Wat de fuck is een VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.quote:
Dat schijnt een hoax te zijn, dat gezegd hebbende lijkt het mij sowieso geen feest om vrouw in Irak te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Gravereaper het volgende:
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakkenquote:
Ik ga VN stemmenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?
VOC mentaliteit is dus NIET je eigen land verkopen (eerder een ander land leegplunderen).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
Handel sukkeltje handelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Gravereaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik kwam vanmiddag in de V&D en daar hadden ze dus dit soort bordjes staan her en der in de winkel. Klacht lijkt me wel duidelijk denk ik dus voortaan gaan we gewoon de V&D boycotten. De Islamisering van Nederland blijft maar door gaan en wij moeten ons constant maar aanpassen aan de Islamitsche bevolking in Nederland maar andersom? ho maar![]()
Om consistent te zijn met de hele bevolking gaan ze dan later dit jaar ook mensen een prettige Yom Kippur wensen ? Ik dacht het niet ...
De gast die 'rot maar op' zegt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Als het je niet bevalt rot je maar op
Typisch ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Waarheen? De Islam is net uitzaaiende kanker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een permanent lid van de 5e colonne dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben niet te gast. Jammer joh, doeiii
Ben jij nog moslim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Een permanent lid van de 5e colonne dus.
De weerstand tegen die perverse onzin wordt met de dag groter. dus ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Een permanent lid van de 5e colonne dus.
niet zo dom lullen geitenneuker. In mijn agenda staat kerstfeest bij de Nederlandse feestdagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze wensen je toch ook een fijne kerst? Of denk je dat dat een Nederlands feest is?
Jammer ik had gehoopt dat we wel op het punt stonden om alle religie in de prullenbak te donderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef blek het volgende:
[..]
niet zo dom lullen geitenneuker. In mijn agenda staat kerstfeest bij de Nederlandse feestdagen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja dat ben je wel, en eigenlijk ben je al lang over tijd, kom hup hup terug naar je onder ontwikkelde islamitische tranendal en ga de lente vieren daar, oh en de groeten aan de klit van je zusje... die zal ze wel kwijtraken daar... inshalla, of wat jullie ook mompelen voor je de boel opblaastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben niet te gast. Jammer joh, doeiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
De gemiddelde mocro is opvallend slap, het enige probleem is dat ze vaak 10 tegen 1 gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leukste is dat de Islam langzaam maar zeker veel en veel sterker aan het worden is in Nederland en het enige wat men er tegen kan doen is janken op het internet want men is bang voor mocro's
hahahaha
Best raar als er maar zo weinig zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De gemiddelde mocro is opvallend slap, het enige probleem is dat ze vaak 10 tegen 1 gaan.
hahahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leukste is dat de Islam langzaam maar zeker veel en veel sterker aan het worden is in Nederland en het enige wat men er tegen kan doen is janken op het internet want men is bang voor mocro's
hahahaha
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Het heeft pasgeleden nog in de krant gestaan
‘Super mist miljoenenomzet van allochtone consumenten’ik weet niet maar alle allochtonen hier gaan naar de aldiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freebeverton2014
Het zijn er juist veel te veel, dat is het probleem ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Best raar als er maar zo weinig zijn
Altijd praatjes ja ze waren met z'n tienen![]()
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha
lachen man, voorlopig maken jullie nog steeds schoon, waar jullie ook voor zijn aangenomen hier... ik zal maandag mijn bureau extra smerig achterlaten voor je moeder
Ik zie ze niet, technisch adviesbureau, 0 komma 0quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsen
Jammer man
Neuh, al jaren gelijkwaardige cijfers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahahaha
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, al jaren gelijkwaardige cijfers.
Tot er een breivikje opstaatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
quote:
Ze roeien elkaar wel uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Waar precies?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsen
Jammer man
De Islam mag dan wel perfect zijn, moslims zijn dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zolang je de klit van je zusje ervoor over hebt, en je voorhuid
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)
Dat is mijn meningquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....
God zo belachelijk maken.. recht naar de hel jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat Allah te druk was met geiten neuken...
Drie woorden die ik niet in mijn mond heb gehad... dus lul niet zo achterlijk...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slaap_Zak kan alleen maar op poep, pies en seks grapjes komen. Zegt genoeg
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?
Toen heb ik ff een zusje voor je gemaakt
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
Wil je nou beweren dat je moeder dood is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietje
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.
Leuke Trolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Artikel 50quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Haha nu gaan ontkennen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Dixon het volgende:
[..]
Artikel 50
PVV ( Niet hun aanhangers)
Piratenpartij
Eerste en Laatse zijn wel verspilde stemmen.
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat we wel op het punt stonden om alle religie in de prullenbak te donderen.
Kahba Zemel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!
moge de IDF in hel branden is een eisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Dixon het volgende:
[..]
Nou... Pics van IDF chicks zijn toch wel een eis.
in de*quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moge de IDF in hel branden is een eis
Go home, You are drunk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de hel is zo iets groots daar hoef jee geen lidwoord voor te oden je weet toch
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op met me te quoten domme imbeciel
vrienden danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?
Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef harrievankempen het volgende:
Dit is niet mijn mooie Nederland meer
Ga er niet zo serieus op in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?
God, wat is de Nederlandse cultuur met een stel zeikerige kleindenkers toch prachtig!
thëististquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik ben anti islam / religie dat heeft niks met ras te maken malloot.
Zo fucking saaie comment, De slowchat hierboven makes more sense.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?
God, wat is de Nederlandse cultuur met een stel zeikerige kleindenkers toch prachtig!
Marokkanen mogen toch geen homo zijn ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in.
Dit is klb, hier zitten 12 jarigen anusblaffers die op de basisschool gedomineerd zijn door de mocro's en tijdens het douchen na gym in de kont zijn genomen en dat nu willen weerspiegelen
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoezo ben je meteen homo als je een andere jongen in de kont neemt?
betalen moslims hier voor?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
dat was bosniequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef arjan1112 het volgende:
Vroeger leverde wij wapens aan engeland waarmee onze eigen soldaten werden doodgeschoten
Kont neuken wordt ook gebruikt voor dominantie, dont drop the soap!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.
wat hebben die marocjes met kontjes van jonge blanke jongentjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is klb, hier zitten 12 jarigen anusblaffers die op de basisschool gedomineerd zijn door de mocro's en tijdens het douchen na gym in de kont zijn genomen en dat nu willen weerspiegelen
een Hakenkruis als avatar hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Kont neuken wordt ook gebruikt voor dominantie, dont drop the soap!
dat goedpraten though.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Pulzzar het volgende:
Ik woon in Gouda: een stad met veel marokkanen. Tot nu toe heb ik daar nooit last van gehad en sommigen zijn zelfs vrienden van me. Ik heb daarentegen wel last van tokkies die op Marokkanen haten maar zelf een hoop overlast veroorzaken met bijvoorbeeld altijd de muziek keihard aan wat door de hele straat is te horen en die met hun criminele vrienden met stoelen op straat gaan zitten en voorbijgangers intimideren aangezien hun eigen achtertuin een teringzooi is.
Ach jochie toch!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef Dixon het volgende:
[..]
Zo fucking saaie comment, De slowchat hierboven makes more sense.
Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Dixon het volgende:
>Daryl is baasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef bierdrinker93 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Dixon het volgende:
[..]
een Hakenkruis als avatar hebben
[/quote/]
Darryl Dixon als avatar hebbenEn het is een David ster, geen hakenkruis.
Alle Marokkanen zijn dus homo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef zovty het volgende:
Voor een ordinair vreetfeest als kerstmis wordt er groots uitgepakt om iedereen tot kopenkopenkopen verleiden maar bij een feestdag die daadwerkelijk wat betekent wordt er een lullig bordje geplaatst.
