Wat de fuck is een VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.quote:
Dat schijnt een hoax te zijn, dat gezegd hebbende lijkt het mij sowieso geen feest om vrouw in Irak te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Gravereaper het volgende:
Ik wil wel weten of de miljoenen vrouwen in Iraq die door ISIS worden opgedrongen om besnijdenis te ondergaan ook een ''prettig suikerfeest'' hebben.
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakkenquote:
Ik ga VN stemmenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En nu ga je op Geert Wilders stemmen zodat jij zelf niet met een meisje uit Honduras meer mag trouwen ?
VOC mentaliteit is dus NIET je eigen land verkopen (eerder een ander land leegplunderen).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft duidelijk geen VOC mentaliteit
Handel sukkeltje handelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Gravereaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik kwam vanmiddag in de V&D en daar hadden ze dus dit soort bordjes staan her en der in de winkel. Klacht lijkt me wel duidelijk denk ik dus voortaan gaan we gewoon de V&D boycotten. De Islamisering van Nederland blijft maar door gaan en wij moeten ons constant maar aanpassen aan de Islamitsche bevolking in Nederland maar andersom? ho maar![]()
Om consistent te zijn met de hele bevolking gaan ze dan later dit jaar ook mensen een prettige Yom Kippur wensen ? Ik dacht het niet ...
De gast die 'rot maar op' zegt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Als het je niet bevalt rot je maar op
Typisch ditquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Waarheen? De Islam is net uitzaaiende kanker.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een permanent lid van de 5e colonne dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben niet te gast. Jammer joh, doeiii
Ben jij nog moslim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Een permanent lid van de 5e colonne dus.
De weerstand tegen die perverse onzin wordt met de dag groter. dus ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Een permanent lid van de 5e colonne dus.
niet zo dom lullen geitenneuker. In mijn agenda staat kerstfeest bij de Nederlandse feestdagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze wensen je toch ook een fijne kerst? Of denk je dat dat een Nederlands feest is?
Jammer ik had gehoopt dat we wel op het punt stonden om alle religie in de prullenbak te donderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef blek het volgende:
[..]
niet zo dom lullen geitenneuker. In mijn agenda staat kerstfeest bij de Nederlandse feestdagen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja dat ben je wel, en eigenlijk ben je al lang over tijd, kom hup hup terug naar je onder ontwikkelde islamitische tranendal en ga de lente vieren daar, oh en de groeten aan de klit van je zusje... die zal ze wel kwijtraken daar... inshalla, of wat jullie ook mompelen voor je de boel opblaastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben niet te gast. Jammer joh, doeiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
De gemiddelde mocro is opvallend slap, het enige probleem is dat ze vaak 10 tegen 1 gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leukste is dat de Islam langzaam maar zeker veel en veel sterker aan het worden is in Nederland en het enige wat men er tegen kan doen is janken op het internet want men is bang voor mocro's
hahahaha
Best raar als er maar zo weinig zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De gemiddelde mocro is opvallend slap, het enige probleem is dat ze vaak 10 tegen 1 gaan.
hahahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het leukste is dat de Islam langzaam maar zeker veel en veel sterker aan het worden is in Nederland en het enige wat men er tegen kan doen is janken op het internet want men is bang voor mocro's
hahahaha
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Het heeft pasgeleden nog in de krant gestaan
‘Super mist miljoenenomzet van allochtone consumenten’ik weet niet maar alle allochtonen hier gaan naar de aldiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freebeverton2014
Het zijn er juist veel te veel, dat is het probleem ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Best raar als er maar zo weinig zijn
Altijd praatjes ja ze waren met z'n tienen![]()
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha
lachen man, voorlopig maken jullie nog steeds schoon, waar jullie ook voor zijn aangenomen hier... ik zal maandag mijn bureau extra smerig achterlaten voor je moeder
Ik zie ze niet, technisch adviesbureau, 0 komma 0quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsen
Jammer man
Neuh, al jaren gelijkwaardige cijfers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hahahaha
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, al jaren gelijkwaardige cijfers.
Tot er een breivikje opstaatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
quote:
Ze roeien elkaar wel uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Waar precies?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker zo naief blijven. Ondertussen stromen de allochtonen binnen op hoge plaatsen
Jammer man
De Islam mag dan wel perfect zijn, moslims zijn dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al komen er 100 breivikjes, dat zal ons alleen maar sterker maken. Al honderden jaren probeert men moslims uit te moorden maar dat lukt niemand en zal ook niemand lukken.
Islam is vrede.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zolang je de klit van je zusje ervoor over hebt, en je voorhuid
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt wel veel met de klit van je zusje hé. Je blijft er maar op terugkomen (no pun)
Dat is mijn meningquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ronduit belachelijk
Aanpassen hou maar en ondertussen bij alles keihard discriminatie roepen om zo Nederland te islamiseren
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, jij wel? Zonde hoor zo zonder klit....
God zo belachelijk maken.. recht naar de hel jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik denk dat Allah te druk was met geiten neuken...
Drie woorden die ik niet in mijn mond heb gehad... dus lul niet zo achterlijk...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slaap_Zak kan alleen maar op poep, pies en seks grapjes komen. Zegt genoeg
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in de kont gedaan gisterenavond, mad bro?
Toen heb ik ff een zusje voor je gemaakt
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hopen op een islamitische overheersing is geen xenofobie zeker
flikker toch op
Wil je nou beweren dat je moeder dood is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietje
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.
Leuke Trolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Artikel 50quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Haha nu gaan ontkennen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Dixon het volgende:
[..]
Artikel 50
PVV ( Niet hun aanhangers)
Piratenpartij
Eerste en Laatse zijn wel verspilde stemmen.
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat we wel op het punt stonden om alle religie in de prullenbak te donderen.
Kahba Zemel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!
moge de IDF in hel branden is een eisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Dixon het volgende:
[..]
Nou... Pics van IDF chicks zijn toch wel een eis.
in de*quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moge de IDF in hel branden is een eis
Go home, You are drunk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de hel is zo iets groots daar hoef jee geen lidwoord voor te oden je weet toch
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op met me te quoten domme imbeciel
vrienden danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |