Daar gaat het niet om. Dat neem je ook niet mee in de beoordeling van de achtergronddames.quote:
Klopt, want die praten niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Dat neem je ook niet mee in de beoordeling van de achtergronddames.
Ik denk dat het eerder meer is dan 5 ton.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat het met twee ton, een kwart miljoen wel ophoudt.
Westra is daar gewoon een knecht...geloof niet dat iedere simpele knecht daar 5 ton binnen harkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou me van de ene kant ook weer niet verbazen. Het blijft Astana.
Voor een knecht? Mwah.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder meer is dan 5 ton.
Dat is een beetje overdreven...hij heeft tot nu toe 1 uitschieter in Parijs-Nice gehad...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lieuwe is echt niet gehaald als knecht. Kan ook prima zelf korte etappekoersen winnen.
Wat jij wil. Wint 2 mooie etappes dit jaar. Geen simpele knecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven...hij heeft tot nu toe 1 uitschieter in Parijs-Nice gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |