Die sites waren erg handig tijdens pack openings, kon je vrij snel alle spelers eventjes er door heen halen, om te voorkomen dat je spelers zou discarden die je beter kan verkopen. En de prijzen van consumables natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EA pakt het serieus aan. alles wat via andere wegen binnen komt gaat er aan blijkbaar.
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoor ik er nu ook helemaal bij
#STrobbenhebben #beingahipstser
Of gewoon Fabinho/Greg voor Jallet en Ricardo Rodriguez iMotM LBquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruiken
wel het plan, had dit toevallig in mijn club : Dquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je dit nou omdraait kan je betere backs gebruiken
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik ben hier al vanaf fifa 10 dus een beetje meer respect graag.
De rest heeft inmiddels een sociaal leven gekregen hahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja zo mag ik het horen. Alleen epic en tim86 zijn daar van nog actief
ik weet niet waar je het over hebt maar laatst ging ik nog een lekkere bak kibbeling halen met knoflooksaus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rest heeft inmiddels een sociaal leven gekregen hahaha
rijstbalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja zo mag ik het horen. Alleen epic en tim86 zijn daar van nog actief
En joeydekoalaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb wel meerdere namen waaronder shygirl en wonton
jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:46 schreef Jorwol het volgende:
Ben ik de enige die hier af en toe komt die geen kloon van Rijst is?
hoop dat je dat niet zelf hebt uitgevondenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef Toefjes het volgende:
De rewards in WC offline zijn ook verdubbeld. Na de finale krijg je wel 6K te zien, maar er wordt 12K bijgeschreven.
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op ordequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoop dat je dat niet zelf hebt uitgevonden
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op orde
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, doe ik vaker op een ochtend in een weekend. Wedstrijd opstarten - afwas doen - afwas klaar in de pauze - 3 goals maken - afdrogen. Aan het eind van zo'n WC toernooi is het hele huis op orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |