Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myr, lieverd, hoe laat is de meet eigenlijk?
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond?
cool al een idee welke film?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Uitbuiken en een film kijken denk ik.
je gaat op vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
The Wire kijken, alvast wat inpakken, wasjes draaien, etc.
Euhm, ik heb er niks op tegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vroeg Fas ook, maar ik weet het niet eigenlijk. Willen we ook een hapje eten met een groepje?
waar ga je heen?quote:
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilmquote:
lekkerquote:
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn collectie heen te snuffelen maar het wordt Pacific Rim denk ik. Heb wel behoefte aan een spektakelfilm
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, ik heb er niks op tegen.
Maar hangt beetje af van reizen en alles.
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe gemeden, iets teveel effects en te weinig verhaal
Er zijn vrij veel tentjes, hoor. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Ken Utrecht niet echt, dus weet niet waar je iets simpels zou kunnen eten.
quote:
Transformers mijdt ik ook om die redenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhaal was prima. En wat voor verhaal kan je breien rond grote robots en evengrote monsters?
Je kunt op hoog catherijne simpel eten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets van half 7 afspreken met de mensen die willen eten, en 8 uur met de mensen die niet mee willen eten?
Daarom, en deze kerel neemt een notitieblokje mee en zo. Verslag schrijven en zulks.quote:
Ik heb laatst Age of Extinction gezien. Die viel helemaal niet tegen, vond hem zelfs beter dan de eerste drie.quote:
niks voor mij zo te zienquote:
blauwe bord is wegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon op het station meeten? Zijn de blauwe borden er nog? En dan kunnen we daar de latere groep ook ophalen.
Maak een kring, dan ziet iedereen dat het een Fok!-meet is. Was 2-3 jaar geleden ook zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Dan gewoon op het station meeten? Zijn de blauwe borden er nog? En dan kunnen we daar de latere groep ook ophalen.
Ga ik toch liever naar How to train your Dragon 2quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb laatst Age of Extinction gezien. Die viel helemaal niet tegen, vond hem zelfs beter dan de eerste drie.
Met naambordjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak een kring, dan ziet iedereen dat het een Fok!-meet is. Was 2-3 jaar geleden ook zo.
Hoog Catharijne heeft genoeg herkenbare plaatsen, idd. Hoewel ik er al 3 jaar niet meer geweest ben zo ongeveerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet nodig, iedereen wist hetquote:
Lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ga ik toch liever naar How to train your Dragon 2
Nee, meidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat er gewoon op te wachten
Bedankt, het is zeker mijd he?
De ik-vorm heeft nooit een stam+tquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat er gewoon op te wachten
Bedankt, het is zeker mijd he?
Sorry tegen de juffrouw zeggen, anders spank.quote:
Ja doen, lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmm, lijkt me prima.
Ik zal trouwens nog even vragen of CM mee wil.
Dat is juist een incentive om geen sorry te zeggenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry tegen de juffrouw zeggen, anders spank.
Ik lees graag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog wel ergens een shirt met mijn FOK!naam erop, doe die wel aan.
Niet dat ik er bij ben, maar ik heb een shirt met trollface, zou er ook goed bijpassenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog wel ergens een shirt met mijn FOK!naam erop, doe die wel aan.
quote:
Wie?quote:
Eerderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
zeker net zo klote als iedere andere schurftdag
[..]
Is dat de dag dat het eens ophoudt?
Gadverdamme, komt dat slijmspoor ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, komt dat slijmspoor ook aan.
Ha, mevrouw teefje die weer eens een grote muil op zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schurft is te behandelen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
zeker net zo klote als iedere andere schurftdag
[..]
Is dat de dag dat het eens ophoudt?
dat kloptquote:
lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Monopoly het volgende:
De bezorger stond voor de deur met een 40cm pizza chicken kebab
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarmaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Monopoly het volgende:
De bezorger stond voor de deur met een 40cm pizza chicken kebab
Als ik deze schurft zo behandel dat het heelt, ben ik behoorlijk de komende ugh jaar de bak inquote:
Nu heb ik weer trekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarma
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, mevrouw teefje die weer eens een grote muil op zetHoe is het met MonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik heb gisteren nog gezellig met je vriendin gebabbeld
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
mja same here maar dat heeft ook wel een andere oorzaakquote:
Die isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Hier net ook, maar dan met een pizza shoarma
Laten we het dan maar subtiel doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik deze schurft zo behandel dat het heelt, ben ik behoorlijk de komende ugh jaar de bak in
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is
[..]
Laten we het dan maar subtiel doen.
Je gelooft het niet he!quote:
Lintworm?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja same here maar dat heeft ook wel een andere oorzaak
Is dat een vraag?quote:
nee gelukkig nietquote:
Ziet u een vraagteken? Nee? Dan is het helaas geen vraagquote:
Dus ik geloof het niet volgens jou, oké.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet u een vraagteken? Nee? Dan is het helaas geen vraag
Ahhhh ik snapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
heb net jointje gerookt en nu heb ik een vreetkick
straks nog een wijntje erbij en mijn avond kan beginnenquote:
Ja, dat geloof ik. Maar er zullen vast herkenbare punten zijn om af te spreken, lijkt me?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Samzz, Utrecht CS is wel totaaaaal anders dan 3 jaar geleden hoor.
Oh ja, zat. Mijn laatste meet hebben we afgesproken bij de Starbucks naast de Burger King. Daar sta je niet zo in de weg maar wel vrij centraal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Maar er zullen vast herkenbare punten zijn om af te spreken, lijkt me?
Ik heb al sinds eind 2010 niet meer in een trein gezetenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Samzz, Utrecht CS is wel totaaaaal anders dan 3 jaar geleden hoor.
Ik dinsdag nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds eind 2010 niet meer in een trein gezeten
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ben je dan toen in A'dam belandt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die dingen zijn zo vreselijk irritantquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.
Auto, die stond bij Olympisch stadionquote:
Je doet het gewoon expres, hé, stinkerd.quote:
Ah, op die fietsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auto, die stond bij Olympisch stadion![]()
Heb een leaseauto, trein is handig qua drinken, maar ben dief van eigen portemonnee
Heb al meer dan een jaar een pasje maar nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een cultuurshock als je er weer eens bent met al die incheckpalen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet het gewoon expres, hé, stinkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |