Moet de laatste nog lezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
en cult figuur na de boeken van Marcel van Roosmalen over Vitesse
Op Lowlands eindigde ik atijd dansend. Maar dat was alleen als ik al dronken was en het me geen reet meer kon schelen. Eddy Wally is ook in zijn genre. Daar zou ik ook mee geëindigd zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, mijn muzieksmaak is het ook niet, maar mannen als Tiesto en AfroJack, zijn wel erg grote jongens in hun genre..
Dat zei je destijds ook alquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Lowlands eindigde ik atijd dansend. Maar dat was alleen als ik al dronken was en het me geen reet meer kon schelen. Eddy Wally is ook in zijn genre. Daar zou ik ook mee geëindigd zijn.
Totaal inwisselbaar die dance-scene. Lekkere bas en drum. Moet er niet aan denken daar een hele dag naar moeten te luisteren Bos.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Lowlands eindigde ik altijd in een dance tent als gitaarliefhebber. Is lekker als je dronken bent voor een uurtje.
Nog optimistisch. 1165.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:57 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar nog 7000 mensen in de ArenA bij Jong Ajax - Telstar. Nu een handjevol mensen op de Toekomst. Laten we zeggen 1800.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal inwisselbaar die dance-scene. Lekkere bas en drum. Moet er niet aan denken daar een hele dag naar moeten te luisteren Bos.
quote:
Heb het altijd een held gevonden. Briljante komiek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb nooit iets aan Robin Williams gevonden. Maar desondanks treurig
quote:
Zal de herhaling eens kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef rubbereend het volgende:
Rijdende Rechter wordt vervolgdwat een briljant programma
Goeie tipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |