Mart is al om 19:30.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint de show morgen? Gelijk met Mart zeker?
Dan kies ik Mart. Hands down.
Mits ze op tijd finishen, waren vorig jaar ook vrij laat volgens mijquote:
Best wat geruchten over de Col de la Bonnette volgend jaarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 'bekende' bergen hoeven voor mij niet. Doe maar eens een jaar zonder Galibier, Tourmalet, Aubisque en Alpe d'Huez
Amai zeg. Zit het nu terug te kijken, wat een wereldwijfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
Meisje achter Genee is mooier dan de miss.
+ de gemeente/natuurbescherming aldaar wil géén wielerevenementen meer. Wielrenners mogen alleen heel vroeg in de morgen op bepaalde dagen daar fietsen dacht ik. En terecht. Wel een bizar zware klim. 4km 12%. Heb je vrijwel nergens in Frankrijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Herstel '88 met Theunisse en Rooks:
Is officieel ook gesloten voor alle verkeer tegenwoordig.
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!quote:Op zondag 27 juli 2014 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Amai zeg. Zit het nu terug te kijken, wat een wereldwijf.
niets mis meequote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!
[ afbeelding ]
uuh, nee. Carli Snelders dus:quote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die miss noemde trouwens de naam van een andere miss met wie ze dat samen deed: Marly van der Velden. Toen zat die dame met die mooie benen al wat te lachen. Volgens mij is ze dat!
[ afbeelding ]
Ok, verkeerd verstaan dan. Edoch niks mis mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
uuh, nee. Carli Snelders dus:
[ afbeelding ]
Echt nieuwe gasten hebben ze inderdaad niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan het weer hebben over de Gavia zeker.
Er zitten er een stuk of 5 volgens mij, dus welke 3 bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef marcodej het volgende:
Van links naar rechts: 8/10, 8.2/10, 8.4/10
Echt veel verjonging is er niet nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt nieuwe gasten hebben ze inderdaad niet.
De drie die het meest in beeld zijn als Genee in beeld is. Blondje is 8.4.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zitten er een stuk of 5 volgens mij, dus welke 3 bedoel je?
Het zijn eigenlijk een beetje dezelfde gasten die ieder jaar naar Mart gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt veel verjonging is er niet nee.
Ok. 8.2/10, 7.9/10 en 9.1/10.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
De drie die het meest in beeld zijn als Genee in beeld is. Blondje is 8.4.
VBL / Voetbal International #945: Op naar een nieuw seizoen topshows!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is de eerste reguliere VI? 11 augustus?
Bedankt voor dit zeer verhelderende antwoordquote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #945: Op naar een nieuw seizoen topshows!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |