SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's genomen door Jeroen Akkermans. 1 2 3 4 5
Het bericht waarin men zegt een AN-26 uit de lucht geschoten te hebben wat niet veel later verwijderd werd toen bleek dat het een passagiersvliegtuig MH17 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertaling:
AN-26 airplane was shot down near Torez, it fell somewhere behind the mine "Progress".
We warned - do not fly in "our sky".
And here is the video proof of another "bird-fall" (bird = slang for an airplane).
Another bird fell behind the spoil tip, residential areas were not affected.
No civilians were harmed.Buk missile system + beelden van het neerhalen van een militair vliegtuig op 14 Juli.quote:The self-defense forces of Donetsk People’s Republic seized control of a Ukrainian anti-air military installation, RIA Novosti reports.
"The forces of Donetsk People’s Republic assumed control of A-1402 military base," the militia's representative said. According to him, it is an anti-aircraft missile forces facility equipped with Buk mobile surface-to-air missile systems.
During the last several days the militia took control of two internal security troops' installations in eastern Ukraine.
Read more: http://voiceofrussia.com/(...)r-installation-1561/Launch location detected of missile that brought down MH17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buk missile system
14 Juli
http://ukraineatwar.blogspot.com/
Radarbeelden van de Russen
Map van de crash site
[ Bericht 4% gewijzigd door bedachtzaam op 27-07-2014 13:59:16 ]De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Doet er eigenlijk wel toe, Nederland heeft groot gelijk dat ze eerst het onderzoek willen afwachten voor dat ze een schuldige aan gaan wijzen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. maar eigenlijk doet t er niet toe... Mh17 is de trigger voor WO3.
Één moord kan voldoende zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef ems. het volgende:
Nóg een trigger voor WO3. Ik ben benieuwd hoeveel triggers zo'n wereldoorlog nodig heeft tegenwoordig
Zo ondenkbaar is dat toch niet? Ik maak me zorgen hopelijk onnodig maar ik vind allemaal maar merkwaardig wat zich afspeelt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Één moord kan voldoende zijn.
Maar als ik BNW mag geloven is de derde wereldoorlog al een keer of zestig aangekondigd.
Care to share?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Het is informatie uit andere bronnen waar ik me zorgen over maak op dit moment.
Dat soort geschreeuw over WO3 komt vooral van sites als Niburu.co maar ook schreeuwers als Alex Jones en Martin Vrijland zijn daar mee bezig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Ik kijk het ook met lede ogen aan maar wat in BNW staat neem ik meestal met een korrel zout. Met zo'n beetje iedere significantie gebeurtenis ter wereld wordt hier ''WO3 GAAT BEGINNNEN, HEAD FOR THE HILLS!!!!![]()
'' geroepen.
Het is informatie uit andere bronnen waar ik me zorgen over maak op dit moment.
Die Martin Vrijland is de weg kwijt, teveel films gekeken vrees ik maar toch, die foto van een slachtoffer blijft me bij met aan één voet een gymschoen waarvan de zool brandschoon is en de andere voet alleen een sok die ook brandschoon is. Dat is toch onmogelijk of word ik van alle kanten gemanipuleerd met bewerkte foto's en filmpjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
Dat soort geschreeuw over WO3 komt vooral van sites als Niburu.co maar ook schreeuwers als Alex Jones en Martin Vrijland zijn daar mee bezig.
Ik zie niet in waarom dat onmogelijk is, misschien kan je de foto hier plaatsen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die Martin Vrijland is de weg kwijt, teveel films gekeken vrees ik maar toch, die foto van een slachtoffer blijft me bij met aan één voet een gymschoen waarvan de zool brandschoon is en de andere voet alleen een sok die ook brandschoon is. Dat is toch onmogelijk of word ik van alle kanten gemanipuleerd met bewerkte foto's en filmpjes?
Ja, je wordt van alle kanten gemanipuleerd met bewerkte foto's en filmpjes en dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die Martin Vrijland is de weg kwijt, teveel films gekeken vrees ik maar toch, die foto van een slachtoffer blijft me bij met aan één voet een gymschoen waarvan de zool brandschoon is en de andere voet alleen een sok die ook brandschoon is. Dat is toch onmogelijk of word ik van alle kanten gemanipuleerd met bewerkte foto's en filmpjes?
wel in een spoiler graag :") ik geloof dat het de foto betreft die op zijn facebook staat!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat onmogelijk is, misschien kan je de foto hier plaatsen?
Op deze site kun je um vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat onmogelijk is, misschien kan je de foto hier plaatsen?
Het komt er waarschijnlijk op neer dat het onmogelijk is dat je sokken en schoenen nog zo smetteloos kunnen zijn na een explosie en een crashquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
Want iemand kan geen schone sokken aanhebben en voor de vakantie nieuwe sneakers hebben gekocht?
Nou niet brandschoon die sokken zien er nieuw en fris uit met niet eens draagsporen. Maar goed ik zet mn alluminiumhoedje wel weer afquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
Want iemand kan geen schone sokken aanhebben en voor de vakantie nieuwe sneakers hebben gekocht?
Ik denk dat dat geen wet van Meden en Perzen is, maar afhankelijk van de specifieke omstandigheden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:37 schreef gijsman het volgende:
Het komt er waarschijnlijk op neer dat het onmogelijk is dat je sokken en schoenen nog zo smetteloos kunnen zijn na een explosie en een crash
Als ik met schone sokken om mijn schone voeten in de auto/trein en vervolgens het vliegtuig stap, hebben ze ook geen draagsporen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou niet brandschoon die sokken zien er nieuw en fris uit met niet eens draagsporen. Maar goed ik zet mn alluminiumhoedje wel weer af
Wie heeft het hier nu over ratioquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik met schone sokken om mijn schone voeten in de auto/trein en vervolgens het vliegtuig stap, hebben ze ook geen draagsporen.
Nou echt niet hoor, in een sok zie je snel een voetafdruk al heb je ze maar net 5 minuten gedragen en dan die sneaker waarvan de zool ook brandschoon is?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik met schone sokken om mijn schone voeten in de auto/trein en vervolgens het vliegtuig stap, hebben ze ook geen draagsporen.
De juiste persoon. Wat randoms van over heel de wereld zullen dat effect niet snel hebben.quote:
Uiteraard. Als ze het maar om de maand blijven roepen komt er uiteindelijk wel een moment dat ze gelijk hebben. En daar doen ze het allemaal voor.quote:Maar als ik BNW mag geloven is de derde wereldoorlog al een keer of zestig aangekondigd.
Ik ken iemand die daar in de buurt heeft gewoond en flink wat vertaalde krantenartikelen doorschuift.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar in de buurt heeft gewoond en flink wat vertaalde krantenartikelen doorschuift.
http://ukraineatwar.blogspot.com is ook wel interessant om te volgen.
De sokken en het brandschone shirt zijn opmerkelijk, maar die laatste foto met de niet-opgeblazen of leeggelopen 'benen' nog veel meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op deze site kun je um vinden
http://nodisinfo.com/infl(...)ted-mh17-crash-hoax/
Combineer het met dit: http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.htmlquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:56 schreef controlaltdelete het volgende:
http://ukraineatwar.blogs(...)uk-into-ukraine.html
ik heb echt geen idee meer wat ik moet geloven en waar dit allemaal naar toe gaat leiden.. time will tell.
Ja toch? Dacht ik ook of zijn die foto's fake misschien? Lijken wel dummies die tussen de echte slachtoffers geplaatst zijn maar waarom dan vraag ik me af?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:27 schreef xenoss het volgende:
[..]
De sokken en het brandschone shirt zijn opmerkelijk, maar die laatste foto met de niet-opgeblazen of leeggelopen 'benen' nog veel meer.
Niet afvragen, is niet gebeurt namelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja toch? Dacht ik ook of zijn die foto's fake misschien? Lijken wel dummies die tussen de echte slachtoffers geplaatst zijn maar waarom dan vraag ik me af?
Omdat het niet de Boeing met passagiers was die is neergehaald?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja toch? Dacht ik ook of zijn die foto's fake misschien? Lijken wel dummies die tussen de echte slachtoffers geplaatst zijn maar waarom dan vraag ik me af?
Ga lekker bij Alberda posten, die "mensen" daar smullen van dit soort reacties!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:43 schreef xenoss het volgende:
Omdat het niet de Boeing met passagiers was die is neergehaald?
Wat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:43 schreef xenoss het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gelezen idd.. maar mijn gezonde verstand weigert dat te geloven. Van die theorie uitgaande dat het waar is de MH17 dan heen gegaan? Niet vergeten dat er nog niet zo heel lang geleden ook een vliegtuig van MA spoorloos is verdwenen? Maar welke slachtoffers lagen dan in die kisten? Op dit moment worden de slachtoffers door NL geïdentificeerd, kan me echt niet voorstellen dat NL hierin het spelletje meespeelt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:43 schreef xenoss het volgende:
[..]
Nee, het was een kanariepietje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:43 schreef xenoss het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het was een kanariepietje.
Echt, als je die Vrijland-richting opgaat, ben je compleet van het padje af EN walgelijk lasterend tegen de nabestaanden (onschuldige burgers die hun familieleden verliezen).
Het zijn geen Sandy Hoax acteurs ofzo.
Misschien gaat het ook allemaal wat ver maar er is niks mis mee om kritisch te blijven want naar mijn gevoel klopt er iets niet. Je wordt door de media van alle kanten gemanipuleerd en gebrainwasht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het was een kanariepietje.
Echt, als je die Vrijland-richting opgaat, ben je compleet van het padje af EN walgelijk lasterend tegen de nabestaanden (onschuldige burgers die hun familieleden verliezen).
Het zijn geen Sandy Hoax acteurs ofzo.
Met dit verschil dat je bewust dingen erbij verzint. Vergezochte dingen. De werkelijkheid is al erg genoeg lijkt mij. Begrijp je niet hoe kwetsend je bent in je sensatiezucht?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:53 schreef xenoss het volgende:
Ik belaster helemaal niemand. Ik bekijk de beelden en verbaas me.
Mijn gezond verstand kan er ook niet bij. Maar de geschiedenis leert dat er váker dingen gebeurd zijn waar je gezond verstand niet bij kan. Dus dat vind ik geen argument.
Als het je niet ligt dan moet je dit topic ook niet opzoeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
Kritisch kijken of geloven dat familie, vrienden, kennisen, collegea etc in een soort complot zitten samen met een NFI (of wie de onderzoeken nu ook doen) etc.....wereld van verschil.....en jij denkt dat die mensen op de Bahamas met een nieuwe identiteit aande Radler zitten..... GET REAL!!!! En al die theoriën over dat het niet de MH017 zou zijn zijn ook allemaal al gedebunked...
Eerste zin:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:31 schreef xenoss het volgende:
Er is misschien/waarschijnlijk wel met een BUK geschoten, maar naar mijn idee is daarmee niet de Boeing neergehaald. Zie ook het gebrek aan inslag-afdruk op de grond (ook op deze site, voor de sokken http://nodisinfo.com/infl(...)ted-mh17-crash-hoax/)
Komt over als een zeer objectieve site die vooral niet dingen naar eigen agenda draait.quote:In what amounts to a multi-million dollar movie-style production the arch-Zionist cabal once again faked a plane crash, in this case the phony crash of non-existent Malaysian Airlines Flight MH17.
Je slaat gewoon volledig de plank mis en zit op het niveau Story/Privé...dat stoort me....een goeie theorie heel fijn...dit gewauwel, ziek makend!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het je niet ligt dan moet je dit topic ook niet opzoeken.
Dan sta je niet erg sterk in je schoenen vind ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien gaat het ook allemaal wat ver maar er is niks mis mee om kritisch te blijven want naar mijn gevoel klopt er iets niet. Je wordt door de media van alle kanten gemanipuleerd en gebrainwasht.
Ik verzin niks out of the blue.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met dit verschil dat je bewust dingen erbij verzint. Vergezochte dingen. De werkelijkheid is al erg genoeg lijkt mij. Begrijp je niet hoe kwetsend je bent in je sensatiezucht?
Waarom zit je hier dan mee te lezen en je eraan te ergeren? Ik ga ook geen topic opzoeken waar ik niks mee heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef liedetector het volgende:
[..]
Je slaat gewoon volledig de plank mis en zit op het niveau Story/Privé...dat stoort me....een goeie theorie heel fijn...dit gewauwel, ziek makend!
Ik heb ook vaak zat aangehaald dat mijn gezonde verstand het weigert te geloven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan sta je niet erg sterk in je schoenen vind ik.
De reden dat de media een grote rol hier spelen is vooral het lopende conflict; ex-Sovjetlanden zijn goed in propaganda en ja CNN doet ook keihard mee. Kijk BBC en lees The Guardian en je beeld wordt veel genuanceerder.
De lichamen zijn er, de aanwijzingen van shrapnel, in exact hetzelfde gebied zijn er in de 2 weken ervoor al 2 vliegtuigen neergehaald en er is communicatie onderschept.
Kritisch op de media is zwaar ok, maar UITGAAN VAN een complot, terwijl de lijken nog liggen te smeulen is niet "kritisch zijn", maar een of andere oogkleppenreligie aanhangen.
Maak jij uit waar dit topic over moet gaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef liedetector het volgende:
Omdat dit topic miz zou moeten gaan over welke agenda speelt, wie er belang bij heeft en wat propaganda is of niet....etc....
NIet of er dummies liggen...staat buiten kijf dat er bijna 300 onschuldige burgers met de nadruk daarop! dood zijn!
Dus er lagen ballonnetjes in die kisten wou je zeggen? dat is logisch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef xenoss het volgende:
[..]
Ik verzin niks out of the blue.
Ik zie beelden die vreemd zijn (een lichaam zonder benen in de broek, een smetteloos wit shirt).
Iemand vraagt waarom er dummies gebruikt zouden kunnen zijn. Ik opper een mógelijke verklaring.
Dat is niet kwetsend, en ook geen sensatiezucht. Dat is logisch nadenken.
Precies dat heb ik ook. Mits die foto's fake zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef xenoss het volgende:
[..]
Ik verzin niks out of the blue.
Ik zie beelden die vreemd zijn (iets wat lijkt op een lichaam zonder benen in de broek, een smetteloos wit shirt).
Iemand vraagt waarom er dummies gebruikt zouden kunnen zijn. Ik opper een mógelijke verklaring.
Dat is niet kwetsend, en ook geen sensatiezucht. Dat is logisch nadenken.
Er lagen blijkens de fotos kennelijk ballonnetjes op de plek waar ook wrakstukken lagen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus er lagen ballonnetjes in die kisten wou je zeggen? dat is logisch?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:05 schreef xenoss het volgende:
[..]
Er lagen blijkens de fotos kennelijk ballonnetjes op de plek waar ook wrakstukken lagen.
Ik had in het vorige deel een vraag aan je gesteld. Zou je zo vriendelijk willen zijn die te beantwoorden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:03 schreef xenoss het volgende:
Maak jij uit waar dit topic over moet gaan?
Daar heb ik overheen gelezen denk ik. Of gemist omdat ik hier ook niet 24/7 aanwezig ben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had in het vorige deel een vraag aan je gesteld. Zou je zo vriendelijk willen zijn die te beantwoorden?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:05 schreef xenoss het volgende:
[..]
Er lagen blijkens de fotos kennelijk ballonnetjes op de plek waar ook wrakstukken lagen.
Oh wacht je hebt het nu over de lijkkisten?
Als je ervan uitgaat dat er geen dode passagiers op de grond lagen, dan zijn die in elk geval niet ter plekke in de lijkzakken/kisten gedaan nee.
Dus dan zouden er geen lichamen in de lijkwagens liggen. Maar tin theorie zouden er ook wel lichamen in kunnen liggen, die ergens anders vandaan zijn gekomen. Ik zeg niet dat dat zo is. Ik weet ook niet wat er precies gebeurd is. Ik probeer verklaringen te zoeken voor de aanwezigheid van nep-lichamen op de site. En ik hou alles voor mogeiijk. Omdat de geschiedenis leert dat er dingen gebeuren die je onmogelijk acht.
Iemand maakte er ballonnetjes van. Ik noem het liever een nep-lichaam. Een lichaam met lege benen.quote:
Je krijgt toch een pop-up als je wordt gequote?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:11 schreef xenoss het volgende:
Daar heb ik overheen gelezen denk ik. Of gemist omdat ik hier ook niet 24/7 aanwezig ben.
Zou je de vraag willen herhalen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:47 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel eens, hoe zie je dat voor je? Alle familieleden en vrienden zitten in het complot? Of is bijvoorbeeld die vader die zijn drie dochtertjes verloor door zijn ex in het ongewisse gehouden over hun deelname aan het complot?
Ik ook, als dit nu BNW is moet ik hier niet zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:14 schreef liedetector het volgende:
Ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben, ikhaak in dit verhaal verder af!
Hee laten we 300 nep-lichamen op een plek neerleggen waar het barst van journalisten en andere mensen met cameratelefoons met twitter. Sounds legitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:05 schreef xenoss het volgende:
[..]
Oh wacht je hebt het nu over de lijkkisten?
Als je ervan uitgaat dat er geen dode passagiers op de grond lagen, dan zijn die in elk geval niet ter plekke in de lijkzakken/kisten gedaan nee.
Dus dan zouden er geen lichamen in de lijkwagens liggen. Maar tin theorie zouden er ook wel lichamen in kunnen liggen, die ergens anders vandaan zijn gekomen. Ik zeg niet dat dat zo is. Ik weet ook niet wat er precies gebeurd is. Ik probeer verklaringen te zoeken voor de aanwezigheid van nep-lichamen op de site. En ik hou alles voor mogeiijk. Omdat de geschiedenis leert dat er dingen gebeuren die je onmogelijk acht.
Een pop-up? Een notificatie bedoel je? Nee die krijg ik niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:14 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel eens, hoe zie je dat voor je? Alle familieleden en vrienden zitten in het complot? Of is bijvoorbeeld die vader die zijn drie dochtertjes verloor door zijn ex in het ongewisse gehouden over hun deelname aan het complot?
Oh ja ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
Kritisch kijken of geloven dat familie, vrienden, kennisen, collegea etc in een soort complot zitten samen met een NFI (of wie de onderzoeken nu ook doen) etc.....wereld van verschil.....en jij denkt dat die mensen op de Bahamas met een nieuwe identiteit aande Radler zitten..... GET REAL!!!! En al die theoriën over dat het niet de MH017 zou zijn zijn ook allemaal al gedebunked...
Okay ... Net als de MH370, dus daar ga je voor het gemak al vanuit?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef xenoss het volgende:
Nogmaals: ik weet niet precies wat er gebeurd is en pretendeer dat ook niet.
Maar om een mógelijke verklaring te geven:
Misschien zijn de passagiers en de MH17 echt naar onbekende bestemming verdwenen, net als de MH370.
Misschien is de comment-sectie van MartijnVrijland meer geschikt voor complotschapen zoals jij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:14 schreef xenoss het volgende:
Ik snap niet waar jullie zo boos en geiirriteerd over worden. Ik ben alleen maar aan het nadenken over mogelijke verklaringen voor de beelden en zeg nergens dat ik weet hoe het precies zit.
Ik zit hier trouwens toch op BNW he?
Ik ook niet, dat kun je gelukkig gewoon uitzetten in de optiesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef xenoss het volgende:
Een pop-up? Een notificatie bedoel je? Nee die krijg ik niet.
Wie zegt dat er 300 lichamen lagen - nep of niet ? Ik zie op de beelden enkele lichamen - of iets wat erop lijkt. Geen honderden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hee laten we 300 nep-lichamen op een plek neerleggen waar het barst van journalisten en andere mensen met cameratelefoons met twitter. Sounds legit
Nog gemist dat oa Pateo die theorien alweer heeft weggehaald ...ik bedoel Niburu zal nooit aan rectificatie doen,maar die kan ik dan ook niet serieus nemen!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:20 schreef xenoss het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
Oh ja ?
De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... Net als de MH370, dus daar ga je voor het gemak al vanuit?
En zou dat dan met medeweten van de passagiers zijn, die dus hun familie en vrienden in het grootst mogelijke verdriet achterlaten, willens en wetens? Of zijn ze allemaal ontvoerd en worden ze nu ergens gevangen gehouden?
Wat lijkt jou het meest logische, in de breedste zin des woords, scenario? En wie draait er aan de knoppen?
Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef xenoss het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 300 lichamen lagen - nep of niet ? Ik zie op de beelden enkele lichamen - of iets wat erop lijkt. Geen honderden.
Waar en hoe dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:
[..]
Waar en hoe dan?
Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.
Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef xenoss het volgende:
[..]
Een pop-up? Een notificatie bedoel je? Nee die krijg ik niet.
Maar de vraag was:
Nogmaals: ik weet niet precies wat er gebeurd is en pretendeer dat ook niet.
Maar om een mógelijke verklaring te geven:
Misschien zijn de passagiers en de MH17 naar onbekende bestemming verdwenen, net als de MH370.
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef xenoss het volgende:
De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.
Zij denken dat ze met het toestel gecrasht zijn.
Ik weet niet wie er aan de knoppen draait.
En ik vind geen enkel scenario heel erg logisch of begrijpelijk.
Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben enigszins op Xenoss zijn lijn. Ik heb precies hetzelfde bij die foto's. Zelfs als ik dat filmpje kijk net na de crash. In begin dacht ik luguber maar er is iets vreemds met sommige lichamen, niet allemaal naar mijn idee. Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten...
Dat terwijl die boeren/rebellen er alle belang bij hebben de Republiek Donetsk vrij te waren van enige verantwoordelijkheid.
Dat alleen al is genoeg die hele religieuze zooi van Vrijland naar het rijk der zwaar lasterlijke fabelen te verwijzen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef gijsman het volgende:
MH17 vanaf het moment dat de mensen van huis vertrekken tot aan het neerstorten, heeft er volgens wat rare mensen een mooie wisseltruc plaatsgevonden. (mensen weg dummies erin)
Ik weet niet of het de resten van dát toestel zijn, die op de site liggen. Die vleugel, met het nummer erop dat zo mooi rechtop staat in de grond, dat vind ik bijvoorbeeld wat al té mooi en te toevallig. Dat lijkt me geensceneerd.
Waar zijn de passagiers gebleven die ingecheckt zijn? Waar zijn de piloten? Heeft de grondstewardess dummies ingecheckt?
Houden ze die mensen vast op een basis ergens in de stille oceaan?
Wie zal het zeggen? Het is niet onmogelijk
Op de crashplek, is de stank nep? Wat zat er dan in de lijkenzakken? Wat is er in die kazerne in Donetsk achter gesloten deuren gebeurd?
Geen idee
Waren bij aankomst de nabestaanden acteurs? Misschien. Waarschijnlijker waren ze echt, en denken ze dat de passagiers zijn gecrasht.
Waren de kisten die in de lijkenwagens geschoven werden leeg?
Heb ik al eerder op geantwoord. Misschien wel, misschien niet.
Waren de tranen van Maxima gespeeld? Geen idee
Al deze vragen, dan moet je zoveel nabestaanden maar ook de rebellen meeslepen in het complot.
En genoeg zwijggeld geven zodat ze hun mond houden. Dat kan ik niet betalen.
Hij dacht dat hij erin stapte misschien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:
[..]
Waar en hoe dan?
Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
Exact, DAT lijkt me een interessant thema voor BNW. Bijvoorbeeld een false flag door de Oekraiense regering om de internationale gemeenschap te bewegen die rebellen uit te schakelen. Of iets in die lijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.
De enige complot-vraag die hier telt is wie heeft er opdracht gegeven om op de rode knop te drukken.
Dat is ons verteld ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.
Niks onbekende bestemming.
Het spijt me, maar je beweert "logisch nadenken" en "kritisch zijn" te propageren. Daar lijkt me BNW zeker geschikt voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Sorry als ik wat vragen mis, jullie zijn met veel - ik hou het niet bij.
Stel ik ze gewoon nogmaals.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Sorry als ik wat vragen mis, jullie zijn met veel - ik hou het niet bij.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?
Of denk je dat zij er ook niks van afwisten?
En het officiële verhaal van een crash met echte slachtoffers te betreuren, dat vind je dus ook niet logisch klinken? Niet out there genoeg?
Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.
Dat slangetje gaat nergens over wmb, kan een deel van het hydraulisch systeem zijn dat net even eerder op de grond geland is dan het lichaam
Wat mij stoort is dat dat soort sites geen spoortje van twijfel inbouwen, alles wat zij schrijven is de waarheid
Dat beweer ik nergens stellig. Ik zoek naar antwoorden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
Altijd mooi. Omdat ik als leek het niet kan verklaren, kan het niet echt zijn.
Ik heb zelf in het vragenvuur maar één enkele vraag gesteld net, kan die ajb beantwoord worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
.. GET REAL!!!! En al die theoriën over dat het niet de MH017 zou zijn zijn ook allemaal al gedebunked...
Na 4 uur vliegen heb jij ineens vieze sokken en zolen?quote:
Tja, ik vlieg elk jaar die route, in december en januari dit jaar ook met Malasia Airlines.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |