abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142756747
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay ... Net als de MH370, dus daar ga je voor het gemak al vanuit?
En zou dat dan met medeweten van de passagiers zijn, die dus hun familie en vrienden in het grootst mogelijke verdriet achterlaten, willens en wetens? Of zijn ze allemaal ontvoerd en worden ze nu ergens gevangen gehouden?
Wat lijkt jou het meest logische, in de breedste zin des woords, scenario? En wie draait er aan de knoppen?
De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.
Zij denken dat ze met het toestel gecrasht zijn.

Ik weet niet wie er aan de knoppen draait.
En ik vind geen enkel scenario heel erg logisch of begrijpelijk.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:24:40 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142756749
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef xenoss het volgende:

[..]

Wie zegt dat er 300 lichamen lagen - nep of niet ? Ik zie op de beelden enkele lichamen - of iets wat erop lijkt. Geen honderden.
Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.
pi_142756789
Verplicht laten meehelpen op de plek waar de identificatie plaatst vind als bezemjongen oid! Man wat heb je dan een verwrongen beeld vande werkelijkheid, dan zou ik ook achter elke voordeur een complot gaan zien ja...Maud Oortwijn is er niks bij!
pi_142756814
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ja.
Waar en hoe dan?

Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:28:06 #80
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142756841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:

[..]

Waar en hoe dan?

Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:28:14 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_142756842
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:

Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.
Dat slangetje gaat nergens over wmb, kan een deel van het hydraulisch systeem zijn dat net even eerder op de grond geland is dan het lichaam :{

Wat mij stoort is dat dat soort sites geen spoortje van twijfel inbouwen, alles wat zij schrijven is de waarheid :{
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 19:28:25 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_142756848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef xenoss het volgende:

[..]

Een pop-up? Een notificatie bedoel je? Nee die krijg ik niet.
Maar de vraag was:
Maar vertel eens, hoe zie je dat voor je? Alle familieleden en vrienden zitten in het complot? Of is bijvoorbeeld die vader die zijn drie dochtertjes verloor door zijn ex in het ongewisse gehouden over hun deelname aan het complot?

Nogmaals: ik weet niet precies wat er gebeurd is en pretendeer dat ook niet.
Maar om een mógelijke verklaring te geven:
Misschien zijn de passagiers en de MH17 naar onbekende bestemming verdwenen, net als de MH370.
Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.
Niks onbekende bestemming.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:28:44 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142756860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef xenoss het volgende:
De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.
Zij denken dat ze met het toestel gecrasht zijn.

Ik weet niet wie er aan de knoppen draait.
En ik vind geen enkel scenario heel erg logisch of begrijpelijk.
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?
Of denk je dat zij er ook niks van afwisten?

En het officiële verhaal van een crash met echte slachtoffers te betreuren, dat vind je dus ook niet logisch klinken? Niet out there genoeg?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142756862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben enigszins op Xenoss zijn lijn. Ik heb precies hetzelfde bij die foto's. Zelfs als ik dat filmpje kijk net na de crash. In begin dacht ik luguber maar er is iets vreemds met sommige lichamen, niet allemaal naar mijn idee. Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten... :')

Dat terwijl die boeren/rebellen er alle belang bij hebben de Republiek Donetsk vrij te waren van enige verantwoordelijkheid.

Dat alleen al is genoeg die hele religieuze zooi van Vrijland naar het rijk der zwaar lasterlijke fabelen te verwijzen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:31:07 #85
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142756923
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten... :')

Dat terwijl die boeren/rebellen er alle belang bij hebben de Republiek Donetsk vrij te waren van enige verantwoordelijkheid.

Dat alleen al is genoeg die hele religieuze zooi van Vrijland naar het rijk der zwaar lasterlijke fabelen te verwijzen.
Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.

De enige complot-vraag die hier telt is wie heeft er opdracht gegeven om op de rode knop te drukken.
pi_142756940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef gijsman het volgende:
MH17 vanaf het moment dat de mensen van huis vertrekken tot aan het neerstorten, heeft er volgens wat rare mensen een mooie wisseltruc plaatsgevonden. (mensen weg dummies erin)

Ik weet niet of het de resten van dát toestel zijn, die op de site liggen. Die vleugel, met het nummer erop dat zo mooi rechtop staat in de grond, dat vind ik bijvoorbeeld wat al té mooi en te toevallig. Dat lijkt me geensceneerd.

Waar zijn de passagiers gebleven die ingecheckt zijn? Waar zijn de piloten? Heeft de grondstewardess dummies ingecheckt?
Houden ze die mensen vast op een basis ergens in de stille oceaan?
Wie zal het zeggen? Het is niet onmogelijk

Op de crashplek, is de stank nep? Wat zat er dan in de lijkenzakken? Wat is er in die kazerne in Donetsk achter gesloten deuren gebeurd?
Geen idee

Waren bij aankomst de nabestaanden acteurs? Misschien. Waarschijnlijker waren ze echt, en denken ze dat de passagiers zijn gecrasht.

Waren de kisten die in de lijkenwagens geschoven werden leeg?
Heb ik al eerder op geantwoord. Misschien wel, misschien niet.

Waren de tranen van Maxima gespeeld? Geen idee

Al deze vragen, dan moet je zoveel nabestaanden maar ook de rebellen meeslepen in het complot.
En genoeg zwijggeld geven zodat ze hun mond houden. Dat kan ik niet betalen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:32:35 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142756954
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:

[..]

Waar en hoe dan?

Hij dacht dat hij erin stapte misschien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142756958
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.

De enige complot-vraag die hier telt is wie heeft er opdracht gegeven om op de rode knop te drukken.
Exact, DAT lijkt me een interessant thema voor BNW. Bijvoorbeeld een false flag door de Oekraiense regering om de internationale gemeenschap te bewegen die rebellen uit te schakelen. Of iets in die lijn.

Maar echt gewoon 10 minuten na de gebeurtenis, als niemand nog ook maar IETS weet "Geen lichamen, allemaal dummies!" te roepen, heeft niets met "kritisch nadenken" maar alles met een zwaar-religieuze vooringenomenheid te maken...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142756967
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.
Niks onbekende bestemming.
Dat is ons verteld ja.
Ik geloof niet alles wat mij verteld wordt. Zeker niet in een (bijna) oorlogssituatie.
pi_142756987
Sorry als ik wat vragen mis, jullie zijn met veel - ik hou het niet bij.
pi_142757003
Dat opperde ik net ook al, wie heeft welk belang en waarom en hoe is het dan gegaan, maar gelukkig Misschien is Vrijland wel gewoon in dienst vande KGB:
http://sptimes.ru/index_b(...)_id=40009§ion=74,
pi_142757009
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Het spijt me, maar je beweert "logisch nadenken" en "kritisch zijn" te propageren. Daar lijkt me BNW zeker geschikt voor.

Echter, wat je doet, is totaal niet logisch EN niet kritisch.

zaterdag 26 juli 2014 @ 19:35:46 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142757028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Stel ik ze gewoon nogmaals.
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?
Of denk je dat zij er ook niks van afwisten?

En het officiële verhaal van een crash met echte slachtoffers te betreuren, dat vind je dus ook niet logisch klinken? Niet out there genoeg?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:35:54 #94
189978 controlaltdelete
pi_142757032
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef APK het volgende:

[..]

Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.
Dat slangetje gaat nergens over wmb, kan een deel van het hydraulisch systeem zijn dat net even eerder op de grond geland is dan het lichaam :{

Wat mij stoort is dat dat soort sites geen spoortje van twijfel inbouwen, alles wat zij schrijven is de waarheid :{
Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.
Heb wel verder wel eens iemand gezien die is gesprongen van een flat, wil niet oneerbiedig zijn maar dat zag er heftiger uit dan sommige slachtoffers maar dat ligt dan misschien aan de val?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:37:46 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142757086
Altijd mooi. Omdat ik als leek het niet kan verklaren, kan het niet echt zijn.
pi_142757119
Zelfs Erik Donk (toch niet vies van een goed complot) heeft die Cor Pan foto met "bewijs" al gedebunkt....
http://jdtvnieuwsbullet.b(...)gevoerd-met-het.html
je ziet gewoon wat je wil zien. Voor mij is feit 1: dat vliegtuig (mh017) is met 298 mensen neer gestort..... waarom door wie en met welke agena, dat is pas een discussie, niet 300 px youtube filmpjes met lijken kijken of ze wel of niet echt zijn!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:39:13 #97
189978 controlaltdelete
pi_142757135
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
Altijd mooi. Omdat ik als leek het niet kan verklaren, kan het niet echt zijn.
Dat beweer ik nergens stellig. Ik zoek naar antwoorden.
pi_142757137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
.. GET REAL!!!! En al die theoriën over dat het niet de MH017 zou zijn zijn ook allemaal al gedebunked...
Ik heb zelf in het vragenvuur maar één enkele vraag gesteld net, kan die ajb beantwoord worden?

Jij zegt alles is debunked. Ik bestrijd dat.
Mijn vraag in de herhaling: geloof je dat de foto van Cor Pan het toestel is dat uit de lucht is geschoten?

(ondertussen ga ik terug lezen en probeer ik nog wat vragen aan mij te beantwoorden)
pi_142757143
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:35 schreef controlaltdelete het volgende:
brandschone sokken en gymzolen
Na 4 uur vliegen heb jij ineens vieze sokken en zolen? :o

Echt, hoe kan je nou op basis van 1 foto die je niet begrijpt, een sprong maken naar "alles is nep en die 298 nabestaanden liegen, ALLEMAAL".

Vergelijk het nu eens met bekende BNW-onderwerpen als 9/11 (Flight 93, simpele kuil, nauwelijks brokstukken en "mooi neergelegd", geen lichamen, enz.) en Sandy Hook (zeer dubieuze getuigen, geen primair bewijs van lijken, geen primair bewijs van dader in school, etc.).

Dan is dit toch compleet, maar dan ook compleet anders??

zaterdag 26 juli 2014 @ 19:42:55 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_142757236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:35 schreef controlaltdelete het volgende:

Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.
Tja, ik vlieg elk jaar die route, in december en januari dit jaar ook met Malasia Airlines.
Niet relevant.
Wat misschien wel relevant is is dat ik altijd twee paar schone sokken in mijn handbagage heb omdat ik geen zin heb om andere passagiers lastig te vallen met mijn stinkpoten.
(Zouden meer mensen moeten doen btw.)

Niet wit, though :{w
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')