SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie had je gekocht ? een man die slidings maakt ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is het rustig en gemoedelijk hier.
Ook maar saai.
Zo gaat het hier altijd als een nieuweling ruzie gaat maken met iemand die hier al jaren post
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
je speelt met mijn privequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT
klassiekertje![]()
wie zit er bij ons in de rolstoel danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ook maar saai.
[ afbeelding ]
Zo gaat het hier altijd als een nieuweling ruzie gaat maken met iemand die hier al jaren post
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Genoeg gehandicapten hierquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zit er bij ons in de rolstoel dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
De meesten niet natuurlijk. Is ook nergens voor nodig. Maar je hebt soms van die figuren..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Toen ik hier als 'nieuweling' kwam heb ik geen fitties gehadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, wel heel lang geleden. Was wel tof. Wel een grauwe film. Net als Eastern Promises (ook van Cronenberg)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb je 'A history of violence' ook gezien? Beetje leuk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je mengde goed door voor TeamUSA te zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Toen ik hier als 'nieuweling' kwam heb ik geen fitties gehad![]()
![]()
Hier iemand nog een leuke hybrid van bundesliga en NL spelers?
Ik wil graag een hybrid bouwen maar dan kom je al gauw op spelers als van der vaart, en elia etc.
Ik heb Imotm Robben(91), TIF Sneijder(88) en Imotm Depay die ik graag in een team zie met wat bundesliga spelers..
Hier nog wat suggesties?![]()
heb een nieuwe voor 545Kquote:![]()
dat ik vanmorgen keek toen toefjes het er over had was de laagste BIN 663
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ook maar saai.
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Al heel lang ja. Stuk langer dan een maand al.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:02 schreef Freire het volgende:
Staat deze melding al lang in de webapp ?
Heb zelf al ruim een maand niet ingelogd
[ afbeelding ]
Onze excuses aan voor het ongemak
e: dat de webapp niet werkt dus, maar dat wist je al wel toch? Die melding zelf staat er denk ik ongeveer een maandje ofzo iddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:dionquote:
Hoe is het?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Sneijder hou je weinig opties over omdat er NL of Gala spelers omheen moeten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:09 schreef Downstar het volgende:
Hier iemand nog een leuke hybrid van bundesliga en NL spelers?
Ik wil graag een hybrid bouwen maar dan kom je al gauw op spelers als van der vaart, en elia etc.
Ik heb Imotm Robben(91), TIF Sneijder(88) en Imotm Depay die ik graag in een team zie met wat bundesliga spelers..
Hier nog wat suggesties?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat hij niet werkte wist ik, maar had deze melding nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al heel lang ja. Stuk langer dan een maand al.
e: dat de webapp niet werkt dus, maar dat wist je al wel toch? Die melding zelf staat er denk ik ongeveer een maandje ofzo idd![]()
![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Sneijder hou je weinig opties over omdat er NL of Gala spelers omheen moeten.
Zelf zou ik het zo oplossen:![]()
![]()
Prima team, alleen Robben als enige spits is niet echt handig denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit ja.
Zelf zou ik het zo oplossen:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goedquote:![]()
Druk leven nu en weinig tijd voor de computer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met uwes?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed![]()
Druk leven nu en weinig tijd voor de computer..Alles prima hier. Lekker rustig zo zonder kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met uwes?![]()
Mag je nog wel af en toe achter de PS duiken van het vrouwtje of heeft ze hem bij het vuilnis gezet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij staat hoog en droog in het kastje, weg van de hond dusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles prima hier. Lekker rustig zo zonder kinderen![]()
Mag je nog wel af en toe achter de PS duiken van het vrouwtje of heeft ze hem bij het vuilnis gezet?
Ik verdenk je vriendin daar nog steeds van. Pure sabotage en dan de hond de schuld geven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij staat hoog en droog in het kastje, weg van de hond dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
plassende honden bijten nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij staat hoog en droog in het kastje, weg van de hond dus![]()
![]()
Zelfs de vriendin van Dion doet dus aan staand plassen hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verdenk je vriendin daar nog steeds van. Pure sabotage en dan de hond de schuld geven.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verdenk je vriendin daar nog steeds van. Pure sabotage en dan de hond de schuld geven.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo voelde ik me ook met m'n kapotte routerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)net+en+telefoon.aspx
Genaaid
Mijn moeder verveelde zich kapotGelukkig nog wel tv though
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het mooie was nog dat ik dat ding na 4 maanden weer van zolder haalde, in het stopcontact en tot mn verbazing kreeg ik beeld op tv, lampjes waren wel heel zwak maar na het openmaken begreep ik dat welAlles aangetast en goed zuur
![]()
Ik dat ding uitgezet en op mp gezet, komt er diezelfde avond nog een turks vrouwtje met de trein uit Eindhoven dat ding kopen voor haar 8-jarige zoontje. 150 euro rijker, wel was ik zo aardig om er naast de kapotte controller nog een goede bij te doenDe spellen kon ik er niet bij doen want die had ik al aan mijn kleine neefje Dion beloofd
![]()
Ik wil trouwens niet weten hoe lang hij het nog gedaan heeft en hoe z'n slaapkamertje na een week rook
Legend card out of packsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:04 schreef DutchSL het volgende:
Ljungberg maakt een comeback, gaat spelen voor een club in India of all places.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.dumpert.nl/embed/6610473/f0f79d4b
die TimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Angelo Simone terug naar FC OssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wrm the fuck haal je Drogba
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Pereyra naar Juventus
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hoeren ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
Vanavond naar PraagIemand geweest/tips voor dingen om te doen?
Hala Madrid !
Mijn broer is er vorig jaar een lang weekend op vakantie geweest, echt een grafplaats en wist niet hoe snel hij weer naar Nederland moest komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Dus mijn tip is thuisblijven.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn broer is er vorig jaar een lang weekend op vakantie geweest, echt een grafplaats en wist niet hoe snel hij weer naar Nederland moest komen![]()
Dus mijn tip is thuisblijven.![]()
![]()
![]()
Schijnen nogal epische kroegentochten te zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muller niet. Die had zo uit Katwijk kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef ThadCastle het volgende:
89 Muller en Bierbuik gekocht. Eens zien wie er de echte Duitser isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik al eens gehoord jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schijnen nogal epische kroegentochten te zijnZeker proberen.
![]()
?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef ThadCastle het volgende:
89 Muller en Bierbuik gekocht. Eens zien wie er de echte Duitser isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vette stadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
sowieso kaartje voor 3 dagen oid voor ov nemen. kan je met metro, bus en tram. Erg makkelijk verplaatsen dan daar.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met je tyfus poten van mijn vriendin afblijven is wel aan te raden jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Martina Navratilova?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Met je tyfus poten van mijn vriendin afblijven is wel aan te raden ja![]()
Gerucht: Atletico zou een bedrag van 15 miljoen voorbereiden op de geblesseerde Fischer..
Die club met vijf verdiepingen heb ik de avond van m'n leven gehadquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
![]()
![]()
boh voor dat bedrag breng ik hem daarheen achterop de fietsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:59 schreef dion_v_k het volgende:
Gerucht: Atletico zou een bedrag van 15 miljoen voorbereiden op de geblesseerde Fischer..![]()
![]()
Mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boh voor dat bedrag breng ik hem daarheen achterop de fiets
Gewoon om hem nog een schop na te geven
gayquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
We zitten wel buiten de stad, dus moeten sowieso met taxi/auto de stad in denk ik, dan nog even kijken of het voordelig is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vette stadsowieso kaartje voor 3 dagen oid voor ov nemen. kan je met metro, bus en tram. Erg makkelijk verplaatsen dan daar.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die club met vijf verdiepingen heb ik de avond van m'n leven gehadZeker even opzoeken.
![]()
Nee dat dan weer niet. Mijn vriendin is samen met een vriendin lekker met de trein door Europa aan het reizen.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zegt ze...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Mijn vriendin is samen met een vriendin lekker met de trein door Europa aan het reizen.
quote:![]()
![]()
Ja hoor, en in huizen Trapz?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
sickquote:
Wel schwein upgraden..dit staat zo pauperesque.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik voel me geliefdquote:![]()
Hoe is het met jou Toefjes?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nu nog een team hebben met Remy, Taarabt en Jovetic, dat is pas pauper.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sick
Wel schwein upgraden..dit staat zo pauperesque.
Oh ja en een dikke 8k op de bank
Hier alles saai en rustig. En dat is best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd![]()
Hoe is het met jou Toefjes?![]()
![]()
koop coins, kosten 1,70 per 100k nuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu nog een team hebben met Remy, Taarabt en Jovetic, dat is pas pauper.
Oh ja en een dikke 8k op de bank![]()
![]()
Pauper mensen soms. Domineer heel de pot, maar kan niet scoren. Net na rust scoort hij 1-1, in de 62e minuut maak ik 2-1 en insta quit
.
6 op rij gewonnen. Op naar de 24 van Tim.
![]()
Nah ik speel niet veel. Hoe goedkoop het ook is, het zou gewoon weggegooid geld zijn..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koop coins, kosten 1,70 per 100k nu
Daarnaast voelt het best lekker om iedereen billenkoek te geven met zo'n pauperteam
Oh shit, moet bijna tegen het complete Serie A tots, alleen IF Natale, IF Armero en IF Handanovic. En fucking Klose![]()
![]()
Wanneer start de webapp voor FUT 15? Eerder dan de release van het spel zelf toch?
En dan bedoel ik dus ook een goede webapp waar je een beetje kan traden en niet die graftakkentroep die we dit jaar gehad hebben
Mathijs is je vriendin?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Mijn vriendin is samen met een vriendin lekker met de trein door Europa aan het reizen.![]()
3-0 rust en quit. Coleman die de duels van Klose won
. Gruwelijke slalom goal met Hazard gemaakt, ging 4/5 man voorbij.
![]()
ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer start de webapp voor FUT 15? Eerder dan de release van het spel zelf toch?
En dan bedoel ik dus ook een goede webapp waar je een beetje kan traden en niet die graftakkentroep die we dit jaar gehad hebben
#FreeTrapz![]()
Bedankt voor je bijdragequote:
Denken dat EA de webapp op orde heeft voor FUT 15quote:
#FreeTrapz![]()
sowieso Coleman beestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:34 schreef Alovenac het volgende:
3-0 rust en quit. Coleman die de duels van Klose won
. Gruwelijke slalom goal met Hazard gemaakt, ging 4/5 man voorbij.
![]()
![]()
quote:
Standard 1-0Hala Madrid !
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denken dat EA de webapp op orde heeft voor FUT 15Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hala Madrid !
Nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
he BDIL heb je Muric wel eens zien spelen?Hala Madrid !
quote:![]()
Ook halloquote:
Mujangi Bia 2 goals
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Want? Alleen eenzame mensen zitten op Fok!?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
je mocht toch niet meer op fok van je vriendin djeezquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Want? Alleen eenzame mensen zitten op Fok!?![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
je mocht toch niet meer op fok van je vriendin djeez![]()
Eerder m'n kind die het niet meer toeliet
Normale Boatengquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
5.5 miljoen, wie maakt je wat![]()
![]()
Van Aanholt --> Sunderland
Officieel.
E: te laat, post van dudeweiser gemistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe voelt dat nou om een x niet als eerste te zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Officieel.
E: te laat, post van dudeweiser gemist![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Officieel.
E: te laat, post van dudeweiser gemist![]()
![]()
Kan wel jankenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou om een x niet als eerste te zijn?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze maken die parts van Telltale TWD wel steeds korter elke keeranderhalf uur ben je er weer doorheen
![]()
Als je van spelers houdt die niets anders kunnen dan rennen wel ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Aanholt wordt dan meteen de beste BPL silver LB (op TOTS Shaw na dan)![]()
Eerste potje met Bierhoff, 3 goals allemaal headers. Kiid zou echt glibberen van hem als spits
SIF Shirley speelde ook goddelijk![]()
![]()
Doet het hier ook veel beter dan de IF. Kan ook aan de formatie liggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:43 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste potje met Bierhoff, 3 goals allemaal headers. Kiid zou echt glibberen van hem als spits
SIF Shirley speelde ook goddelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar ga ik ook bijna heen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:38 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Wij gaan dit waarschijnlijk doen.
"MINDMAZE brings to life the "exit the room" type of online games - it's a live, interactive adventure game, where the stake is high and the time is running! A team consisting of 2-5 people is locked-up in a room. The aim of the game is to find the way out in less than 60 minutes.
But to break free is not so easy!
The room is full of usual (and unusual) objects, so observe them all as they might help you to get closer to your freedom. Connect the missing links, open locks, decipher codes, solve logical problems and puzzles and use what seems useless to complete the mission.
Discover the untold story and forget about everything else outside the room!"
http://www.mindmaze.cz/en/the-gameHey!quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je laat je vrijwillig opsluiten in een ruimte van Saw?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ga ik ook bijna heen.![]()
"MINDMAZE brings to life the "exit the room" type of online games - it's a live, interactive adventure game, where the stake is high and the time is running! A team consisting of 2-5 people is locked-up in a room. The aim of the game is to find the way out in less than 60 minutes.
The room is full of usual (and unusual) objects, so observe them all as they might help you to get closer to your freedom. Connect the missing links, open locks, decipher codes, solve logical problems and puzzles and use what seems useless to complete the mission.
http://www.mindmaze.cz/en/the-game
[..]
Hey!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan heb ik liever iemand die ook kan verdedigen en aanvallend iets kunnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van spelers houdt die niets anders kunnen dan rennen wel ja.![]()
Bierboi 2 games 5 goals. 2x MOTM
Raar potje wel, zijn spelers leken wel hondsdol. Zijn Barzagli hield ook Shirley bij![]()
![]()
Boahh dat lijkt me echt vet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar ga ik ook bijna heen.![]()
http://www.mindmaze.cz/en/the-game
[..]
Hey!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je laat je vrijwillig opsluiten in een ruimte van Saw?Daar wilden we eerst heen, maar nu blijkt dat het oorspronkelijk zelfs uit Praag komt.quote:
Het is echt de zwakke plek in mijn Nederlands teamquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand die ook kan verdedigen en aanvallend iets kunnen.![]()
Hoezo geen Willems?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is echt de zwakke plek in mijn Nederlands team![]()
neem Buttnerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is echt de zwakke plek in mijn Nederlands teamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom is willems geen optie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vond ik al helemaal kut en Willems tja dat is geen optiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rodriguez heeft eindelijk zijn eerste goal gemaakt na 134 wedstrijden en dan ook nog een schot van 25 meter. En het is dan toch gelukt, de 1000 overwinningen bereikt![]()
![]()
echtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me nogal wiedes hewat sneu
#FreeTrapz![]()
1000 overwinningen in deze FUT? Dat is eerder iets om je voor te schamenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rodriguez heeft eindelijk zijn eerste goal gemaakt na 134 wedstrijden en dan ook nog een schot van 25 meter. En het is dan toch gelukt, de 1000 overwinningen bereikt![]()
![]()
ik heb er 42quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1000 overwinningen in deze FUT? Dat is eerder iets om je voor te schamen![]()
![]()
nice, ik ongeveer de helft volgens mijquote:
En hoevaak heb je verloren?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Te vaak. 384 keer.quote:Dat is nog niks, kijk maar naar Tim zijn record.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
1000 keer een kwartier. Staat gelijk aan 10 hele dagen en 10 uur non stop Fifa'en
O wacht dat kan je natuurlijk niet zien.
Maar meer dan 2000 potjes in totaal.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te vaak. 384 keer.
[..]
Dat is nog niks, kijk maar naar Tim zijn record.
Maar meer dan 2000 potjes in totaal.heb toevallig ook precies 384 keer verloren
bij mij staan er helaas maar 600 wins tegenover
maar het niveau is op de ps4 natuurlijk wel hoger
![]()
![]()
20 hele dagen dus, bizarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te vaak. 384 keer.
[..]
Dat is nog niks, kijk maar naar Tim zijn record.
Maar meer dan 2000 potjes in totaal.![]()
quote:
Leuk om te zien
En leuk om Messi weer eens te zien lachen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh die wou ik zou gaan checkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Beetje een matige film die Need for Speed![]()
![]()
Spiderman 2 was wel tof. 300 deel 2 ook wel lekker simpel vermaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Beetje een matige film die Need for Speed
Expendables 3 al gelekt in goede kwaliteit btw. 3 weken voor de eerste biosrelease
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hehe wankerstwitter:FutDB twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 23:45:22ALL our accounts (for live update, consumables, players) have been banned! I'm ot sure if we will be back in Fut14
I'm sad at heart reageer retweet
Prijzen gaan btw ziek omhoog op de xbox. Schweini 890k nu![]()
![]()
ja klopt Barton ook al gestegen naar 800 coins gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
hehe wankerstwitter:FutDB twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 23:45:22ALL our accounts (for live update, consumables, players) have been banned! I'm ot sure if we will be back in Fut14
Jamie Foxx als Electroquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spiderman 2 was wel tof. 300 deel 2 ook wel lekker simpel vermaak.
Expendables 3 al gelekt in goede kwaliteit btw. 3 weken voor de eerste biosreleasemaarja wel goed dat die meid doodging op het laatst
![]()
![]()
Nice spoiler rijst.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik Rijst iets spoilen?
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
Drogba al bij Chelsea lol![]()
Sahar bij Herthaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
Drogba al bij Chelsea lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik kijk op het moment niks hahah come at me tadiejquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
Drogba al bij Chelsea lol![]()
Okequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik kijk op het moment niks hahah come at me tadiej![]()
![]()
oewww ik las catherine stark nog iets maar ik klikte weg.
maar volgens mij wist ik dat aliedereen die GoT kijkt
![]()
![]()
Wil je er nog 1?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:47 schreef Rijst het volgende:
oewww ik las catherine stark nog iets maar ik klikte weg.
maar volgens mij wist ik dat aliedereen die GoT kijkt
![]()
![]()
Kutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
Prijzen gaan btw ziek omhoog op de xbox. Schweini 890k nu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die willen ook op vakantie...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:19 schreef Reemi het volgende:
EA zet de vaart er lekker achter... weer transfers.![]()
fut mobile app voor 360 gebruikers staat sinds vandaag/gisteren ook helemaal uit geloof ik. Nu kan je er echt niet meer in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Julio cesar terug naar qpr. Mls cup coming up. 1+1=..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer is die cup eindelijk eens?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:27 schreef Tim86 het volgende:
Julio cesar terug naar qpr. Mls cup coming up. 1+1=..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Later dan andere jaren ivm het WK. Ze maken een all star team en spelen daarmee tegen een Europese club (Bayern dit jaar). Dat is op 6 augustus. Rondom die match zitten de MLS all stars doorgaans in packs en is die cup.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_MLS_All-Star_Game
Cesar hopelijk zsm uit packs nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel heb je er dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Later dan andere jaren ivm het WK. Ze maken een all star team en spelen daarmee tegen een Europese club (Bayern dit jaar). Dat is op 6 augustus. Rondom die match zitten de MLS all stars doorgaans in packs en is die cup.
http://en.wikipedia.org/wiki/2014_MLS_All-Star_Game
Cesar hopelijk zsm uit packs nu.![]()
![]()
50 ofzo. Haal er nog een paar tot mijn TP vol zit. Traden is eigenlijk zonde van de tijd maarja..dit is nog wel geinigquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook maar even 90k naar trade account overmaken en er 80 kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50 ofzo. Haal er nog een paar tot mijn TP vol zit. Traden is eigenlijk zonde van de tijd maarja..dit is nog wel geinig![]()
![]()
Slecht nieuws dit. Futbin lijkt het nog wel te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
straks ben jij aan de beurt?!?!!? zou maar snel een ea topic aanmakenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef Toefjes het volgende:
ALL our accounts (for live update, consumables, players) have been banned! I'm ot sure if we will be back in Fut14I'm sad at heart
![]()
Ja, was iemand een 0 vergeten toe te voegen?quote:Over een paar topics nemen meisjes deze reeks overquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Er zijn er veel die zand in hun vagina hebben hier dus eigenlijk ben je al te laat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, was iemand een 0 vergeten toe te voegen?
[..]
Over een paar topics nemen meisjes deze reeks over
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zijn er veel die zand in hun vagina hebben hier dus eigenlijk ben je al te laat.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
je favoriete metafoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zijn er veel die zand in hun vagina hebben hier dus eigenlijk ben je al te laat.![]()
Slechte / matige grap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
straks ben jij aan de beurt?!?!!? zou maar snel een ea topic aanmaken![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ga deze sc voor altijd verlaten. Doei
#FreeTrapz![]()
Wel lief doen tegen Stewie dan he.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, was iemand een 0 vergeten toe te voegen?
[..]
Over een paar topics nemen meisjes deze reeks over![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slecht nieuws dit. Futbin lijkt het nog wel te doen.
EA pakt het serieus aan. alles wat via andere wegen binnen komt gaat er aan blijkbaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die sites waren erg handig tijdens pack openings, kon je vrij snel alle spelers eventjes er door heen halen, om te voorkomen dat je spelers zou discarden die je beter kan verkopen. En de prijzen van consumables natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EA pakt het serieus aan. alles wat via andere wegen binnen komt gaat er aan blijkbaar.![]()
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoor ik er nu ook helemaal bij
#STrobbenhebben #beingahipstser![]()
![]()
Of gewoon Fabinho/Greg voor Jallet en Ricardo Rodriguez iMotM LBquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruiken![]()
![]()
wel het plan, had dit toevallig in mijn club : Dquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruikenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Die actie waarmee hij langs de keeper gaat maar dan de bal verkeerd raakt
![]()
![]()
![]()
Ik startte de FUT app op, ff beveiligingsvraag beantwoorden zo hoppa meteen in FUTDie shit werkt smoooooveee.
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik ben hier al vanaf fifa 10 dus een beetje meer respect graag.![]()
De rest heeft inmiddels een sociaal leven gekregen hahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja zo mag ik het horen. Alleen epic en tim86 zijn daar van nog actief![]()
ik weet niet waar je het over hebt maar laatst ging ik nog een lekkere bak kibbeling halen met knoflooksaus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rest heeft inmiddels een sociaal leven gekregen hahaha![]()
rijstbalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja zo mag ik het horen. Alleen epic en tim86 zijn daar van nog actief![]()
En joeydekoalaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb wel meerdere namen waaronder shygirl en wonton![]()
jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:46 schreef Jorwol het volgende:
Ben ik de enige die hier af en toe komt die geen kloon van Rijst is?![]()
De rewards in WC offline zijn ook verdubbeld. Na de finale krijg je wel 6K te zien, maar er wordt 12K bijgeschreven.![]()
hoop dat je dat niet zelf hebt uitgevondenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef Toefjes het volgende:
De rewards in WC offline zijn ook verdubbeld. Na de finale krijg je wel 6K te zien, maar er wordt 12K bijgeschreven.
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op ordequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoop dat je dat niet zelf hebt uitgevonden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op orde
[..]
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op orde![]()
![]()
Huilenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:39 schreef Maver24 het volgende:
4 transfer rondes bij ea en Pelle, BMI en Janmaat hebben nog steeds geen transfer kaartje![]()
![]()
Net tegen een kerel met een BBVA team met Ronaldo, Neymar enzo. Brengt hij bij 1-0 achter Ibrahimovic en Ribery inAfgestraft door de 3-0 sweaty te maken met Robben en te vieren met het wapperende handje
Daar had hij niet van terug.
![]()
[..]
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op orde![]()
![]()
hardop lachen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ouwe gekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Net tegen een kerel met een BBVA team met Ronaldo, Neymar enzo. Brengt hij bij 1-0 achter Ibrahimovic en Ribery inAfgestraft door de 3-0 sweaty te maken met Robben en te vieren met het wapperende handje
Daar had hij niet van terug.
![]()
Feyenoord interesse in Vilalba van San Lorenzo. Als ze Angel Correa ook even oppikken dan...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Die is allang naar atletiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:01 schreef Revontulet het volgende:
Feyenoord interesse in Vilalba van San Lorenzo. Als ze Angel Correa ook even oppikken dan...![]()
Oja...en er is bij hem een tumor op het hart geconstateerd...niet echt een veilig investeringsplanquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit zijn toch echt pareltjes op Fok:
WGR / Iemand zegt aangifte tegen me te hebben gedaan;kan ik dit controleren?
![]()
'ik haat je x'GRAAG VERWIJDEREN![]()
slecht verhaal veel te langquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Dit zijn toch echt pareltjes op Fok:
WGR / Iemand zegt aangifte tegen me te hebben gedaan;kan ik dit controleren?
![]()
'ik haat je x'![]()
![]()
snel spam het topic vol nu niemand opletquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:40 schreef The_Yakuza het volgende:
We moeten de OP even kapen met deze gifjes![]()
![]()
Eliseu naar BenficaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je bent slecht?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:56 schreef Zhano het volgende:
Weet ook alweer wat me zo irriteerde in BF3 'vroegah'![]()
Dat valt me eigenlijk nog meequote:Had verwacht veel meer moeite te hebben met aimen. Die fucking lasers en zaklampen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, Expendables 3 is uit op de piratenbaai (staat ook op de fok frontpage)![]()
![]()
First world problems. Extreem tantoelauw dope pattas bestellen, verkeerde rekening aanklikken met betalen, de transactie annuleren, opnieuw die extreem tantoelauwe pattas in je winkelmand deponeren en er dan achterkomen dat ze 'uitverkocht' zijn. Oftewel. Je hebt zelf het laatste paar in je mislukte transactie gereserveerd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
lekker voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
First world problems. Extreem tantoelauw dope pattas bestellen, verkeerde rekening aanklikken met betalen, de transactie annuleren, opnieuw die extreem tantoelauwe pattas in je winkelmand deponeren en er dan achterkomen dat ze 'uitverkocht' zijn. Oftewel. Je hebt zelf het laatste paar in je mislukte transactie gereserveerd.![]()
mrvantrapz is het goedkoopst, duurt alleen wel een maand of 5 voordat je je 100k gestort krijgtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hier is het goedkoper http://www.vipcoinsfifa.com/hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik kan niet eens in die chatquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel de vraag of ze stock hebben... Anders eerst ff vragen in de chat.zegt steeds dat er een server timeout is
![]()
In 1-2hr. Primaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel de vraag of ze stock hebben... Anders eerst ff vragen in de chat.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speel je zeker veel kleine mappen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk nog meeHad verwacht veel meer moeite te hebben met aimen. Die fucking lasers en zaklampen
![]()
Ja ben guns aan het ranken dus speel voornamelijk TDM op Nosehairquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel je zeker veel kleine mappen?![]()
![]()
for cheap and instant coins be sure to check out the link belowquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Zhano het volgende:
Al eens nagedacht om een soort partnership te doen met zo'n coinsite Reemi? Of is dat je te shady?
type in Reemi for a discount![]()
code W3FUTquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
for cheap and instant coins be sure to check out the link below
type in Reemi for a discount![]()
![]()
Oh dat speel ik nooit. Ben eigenlijk een conquest spelerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ben guns aan het ranken dus speel voornamelijk TDM op Nosehair![]()
Wel andersomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef Zhano het volgende:
Al eens nagedacht om een soort partnership te doen met zo'n coinsite Reemi? Of is dat je te shady?Al door tig websites benaderd. Maar inderdaad wat shady. Mocht ik nou een gouden aanbod krijgen, overweeg ik het zeker natuurlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Misschien neemt me bankrekening me wel tegen mezelf in bescherming. Zou het vijfde paar schoenen zijn dat ik vandaag bestel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien neemt me bankrekening me wel tegen mezelf in bescherming. Zou het vijfde paar schoenen zijn dat ik vandaag bestel.![]()
![]()
Njah het is geen raar idee natuurlijk, maar als je een 'nette' website hebt als Wefut dan kun je je idd afvragen of het verstandig om met zon semi-legaal ding in zee te gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel andersomAl door tig websites benaderd. Maar inderdaad wat shady. Mocht ik nou een gouden aanbod krijgen, overweeg ik het zeker natuurlijk
![]()
![]()
¤11.80 voor een miljoen is inderdaad wel het goedkoopste dat ik tot nu toe heb gezien. Maar ik ga geen coins meer kopen denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien neemt me bankrekening me wel tegen mezelf in bescherming. Zou het vijfde paar schoenen zijn dat ik vandaag bestel.![]()
![]()
Het is echt zo.quote:Gisteren grote opruiming gehad en heb zes oud paar weggegooid.
Verder wel een aanrader om nu zomerpattas te kopen trouwens. Overal dikke uitverkoop zemmers.Bij vlagen. Jij?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik heb zes paar versleten over een periode van 10 jaar denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo.Gisteren grote opruiming gehad en heb zes oud paar weggegooid.
![]()
![]()
Dit is dan ook van 5 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb zes paar versleten over een periode van 10 jaar denk ikDraag dat allang niet meer. Heb op dit moment ook maar 1 paar knappe schoenen dus kan weer even vooruit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: