Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myr, lieverd, hoe laat is de meet eigenlijk?
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
cool al een idee welke film?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.
je gaat op vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.
Euhm, ik heb er niks op tegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?
waar ga je heen?quote:
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilmquote:
lekkerquote:
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, ik heb er niks op tegen.
Maar hangt beetje af van reizen en alles.
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaal
Er zijn vrij veel tentjes, hoor. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Ken Utrecht niet echt, dus weet niet waar je iets simpels zou kunnen eten.
quote:
Transformers mijdt ik ook om die redenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?
Je kunt op hoog catherijne simpel eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Daarom, en deze kerel neemt een notitieblokje mee en zo. Verslag schrijven en zulks.quote:
Ik heb laatst Age of Extinction gezien. Die viel helemaal niet tegen, vond hem zelfs beter dan de eerste drie.quote:
niks voor mij zo te zienquote:
blauwe bord is wegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon op het station meeten? Zijn de blauwe borden er nog? En dan kunnen we daar de latere groep ook ophalen.
Maak een kring, dan ziet iedereen dat het een Fok!-meet is. Was 2-3 jaar geleden ook zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon op het station meeten? Zijn de blauwe borden er nog? En dan kunnen we daar de latere groep ook ophalen.
Ga ik toch liever naar How to train your Dragon 2quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb laatst Age of Extinction gezien. Die viel helemaal niet tegen, vond hem zelfs beter dan de eerste drie.
Met naambordjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak een kring, dan ziet iedereen dat het een Fok!-meet is. Was 2-3 jaar geleden ook zo.
Hoog Catharijne heeft genoeg herkenbare plaatsen, idd. Hoewel ik er al 3 jaar niet meer geweest ben zo ongeveerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet nodig, iedereen wist hetquote:
Lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ga ik toch liever naar How to train your Dragon 2
Nee, meidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat er gewoon op te wachten
Bedankt, het is zeker mijd he?
De ik-vorm heeft nooit een stam+tquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat er gewoon op te wachten
Bedankt, het is zeker mijd he?
Sorry tegen de juffrouw zeggen, anders spank.quote:
Ja doen, lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmm, lijkt me prima.
Ik zal trouwens nog even vragen of CM mee wil.
Dat is juist een incentive om geen sorry te zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry tegen de juffrouw zeggen, anders spank.
Ik lees graag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog wel ergens een shirt met mijn FOK!naam erop, doe die wel aan.
Niet dat ik er bij ben, maar ik heb een shirt met trollface, zou er ook goed bijpassenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog wel ergens een shirt met mijn FOK!naam erop, doe die wel aan.
quote:
Wie?quote:
Eerderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
zeker net zo klote als iedere andere schurftdag
[..]
Is dat de dag dat het eens ophoudt?
Gadverdamme, komt dat slijmspoor ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, komt dat slijmspoor ook aan.
Ha, mevrouw teefje die weer eens een grote muil op zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schurft is te behandelen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
zeker net zo klote als iedere andere schurftdag
[..]
Is dat de dag dat het eens ophoudt?
dat kloptquote:
lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Monopoly het volgende:
De bezorger stond voor de deur met een 40cm pizza chicken kebab
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarmaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Monopoly het volgende:
De bezorger stond voor de deur met een 40cm pizza chicken kebab
Als ik deze schurft zo behandel dat het heelt, ben ik behoorlijk de komende ugh jaar de bak inquote:
Nu heb ik weer trekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarma
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, mevrouw teefje die weer eens een grote muil op zetHoe is het met MonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik heb gisteren nog gezellig met je vriendin gebabbeld
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
mja same here maar dat heeft ook wel een andere oorzaakquote:
Die isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarma
Laten we het dan maar subtiel doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik deze schurft zo behandel dat het heelt, ben ik behoorlijk de komende ugh jaar de bak in
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is
[..]
Laten we het dan maar subtiel doen.
Je gelooft het niet he!quote:
Lintworm?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja same here maar dat heeft ook wel een andere oorzaak
Is dat een vraag?quote:
nee gelukkig nietquote:
Ziet u een vraagteken? Nee? Dan is het helaas geen vraagquote:
Dus ik geloof het niet volgens jou, oké.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet u een vraagteken? Nee? Dan is het helaas geen vraag
Ahhhh ik snapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
heb net jointje gerookt en nu heb ik een vreetkick
straks nog een wijntje erbij en mijn avond kan beginnenquote:
Ja, dat geloof ik. Maar er zullen vast herkenbare punten zijn om af te spreken, lijkt me?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Samzz, Utrecht CS is wel totaaaaal anders dan 3 jaar geleden hoor.
Oh ja, zat. Mijn laatste meet hebben we afgesproken bij de Starbucks naast de Burger King. Daar sta je niet zo in de weg maar wel vrij centraal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Maar er zullen vast herkenbare punten zijn om af te spreken, lijkt me?
Ik heb al sinds eind 2010 niet meer in een trein gezetenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Samzz, Utrecht CS is wel totaaaaal anders dan 3 jaar geleden hoor.
Ik dinsdag nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds eind 2010 niet meer in een trein gezeten
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ben je dan toen in A'dam belandt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die dingen zijn zo vreselijk irritantquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.
Auto, die stond bij Olympisch stadionquote:
Je doet het gewoon expres, hé, stinkerd.quote:
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auto, die stond bij Olympisch stadion![]()
Heb een leaseauto, trein is handig qua drinken, maar ben dief van eigen portemonnee
Heb al meer dan een jaar een pasje maar nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet het gewoon expres, hé, stinkerd.
NS Internationaal, via Antwerpen of Brussel, afhankelijk waar je zit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Over inchecken gesproken... Ik ben benieuwd hoe ik ooit vanuit België met de trein naar Utrecht ga komen.
Zit je bij Faxie in de buurt? Anders hem lief aankijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Over inchecken gesproken... Ik ben benieuwd hoe ik ooit vanuit België met de trein naar Utrecht ga komen.
Volgens mij kan je bij internationaal reizen nog papieren kaartjes kopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
DIt lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je bij Faxie in de buurt? Anders hem lief aankijken.
Turnhout. Maar dat komt vast wel goed, dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
NS Internationaal, via Antwerpen of Brussel, afhankelijk waar je zit?
Hell no.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je bij Faxie in de buurt? Anders hem lief aankijken.
Dat ga ik zo even uitzoekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij internationaal reizen nog papieren kaartjes kopen
Voerzequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even uitzoeken. Nu eerst de paardjes voeren.
lekkerquote:
Ik heb de verhalen gehoord jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het met Mono? Ik heb gisteren nog gezellig met je vriendin gebabbeld
.
gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan de TS Morrigan erbij zetten in de OP voor de meet?
Wie?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan de TS Morrigan erbij zetten in de OP voor de meet?
dat is wel de makkelijkste route jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:44 schreef Monopoly het volgende:
In België gaat elke trein naar Brussel. Ik zou kijken of je niet met de bus naar Tilburg kan vanuit Turnhout. Vanaf Tilburg ben je zo in Den Bosch, en dan zo in Utrecht. Moet niet langer dan 2.30 uur reizen zijn
eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:48 schreef rival het volgende:
Ja BAM, ook weekend!
Nu eerst een pizza naar binnen werken
4 Chicken kebab pizza's voor je post!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:48 schreef rival het volgende:
Ja BAM, ook weekend!
Nu eerst een pizza naar binnen werken
Elke meet is leuk!quote:
Nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 Chicken kebab pizza's voor je post!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Account waar CM onder post tegenwoordig.
CMquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Account waar CM onder post tegenwoordig.
quote:
aan de naam dacht ik dat het een dude wasquote:
Turnhout-Eindhoven, toch? Of is die er niet meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:44 schreef Monopoly het volgende:
In België gaat elke trein naar Brussel. Ik zou kijken of je niet met de bus naar Tilburg kan vanuit Turnhout. Vanaf Tilburg ben je zo in Den Bosch, en dan zo in Utrecht. Moet niet langer dan 2.30 uur reizen zijn
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
aan de naam dacht ik dat het een dude was
Fok zit vol verrassingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Eerste meet was iedereen verbaasd dat ze een vrouw was.
Je kunt op https://www.nsinternational.nl/ een reis boeken, alleen geen idee hoe de prijs zich verhoudt tot de alternatieven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Turnhout-Eindhoven, toch? Of is die er niet meer?
Ik heb al besloten dat ik via Antwerpen gaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:44 schreef Monopoly het volgende:
whahaha dat zal wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Eerste meet was iedereen verbaasd dat ze een vrouw was.
Ja, ik wel. Bus naar Antwerpen = 3 euro, trein van Antwerpen naar Utrecht CS = 16 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt op https://www.nsinternational.nl/ een reis boeken, alleen geen idee hoe de prijs zich verhoudt tot de alternatieven.
Nice, dat is goed te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Bus naar Antwerpen = 3 euro, trein van Antwerpen naar Utrecht CS = 16 euro. Retour.
Naar Tilburg reizen, bij mij achterop de motor stappen en genieten van de wind door je harenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
En dan is er ook nog de optie Thalys. Retour 70 euro. Goh, wat zal ik eens doen.
Motor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naar Tilburg reizen, bij mij achterop de motor stappen en genieten van de wind door je haren
Dat kan ook. Maar ik heb toch liever een helm op en ik zit niet graag in een jurk op de motor, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naar Tilburg reizen, bij mij achterop de motor stappen en genieten van de wind door je haren
Helm heb ik wel. En ik ben zo breed dat je van de kou niks merkt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar ik heb toch liever een helm op en ik zit niet graag in een jurk op de motor, eigenlijk.
De vrijheidquote:
Ik bedoel dus te zeggen dat ik niet zonder motorpak op een motor stapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helm heb ik wel. En ik ben zo breed dat je van de kou niks merkt.
...oh wacht.
[..]
De vrijheid
Weet ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus te zeggen dat ik niet zonder motorpak op een motor stap.
Dat denk ik ook wel, ja! Past ook perfect bij m'n high heel motorbootsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik
Ik zit nog te wachten op een beschermende motorjurk. Gat in de markt
Stoere biker chick uit Belgiëquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja! Past ook perfect bij m'n high heel motorboots.
Lijkt allemaal op elkaarquote:
Is goed!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Myra, als ik naar Utrecht reis, kom ik over Rotterdam, daar afspreken en een stuk samen reizen?
Ik heb dat vooral op Top Vintage.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg echt een soort high als ik op webshops ben.Maak alleen nog maar "oeh" en "ah" geluidjes.
Het is allemaal zo mooiquote:
Zo duur ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal zo mooi. En zo duur
. Maar zo de moeite waard
!
Eind van de maand mag ik van mezelf iets bestellen daar.
http://topvintage.nl/nl/v(...)te-green-swing-dressquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo duur ja.Ik heb er om die reden nog nooit iets besteld, maar wil wel!
Hmm, op 9 augustus heb ik een EHBO cursus in A'dam tot 16u. Na afloop zou ik wel kunnen langskomen, afhankelijk van tot hoelaat de meet duurt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
9 augustus, Utrecht. Namen staan in de OP.
Tot mensen het zat zijn. Zullen er een aantal zijn die het niet te laat kunnen maken vanwege de treinen terug. Mij maakt het niet uit, Rotterdam is altijd te bereiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, op 9 augustus heb ik een EHBO cursus in A'dam tot 16u. Na afloop zou ik wel kunnen langskomen, afhankelijk van tot hoelaat de meet duurt.
Die staat jou denk ik wel goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)te-green-swing-dress.
Duur. En ik denk dat ik er echt meloenen in ga hebben, maar zo moooooi
.
Ok. Ik woon in Utrecht, dus het boeit me niet echt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot mensen het zat zijn. Zullen er een aantal zijn die het niet te laat kunnen maken vanwege de treinen terug. Mij maakt het niet uit, Rotterdam is altijd te bereiken.
Ga je hem kopen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)te-green-swing-dress.
Duur. En ik denk dat ik er echt meloenen in ga hebben, maar zo moooooi
.
De jurk die ik eigenlijk wil is uitverkochtquote:
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De jurk die ik eigenlijk wil is uitverkocht.
Uit de tijd dat het nog hip was om een Asus Transformer te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, dat is een blast from the past zeg. Jeetje.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, dat is een blast from the past zeg. Jeetje.
Hij doet het nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de tijd dat het nog hip was om een Asus Transformer te hebben.
Deze:quote:
De dingen die jij onthoudt...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Uit de tijd dat het nog hip was om een Asus Transformer te hebben.
quote:
Ook mooi allebei.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze:
http://topvintage.nl/nl/v(...)roses-dress-in-white
En deze vind ik ook fantastisch:
http://topvintage.nl/nl/v(...)0s-retro-shift-dress
Droeg Audrey in Funny Face. Maar ik vind 155 euro behoorlijk duur.
Ik houd toch wel van simpelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hem ook wel erg duur, voor een jurkje dat er best simpel uitziet. Vind hem wel leuk overigens.
H&M heeft ook best leuke dingenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik koop de goedkoopste jurkjes bij de H&M![]()
. Die zijn lekker dun. Alleen een beetje kort. Maar ik draag ze vooral in huis.
Same, hoewel ze vooral in de kast hangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik koop de goedkoopste jurkjes bij de H&M![]()
. Die zijn lekker dun. Alleen een beetje kort. Maar ik draag ze vooral in huis.
Ik ben dan ook een oud wijf. Past perfect!quote:
Die komen tot de knie, dat moet ik ook hebben, maar die vind je niet vaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze:
Petticoat heb ik al, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd toch wel van simpel. Mooie petticoat eronder. Maar ik vind het gewoon teveel geld. Helemaal als je bedenkt dat petticoats ook niet goedkoop zijn.
In die tijd was alles tot op of over de kniequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die komen tot de knie, dat moet ik ook hebben, maar die vind je niet vaak.
Ja, dat scheelt zeker! Pfff... Wat kosten die krengen een hoop. Hier in de buurt (Enschede) zit een vintage boetiekje, ik ga daar ook nog even kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Petticoat heb ik al, dat scheelt dan weer.
50 euro meestal toch, ongeveer? Ik weet niet meer wat ik voor de mijne betaald heb, maar was toen bij een winkel die dicht ging dus 50% korting had op alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt zeker! Pfff... Wat kosten die krengen een hoop. Hier in de buurt (Enschede) zit een vintage boetiekje, ik ga daar ook nog even kijken.
Ja, ik dacht dat ze duurder waren... In mijn herinnering zo'n 70 euroquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
50 euro meestal toch, ongeveer? Ik weet niet meer wat ik voor de mijne betaald heb, maar was toen bij een winkel die dicht ging dus 50% korting had op alles.
Ja ik zag het ook net ja. Ik heb volgens mijn zo'n 40-50 euro versie (waar ik dus 25 voor betaalde) maar die geeft echt al wel veel volume hoor! Met een nog grotere zou ik niet meer kunenn zitten volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze duurder waren... In mijn herinnering zo'n 70 euro.
Ik herinner het me goed, het is afhankelijk van het type dat je wilt.
Nee gaat niet om grootte, maar kwaliteit dacht ik. De originele Amerikaanse petticoats zijn echt heel duur...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook net ja. Ik heb volgens mijn zo'n 40-50 euro versie (waar ik dus 25 voor betaalde) maar die geeft echt al wel veel volume hoor! Met een nog grotere zou ik niet meer kunenn zitten volgens mij.
Te opvallend deze, twitje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef twi het volgende:
Nou heb ik godverdomme allemaal van die kut TopVintage reclamebanners overal.
Idd mooiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze:
Ik bedoelde zijn godverdomme.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stiekem heeft ie een vol winkelmandje.
Mwah, ook wel om poef-effect volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee gaat niet om grootte, maar kwaliteit dacht ik. De originele Amerikaanse petticoats zijn echt heel duur...
Gaaf, héquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah, ook wel om poef-effect volgens mij.Deze, GIEV! http://topvintage.nl/nl/v(...)lant-black-polka-dot
Die vind ik aan de dure kant voor wat het is. Maar deze vind ik echt prachtig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf, hé. Ik blijf bij de Audrey swing dress.
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-white-pin-dotquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die vind ik aan de dure kant voor wat het is. Maar deze vind ik echt prachtig.
Echt helemaal jouquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-white-pin-dot
Deze, hé. Niet die van 155.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die is wel tof ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-black-white-pin-dot
Deze, hé. Niet die van 155.
In groen en rood is die wat jij postte ook echt gaaf!
Snap ik, is echt luxe. Ik vind de groene heel erg gaafquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh die is wel tof ja!
Jaa, ik zag de rode net langskomen. Maar heb zelf echt een zwak voor die bordeaux tinten.
Vind ik ookquote:
Is ook heel mooi ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik, is echt luxe. Ik vind de groene heel erg gaaf.
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa. Voel me ook altijd heel mooi als ik hem aan heb.
Haha, geniet ervan en welterusten!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik ga slapen en dromen van mooie jurken.
Ja of ze zitten lachen gieren brullen op TC natuurlijk dan kan ook nog.quote:
hmmm dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of ze zitten lachen gieren brullen op TC natuurlijk dan kan ook nog.
Of ze hebben een leven.
Dank u.. voor zo lang het duurt natuurlijk.quote:
ach af en toe wisselen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank u.. voor zo lang het duurt natuurlijk.ik denk dat ik deze sneller zat ben dan de vorige.
Je moet niksquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach af en toe wisselen kan geen kwaadmoet ik ook maar weer eens doen
ik moet eten drinken en ademhalen als ik wil overlevenquote:
Do you feel lucky? Well, do ya, punk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had iets meer verwacht aan blazing guns in deze sc. Tenminste, als ik feedback mag geloven. Maar ik zie alleen maar tumbleweeds. En Faxie.
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Avond
Hoi GM, ik duim voor jou en *weet niet hoe je haar ook weer noemt maar iig geen Henka (dat is SQ)*
Balen dat je moest blijven, maar wel fijn dat ze jou en *niet Henka* zo goed in de gaten houden
Dank jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Avond
Hoi GM, ik duim voor jou en *weet niet hoe je haar ook weer noemt maar iig geen Henka (dat is SQ)*
Balen dat je moest blijven, maar wel fijn dat ze jou en *niet Henka* zo goed in de gaten houden
Muppet én jouquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
Henka is idd SQ
Hier is t meestal muppet.... en idd fijn dat ze dr goed in de gaten houden.
Je mag altijd dmen hoor, vind het lief dat je zo meeleeft!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Muppet én jouJij bent ook heel belangrijk (en niet in de laatste plaats voor muppet
) !!
![]()
SterkteJe hebt een hoop "ellende" gehad de laatste weken (en, ja natuurlijk weten we allebei waar je het voor doet, maar toch: makkelijk en leuk is het allemaal niet), en dan komt dit er ook nog eens bij; nog meer zorgen en onzekerheid...
En nu hou ik er over opmaar daar kan ik niet posten want noch zwanger, noch dat van plan.. En als lurker zo maar jou dm-en is ook maf
Duidelijk dat je graag kusjes uitdeelt, maar je bent wel wat kort van stofquote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je graag kusjes uitdeelt, maar je bent wel wat kort van stof
Ik heb ook wel iets langers hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je graag kusjes uitdeelt, maar je bent wel wat kort van stof
Ik las hetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je mag altijd dmen hoor, vind het lief dat je zo meeleeft!
De laatste loodjes zijn erg zwaar, en ik ben t ook echt zat, ga dat morgen ook bespreekbaar maken, psychisch wordt het gewoon heel zwaar door alle zorgen,en dat lijkt mij ook niet de bedoeling...
Op dit moment heeft muppet prioriteit, mijn bloeddruk was vanavond heel netjes.
Nogmaals lief dat je meeleeft
Hoe was de jouwequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets langers hoor![]()
Haha owjee, daar ga ik weer. Stoute Faxie![]()
Ahum, hoe was je avond?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JaWas er ook wel enorm aan toe
Maar wat is het kort he?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JaWas er ook wel enorm aan toe
Ja man, weet je wat 4 dagen met gemiddeld per nacht 3 uur slaap met je doen???quote:
Heb sinds een hele lange tijd weer eens met de keu gespeeldquote:
tis zondequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja man, weet je wat 4 dagen met gemiddeld per nacht 3 uur slaap met je doen???
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb sinds een hele lange tijd weer eens met de keu gespeeld![]()
Hahaha letterlijk dan heHeb gepoold met een maat
Laten we dat hopen ja, anders word ik er zo weer uitgekicktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
tis zonde
volgende week slaap je wel meer
Naaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we dat hopen ja, anders word ik er zo weer uitgekickt![]()
Komt je helderheid en denkvermogen niet ten goede hoor, slaapdeprivatie...quote:
Daarom slaap ik 12-16 uur per dag. Ik lever kwaliteit of ik lever nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt je helderheid en denkvermogen niet ten goede hoor, slaapdeprivatie...
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom slaap ik 12-16 uur per dag. Ik lever kwaliteit of ik lever niet
Posts ja, kwaliteit daarentegenquote:
Rond deze tijd is die uitgestorvenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, we hebben een eigen SC ook toch?
Deze ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rond deze tijd is die uitgestorven
Enjoyquote:
TR gemachtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy:W
Zie HC we jagen het vaste kliekje weg hier![]()
We jagen ze niet weg, we komen 'sfeer brengen'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zie HC we jagen het vaste kliekje weg hier![]()
Owh, is dat het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
We jagen ze niet weg, we komen 'sfeer brengen' [ afbeelding ]
Beetje welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is dat het?![]()
![]()
![]()
En onze SC behoeft geen sfeer?
Het 2e gok ik zo maar?quote:
We kapen een SC en zoeken mede-wakkeren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:51 schreef hugecooll het volgende:
Maar als iemand anders nog wakker is, kan ie zich hier chill bij ons voegen.
Gewoon voorzichtig proberenquote:
Al een tijdje. Vroeger waren het er vijf of zo geloof ik. Die zijn toen samengaan, maar dat waren zulke verschillende groepen. Dus toen hebben ze er twee gehouden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:59 schreef hugecooll het volgende:
Was me helemaal niet opgevallen dat er hier 2 SC's zijnSinds wanneer/waarom is dat dan?
Wat een aap is het ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:21 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Collega is vertrokken, whoehoe! Ze heeft alleen wel eerst mijn bananen opgegeten
.
De bitchquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:21 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Collega is vertrokken, whoehoe! Ze heeft alleen wel eerst mijn bananen opgegeten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |