Ah, hij heeft een punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Kolere zeg, het stikt hier in Nederland van de halfbloeden .. half Nederlands half Indonesisch .. besef jij wel wat jij daar zegt, hoe racistisch die uitspraak is? Een Jood is etnisch gezien ook geen Nederlander immers, of was je dat even vergeten?
[..]
Eeuh, volgens mij zijn de pogingen om Europa te veroveren van na de zoveelste kruistocht, ze waren die invallen zat!!
Dat was weer een antwoord op de expansie van het Islamitisch Rijk. Lekker vicieuze cirkel.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef moussie het volgende:
Eeuh, volgens mij zijn de pogingen om Europa te veroveren van na de zoveelste kruistocht, ze waren die invallen zat!!
Nee. Hij heeft het duidelijk over Israel.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je hebt het in je argumentatie over de Palestijnen hoor.
Als ze eerlijk waren geweest en niet gelogen, bedrogen, gestolen, verkracht en gemoord hadden misschien wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:34 schreef Speculant. het volgende:
Als ze nu eens niet die opsplitsing habben gedaan bij Abraham's vrouwen en kinderen(of zoals er staat geschreven; god het een beetje anders had geregeld) zou het dan allemaal anders zijn verlopen?
Waarschijnlijk niet
Nee, hij heeft het inhoudelijk echt heel duidelijk over de Palestijnen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft het duidelijk over Israel.
En niemand trapt inmiddels meer in de stroman 'kritiek op Israël staat gelijk aan antisemitisme'.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kritiek op de staat Israël staat niet gelijk aan antisemitisme. Niemand trapt meer in die retoriek.
Nee, Moussie. Echt, nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Kolere zeg, het stikt hier in Nederland van de halfbloeden .. half Nederlands half Indonesisch .. besef jij wel wat jij daar zegt, hoe racistisch die uitspraak is? Een Jood is etnisch gezien ook geen Nederlander immers, of was je dat even vergeten?
[..]
Iron Dome onderschept raketten die zijn bedoeld om de burgerbevolking te treffen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef Reki het volgende:
Nou lekker zeg.. als al je zuurverdiende belastingcentjes naar een barbaarse terreurstaat gaan.
Zoals Palestina bakken vol EU-subsidiegelden ontvangt. Ja daar baal ik ook van.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef Reki het volgende:
Nou lekker zeg.. als al je zuurverdiende belastingcentjes naar een barbaarse terreurstaat gaan.
Jamaar dan zou het aantal doden "eerlijk" zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 01:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Iron Dome onderschept raketten die zijn bedoeld om de burgerbevolking te treffen.
Hoe kun je dat nobele doel nou zo afvallen?
Ben ik een Jood dan? En wat racistisch, ben jij soms een idioot? Altijd de racisme-kaart trekken, ik ga er niet eens op in.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef moussie het volgende:
Dus de balkanlanden bezetten en een verdere expansie naar West-Europa plannen, was zeker allemaal heldhaftig, want wat waren die Ottomanen toch zo zielig!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef moussie het volgende:
Je zou zeggen dat de USA ook nog in de eigen staat belangen heeft, blijkbaar nietquote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef Reki het volgende:
Barbaarse terreurstaten zijn de Arabische staten.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef Reki het volgende:
Met gezond verstand onmogelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Iron Dome onderschept raketten die zijn bedoeld om de burgerbevolking te treffen.
Jij niet alleen!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zoals Palestina bakken vol EU-subsidiegelden ontvangt. Ja daar baal ik ook van.
gecorrigeerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Barbaarse terreurstaten zijn de Arabische staten en Israël.
Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:55 schreef Triggershot het volgende:
Plaats alle zionisten en jihadisten in een kamer, slotje er op, wereld meteen stuk veiliger.
Je loopt achter, Europa heeft het nationalistisch imperialisme achter zich gelaten, voor een groot deel dan, nu Israel nog. Het zijn de zionisten die met het holocaust kaartje boehoe doen en dan huilen bij de groep die ze wilden uitroeien, maar goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Liever Zionisten in deze wereld, die nog iets gemeen hebben met de Europeanen, dan die vieze Arabieren die zichzelf niet douchen en alleen maar anderen willen vermoorden omdat hun geloof hen leert om ongelukkig te zijn.
Iron dome is idd het enige positieve van de Isreali Defense Force. Jammer dat het niet zo effectief is en miljoenen kost... En waarom mogen de Palestijnen zichzelf niet verdedigen van Israël?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tja beetje vreemd dat ze Israël steunen met de bombardementen op Gaza en als het allemaal voorbij is miljoenen erin pompen voor "wederopbouw" Hetzelfde met de VS.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zoals Palestina bakken vol EU-subsidiegelden ontvangt. Ja daar baal ik ook van.
Waarom zou Israel imperialisme achter zich laten als Arabieren terrorisme niet achter zich laten? Je kan kwaadheid niet bestrijden met goedheid. Als Israel goede dingen wil doen, zullen de Arabische terroristen alsnog aanslagen plegen. Dus beter die tunnels slopen en de Arabieren aanpakken!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je loopt achter, Europa heeft het nationalistisch imperialisme achter zich gelaten, voor een groot deel dan, nu Israel nog. Het zijn de zionisten die met het holocaust kaartje boehoe doen en dan huilen bij de groep die ze wilden uitroeien, maar goed.
True.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, gewoon de mindset van de gemiddelde zionist. Niets nieuws
Lees mijn reactie nog eens:quote:Op zondag 27 juli 2014 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waarom zou Israel imperialisme achter zich laten als Arabieren terrorisme niet achter zich laten? Je kan kwaadheid niet bestrijden met goedheid. Als Israel goede dingen wil doen, zullen de Arabische terroristen alsnog aanslagen plegen. Dus beter die tunnels slopen en de Arabieren aanpakken!
jij schande voor het joodse intellect.quote:Plaats alle zionisten en jihadisten in een kamer, slotje er op, wereld meteen stuk veiliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |