Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef harrievankempen het volgende:
Dit is niet mijn mooie Nederland meer
Ga er niet zo serieus op in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?
God, wat is de Nederlandse cultuur met een stel zeikerige kleindenkers toch prachtig!
th๋ististquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik ben anti islam / religie dat heeft niks met ras te maken malloot.
Zo fucking saaie comment, De slowchat hierboven makes more sense.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat is wel een mooi Nederland volgens jou? Een stel kneuters die zogenaamd zo nuchter zijn maar met bosjes geloven in charlatans zoals Derek Ogilvie en Sonia Pereira? Die hysterisch worden als een kinderfeestje aangepast moet worden omdat het racistisch blijkt? Die 's zomers op sokken en slippers lopen? Die een idiote tweedrachtzaaier als Geert Wilders zien als messias? Die zich op middelbare leeftijd een kort pittig kapsel aanmeten en een gerimpelde huid krijgen vanwege het bakken in de zon? Die naar Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon luisteren?
God, wat is de Nederlandse cultuur met een stel zeikerige kleindenkers toch prachtig!
Marokkanen mogen toch geen homo zijn ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in.
Dit is klb, hier zitten 12 jarigen anusblaffers die op de basisschool gedomineerd zijn door de mocro's en tijdens het douchen na gym in de kont zijn genomen en dat nu willen weerspiegelen
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoezo ben je meteen homo als je een andere jongen in de kont neemt?
betalen moslims hier voor?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
dat was bosniequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef arjan1112 het volgende:
Vroeger leverde wij wapens aan engeland waarmee onze eigen soldaten werden doodgeschoten
Kont neuken wordt ook gebruikt voor dominantie, dont drop the soap!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.
wat hebben die marocjes met kontjes van jonge blanke jongentjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is klb, hier zitten 12 jarigen anusblaffers die op de basisschool gedomineerd zijn door de mocro's en tijdens het douchen na gym in de kont zijn genomen en dat nu willen weerspiegelen
een Hakenkruis als avatar hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Kont neuken wordt ook gebruikt voor dominantie, dont drop the soap!
dat goedpraten though.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Pulzzar het volgende:
Ik woon in Gouda: een stad met veel marokkanen. Tot nu toe heb ik daar nooit last van gehad en sommigen zijn zelfs vrienden van me. Ik heb daarentegen wel last van tokkies die op Marokkanen haten maar zelf een hoop overlast veroorzaken met bijvoorbeeld altijd de muziek keihard aan wat door de hele straat is te horen en die met hun criminele vrienden met stoelen op straat gaan zitten en voorbijgangers intimideren aangezien hun eigen achtertuin een teringzooi is.
Ach jochie toch!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef Dixon het volgende:
[..]
Zo fucking saaie comment, De slowchat hierboven makes more sense.
Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Dixon het volgende:
>Daryl is baasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef bierdrinker93 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 juli 2014 22:26 schreef Dixon het volgende:
[..]
een Hakenkruis als avatar hebben
[/quote/]
Darryl Dixon als avatar hebbenEn het is een David ster, geen hakenkruis.
Alle Marokkanen zijn dus homo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef zovty het volgende:
Voor een ordinair vreetfeest als kerstmis wordt er groots uitgepakt om iedereen tot kopenkopenkopen verleiden maar bij een feestdag die daadwerkelijk wat betekent wordt er een lullig bordje geplaatst.
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof het suikerfeest geen ordinaire vreetpartij is
>Suikerfeest is ordinair vretenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
Suikerfeest is net zo goed gewoon vreten en tussendoor een beetje bidden en geld weggevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. Suikerfeest is einde van vasten.
Kerst is gewoon vreten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dan?
Op je besneden pik getrapt?
Jij bent 21?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
21
Staat overigens gewoon in mijn profiel
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent 21?![]()
Heb je de periode 12 tm 18 overgeslagen?
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Poot is op zich geen verkeerde maar de kneuzenbende eromheen kun je toch onmogelijk serieus nemen?
Gniffelde een beetjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef Dixon het volgende:
[..]
Het is gay als een jongen het doet, Niet een shemale, En ook geen strap-on.
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Dubai, als je moslims haat?
HYPCORI|ET!
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik haat mensen die zich niet aanpassen, islamisering, uitvreters en Marokkanen in Nederland.
Met moslims in het Midden-Oosten heb ik buiten dat ze gelovig zijn geen problemen.
Maar ze hebben toch leuke standpunten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn verschillende verkiezingen, kieslijsten, interviews en promotievideos geweest en als je 't mij vraagt zijn ze hierin aardig consistent.
Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha
lachen man, voorlopig maken jullie nog steeds schoon, waar jullie ook voor zijn aangenomen hier... ik zal maandag mijn bureau extra smerig achterlaten voor je moeder
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef Nintex het volgende:
Dat gezegd hebbende, dat bordje, no one gives a fuck. Gewoon weer een marketingkneus die denkt een goed idee te hebben.
Ik ben een miljonair.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:52 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de jaren 80 ofzo?
Zat allochtonen die in de politiek zitten of een hoge functie hebben
Trouwens, tegenwoordig dienen Nederlandse vrouwen vaak allochtonen hoor, denk aan een pedicure bijvoorbeeld.
Ik zal je moeder vertellen dat ze deze week extra mag schoonmaken. Heb jij wat meer stamppot
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen, dat filmpje van geenstijl refereer jij nu naar?
Dat hadden ze jaren geleden opgenomen
+ ze hebben een model
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:54 schreef NotYou het volgende:
Wat betreft je edit/toevoeging:
[..]
Yay, afgelebberde sm-boterham ancilla die meent het drugsgebruik van een ander op tv wereldkundig te moeten maken in een poging deze ander tot zwijgen te brengen. Perfect gekozen inderdaad.
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophoudenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij bent dus ook echt het TYPE dat op de moedermavo gedomineerd is door mocro's en nu je haat over moslims hier komt verkondigen.
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haal ik hier uit dat jij op de PVV stemt?
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
If so dan vraag ik me af hoe in godsnaam.
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Beantwoord ff me vorige vraag eerst.
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vwo gedaan vriendje, het is het tuig dat mij op straat lastig valt, hier in van die gordijnen rondloopt en niets anders doet dan het handje ophouden
Verder heb ik een hekel aan alle geloven alleen staat de islam met ruime voorsprong op nummer ้้n om dat het het meest fundamentalistische,achtergestelde en barbaarse geloof is.
Ik blijf je zien zoals je bentquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou het voor jou verschil maken als ik een PVV-stemmer zou zijn?
Nee hoor, dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
quote:
Oh really?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan mensen die op de PVV stemmen, mad bro?
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij vinden.
Neen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook je hoofd geschoren?
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar jij stemt op de PVV dus? Anders zou je het niet zo belangrijk vinden denk ik?
Maar waar stem je dan op?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen onbelangrijk, degene die er verwoed naar vraagt en op die vraag ook antwoord eist ben jij.
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? Wat maakt het jou uit waar ik op stem?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Stop met zionisten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een belediging of hoe moet ik dit opvatten?
Isra๋lquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij vind de piratenpartij toch lachwekkend, dus ik vraag me af waar jij dan op stemt.
Niet bewust vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Dixon het volgende:
[..]
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusje
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook aangegeven waarom ik dat vind. Eventueel ben ik ook best bereid op zoek te gaan naar enkele voorbeelden van uitingen vanuit de partij die mij die indruk geven. Denk dat er hier best meer mensen zullen zijn die daar hartelijk om zullen kunnen lachen.
Nieuw toegevoegd aan van dale:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jankzakje![]()
Jammer dat je verder niks te melden hebt
Racist ben je als blank bent, seksist wanneer je een man bent. Hoe 't zit met hermafrodieten ben ik niet zeker van, bepaalde albino's evenmin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
''Zionist'' betekent net ze weinig meer als ''racist''
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nieuw toegevoegd aan van dale:
datismijnmeing --> 'synoniem voor domme tokkie'
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun jij mij die filmpjes sturen? Ik ben wel benieuwd.
Volledige collectie hier yoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Dixon het volgende:
Hey, Maar even On-Topic maar weer
Zouden de Nederlandse Moslims zulke korten jurken dragen? ze moesten toch ook gesluird zijn ook al zijn er neven enzo bij ?
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "datismijnmening![]()
"
Is toch algemeen bekend? Met hun nektasjes, skinny jeans, overmatig parfumgebruik en gaykapsels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle Marokkanen zijn dus homo?
Diemen-Zuidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zullen we vechten? Gewoon voor de grap?
Diemen zuid aub kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |