het is niet zo dat ze hem verbieden om te spelen, ze houden alleen een oogje in het zeil dat hij inderdaad voldoende drinkt, en dat ze in geval van nood de juiste maatregelen kunnen nemen. Ik vind het redelijk onverantwoord om de organisatie juist niet op te hoogte te stellen. just my 2 cents.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef mefke79 het volgende:
De leiding zijn in dit geval ouders van vriendjes. Ik ga het wel met hen bespreken maar ik ga niets zeggen tegen de organisatie, zo erg is het niet, als hij maar blijft drinken. En daar mogen ze dan best wat van zeggen tegen hem, maar hij moet gewoon kunnen spelen.
Hij is geen diabeet, dat zou je anders vinden, maar als je ouders en zus 'met een medische achtergrond' over suikerdippen en druivensuiker beginnen vind je dat de normaalste zaak van de wereld en moet er ook meteen 'gehandeld' worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef mefke79 het volgende:
Tja daar denken we dan anders over. De leiding van vrijdag is verpleegkundige, die houdt een oogje in het zeil. Hij is geen diabeet he, dat zou ik anders vinden. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Morgen en donderdag zijn maar halve dagen en donderdag ben ik er zelf bij, dus dan komt het sowieso goed.
+1quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is geen diabeet, dat zou je anders vinden, maar als je ouders en zus 'met een medische achtergrond' over suikerdippen en druivensuiker beginnen vind je dat de normaalste zaak van de wereld en moet er ook meteen 'gehandeld' worden.
Maar een leiding (of dat nou ouders of juffen zijn) vragen even een oogje in het zeil te houden is niet nodig?
En de volgende keer hier weer melden hoe heftig het wel niet is dat hij zo snel al ontregeld raakt...
Amenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is geen diabeet, dat zou je anders vinden, maar als je ouders en zus 'met een medische achtergrond' over suikerdippen en druivensuiker beginnen vind je dat de normaalste zaak van de wereld en moet er ook meteen 'gehandeld' worden.
Maar een leiding (of dat nou ouders of juffen zijn) vragen even een oogje in het zeil te houden is niet nodig?
En de volgende keer hier weer melden hoe heftig het wel niet is dat hij zo snel al ontregeld raakt...
Gewoon beetje aandachttrekkerij op een forum dus. Helemaal jouw feestje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga me niet verdedigen voor een keuze die ik met mijn volle verstand en in overleg met zijn arts maak. En natuurlijk, dit is een discussieforum. Ik was het even vergeten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga me niet verdedigen voor een keuze die ik met mijn volle verstand en in overleg met zijn arts maak waarmee ik mogelijk mijn kind mee in gevaar breng .. . En natuurlijk, dit is een discussieforum. Ik was het even vergeten.
als je al overleg hebt met een arts, wat heb je hier dan nog te zoeken???quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga me niet verdedigen voor een keuze die ik met mijn volle verstand en in overleg met zijn arts maak. En natuurlijk, dit is een discussieforum. Ik was het even vergeten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
gebashed worden door DJMO, daar kom ik even voor terug :'D
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja. Ga jij ff lekker preken over keuzes die je kind in gevaar kunnen brengen.
was je weg dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik verkijk me daar vaak op. Zo rond het eten dat ze echt stierlijk vervelend kunnen zijn, terwijl als ik er gewoon aan denk dat ze alledrie rond een uur of 4 even een cracker met smeerkaas krijgen ik veel minder gezeik heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo kan het wel weer.
En Mefke, dit is inderdaad een discussieforum. Persoonlijk zou ik dit willen weten als leiding. De oplossing is immers heel eenvoudig. Verder niks geen stigma.
Mijnes hebben niks met bloedsuikers maar worden echt naar en vervelend van te weinig eten. Daar maakte ik wel melding van.kleine moeite en fijner voor iedereen.
Leiding is op de hoogte. Klaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:01 schreef mefke79 het volgende:
Tja daar denken we dan anders over. De leiding van vrijdag is verpleegkundige, die houdt een oogje in het zeil. Hij is geen diabeet he, dat zou ik anders vinden. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Morgen en donderdag zijn maar halve dagen en donderdag ben ik er zelf bij, dus dan komt het sowieso goed.
Wie dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]top dat jullie zo reageren. ik had niet anders verwacht, ik heb m'n fouten gemaakt en ervan geleerd. dat kan ik niet van sommige andere ouders zeggen.
+1quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zojuist moest ik er weer aan denken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal.......![]()
Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |