De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... Net als de MH370, dus daar ga je voor het gemak al vanuit?
En zou dat dan met medeweten van de passagiers zijn, die dus hun familie en vrienden in het grootst mogelijke verdriet achterlaten, willens en wetens? Of zijn ze allemaal ontvoerd en worden ze nu ergens gevangen gehouden?
Wat lijkt jou het meest logische, in de breedste zin des woords, scenario? En wie draait er aan de knoppen?
Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef xenoss het volgende:
[..]
Wie zegt dat er 300 lichamen lagen - nep of niet ? Ik zie op de beelden enkele lichamen - of iets wat erop lijkt. Geen honderden.
Waar en hoe dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:
[..]
Waar en hoe dan?
Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik geef het op, mensen van jou koppigheid zijn nog niet te overtuigen als ze persoonlijk rondgeleid zouden worden over de Korporaal van Oudheusdenkazerne.
Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef xenoss het volgende:
[..]
Een pop-up? Een notificatie bedoel je? Nee die krijg ik niet.
Maar de vraag was:
Maar vertel eens, hoe zie je dat voor je? Alle familieleden en vrienden zitten in het complot? Of is bijvoorbeeld die vader die zijn drie dochtertjes verloor door zijn ex in het ongewisse gehouden over hun deelname aan het complot?
Nogmaals: ik weet niet precies wat er gebeurd is en pretendeer dat ook niet.
Maar om een mógelijke verklaring te geven:
Misschien zijn de passagiers en de MH17 naar onbekende bestemming verdwenen, net als de MH370.
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:24 schreef xenoss het volgende:
De nabestaanden zullen echt verdriet hebben, als de passagiers zijn verdwenen.
Zij denken dat ze met het toestel gecrasht zijn.
Ik weet niet wie er aan de knoppen draait.
En ik vind geen enkel scenario heel erg logisch of begrijpelijk.
Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben enigszins op Xenoss zijn lijn. Ik heb precies hetzelfde bij die foto's. Zelfs als ik dat filmpje kijk net na de crash. In begin dacht ik luguber maar er is iets vreemds met sommige lichamen, niet allemaal naar mijn idee. Mij bekroop steeds het gevoel dat het leek alsof er dummies tussen lagen.
Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zouden dus AL die duizenden boeren die die 'lichamen' vinden hun mond daarover moeten houden?? En alle onderzoekers, en alle anderen die per ongeluk wat lichamen, of "lichamen" zoals de religieuzen dat zien, vinden. Iedereen moet in het complot zitten...
Dat terwijl die boeren/rebellen er alle belang bij hebben de Republiek Donetsk vrij te waren van enige verantwoordelijkheid.
Dat alleen al is genoeg die hele religieuze zooi van Vrijland naar het rijk der zwaar lasterlijke fabelen te verwijzen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef gijsman het volgende:
MH17 vanaf het moment dat de mensen van huis vertrekken tot aan het neerstorten, heeft er volgens wat rare mensen een mooie wisseltruc plaatsgevonden. (mensen weg dummies erin)
Ik weet niet of het de resten van dát toestel zijn, die op de site liggen. Die vleugel, met het nummer erop dat zo mooi rechtop staat in de grond, dat vind ik bijvoorbeeld wat al té mooi en te toevallig. Dat lijkt me geensceneerd.
Waar zijn de passagiers gebleven die ingecheckt zijn? Waar zijn de piloten? Heeft de grondstewardess dummies ingecheckt?
Houden ze die mensen vast op een basis ergens in de stille oceaan?
Wie zal het zeggen? Het is niet onmogelijk
Op de crashplek, is de stank nep? Wat zat er dan in de lijkenzakken? Wat is er in die kazerne in Donetsk achter gesloten deuren gebeurd?
Geen idee
Waren bij aankomst de nabestaanden acteurs? Misschien. Waarschijnlijker waren ze echt, en denken ze dat de passagiers zijn gecrasht.
Waren de kisten die in de lijkenwagens geschoven werden leeg?
Heb ik al eerder op geantwoord. Misschien wel, misschien niet.
Waren de tranen van Maxima gespeeld? Geen idee
Al deze vragen, dan moet je zoveel nabestaanden maar ook de rebellen meeslepen in het complot.
En genoeg zwijggeld geven zodat ze hun mond houden. Dat kan ik niet betalen.
Hij dacht dat hij erin stapte misschien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef xenoss het volgende:
[..]
Waar en hoe dan?
Geloof jij bijvoorbeeld dat de foto van Cor Pan/Schilder het toestel was waar hij later die middag in stapte?
Exact, DAT lijkt me een interessant thema voor BNW. Bijvoorbeeld een false flag door de Oekraiense regering om de internationale gemeenschap te bewegen die rebellen uit te schakelen. Of iets in die lijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij nog wel een beetje kan nadenken.
De enige complot-vraag die hier telt is wie heeft er opdracht gegeven om op de rode knop te drukken.
Dat is ons verteld ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, de passagiers zijn allemaal om het leven gekomen . De laatsten zijn vanmiddag naar Nederland gebracht.
Niks onbekende bestemming.
Het spijt me, maar je beweert "logisch nadenken" en "kritisch zijn" te propageren. Daar lijkt me BNW zeker geschikt voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Sorry als ik wat vragen mis, jullie zijn met veel - ik hou het niet bij.
Stel ik ze gewoon nogmaals.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:33 schreef xenoss het volgende:
Sorry als ik wat vragen mis, jullie zijn met veel - ik hou het niet bij.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
En die passagiers hebben dus willens en wetens de achtergeblevenen in dat verdriet gestort? Zoals die vrouw die ik zijdelings ken en die met haar man en twee zonen in het vliegtuig zat terwijl zoon drie in Tokio zat?
Of denk je dat zij er ook niks van afwisten?
En het officiële verhaal van een crash met echte slachtoffers te betreuren, dat vind je dus ook niet logisch klinken? Niet out there genoeg?
Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat wij niet dagelijks naar foto's van slachtoffers van vliegrampen zitten te turen.
Dat slangetje gaat nergens over wmb, kan een deel van het hydraulisch systeem zijn dat net even eerder op de grond geland is dan het lichaam
Wat mij stoort is dat dat soort sites geen spoortje van twijfel inbouwen, alles wat zij schrijven is de waarheid
Dat beweer ik nergens stellig. Ik zoek naar antwoorden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
Altijd mooi. Omdat ik als leek het niet kan verklaren, kan het niet echt zijn.
Ik heb zelf in het vragenvuur maar één enkele vraag gesteld net, kan die ajb beantwoord worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef liedetector het volgende:
.. GET REAL!!!! En al die theoriën over dat het niet de MH017 zou zijn zijn ook allemaal al gedebunked...
Na 4 uur vliegen heb jij ineens vieze sokken en zolen?quote:
Tja, ik vlieg elk jaar die route, in december en januari dit jaar ook met Malasia Airlines.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mij gaat het ook niet omdat slangetje maar om die brandschone sokken en gymzolen. Ik zie dingen die ik niet kan verklaren op foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |