Stop met Laggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb dm ban swa (geen idee waarom), maar ik snap niet wat je precies ermee bedoelde
Alles komt wel goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de fuck bedoelde je daarmee dan? wat komt goed?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:58 schreef o.us2.0 het volgende:
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn suikerfissa, gaan we heerlijk hard op baklava en chebekia vergezeld met rijkelijke mintthee.
typisch gevalletje van een arrogante pindaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Als het je niet bevalt rot je maar op
Oh jeeeee men wenst wat klanten een prettig feestje toe verschrikkelijk!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:40 schreef Roces18 het volgende:
Gadverdamme wat een vieze OP. Ik walg van dit soort praktijken. Altijd maar die moslims knuffelen hier in NL.
Ik begrijp/hoop dat je probeert te trollen te shockeren, maar het verheerlijken van een moord 77 mensen is gewoon achterlijk en ziek, ook al doe je het om te lopen trollenquote:
Mooie handelsgeest iedere pvvr en christen blijft nu weg.quote:
Volgens mij alleen de meest achterlijke pvv'er en christen blijft nu weg, zeg maar, degene die je niet als klant wil omdat ze te achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooie handelsgeest iedere pvvr en christen blijft nu weg.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Het heeft pasgeleden nog in de krant gestaan
‘Super mist miljoenenomzet van allochtone consumenten’De Lidl had vorige week anders een arabisch eten special , heb nog algarijnse koekjes gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
in 1960 woonden er 30.000 moslims in nederland. Vandaag 1 miljoen. In 2010 woonden er 150.000 oost europeanen / katholieken in nederland. Dus in 2050 5 miljoen. Verder is de immigratie van Moslims naar Nederland al 5 jaar vrijwel 0 en vertrekken er redelijk veel moslims vrijwillig, dus dat stijgt niet meer. Dus je bewering dat de moslims Nederland overnemen, zie ik niet uitkomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blijf jij je maar lekker doodstaren op cijfertjes. De Islam neemt steeds een belangrijkere positie in Nederland in en niemand gaat daar iets aan doen.
hoe zit het met de immigratie van Syrische en Somalische asielzoekers die over het algemeen moslim zijn? En de importhuwelijken want een beetje turk of marokkaan trouwt met een landgenoot die zij importeren? Die reken je niet mee?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
in 1960 woonden er 30.000 moslims in nederland. Vandaag 1 miljoen. In 2010 woonden er 150.000 oost europeanen / katholieken in nederland. Dus in 2050 5 miljoen. Verder is de immigratie van Moslims naar Nederland al 5 jaar vrijwel 0 en vertrekken er redelijk veel moslims vrijwillig, dus dat stijgt niet meer. Dus je bewering dat de moslims Nederland overnemen, zie ik niet uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |