Behalve dat 99 procent van jullie triest is, zou ik daar naartoe gaan ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef Zhano het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #822 Dude double U
FUT op PCquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:52 schreef Topiek het volgende:
[..]
Behalve dat 99 procent van jullie triest is, zou ik daar naartoe gaan ja.
achjoh niet zo veel van aantrekkenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet.. iedereen in dat topic zijn console peasants.
Ik speel niet echt meer, maar het is hetzelfde als mn username hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
achjoh niet zo veel van aantrekken
wat is jouw origin?
kom spele danquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik speel niet echt meer, maar het is hetzelfde als mn username hier.
Kom potje dan!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik speel niet echt meer, maar het is hetzelfde als mn username hier.
Omdat vrijwel iedereen al bijna een jaar bezig is, en dus in een hogere divisie speelt, en al een jaar lang aan dat team heeft kunnen werkenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom vind ik 9 van de 10 keer geen tegenstander en als ik een tegenstander vind ik hij veel sterker dan mij met allemaal gouden spelers.
daar is een hele topicreeks voor:quote:Op zondag 27 juli 2014 16:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom vind ik 9 van de 10 keer geen tegenstander en als ik een tegenstander vind ik hij veel sterker dan mij met allemaal gouden spelers. Ben net begonnen met fut maar snap er niets van. Tips om een sterke squad op te bouwen?
Dus niet in GCquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef Zhano het volgende:
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #822 Dude double U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |