaar ook vrij laat volgens mijquote:
Best wat geruchten over de Col de la Bonnette volgend jaarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 'bekende' bergen hoeven voor mij niet. Doe maar eens een jaar zonder Galibier, Tourmalet, Aubisque en Alpe d'Huez
Amai zeg. Zit het nu terug te kijken, wat een wereldwijfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
Meisje achter Genee is mooier dan de miss.
+ de gemeente/natuurbescherming aldaar wil géén wielerevenementen meer. Wielrenners mogen alleen heel vroeg in de morgen op bepaalde dagen daar fietsen dacht ik. En terecht. Wel een bizar zware klim. 4km 12%. Heb je vrijwel nergens in Frankrijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Herstel '88 met Theunisse en Rooks:
Is officieel ook gesloten voor alle verkeer tegenwoordig.
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!quote:Op zondag 27 juli 2014 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Amai zeg. Zit het nu terug te kijken, wat een wereldwijf.
niets mis meequote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!
[ afbeelding ]
uuh, nee. Carli Snelders dus:quote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!
[ afbeelding ]
Ok, verkeerd verstaan dan. Edoch niks mis mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
uuh, nee. Carli Snelders dus:
[ afbeelding ]
Echt nieuwe gasten hebben ze inderdaad niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan het weer hebben over de Gavia zeker.
Er zitten er een stuk of 5 volgens mij, dus welke 3 bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef marcodej het volgende:
Van links naar rechts: 8/10, 8.2/10, 8.4/10
Echt veel verjonging is er niet nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt nieuwe gasten hebben ze inderdaad niet.
De drie die het meest in beeld zijn als Genee in beeld is. Blondje is 8.4.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zitten er een stuk of 5 volgens mij, dus welke 3 bedoel je?
Het zijn eigenlijk een beetje dezelfde gasten die ieder jaar naar Mart gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt veel verjonging is er niet nee.
Ok. 8.2/10, 7.9/10 en 9.1/10.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
De drie die het meest in beeld zijn als Genee in beeld is. Blondje is 8.4.
VBL / Voetbal International #945: Op naar een nieuw seizoen topshows!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is de eerste reguliere VI? 11 augustus?
Bedankt voor dit zeer verhelderende antwoordquote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #945: Op naar een nieuw seizoen topshows!
Daar gaat het niet om. Dat neem je ook niet mee in de beoordeling van de achtergronddames.quote:
Klopt, want die praten niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Dat neem je ook niet mee in de beoordeling van de achtergronddames.
Ik denk dat het eerder meer is dan 5 ton.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het met twee ton, een kwart miljoen wel ophoudt.
Westra is daar gewoon een knecht...geloof niet dat iedere simpele knecht daar 5 ton binnen harkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou me van de ene kant ook weer niet verbazen. Het blijft Astana.
Voor een knecht? Mwah.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder meer is dan 5 ton.
Dat is een beetje overdreven...hij heeft tot nu toe 1 uitschieter in Parijs-Nice gehad...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lieuwe is echt niet gehaald als knecht. Kan ook prima zelf korte etappekoersen winnen.
Wat jij wil. Wint 2 mooie etappes dit jaar. Geen simpele knecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven...hij heeft tot nu toe 1 uitschieter in Parijs-Nice gehad...
Moeten rijden.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema had in dit veld top 5 kunnen rijden.
Genee lijkt op mij. Het kan me echt niet meer boeien merk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee heeft het ook wel gehad na 6 weken VI en TDJ.
Ja, is te merken. En begrijpelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee heeft het ook wel gehad na 6 weken VI en TDJ.
Ik vind Diekstra en Dries wel leuk, maar dag in dag uit alle sponsoritempjes en al het gezeik hoeft op een gegeven moment niet meer.. en 2 shows per dag tijdens het WK was helemaal teveel. Maar dit is voor het eerst dat ik TDJ in een eindtoernooijaar kijk. Alleen 2013 gezien namelijk (2011 op vakantie, 2012 keek ik maar af en toe)quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is te merken. En begrijpelijk.
En wat Mexicano zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |