abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:01:12 #1
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142708926
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:02:01 #2
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142708931
Laatste post van het vorige deel:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:32 schreef danic het volgende:
XM ik heb het gezien op je fb, maar vond juist dat Noor er zo lekker tevreden bij zat. Ja tuurlijk! Het was een grote smeerboel, maar dan gaat ze toch in bad daarna?

Rosalie smeerde net ook haar bord af aan haar haar. Soit, in bad moet ze toch.

Oh en tip voor de knoeiers: bij de kruidvat kun je nu een leuke plastic mat kopen voor onder de kinderstoel. Is 1x1 meter dus best ruim. Na het eten stoel eraf, punten bij elkaar en boven de prullenbak en buiten uitslaan. Nat doekje erover....klaar! 5 eurie.

Rosalie heeft ff een sprong gemaakt in haar taal zeg. Vanmiddag hing ze aan mijn knieën: "oot oot" (schoot schoot). En later in de middag was ik in de keuken, komt ze binnen, loopt wat te scharrelen al mompelend en murmelend. Dus ik: 'wat wil je dan?' Zij: 'eierkoek' :o

Ik dacht echt: ja daahaag, flikker op man! Doe es ff rustig aan met dat gepraat!! 16 maanden!

Vanmiddag plante ik haar op haar kont bovenaan de glijbaan. Draait ze zich om en voordat ik wat kon doen gleed ze met haar voeten eerst op haar buik van de glijbaan
:o van ons heeft ze dat niet geleerd! En heel soepeltjes, alsof ze nooit iets anders heeft gedaan.

Sorry voor mijn gekweel, maar ik ben ff trots O+
Wat goed, danic! *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:18:05 #3
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142709013
Nora smeert ook regelmatig haar eten in haar haar. Nu krijgt ze wel eens kokosolie op brood, dat schijnt ook goed te zijn voor in je haar. Twee vliegen in één klap ;)
pi_142709190
Danic. Wat doet ze het goed O+

Hier een dreumes die met de verkeerde been uit bed is gestapt. Werd even na vijven wakker en was echt wel chagrijnig. In bed wilde ze niet. Beneden wilde ze niet. Douchen wilde ze niet. Nu even op bed gelegd en ze was even aan het miepen. Maar is nu stil. En ze was zo vrolijk. Faal dus :'(
pi_142709402
Iets minder faal. Ze slaapt nu. Maar was gewoon even te eigenwijs om toe te geven dat ze moe was. Met 18 maanden ben je uiteraard al te groot voor slaapjes :D
pi_142709533
Dreumes had gisteren avond moeite met gaan slapen. Rond 21.30 was ie stil. Om 0.30, 1.00 en 1.30 had ie last van nacht angsten. Keihard krijsen en we mochten m niet troosten. Na 10 minuten huilen draaide hij zich om en ging ie slapen. Ik heb m toen ie het om 2 uur weer had wakker gemaakt. En mee naar beneden genomen. Even de tv aan om dr uit te komen. Weer in bed wilde hij weer niet slapen. Ik heb een oud ledikant matras gepakt en ben maar bij m gaan liggen. Om 5 uur werd ik wakker en ben ik weer naar mijn eigen bed gegaan. Ik ben gebroken nu. Hopelijk was dit eenmalig zovaak.
pi_142709641
Fijn he omen van die eigenwijze dreumessen.

balen van je nacht olivia. Wel een beetje herkenbaar. Ik heb de laatste twee weken besr veel slaapdiensten en ook Kyan is heel onrustig. Word hij krijsend wakker en is bijna niet te kalmeren. De ene keer in de avond en vanacht om vier uur. Het lastige is dat ik hem veel sneller kan kalmeren dan mijn man maar ja ik ben er niet.
ik kan hem ook nog in de wompat doen, maar hij krijgt dat alleen niet voor elkaar.

vorige week heb ik mijn moeder gevraagd om 1uur snachts om hem te helpen hem in de wompat te doen en daarna over te leggen. Hij was toen al vanaf tien uur aan het krijsen. Mijn man is dat zo machteloos en stuurt mij dan berichtjes/filmpjes over hoe hij er bij zit. Maar ik kan daar niks mee op dat moment.
erg lastig hoor.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:27:41 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142710321
Lastig die nachten... Sterkte dames ..

Danic, terecht trots hoor! Knappe dame :Y zou ook zo trots als een aap met zeven staarten zijn!

Nou, de bmr en menc inentingen zitten erin. Eventjes huilen en toen was het weer klaar! En we hadden zowaar een leuke arts! Lopen hoefde pas met 18 maand, praten zat eraan te komen en wat tips gekregen voor het eten. Voor de verandering eens fijn!

En qua groei gaat ze ok. Het wordt geen tientonner zoals ik zoals het er nu uitziet!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_142710777
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, de bmr en menc inentingen zitten erin. Eventjes huilen en toen was het weer klaar! En we hadden zowaar een leuke arts! Lopen hoefde pas met 18 maand, praten zat eraan te komen en wat tips gekregen voor het eten. Voor de verandering eens fijn!
*O* Fijn!!

Ai As.. da's ook vervelend dat je man dan zich zo machteloos voelt (en jou daar dan weer mee opzadelt, alsof nachtdiensten niet vervelend genoeg zijn ;( ) Zou Kyan juist onrustig kunnen zijn vanwege het wisselend ritme? Mama die de ene keer er gewoon is, en dan ineens niet, en dan ineens overdag nog wat zou willen slapen etc?

Omen, hier geen dreumes die met het verkeerde uit bed werd getild, maar een mama :( Meh, ik was laat, beide kindjes waren lichtelijk aan het muiten en niets schoot op... En nog steeds niet. Krijg me nu op m'n werk ook niet tot goede actie gezet. Het bso-drama met Lars zet zich voort en ik ben op :(
pi_142711150
Shandaly :* hopelijk is de dag snel voorbij. Maak het jezelf vandaag makkelijk.

opzich niet trouwens wb kyan. Het zijn slaapdiensten en geen nachtdiensten dus voor hem is er niet veel anders. Ik ga weg als hij al slaapt en coen gaat er meestal in de nacht en de ochtend er uit.

Mooie stats xm
pi_142712551
Olivia ik snap dat je moe bent :*

As dat is sneu zeg. Ook voor je man dat hij ontroostbaar is :*

XM fijn dat je een goedluisterende CB arts had. Hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes. En wat een mooie stats

Shandaly :*

Riley had een half uurtje geslapen en werd toen wakker. Nog steeds niet vrolijk. Maar wel heel knuffelig O+
Nog even naar de markt gegaan. We hadden wat boodschappen gedaan en thuis liet ik haar kiezen uit twee dingen. Wilde ze njet, maar ze liep wel naar de tas en wees de danoontjes. Die wilde ze dus hebben. Ik wist niet eens dat ze die ook gezien had. Mijn kleine speurneus. O+
Nu ligt ze weer op bed. Nu knikte ze ook meteen toen ik vroeg of ze wilde slapen
pi_142713092
Xm goede stats, die van mij flikkert altijd van de curve af :') gelukkig heb ik er nog drie die dat doen (inclusief man that is ;) )

Omen: ga er maar vanuit dat ze het zien als je iets lekkers hebt ;) hier wel eens een roepende dreumes in de winkel gehad: ijssssss ijssssss iiiijjjjjssssss!
raketjes in het karretje ;)
pi_142715429
Sterkte voor alle zware nachten :* hier begint het ook weer te rommelen 's nachts, hoop niet dat het doorzet. Het vroeg wakker worden is ook terug van weggeweest...

Danic wat onwijs knap, dat geklets! Hier gaat het ook hard opeens met de woordjes. (mss daarom het gedoe 'snachts bedenk ik nu ik dit typ)

XM wat fijn! En mooie curves!! Wat waren de tips voor het eten? :) ben ook wel benieuwd

Omen arme Riley heeft vast even een baaldagje :* gelukkig zijn er danoontjes

Shandaly wat is er met Lars? Heb ik even gemist geloof ik.
pi_142716214
Free. Jouw dreumes lijkt me zo grappig O+

Fieder :*

Riley slaapt nu nog. Die was dus echt erg moe
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:21:27 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142716381
Mooie curve XM! Hopelijk geen last van de bijwerkingen de komende tijd.

Oh Free, herkenbaar. Laatst koekje in het boodschappenkarretje gegooid. En dan de hele tijd "koek! koek, koek!". In tweevoud, dwars door de winkel :D Gelukkig waren ze even tevreden met een maisboogie.

As, wat sneu :{

Hier zijn mijn dametjes vandaag 1,5 jaar oud

overzichtjes

pi_142716886
Kyara wat een mooie overzichten. Wat zijn ze O+
pi_142716975
Fieder, er is niets met Lars zelf. Heb het even van me af geschreven net in het kleutertopic.

Wat een prachtige overzichtjes Kyara! O+

Omen, wat klinkt dat lief, dat samen boodschapjes doen en iets lekkers uitzoeken O+
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:08:19 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142717838
Kyara, mooie dames hoor! Anderhalf alweer, jemig!

Omen, hopelijk is Riley na haar slaapje weer wat vrolijker :Y

Shandaly, wat een gedoe zeg -O- sterkte!

Mup is hier ook al twee uur compleet k.o. Ik laat haar maar ff lekker slapen, hopelijk heeft ze dan weinig last van de prikken. Ze was ook wat chaggo vanochtend. Denk dat die warmte ook voor hen pittig en vermoeiend is. Gelukkig vandaag wel wat koeler, hoewel het binnen nog steeds wel warm is.

Fieder, ik moest opgeven aan de arts wat ze precies at op een dag:

7u: pap van 200ml halfvolle melk, 1/2 a 3/4 banaan, Bambix
11:30: 2 sneetjes brood met wisselend beleg, beker diksap
14:30/15:00: potje fruit
18:00: avondeten vers of potje + ca. 130 gr halfvolle yoghurt

Ze zette een streep tussen het brood en de fruithap en zei dat de pap en het brood al voldoende was voor groei, dus dat ze prima at. Als ze geen avondeten wilde, dan niet. Mochten er een stuk laconieker in worden. Wil je niet, nou dan niet. Wel gewoon toetje geven, maar niet iets anders aanbieden of het nog fijner gaan maken. Wij bepalen wat en wanneer ze eet, zij bepaalt hoeveel. Het gaat om het proberen, het ervaren van smaken en alles wat ze binnen krijgt is mooi meegenomen.

Verder het geknoei, dat hoorde erbij, maar ze vroeg ook, ja hoe reageren jullie erop? Ze doet iets wat niet mag / niet leuk is. Wij zeggen dan toch wel iets van, Noor niet doen, of niet op de grond gooien oid. En dan krijgt ze eigenlijk haar zin, want aandacht. Pappa en mamma reageren en dat is precies de bedoeling. Dus nu proberen om er gewoon geen aandacht aan te besteden en alleen te reageren op goed gedrag en dat stimuleren door dus reactie te geven en aan te moedigen. Dat gaan we dan dus maar doen de komende tijd. Althans, proberen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:13:26 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142718040
Klinkt als een fijn bezoek XM.
Hier was het ook altijd een heel geknoei maar dat wordt nu steeds minder. Ze willen met een vorkje eten en dat lukt nog niet zo goed dus dan valt er af en toe wel eens wat op de grond. Het scheelt hier al een stuk dat ik het nu aanbied in een bakje ipv op een bord, dan gaat er toch veel meer naast. Het op de grond gooien was hier echt een fase.

Wat een vervelende situatie Shandaly -O-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:53:20 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142719299
Wat een leuke foto's van je mooie meiden, Kyara O+ Happy 1,5-jaardag! *O*

Mooie stats hoor, XM! En het klinkt idd als een fijn bezoekje waar je ook nog iets aan hebt :Y

Hopelijk is slaapkopje Riley nu lekker uitgeslapen en weer vrolijk :) Is ook erg vervelend als je zo moe bent!

Wat vervelend trouwens van die nachtangsten zeg. Ik kan er nooit zo goed tegen als ik Nora niet kan troosten en ik las dat dat juist het geval is bij nachtangst. Lijkt me heel naar om te zien, je kleine hummel helemaal ontroostbaar :{ En ook wel erg vermoeiend zo vaak 's nachts.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:59:08 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142719473
Hier belandt het eten vooral op de grond als ze bijv een stukje aardappel pakt, maar eigenlijk bijv een worteltje wil, dan gooit ze de aardappel achteloos op de grond.
Of als er eten aan haar handjes plakken, dan schudt ze hard met haar handje zodat je het een week later nog tussen de boeken in de boekenkast vindt :+
pi_142719530
Ik ben blij dat wij een hond hebben :D . Die laat ik altijd na het eten even 'stofzuigen'. Dan is de grootste rommel vaak al weg. En kunnen bij wijze van de borden weer terug in de kast zo 'schoon' ;)

Eventjes het verhaal van Shandaly lezen.
Edit: wat een klote situatie zeg -O- . En laten we het idd maar vooral niet over de communicatie hebben. Je vraagt toch niet voor niets om bepaalde dagen? -O-
pi_142723257
Vraagje tussendoor: als jullie friet eten, eet jullie kleintje dan mee of maken jullie dan iets apart? Vanwege het gezonde enzo. :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:57:30 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142723392
Wij eten meestal apart van de kinderen maar in de vakantie hebben de kindjes wel gewoon frietjes meegegeten. Wel met minder/zout trouwens.
pi_142723558
Wij geven Djen wel gewoon frietjes, maar geen zout erop. En lekker frikadelletje :)
pi_142723726
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef vencodark het volgende:
Vraagje tussendoor: als jullie friet eten, eet jullie kleintje dan mee of maken jullie dan iets apart? Vanwege het gezonde enzo. :P
Ze eten gewoon mee :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142724608
Ha, we moeten eens proberen frietjes te eten. Zelfs als ze al in bed ligt als we wat halen, lijkt ze het te merken en moet ze eruit en mee-eten. Isa niets geven, is geen optie :D
Sarcasme. Herken het.
pi_142724618
XM, dat klinkt als een heel constructief bezoek aan het CB. Goed dat ze niet alleen naar Noor keek maar ook naar jullie als ouders. Opvoeden moet je immers ook leren, fijn als je daar dan tips voor krijgt!

En wat een perfect modelkind hebben jullie zeg!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 17:58:49 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_142725127
Frietjes worden hier meegegeten, zoutloos, doe ik zelf ook. En dan met een knakworst en tomaatjes/komkommers. J accepteert t echt niet als hij iets anders krijgt dan wij hebben, dus eet voortaan alles mee, soms met succes, soms net als N. Van XM ;)
pi_142727148
Frietjes/pizza en ander zooi-voer wordt hier meegegeten. Dus wij moeten zorgen dat we dat met mate eten ;)
pi_142727183
Ik had laatst mac gehaald, M had al gegeten bij kdv. En ik gaf hem dus een bakje yoghurt als toetje. Lekker, maar hij wou natuurlijk ook mijn eten. Gaf ik hem een frietje, dipt ie die in de yoghurt om daarna vrolijk op te eten, lijkt natuurlijk ook wel op mayo... :')
pi_142727557
Hier trouwens nog wel een probleempje.
Ergens in de periode 'te druk in huize Freecell' is de gewoonte er in geslopen dat mijn man ons dreumpje in bed legt na een fles rijstemelk (gaat sneller dan BV geven, dreumpje is niet meer afhankelijk van mij bij het in bed leggen, bv krijgt hij plenty overdag, man vond het gezellig want die knuffelde dreumpje te weinig ivm zijn werk enz. enz.)
Resultaat: dreumpje drinkt op de arm een fles leeg, valt dan in slaap of wordt lekker doezelig en wordt dan in bedje gelegd.
Dat houden we nooit vol tot hij vier is. :+

Nog iemand een afbouwtip?

Laten huilen ga ik niet doen.
Mijn neiging is om hem met fles en al in bed te leggen, die een kwartiertje later uit zijn bed te vissen als hij slaapt en de fles steeds een beetje minder vol te doen. In een weekje of drie afbouwen. (en dan voor hij naar bed gaat nog een beker rijstemelk oid)
Desnoods flesje met water als hij het echt niet cool vindt.

Iemand beter idee?

Ow en de rijstemelk krijgt hij omdat hij de eerste 15 maand een behoorlijke kma had. En gewone melk zou nu ook kunnen, maar dit vindt hij lekkerder ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:39:43 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142727645
Rijstmelk is toch ook lekker?

Maar goed. Steeds wat minder ofzo. Langzaam ombuigen naar een ander ritueeltje met een boekje ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:40:43 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_142727674
Wij zijn het flesje melk gaan combineren met voorlezen in de stoel op zijn kamer. Flesje steeds minder vol, en uiteindelijk lezen zonder flesje? Fles in bed zou ik niet doen, hier zou dan heel het bed onder de melk zitten...

J. gaat trouwens wel wakker zn bed in, en valt na 5-25 minuten spelen in bed vanzelf in slaap, geen gehuil...
pi_142727764
Boekje is wel een goed idee inderdaad...
Maar hoe dan? Eerst boekje, dan flesje? En dan gewoon steeds minder er in?
(voordeel: avondeten eet hij genoeg, dus hij gaat sowieso wel met een gevuld buikje zn bed in)

En we leggen hem hier dus ook nog wel eens wakker in bed, dan gaat hij meestal even kletsen en dan slapen. Soms huilen en dan moet er nog een fles in :+
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:47:25 #36
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_142727870
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:43 schreef freecell het volgende:
Boekje is wel een goed idee inderdaad...
Maar hoe dan? Eerst boekje, dan flesje? En dan gewoon steeds minder er in?
Hier tegelijkertijd, J. houdt zelf zn fles vast, ik het boek. Hij krijgt nu nog 90-100ml, dat gaat altijd op, over een tijdje (als het minder warm is) probeer ik weer wat minder. J. vindt lezen trouwens zo leuk dat ie soms vergeet te drinken en om een volgend boekje vraagt.

Hij krijgt trouwens wel altijd dat flesje, vast ritueel, hij weet waar ie aan toe is, en laat zich dus na bad ook geduldig afdrogen en aankleden, want er komt nog iets leuks!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:56:53 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142728181
Ja, het was een prettig bezoek :). Kijk er positief op terug. En gelijk de adviezen in de praktijk kunnen brengen vanavond :+. Zal wel even duren voor het werkt denk ik.

Venco, wij geven geen friet aan Noor nog. Over een flink tijdje misschien.

Hmm.. geen tips freecell. Zou idd ook kijken of je geleidelijk aan een ander bedritueel kunt inbakken.

Wij zijn echt compleet van de flessen af trouwens :o. Gister het pak Nutrilon dat er nog stond weggegooid, want al weken open en we gebruiken het niet meer.

En, zowel rechtsboven als -beneden komt een kies door. Twee tegelijk. Arm ding.. dat kan volgende week nog wel interessant worden :').
pi_142728731
Zo, we zijn weer terug van een midweekje centerparcs :) (en vriendje heeft 1 regel, niet posten dat je op vakantie bent :') )
We hebben heerlijk genoten van onze laatste vakantie met z'n drietjes. Heel veel gezwommen (en Ow heeft zich lekker uitgesloofd naar kleinere kindjes toe ;) ) , naar Gaia zoo toe, want diertjes kijken is tof! , gewandeld en langs de speeltuintjes, glije!! En voor het eerst op de fiets gezeten --> rije!
Ook weer heel veel nieuwe woordjes geleerd, wat gaat dat snel opeens!

Ik ga niet overal op reageren, maar dit weet ik nog:

Danic, goede tip van de kruidvat! En verder O+ voor je post!

Het eten zit hier trouwens ook overal. Voeren is voor baby's, zelf eten voor dreumesen :') (vandaag was hij mij aan het voeren O+ )

Slapen... Wat zal ik erover zeggen :')
Het ging hier ff heel goed, maar tijdens de vakantie heb ik weer op 4 uur slaap per nacht geleefd :'( Maar nu we thuis zijn gaat t vast weer beter :)
:* voor de slechte nachten...

Mooie stats XM! En klinkt als een goed gesprek!

De dames van Kyara zijn 1,5 O+ !!

Shandaly :*

Als wij friet eten, krijgt Ow meestal een potje. Ik maak er tegenwoordig wel een blikje groente bij klaar, dat deed ik vroeger nooit ;) en Ow krijgt natuurlijk wel een paar frietjes, maar niet teveel :)

Geen afbouwtip hier Free, Ow drinkt ook nog steeds een flesje warme melk voor t slapen. Ik lees wel mee, want hij moet er toch ooit af ;)
Maar het voorlezen doen we al, Ow slaapt niet zonder z'n ritueel ;)
pi_142728906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:13 schreef Loj het volgende:Ow slaapt niet zonder z'n ritueel ;)
Met ook niet zo te lezen ;)
Klinkt goed dat midweekje van jullie :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:23:13 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142729057
Nora eet nog geen frietjes, maar ze is ook nog maar net 1 :P Als ze iets ouder is zou ik het wel doen, maar dan zonder zout en met groente (rauwkost oid) erbij.

Ik zou denk ik ook kijken of je het kan ombuigen naar een ander bedritueel, freecell. Dat hij niet in slaap valt tijdens het drinken, maar dat jullie idd een boekje lezen. En dan steeds iets minder in de fles. Of misschien steeds iets meer verdunnen met water?

Arme Noor! Twee kiezen tegelijk lijkt me geen pretje -O- Heeft ze er nu nog geen last van?

Nora is ziek trouwens :{ Op het kdv heeft ze 3 keer gespuugd, maar ze was opzich wel vrolijk de hele dag. Thuis had ze wel honger, ondanks dat het water dat ze had gedronken er niet in bleef. Maar ze wilde perse een aantal happen eten. Dat bleef er dus ook niet in -O-
Dus maar aan zelfbescherming gedaan en haar zonder flesje naar bed gedaan. Maar volgens mij heeft ze tussen de misselijkheid door nog steeds trek.
Ik zat er aan te denken als ze zo onrustig blijft vanavond om haar heel erg verdunde melk te geven. Iets van 2 schepjes op 180ml water oid. Of zou het verstandiger zijn om alleen wat water aan te bieden vandaag?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:24:14 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142729083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Met ook niet zo te lezen ;)
Klinkt goed dat midweekje van jullie :)
:D
pi_142729086
Free, waarom afbouwen? Mijn ervaring is dat ze vanzelf een keer niet meer willen.
Wij wilden vorige maand de fles van 23.00 afbouwen in onze vakantie. En dat idd doen zoals Tico zei, steeds iets minder geven.
Maar op vakantie wilde ze ineens niet meer. Ook de fles van 19.00 niet. Ze werd boos en duwde hem weg.
Kwam denk ik deels doordat ze in een andere omgeving was, maar gezien haar reactie kwam het vooral doordat het de fles was. Overdag drinkt ze uit een rietjesbeker. Flesjes zijn dan voor baby's :+ die moet ze dus niet meer.
En dat gaat sindsdien prima.

XM wat een fijn cb - bezoek. Fijn dat ze zo goed op jullie inspeelden.

En eten doen ze hier met ons mee.ook patatjes
We eten dat zelden dus die ene keer vind ik prima. En dan met zo'n grote knakworst uit kokend water. De eerste keer had ik er eentje gekocht voor de meiden samen, want eva is geen grote eter.
Dikke fail, Rosalie kan die dus makkelijk alleen op :')

Loj, ik probeer dat ook te hanteren: niet posten dat je op vakantie gaat of bent. Ook niet op fb enzo. Ik snap ook niet dat mensen dat wel doen. Hoe denk je dat criminelen weten of je weg bent? Ze gaan echt geen week meer vanuit de bosjes je huis in de gaten houden. En nadat er 2 jaar geleden bij ons is ingebroken na een lang weekend weg, ben ik op mijn hoede
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:36:27 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142729499
Misschien omdat iemand op hun huis past?
pi_142730331
Shandaly wat een gedoe zeg met dat BSO -O-

XM was die van jou vrolijker na het slapen? Riley wel. Die was weer haar zonnige zelf O+
Ik denk dat het vroege wakker van haar ook door de warmte is gekomen. Ze was echt een kacheltje ook.
Wat een fijn gesprek is dat geweest bij het CB trouwens.

Venco hier krijgt ze patat met iets minder zout. Maar meestal pikt ze patatjes van ons :D

Free ik vind jullie avondroutine heel mooi klinken. Ik zou niet echt gaan afbouwen. Je hebt grote kans dat hij straks deze routine gaat veranderen :*
Hier overigens weinig avondroutine. Ik verschoon haar luier en geef haar thee of melk. Diedrinkt ze terwijl ze rondloopt. En als ik dan merk dat ze moe wordt vraag ik haar of ze naar bed wil en dan knikt ze ja en leg ik haar weg. Net als bij MM is ze soms nog een tijdje aan het kletsen. Maar meestal slaapt ze zo
Alleen vandaag vond ze de slaapzak aandoen niet leuk. Trouwens met alles waarbij ze op haar rug moest liggen was niet leuk.

XM twee kiezen tegelijk :*

Loj klinkt als een toffe vakantie. Leuk dat je er weer bent :*

Sylver beterschap voor je meisje :*

Ik ben vanmiddag met Riley, mijn zus en een vriendin van mijn zus en haar zoontje van 21 maanden naar de speeltuin en kinderboerderij geweest. Wat een verschil is drie maanden zeg.

En ik wil weten hoe nu met L-E is. Is er al een klacht ingediend tegen die muts?
pi_142730615
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Kyara het volgende:
Misschien omdat iemand op hun huis past?
Ja dat zou kunnen. Je bedoelt dat er dan iemand in huis is?
Want mijn buren zouden ook een oogje in het zeil houden en voor de katten zorgen enzo. En toch is dit gebeurd. Die mensen hebben ook een leven...
Maar als er iemand tijdelijk in je woning zit is dat een goede oplossing ja.
Ik weet alleen in sommige gevallen dat niet zo is.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:10:15 #46
426379 elamanilo
elämänilo
pi_142730618
De woordjes gaan hier ook zo snel ja! Gisteren leerde ze 'kikker' (kiekoowww) van Kleurdoos :D En verder zegt ze nu veel vogel (googol/kookol), kindje, baby, opa, oma, papa, mama, kikker (sinds gisteren dus), poes, indi (de ene poes) en nini (de andere poes), mee, op(tillen), waf waf, hihihihi (hinniken als ze een paardje ziet), mauw, drinken, kiekiek.. Oja, en heeeel vaak 'JA' <3
pi_142730987
Ela O+

Danic wat erg dat je een inbraak heb meegemaakt. :*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:30:27 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142731370
Dat bedoelde ik inderdaad Danic :)
Maar goed, ik heb ook gepost dat ik op vakantie was geloof ik :+ Ben wat onbezorgd vrees ik :@ Maar als je zoiets hebt meegemaakt dan denk je ook wel 2x na denk ik.

Klinkt leuk Omen! En inderdaad, ook in het 2e jaar zijn de verschillen groot.

Ela O+
Hier is het vooral "nee" vandaag.

En bij Sesamstraat zegt D steeds "Ernie" en J "Bert" O+
pi_142731657
Bert en Ernie. Als kind vond ik Ernie zo grappig en Bert een grote chagrijn. Nu als volwassene denk ik er toch een tikje anders over :D

Ja tweede jaar veranderen ze ook echt veel hè? Het viel me ook op met wat ze aan het ondernemen waren. Riley is altijd ondernemend. Maar dat ventje sjeeste echt de speeltuin door. Riley pakte toch nog meer mijn hand O+
pi_142731807
Woordjes gaan nu ook hard hier. Leuk om te lezen. Ela kyan zegt ook googel bij vogel.
en gister zei hij aardappel helemaal goed. Oke hij zei me na maar toch :o

het is een ontzettende boef maar zo genieten. En hij houdt er van zijn broer te pakken dan gaat hij hem kietelen ♡

Op vakantie. Ja ik ben wel naief maar ik probeer altijd nog in het goede van de mens te geloven. Misschien dom maar er zijn al te veel dingen waar ik me druk om maak.
Ik ben sowieso vaak op pad dus kans genoeg. En ik woon in een hofje dus veel sociale controle.

ome fijn dat ze daarna weer zichzelf was.

wb avondritueel. Hier douchen/bad, onderbroek en slaapzak aan, verhaaltje lezen of twee/drie, in bed een flesje. Dan doe ik de lichten uit, gordijnen dicht, verzamel speentjes die ik in bed "spuug". Wat de grootste lol is en dan is de fles op of genoeg. Een aai over zijn bol en mag ik weg (9 van de 10 keer valt hij dan zelf in slaap).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')