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij is
>Suikerfeest is ordinair vretenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
Suikerfeest is net zo goed gewoon vreten en tussendoor een beetje bidden en geld weggevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dan?
Op je besneden pik getrapt?
Jij bent 21?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
21
Staat overigens gewoon in mijn profiel
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent 21?![]()
Heb je de periode 12 tm 18 overgeslagen?
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?
Gniffelde een beetjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Dubai, als je moslims haat?
HYPCORI|ET!
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.
Met moslims in het Midden-Oosten heb ik buiten dat ze gelovig zijn geen problemen.
Maar ze hebben toch leuke standpunten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.
Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha
lachen man, voorlopig maken jullie nog steeds schoon, waar jullie ook voor zijn aangenomen hier... ik zal maandag mijn bureau extra smerig achterlaten voor je moeder
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef Nintex het volgende:
Dat gezegd hebbende, dat bordje, no one gives a fuck. Gewoon weer een marketingkneus die denkt een goed idee te hebben.
Ik ben een miljonair.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:52 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?
Zat allochtonen die in de politiek zitten of een hoge functie hebben
Trouwens, tegenwoordig dienen Nederlandse vrouwen vaak allochtonen hoor, denk aan een pedicure bijvoorbeeld.
Ik zal je moeder vertellen dat ze deze week extra mag schoonmaken. Heb jij wat meer stamppot
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
+ ze hebben een model
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:54 schreef NotYou het volgende:
Wat betreft je edit/toevoeging:
[..]
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophoudenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophouden
Verder heb ik een hekel aan alle geloven alleen staat de islam met ruime voorsprong op nummer één om dat het het meest fundamentalistische,achtergestelde en barbaarse geloof is.
Ik blijf je zien zoals je bentquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee hoor, dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
quote:
Oh really?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij vinden.
Neen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar jij stemt op de PVV dus? Anders zou je het niet zo belangrijk vinden denk ik?
Maar waar stem je dan op?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? Wat maakt het jou uit waar ik op stem?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Stop met zionisten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Israëlquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.
Niet bewust vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Dixon het volgende:
[..]
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusje
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.
Nieuw toegevoegd aan van dale:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jankzakje![]()
Jammer dat je verder niks te melden hebt
Racist ben je als blank bent, seksist wanneer je een man bent. Hoe 't zit met hermafrodieten ben ik niet zeker van, bepaalde albino's evenmin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
''Zionist'' betekent net ze weinig meer als ''racist''
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nieuw toegevoegd aan van dale:
datismijnmeing --> 'synoniem voor domme tokkie'
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.
Volledige collectie hier yoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Dixon het volgende:
Hey, Maar even On-Topic maar weer
Zouden de Nederlandse Moslims zulke korten jurken dragen? ze moesten toch ook gesluird zijn ook al zijn er neven enzo bij ?
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "datismijnmening![]()
"
Is toch algemeen bekend? Met hun nektasjes, skinny jeans, overmatig parfumgebruik en gaykapsels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle Marokkanen zijn dus homo?
Diemen-Zuidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?
Diemen zuid aub kom
Oh, dus dat bedoelt men met 'suiker'feest! Ik dacht altijd dat het letterlijk was maar heb nu ook wel zin in wat zoets.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Volledige collectie hier yo
http://www.vd.nl/dames/suikerfeest
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmerenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef blek het volgende:
[..]
Mijn spermavlek in het kruis van je zusje.
dat doe je toch aan de gordijnen manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmeren
Je zit er nog steeds mee, dat ik je moeder heb verkracht?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef blek het volgende:
[..]
Mijn spermavlek in het kruis van je zusje.
Dat jij nou 21 bent en nog nooit een meisje hebt betastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je druipende zaadpik aan dat hoofddoekje afsmeren
1e 2 filmpjes waren wel amateurisch ja, maar 3e was al van beter niveauquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haha, schandalig hoe ze hier pronken met de verdiensten van niet te vergelijken buitenlandse partijen onder dezelfde vlag.
dat uitgedroogde besneden wormpje van je is daar niet eens toe in staat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je zit er nog steeds mee, dat ik je moeder heb verkracht?
Je weet dat het niet waar isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij nou 21 bent en nog nooit een meisje hebt betast
Vraag je moeder dan,.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef blek het volgende:
[..]
dat uitgedroogde besneden wormpje van je is daar niet eens toe in staat.
Waarom ben jij een monarchist?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ben je verder uitgeluld en gaan we naar het volgende onderwerp?
Denk je daar iedere keer aan als je zo'n enge moslim op straat ziet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef blek het volgende:
[..]
Ik weet dat die geen verminkte pikjes wilt.
Aan mijn moederquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Denk je daar iedere keer aan als je zo'n enge moslim op straat ziet?
Mannen die zichzelf niet bewaren voor het huwelijk.quote:
Volgens mij is die geen maagd meer hoor, wel monogaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf niet bewaren voor het huwelijk.Kijk naar Arie Boomsma! Die doet het al 40 jaar en is super awesome!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef blek het volgende:
[..]
Volgens mij is die geen maagd meer hoor, wel monogaam.
Mannen die hun hele leven met maar één vrouw neukenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf niet bewaren voor het huwelijk.Kijk naar Arie Boomsma! Die doet het al 40 jaar en is super awesome!
Proletariër gespotquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah de verklaring voor jouw integere domheid.
Mensen verheerlijken omdat ze uit de juiste kut zijn gekomenquote:
Wat maakt het aantal vrouwen waarmee jen hebt geneukt uit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die hun hele leven met maar één vrouw neuken![]()
En dan niet eens weten of ze goed is
Gesproken als iemand die niet uit de juiste kut is gekropenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen verheerlijken omdat ze uit de juiste kut zijn gekomen
Hoe primitief moet je daar voor zijn.
Aldus iemand die in de gevangenis heeft gezetenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gesproken als iemand die niet uit de juiste kut is gekropen
Misschien neukt een andere vrouw we veel beterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef blek het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal vrouwen waarmee jen hebt geneukt uit?
En ook bij1 partner kan je prima beoordelen of je het goed vind.
Ik nog uberhaupt nog nooit aangehouden manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aldus iemand die in de gevangenis heeft gezeten
Nee klopt, zo'n typische internetheld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik nog uberhaupt nog nooit aangehouden man
Jammer dat je alleen de leeftijd goed hebt, leuke poging welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee klopt, zo'n typische internetheld.
Dit is jouw profiel:
Leeftijd: 21
Gewicht: 194 kilo
Lengte: 1,68m
Favoriete bezigheid: Fappen op dierenporno
Laatste keer buiten geweest: 1998
Waarom boos? Ik deed iets aardigs !quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen de leeftijd goed hebt, leuke poging wel
Waar zie jij dat ik boos ben?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom boos? Ik deed iets aardigs !
Kan alsnog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zie nu pas dat ik nog niks op de OP heb gereageerd
Blank zijn is racisme. Niet meedoen aan het suikerfeest is xenofoob en islamofoob.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:48 schreef HSG het volgende:
Het niet meedoen aan het suikerfeest is racisme.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Blank zijn is racisme. Niet meedoen aan het suikerfeest is xenofoob en islamofoob.
Ben je nu ook al van de piratenpartij ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dankje dat je mij grappig vindt, dat is mijn bedoeling ook.
De weerld moet meer laggen
laggen is wel goed?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ben je nu ook al van de piratenpartij ?
Ik wil soepele connectieOverigens weerld
Stop met Laggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb dm ban swa (geen idee waarom), maar ik snap niet wat je precies ermee bedoelde
Alles komt wel goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de fuck bedoelde je daarmee dan? wat komt goed?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:58 schreef o.us2.0 het volgende:
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn suikerfissa, gaan we heerlijk hard op baklava en chebekia vergezeld met rijkelijke mintthee.
typisch gevalletje van een arrogante pindaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh jeeeee men wenst wat klanten een prettig feestje toe verschrikkelijk!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:40 schreef Roces18 het volgende:
Gadverdamme wat een vieze OP. Ik walg van dit soort praktijken. Altijd maar die moslims knuffelen hier in NL.
Ik begrijp/hoop dat je probeert te trollen te shockeren, maar het verheerlijken van een moord 77 mensen is gewoon achterlijk en ziek, ook al doe je het om te lopen trollenquote:
Mooie handelsgeest iedere pvvr en christen blijft nu weg.quote:
Volgens mij alleen de meest achterlijke pvv'er en christen blijft nu weg, zeg maar, degene die je niet als klant wil omdat ze te achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooie handelsgeest iedere pvvr en christen blijft nu weg.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Het heeft pasgeleden nog in de krant gestaan
‘Super mist miljoenenomzet van allochtone consumenten’De Lidl had vorige week anders een arabisch eten special , heb nog algarijnse koekjes gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
in 1960 woonden er 30.000 moslims in nederland. Vandaag 1 miljoen. In 2010 woonden er 150.000 oost europeanen / katholieken in nederland. Dus in 2050 5 miljoen. Verder is de immigratie van Moslims naar Nederland al 5 jaar vrijwel 0 en vertrekken er redelijk veel moslims vrijwillig, dus dat stijgt niet meer. Dus je bewering dat de moslims Nederland overnemen, zie ik niet uitkomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hoe zit het met de immigratie van Syrische en Somalische asielzoekers die over het algemeen moslim zijn? En de importhuwelijken want een beetje turk of marokkaan trouwt met een landgenoot die zij importeren? Die reken je niet mee?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
in 1960 woonden er 30.000 moslims in nederland. Vandaag 1 miljoen. In 2010 woonden er 150.000 oost europeanen / katholieken in nederland. Dus in 2050 5 miljoen. Verder is de immigratie van Moslims naar Nederland al 5 jaar vrijwel 0 en vertrekken er redelijk veel moslims vrijwillig, dus dat stijgt niet meer. Dus je bewering dat de moslims Nederland overnemen, zie ik niet uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slaap_Zak is volgens mij 14 en is aan het puberen. Jammer voor hem dat PUB niet meer open is.
Damn wat een kleutersquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Drie woorden die ik niet in mijn mond heb gehad... dus lul niet zo achterlijk...
Laten we het over Allah hebben, je weet wel die mongoloïde ontwerper
dat kan je aan de tt al zienquote:
Ja is ook zo eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je aan de tt al zien
echt hier op fok over zoiets te proberen te discussiëren is als een woongroep voor mensen met down koude fusie proberen op te lossen
Het lijkt er serieus steeds meer en meer op en dat vind ik best een ernstige zaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je aan de tt al zien
echt hier op fok over zoiets te proberen te discussiëren is als een woongroep voor mensen met down koude fusie proberen op te lossen
KLB kan misantropie veroorzakenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het lijkt er serieus steeds meer en meer op en dat vind ik best een ernstige zaak.
Aangezien er volgens mij toch best veel studenten hier zitten en als men hier zo hoor praten over het opleidingsniveau en ik breng dit een klein beetje naar beneden om de overdrijvingen tegen tegaan, dan zou dat toch uiteindelijk uitkomen op boven zwakstroomniveau...
Maar het niveau van velen is echt ver daaronder....
En niet omdat ze een mening hebben die mogelijk af zou kunnen wijken van de mijne, nee, omdat de logica bij het beredeneren echt volledig niveautje kleuter van 4 is. Maar dan de haatdragende variant.
Tsja... ik zit al een behoorlijke tijd op FOK! en toch krijgen mensen het steeds weer voor elkaar om me te verbazen qua achterlijkheidsniveau. Gaat toch steeds net weer een stapje hoger.... hoger qua achterlijkheid helaas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
KLB kan misantropie veroorzaken
is al jaren zo joh, elk topic verzandt in dezelfde drek.. daarom zijn de kwali users ook steeds minder op fokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsja... ik zit al een behoorlijke tijd op FOK! en toch krijgen mensen het steeds weer voor elkaar om me te verbazen qua achterlijkheidsniveau. Gaat toch steeds net weer een stapje hoger.... hoger qua achterlijkheid helaas.
En het lijken er qua aantal users ook steeds meer te worden...
Wellicht verandert de tijdsgeest (steeds meer mensen die lekker lomp willen doen) of wellicht weet nu echt elke mongool FOK! te vinden.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakken
Het erge is, dit is nauwelijks serieuze aandacht ergens aan besteden, dit is gewoon een deel v/d klanten een leuk feestje toe wensen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom zou er aan christelijke feestdagen wel aandacht moeten worden besteed maar is het ineens heel erg als ze het in dit geval voor een ander geloof doen...
Er leeft nou een keer een grote groep moslims in NL...negeren is naïever dan het gewoon te accepteren.
Leef en laat leven zou ik zeggen
Wtf heeft dit te maken met een 'prettig suikerfeest' kaartje? Wat voor drugs gebruik jij allemaal wel niet man?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakken
Mooiste zou zijn...als er ooit een partij voor de moslims komt die een christelijke feestdag wil inruilen voor bijv het suikerfeest... heel nederland in shockquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het erge is, dit is nauwelijks serieuze aandacht ergens aan besteden, dit is gewoon een deel v/d klanten een leuk feestje toe wensen.
Wanneer mensen daar boos om worden kan ik me dit goed voorstellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn...als er ooit een partij voor de moslims komt die een christelijke feestdag wil inruilen voor bijv het suikerfeest... heel nederland in shock![]()
![]()
Waarom...beide een feestdag mbt tot geloof...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer mensen daar boos om worden kan ik me dit goed voorstellen.
En genoeg mensen voor die die feestdag, ondanks het verlies v/d christelijke waarde, nog wel degelijk waarde heeft als feestdag waarop men bijvoorbeeld met de familie iets speciaals doet, etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom...beide een feestdag mbt tot geloof...
Een geloof dat een groot gedeelte van de bevolking niet meer aan hangt (vooral jongeren). Ik denk dat er op den duur meer moslims zijn dan christenen omdat die vrij trouw blijven aan hun geloof en het bij christelijke mensen/jeugd compleet aan het verwateren is.
Heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En genoeg mensen voor die die feestdag, ondanks het verlies v/d christelijke waarde, nog wel degelijk waarde heeft als feestdag waarop men bijvoorbeeld met de familie iets speciaals doet, etc.
En andere voor wie de feestdag nog wel degelijk christelijke waarde heeft.
Hoe dan ook, totaaaaal niet te vergelijken met iemand een fijn feestje toewensen.
Omdat wij een westerse en geen moslim cultuur hebben, lijkt me vrij simpelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom zou er aan christelijke feestdagen wel aandacht moeten worden besteed maar is het ineens heel erg als ze het in dit geval voor een ander geloof doen...
Er leeft nou een keer een grote groep moslims in NL...negeren is naïever dan het gewoon te accepteren.
Leef en laat leven zou ik zeggen
Het zijn gewoon steeds kleine stapjes naar steeds meer islamiseringquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf heeft dit te maken met een 'prettig suikerfeest' kaartje? Wat voor drugs gebruik jij allemaal wel niet man?
Volgens mij bevat zelfs een boek als De Koran meer logica dan jouw achterlijke denkwijze![]()
Heeft toch niks met islamisering te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn gewoon steeds kleine stapjes naar steeds meer islamisering
En dat zal bij het linkse kusjekroelvolk pas duidelijk worden als het te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |