SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
met mosterd of gewoon met mayo ???quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb vluchtelingen begeleid (in de tijd dat Bosniërs naar Nederland kwamen) een best poosje terug dus. Had ook Irakezen daarbij. Trouwens Christenen. Die waren dol op mijn hond en katten. dus tja
Zelfde als Rienk, met zijn puppy's neer schieten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee hij ziet dieren gewoon niet als wezens die er toe doen
Ik heb de ervaring dat mensen uit het Middelllandsezeegebied en het Verre Oosten onze manier van omgaan met huisdieren (honden, katten etc.) heel vreemd vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb vluchtelingen begeleid (in de tijd dat Bosniërs naar Nederland kwamen) een best poosje terug dus. Had ook Irakezen daarbij. Trouwens Christenen. Die waren dol op mijn hond en katten. dus tja
Dit is zo Utopiaansquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
die shultenbrau in combi met perlot is ook niet goed voor mijn reactievermogenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]Ik formuleer me slecht he, komt door mijn slaappilletje, sorry
Ja maar er is veel verschil, net als onder de Nederlanders, zal misschien liggen aan het gebied waar ze gewoond hebben? Ik heb andere ervaringen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat mensen uit het Middelllandsezeegebied en het Verre Oosten onze manier van omgaan met huisdieren (honden, katten etc.) heel vreemd vinden.
Een Irakees vertelde me eens dat hij het belachelijk vond dat er een in de supermarkten een afdeling was voor voer voor deze dieren
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zelfde als Rienk, met zijn puppy's neer schieten.
Alsof hij dat al eens heeft gedaan.
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef bull1966 het volgende:
er is nu eenmaal verschil per cultuur hoe men met elkaar of met dieren omgaat
feit is feit
Zou kunnen hoor. Ik heb de ervaring dat deze mensen (Irakezen) ook best wel bang zijn voor honden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar er is veel verschil, net als onder de Nederlanders, zal misschien liggen aan het gebied waar ze gewoond hebben? Ik heb andere ervaringen.
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.
gebeurd in het echte leven ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.
Het zou mij niks verbazen, zitten een paar rare "fucked up" gasten daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
tsjah zo denkt een moordenaar ook over een mens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee hij ziet dieren gewoon niet als wezens die er toe doen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.
ik hen genoeg konijnen de jas uit gedaan en op wintersport gestuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjer
Krijgt hij dan straf als hij gaat knuffelen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Egnie! Je moet ze ook daar vooral met rust laten
Ja klopt, dat wilde hij ook. En hij was pro-plofkip.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjer
Ja, nou en? Dat doen ze uit instinct. Wij mensen zijn toch niet primitief?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
gebeurd in het echte leven ook
of dat een heel nest van jonge muizen opgevreten word
daarom krijgen die beesten ook zo snel zo veel jongen
er staat dan alleen geen cam op
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen, zitten een paar rare "fucked up" gasten daar.
ligt eraan of er daar cam's zijn die hem filmenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Krijgt hij dan straf als hij gaat knuffelen ?
Dan moet hij er dus echt per direct heen
Nu mag Rienk ook wel heel graag provoceren. Maar toch geloof ik het zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Hij vertelde dat zelf met trots een keer. Dat is voor mij een ver van mijn bed show. Ik zou dat niet kunnen.
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Hij vertelde dat zelf met trots een keer. Dat is voor mij een ver van mijn bed show. Ik zou dat niet kunnen.
Definieer primitiefquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:22 schreef Grunge. het volgende:
Ja, nou en? Dat doen ze uit instinct. Wij mensen zijn toch niet primitief?
tegelijk hehequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.
Maar ik zou het niet kunnen.
Vooral omdat het niet natuurlijk is, die beestjes kunnen geen kant op.
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voerenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.
Maar ik zou het niet kunnen.
Vooral omdat het niet natuurlijk is, die beestjes kunnen geen kant op.
Ik bedoel daarmee dat wij de weloverwogen keuze kunnen maken of we dieren pijn willen doen of niet. In andere landen heb je die luxe niet altijd, dat begrijp ik uiteraard. Hoe meer armoede, hoe primitiever. Op dat soort mensen word ik ook niet boos, tenzij het echt puur uit plezier is.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ach al ik de honden uitlaat, en de liftdeuren gaan open op de begane grond. Zijn er regelmatig mensen die gillend bij de muren omhoog vliegen omdat we met de honden de lift uit stappen.
Een hond schijnt onrein te zijn... Prima maar bezorg mij geen doofheid a.u.b.
We hadden een Stabij die wel eens in paniek de lift weer in rende om het gegil.
Ja gets, dat heb ik ook weleens meegekregen. Wat een psychopaat ben je dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voeren
En wie is wie ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
die van mij heeft het niet zo slecht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, je hebt bijna dezelfde hond als ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil er niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voeren
ik ben die zwartequote:
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja gets, dat heb ik ook weleens meegekregen. Wat een psychopaat ben je dan.
dat komt me heel bekent voorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik ben die zwarte
mijn baasje is die met die baard en mijn vrouwtje is diegene die zo vriendelijk in de camera lacht
wat voor hond is dit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Nijbeets? Laatst dat boek gelezen wat er toen bij werd gehaald, Van de Koele Meren des Doods.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.
Over gekken gesproken.
Waarom volg je het niet meer sinds de intrede van Ivan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Majoraan het volgende:
Hallo vriendjes,
en vriendinnetjes.
Ik heb wat bemoediging /complimentjes nodig.
Ik volg het al niet echt meer sinds de intrede van Ivan, maar vaak mis ik jullie
Ik, my name is Majoraan and I am an addict
Een Bullquote:
ja klopt, dat is echt ziek. Ik snap ook niet dat het nooit is opgevallen of zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nijbeets? Laatst dat boek gelezen wat er toen bij werd gehaald, Van de Koele Meren des Doods.
Maar: shocking. Dat meisje was echt ziek.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef bull1966 het volgende:
ik ben het baasje
en mijn hond heet (in paspoort )
Wuiles de Puiles Lord of stienkenstein
ow en wat wil je van ons?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Majoraan het volgende:
Hallo vriendjes,
en vriendinnetjes.
Ik heb wat bemoediging /complimentjes nodig.
Ik volg het al niet echt meer sinds de intrede van Ivan, maar vaak mis ik jullie
Ik, my name is Majoraan and I am an addict
heeft niets met Ivan te maken, ik was er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom volg je het niet meer sinds de intrede van Ivan?
Mooi hondjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kruising bernersenner / newfoundlander
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellen. Ik stream ook bijna niet meer, kijk alleen nog de highlights op Tjoeptjoep. En heel veel zijn dat er niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
heeft niets met Ivan te maken, ik was er gewoon klaar mee.
Wat een mooie hond. Volgens mij ook met een keigoed karakterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kruising bernersenner / newfoundlander
[ afbeelding ]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.
Over gekken gesproken.
jaquote:
5 maar ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
hoop dat ie het nog ff doet
is nu 6 jaar en heeft levensverwachting van 5
dus zit in bonusjaren
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..
mensen zijn geupgrade dierenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..
houwe zo wat een prachthondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
hoop dat ie het nog ff doet
is nu 6 jaar en heeft levensverwachting van 5
dus zit in bonusjaren
Jammer hè, ik had er zoveel van verwacht, nieuwe samenleving...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik stream ook bijna niet meer, kijk alleen nog de highlights op Tjoeptjoep. En heel veel zijn dat er niet.
mooi beessiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die van mij, toen hij 8 weken was, inmiddels weegt hij 45 kilo Newfoundlander
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
Die is ook lief.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
ohhhhhhhhhhhhh wat een lieverd!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
Oh super he, we krijgen vast op ons donder, vanwege off topicquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gizmo 4 weken en 5 dagen
[ afbeelding ]
ff on topicquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oh super he, we krijgen vast op ons donder, vanwege off topic
iedereen slaapt ,lekker rustigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gizmo 4 weken en 5 dagen
[ afbeelding ]
En nog steeds slaapt iedereenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.
Hij ziet er niet uit als een Gremlin
Er is niks meer te beleven op de streamsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
tsss, doe mij maar een ban, voor ik weer in mijn slechte verslaving terugvalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
haha ja dat klopt, maar toen we hem kochten was hij 4 weken oud. Verstoten door zijn moeder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.
Hij ziet er niet uit als een Gremlin
O meen je dat echt ,ik geloof je,echt ja echt,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Ik als eerste, ik krijg altijd de schuld dat ik bij offtopic betrokken ben of de aanjager van offtopic...
Maar we zien wel.
En ik was er nu niet bij betrokken...
not guiltyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Ik als eerste, ik krijg altijd de schuld dat ik bij offtopic betrokken ben of de aanjager van offtopic...
Maar we zien wel.
En ik was er nu niet bij betrokken...
Doe er tenminste even een stream reactie bij.quote:
het is rustig daarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe er tenminste even een stream reactie bij.
Kijk eens hoe lief ze allemaal slapen op de streams.
Trusten voor de mensen die gaan slapen.
Slapen zonder streams een verademingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tof he, ik heb nu de hondjes van mijn dochter hier, die wachten op transport naar Saoedie Arabië, moet nog geregeld worden, dus best wel druk, maar zo gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit zijn onze boefjes van nu
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ja dat klopt, maar toen we hem kochten was hij 4 weken oud. Verstoten door zijn moeder.
Hij zat bij mij onder de jas met pluizige oortjes en het was net de lieve Gizmo uit de film die in de rugtas zat.
Die film hadden we net gezien en we dachten een orginele naam te hebben.
Maar er blijken duizende honden en katten Gizmo te heten of Gismo.
Top wat voor hondjes zijn dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Tof he, ik heb nu de hondjes van mijn dochter hier, die wachten op transport naar Saoedie Arabië, moet nog geregeld worden, dus best wel druk, maar zo gezellig
Het is weliswaar offtopic maar het gaat ergens over (in tegenstelling tot Utopia SC waar de MOD's meestal verblijven) en iedereen slaapt in Utopia en voor wie gaat slapen in de COS: trussiesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jeetje, eentje is een terrier geloof ik, naam van het ras even kwijt. Die andere is gelijk met mijn Jip uit spanje gekomen via red een hondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Top wat voor hondjes zijn dat?
Het is echt wel een leuk gezeldschap, we hebben er ook een hoop lol aan.
Willen we dat zien?quote:
Klopt, maar ze wonen op een compoundquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
Saoedi Arabië, is dat wel veilig dan voor honden ?
Die moeten toch ook niks van honden hebben ?
hahaha, schaterlach hierquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ieeeuw, kan je de "tunnel of death" zien ?
Cool! Ik heb er eentje uit Griekenland via SOSstrays. Die moesten van straat vanwege de Olympische Spelen want dat stond zo slordigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jeetje, eentje is een terrier geloof ik, naam van het ras even kwijt. Die andere is gelijk met mijn Jip uit spanje gekomen via red een hond
aj blind en doof is moeilijk, Gizmo was op een gegeven moment doof, maar die kon gebarentaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp het helemaal.
Ik had ook een puppie, zo bang dat ie diep onder mijn jas zat, onder de vlooien, bijna dood. 3 maanden oud en volgens zijn paspoort waren wij al de tweede eigenaar.
Nu blind en doof en dement, 13 jaar, de geweldigste hond die we ooit gehad hebben. En ik hoop dat ie nog wat langer bij ons blijft...
ow dat is leuk. Wij hebben nu een jack russel en een soort van jack russel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jeetje, eentje is een terrier geloof ik, naam van het ras even kwijt. Die andere is gelijk met mijn Jip uit spanje gekomen via red een hond
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp het helemaal.
Ik had ook een puppie, zo bang dat ie diep onder mijn jas zat, onder de vlooien, bijna dood. 3 maanden oud en volgens zijn paspoort waren wij al de tweede eigenaar.
Nu blind en doof en dement, 13 jaar, de geweldigste hond die we ooit gehad hebben. En ik hoop dat ie nog wat langer bij ons blijft...
Hier moeten we eigenlijk een topic van aanmaken. Nog geen Ruudje gehoord, kan nog komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
aj blind en doof is moeilijk, Gizmo was op een gegeven moment doof, maar die kon gebarentaal.
Hoewel dat best moeilijk was als ie een verkeerde afslag nam in het bos en hij ons niet hoorde roepen. Was best hard rennen
zucht, blij dat hij/zij een goed thuis heeft nou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb er eentje uit Griekenland via SOSstrays. Die moesten van straat vanwege de Olympische Spelen want dat stond zo slordig
Het honden van utopia streamers topicquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hier moeten we eigenlijk een topic van aanmaken. Nog geen Ruudje gehoord, kan nog komen
Ik zou gisteren internet afsluiten en zie zo ruud voorbij vliegenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hier moeten we eigenlijk een topic van aanmaken. Nog geen Ruudje gehoord, kan nog komen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
aj blind en doof is moeilijk, Gizmo was op een gegeven moment doof, maar die kon gebarentaal.
Hoewel dat best moeilijk was als ie een verkeerde afslag nam in het bos en hij ons niet hoorde roepen. Was best hard rennen
Hij had toch wel zijn balletpakje aan he, dan is het nog leukerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou gisteren internet afsluiten en zie zo ruud voorbij vliegen![]()
Was best grappig, ookal is het nep
Beste maatje die ik ooit gehad heb. (altijd honden gehad)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zucht, blij dat hij/zij een goed thuis heeft nou.
gisteren niet geloof ik. Heb ik ook niet op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij had toch wel zijn balletpakje aan he, dan is het nog leuker
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was eerder blij dat ze weg was...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:08 schreef formule het volgende:
Als Lot mijn kind was,gelijk naar huis NU
jah een hond is zooooo leuk, Gizmo was een pup toen we hem kochten, die 2 kleintjes waren mishandeld en zo bang.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Beste maatje die ik ooit gehad heb. (altijd honden gehad)
Jaaaaa dat is mijn logeerhondje ook een Jack Russel, ik geniet van haar. Kon er even niet opkomenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Die van ons is een Jack Russel, wat een intelligente maar vooral moedige honden. Nergens bang van en beschermen je met hun eigen eigen leven. En nu, nu schrikt ie overal van, een pannendeksel, een scheet, hoesten.
jah we hebben er 2 nu. Gizmo leeft helaas niet meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Die van ons is een Jack Russel, wat een intelligente maar vooral moedige honden. Nergens bang van en beschermen je met hun eigen eigen leven. En nu, nu schrikt ie overal van, een pannendeksel, een scheet, hoesten.
TOPquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is mijn logeerhondje ook een Jack Russel, ik geniet van haar. Kon er even niet opkomen
Geeft niks. is ontopic en toont maar weer eens aan dat we niet zo veel verschillen van chimpansees die jeuk hebbenquote:
Ja, maar die ouders zeggen: "je doet het goed, we zijn trots op je ...".quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:12 schreef formule het volgende:
[..]
Nee ze eet eet eet en dat moeten de ouders ook zien Dat is zo zielig
Kan het niet verwoorden
In jullie gesprekquote:
trustequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga stoppen, morgen hebben we allemaal een banLach me suf..Tot morgen en welterusten allemaal
![]()
![]()
trussies vuurvliegjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ga stoppen, morgen hebben we allemaal een banLach me suf..Tot morgen en welterusten allemaal
![]()
![]()
Als we morgen allemaal een ban hebben dan is het dus niet tot morgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
![]()
![]()
truste punkmanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als we morgen allemaal een ban hebben dan is het dus niet tot morgen.![]()
Maar welterusten![]()
En ik ga ook, welterusten allemaal.![]()
truste liefiequote:
hebben wij al gedaan wandelse en trustequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
truste liefieik ga mijn hondje uitlaten
Ik ook niet Maar waar op zijn ze dan trots?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, maar die ouders zeggen: "je doet het goed, we zijn trots op je ...".
Dat snap ik niet.
Het bekend (berucht) zijn misschien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:17 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ook niet Maar waar op zijn ze dan trots?
Op het overgewicht van hun dochter?
Ik wil wel een ban, ik wil een ban ik wil een ban.quote:
Vreemd dat Billy daar totaal niet wakker van wordtquote:
Pfoe, blijf apart zeg.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:11 schreef Amputalent het volgende:
Saaie streams op dit moment, alleen Lot kwam even in beweging omdat ze (waarschijnlijk) nog last heeft van die wespensteek, opgelopen toen ze bij de kapper zat.
Het leverde wel leuke strekoefeningen op.
Jeuk 1
[ afbeelding ]
Jeuk 2
[ afbeelding ]
Jeuk 3
[ afbeelding ]
Ha ha hij is Billy zo zat dat hij haar in haar slaap uit bed wil gooien ha ha ha haquote:Op vrijdag 25 juli 2014 05:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Pfoe, blijf apart zeg.
Nouja, ben werken veel stream-plezier vandaag.![]()
Vind het men name raar dat Billy zo rustig blijft liggen. Je zou toch schrikken en rechtop gaan zitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:35 schreef Amputalent het volgende:
Voor Ruud omhoog kwam lag Billy zonder deken, Ruud wil niet hebben dat anderen wat zien, lijkt wel of die half versuft haar goed onder die deken wil krijgen.
Zal dat zo diep zitten bij die gek dat die zo reageert?
Erit: Op het flilmpje van HiDiHo is dat goed te zien
dat is toch nep, hij maakt geen contact en als billy zachtjes zegt : doe maar niet, stopt hij gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 05:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Pfoe, blijf apart zeg.
Nouja, ben werken veel stream-plezier vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:11 schreef Amputalent het volgende:
Saaie streams op dit moment, alleen Lot kwam even in beweging omdat ze (waarschijnlijk) nog last heeft van die wespensteek, opgelopen toen ze bij de kapper zat.
Het leverde wel leuke strekoefeningen op.
Jeuk 1
[ afbeelding ]
Jeuk 2
[ afbeelding ]
Jeuk 3
[ afbeelding ]
Whahaha het blijft ´n gek gezicht die mafketel, maar als ik het was had hijquote:
je komt dus nu eindelijk weer tot zinnen en samen met ons isa aanmoedigenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:55 schreef renevanlaaren het volgende:
kom je erachter na een week hitte dat je deurstoppers in huis heb.
na een week zweten eindelijk verkoeling![]()
de meiden zijn er klaar voor en gaan melken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:58 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je komt dus nu eindelijk weer tot zinnen en samen met ons isa aanmoedigen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:58 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je komt dus nu eindelijk weer tot zinnen en samen met ons isa aanmoedigen
Wordt het koeler met deurstoppers dan? Ik heb ze ook en gebruik ze ook maar dat ze verkoeling brengen is iets wat ik niet weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:55 schreef renevanlaaren het volgende:
kom je erachter na een week hitte dat je deurstoppers in huis heb.
na een week zweten eindelijk verkoeling![]()
de meiden zijn er klaar voor en gaan melken
Ze verklaar de oorlog aan de mannen weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:58 schreef renevanlaaren het volgende:
isa heeft geen oog dicht gedaan ,volgens mij heeft ivan herrie gemaakt
alleen die ronde volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het koeler met deurstoppers dan? Ik heb ze ook en gebruik ze ook maar dat ze verkoeling brengen is iets wat ik niet weet
boven ook alles open en beneden nu koelen de gangen ook afquote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het koeler met deurstoppers dan? Ik heb ze ook en gebruik ze ook maar dat ze verkoeling brengen is iets wat ik niet weet
gangEN ? woon je op soestdijk ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
boven ook alles open en beneden nu koelen de gangen ook af
O nou troost je, heb ik de hele week gedaan en heeft tot vandaag nog geen afkoeling gegeven, ppfff vies warm weer. Het is nu idd lekker koel buiten,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
boven ook alles open en beneden nu koelen de gangen ook af
Ja valt niet tegen, nu nog kijken of ze het vol houdtquote:
Het is wonderlijk maar fijn om te zien dat er een normaal persoon in de tent is gelopen.quote:
Het verbaast me alleen dat ze er nog in wilde.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wonderlijk maar fijn om te zien dat er een normaal persoon in de tent is gelopen.
Goed de streams volgen kan soms verhelderend werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:12 schreef pullup het volgende:
Isa, die van de kippen is schuift nu de verantwoordelijkheid voor dat eieren debacle op de rest van de groep af.
'Iemand' zou het moeten doen. dat ze er geen naam bij weet te plakken zegt eigenlijk al voldoende dat mevrouw ' ik ben van de kippen' er geen afspraken over heeft gemaakt.
Ik begrijp jouw aversie tegen Isa niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:15 schreef pullup het volgende:
De aanval op de tweede populairste bewoner is ingezet.
ik hoorde haar ook net zeggen dat ze ervan uitgaat dat anderen de eieren ook weghalen als ze gezegd hebben dat te zullen doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:12 schreef pullup het volgende:
Isa, die van de kippen is schuift nu de verantwoordelijkheid voor dat eieren debacle op de rest van de groep af.
'Iemand' zou het moeten doen. dat ze er geen naam bij weet te plakken zegt eigenlijk al voldoende dat mevrouw ' ik ben van de kippen' er geen afspraken over heeft gemaakt.
Ja, dat is fijn hèquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed de streams volgen kan soms verhelderend werken
Deze reclame blokjes voor haarzelf zijn tenenkrommend om mee te beginnenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw aversie tegen Isa niet.
Ze krijgt vrijwel geen waardering, dus van mij mag ze best een beetje trots zijn op zichzelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze reclame blokjes voor haarzelf zijn tenenkrommend om mee te beginnen
Okquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze krijgt vrijwel geen waardering, dus van mij mag ze best een beetje trots zijn op zichzelf.
Op de anders streams zijn de heren, een stuk rustiger als dat gekakkel van Isa en dat ijzige gelul van Nicolinequote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze reclame blokjes voor haarzelf zijn tenenkrommend om mee te beginnen
Ik schakel overquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Het kippenhok naast het kippenhok.
Kunnen ze nooit een leuk gesprek vieren, altijd dat geklaag en gezeur s
[..]
Op de anders streams zijn de heren, een stuk rustiger als dat gekakkel van Isa en dat ijzige gelul van Nicoline
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:26 schreef Ransjih het volgende:
laura B kreeg isa net stil
isa klaagde over lawaai van ivan vannacht
Laura zegt er moet toch een oplossing voor zijn
isa: die is er... oordoppen...
alleen had ze die vannacht niet in
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:26 schreef Ransjih het volgende:
laura B kreeg isa net stil
isa klaagde over lawaai van ivan vannacht
Laura zegt er moet toch een oplossing voor zijn
isa: die is er... oordoppen...
alleen had ze die vannacht niet in
Joey wilde aan het werk, maar Sonny wil eerst rustig schijten en koffie drinkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakel overdie staan op het eerste gezicht inderdaad een versnelling of wat lager
Geen idee. Ik heb ook geen enkele aandrang om het te gaan checkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Op de anders streams zijn de heren, een stuk rustiger
Had ik ook niet verwacht,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook geen enkele aandrang om het te gaan checken
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:28 schreef renevanlaaren het volgende:
geluid van de heren staat erg zacht regie ,van rukken word je doof maar dat kan het niet zijn
Ze komt natuurlijk de verkeerde stream binnengewandeldquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo zo Laura 1 is ook wakker dat mag in de krant
ik geloofde mn ogen niet en straks billy op tijd eruit, het kan niet op vanmorgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo zo Laura 1 is ook wakker dat mag in de krant
Denk je s'morgen op je gemak een SV te schrijven, moet je switzen naar tussen twee streams ha ha haquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:31 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik geloofde mn ogen niet en straks billy op tijd eruit, het kan niet op vanmorgen
kapper komt om 9 uur,dan kan bil het wel de topperquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je s'morgen op je gemak een SV te schrijven, moet je switzen naar tussen twee streams ha ha ha
Ja Billy en vroeg op staan om te helpen zal niet snel gebeuren denk ik
nee voor de kapperquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je s'morgen op je gemak een SV te schrijven, moet je switzen naar tussen twee streams ha ha ha
Billy heeft ook aan Isa gevraagt of ze haar na de koeien wakker wil maken....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze wel vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kapper komt om 9 uur,dan kan bil het wel de topper
zou mooi zijn een amanda momentjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze wel vroeg opstaan.
Die meis krijgt ook alles voor elkaar of niet.
Hoop dat der haren afbreken, als ze het weer blond wil zal het eerst ontkleurd moeten worden tadaaaaaaaaaaa nog meer drama
Ze hebben geen idee dat een buitenbad dagelijks gezeefd moet worden en een chloorcapsule nodig heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:35 schreef pullup het volgende:
Er zitten ondertussen al weer zwemmende 'beesten' in het zwembad dat er ondertussen al weer zo goor uitziet dat zwemmen geen optie meer is.
Oh jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zou mooi zijn een amanda momentje![]()
Het leek er wel op, of andere beestjesquote:
Ja moet is worden ontkleurt en dat is grote bende en dan weer verven maar zou goed een paar x moeten om de juiste kleur te krijgen . Ik snap alleen niet dat ze dit heeft laten verven en na 2 dagen alweer een kapster komt . Ook dat domme gedoe van ruud met die brief ik vind het zo zielig en armoedig hoe hij bezig is en niemand trapt erin ze gaan alleen maar meer en meer van hem walgen, dus eigenlijk graaft hij zijn eigen ondergang.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze wel vroeg opstaan.
Die meis krijgt ook alles voor elkaar of niet.
Hoop dat der haren afbreken, als ze het weer blond wil zal het eerst ontkleurd moeten worden tadaaaaaaaaaaa nog meer drama
Ik was even over naar Isa, maar daar heb je en haar geklaag en gekakkel en de herrie van de melkmachinequote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:41 schreef pullup het volgende:
Zaag in aantocht vrees iklastige keuze tussen die zaag of Isa
Goede morgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:44 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja moet is worden ontkleurt en dat is grote bende en dan weer verven maar zou goed een paar x moeten om de juiste kleur te krijgen . Ik snap alleen niet dat ze dit heeft laten verven en na 2 dagen alweer een kapster komt . Ook dat domme gedoe van ruud met die brief ik vind het zo zielig en armoedig hoe hij bezig is en niemand trapt erin ze gaan alleen maar meer en meer van hem walgen, dus eigenlijk graaft hij zijn eigen ondergang.
Dat waarschijnlijk ook. Maar er staan drie wijven pal bovenop haar te lachen en te blaten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:45 schreef Ransjih het volgende:
[..]
of ze is door ruud zo gewend weg te rennen
Die mannen zijn zo langzaam dat het nog wel even duurt voordat ze gaan zagenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was even over naar Isa, maar daar heb je en haar geklaag en gekakkel en de herrie van de melkmachine
Hahaha ik moet hier wel om lachen idd. Er valt een parallel te trekken tussen haar en Rienk: "Toen Rienk mij nog niet zo heel erg gepenetreerd had..."quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicoline: "Toen die zwarte koe nog niet zo heel erg zwanger was....."
Ja, dat snap ik ook niet, het is zeker niet goed voor je haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:44 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja moet is worden ontkleurt en dat is grote bende en dan weer verven maar zou goed een paar x moeten om de juiste kleur te krijgen . Ik snap alleen niet dat ze dit heeft laten verven en na 2 dagen alweer een kapster komt . Ook dat domme gedoe van ruud met die brief ik vind het zo zielig en armoedig hoe hij bezig is en niemand trapt erin ze gaan alleen maar meer en meer van hem walgen, dus eigenlijk graaft hij zijn eigen ondergang.
Ik vrees dat de redactie dit als hét hoogtepunt van deze armzalige RLS beschouwt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet, het is zeker niet goed voor je haar.
Maar goed, laten we hopen dat het lekker dor en droog wordt >
Ja die Ruud die schrijft een brief aan zijn oma, of hij met haar dochter mag trouwen, ipv van schoonzoon noemt hij het kleinzoon ha ha
Zielig figuur,
Ik hoop zo dat hij er een keer uitvliegt. Maaar nu met de ophanden zijnde trouwerij ben ik bang dat ze hem niet laten gaan.
het kan voor mij weleens de grens zijn jammer genoegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de redactie dit als hét hoogtepunt van deze armzalige RLS beschouwt.
De nieuw samenleving wordt een gesticht, met straks allemaal losgeslagen kindertjes van Ruud en Billy. Een kleinzoon die met zijn tante wil trouwen, dat kan niet goed gaanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:48 schreef Ransjih het volgende:
echt hè, van het opbouwen van een samenleving naar een nephuwelijk, wie had dat gedacht
Ik denk eerlijk gezegd dat deze er op aan stuurtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de redactie dit als hét hoogtepunt van deze armzalige RLS beschouwt.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Billy haar moeder krijgt er dan wel een kleinzoon bij!
We bedoelen hetzelfdequote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat deze er op aan stuurt
quote:
En dat snap ik nu niet Huub moet als geen ander weten hoe dat wordt ontvangen bij de kijker .......namelijk niet goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:49 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze heeft nog smaak ookquote:
Goedzo, oma! Scherp je tanden/gebitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het enige waar ik echt nog nieuwsgierig naar ben is het concert van Isa, mocht ze er zo lang in blijven. Dat huwelijk weiger ik echt naar te kijken.
Die heb ik nog nooit op enige vorm van rationeel handelen betrapt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:54 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
En dat snap ik nu niet Huub moet als geen ander weten hoe dat wordt ontvangen bij de kijker .......namelijk niet goed.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:54 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Goedzo, oma! Scherp je tanden/gebit
Er liggen daar "door de muizen aangevreten" pakken postmix. Die zoete troep trekt wespen aan. Ik begrijp niet dat ze het niet weggooien.quote:
Dat ging Joey geloof ik doen vandaag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er liggen daar "door de muizen aangevreten" pakken postmix. Die zoete troep trekt wespen aan. Ik begrijp niet dat ze het niet weggooien.
sterktequote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:57 schreef pullup het volgende:
Slapers, dan maar weer eens terg naar die stal.
Een boze koequote:
Ben er ook, ze zijn rustig de poot van de koe moet verzorgd wordenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:57 schreef pullup het volgende:
Slapers, dan maar weer eens terg naar die stal.
Het verband verwijderen van de zere poot.quote:
Ziet er link uitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verband verwijderen van de zere poot.
Als ze de poot vastpakt kan die ook niet opzij stappen lijkt mij,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:00 schreef Disana het volgende:
Isa pakt niet door, ze durft niet.
Edit: oh, toch gelukt.
Gevaarlijk klusje, Je hebt zo een trap te pakken.quote:
Ik zou het ook eng vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze de poot vastpakt kan die ook niet opzij stappen lijkt mij,
Maar ja je moet het wel durven natuurlijk
Was het weer zover....amateursquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:00 schreef Pearlbitch het volgende:
U solliciteert dus naar de positie van camera-operator? Wat was uw vorige werkgever? Talpa?
Don't call us, we call you (not)
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het enige waar ik echt nog nieuwsgierig naar ben is het concert van Isa, mocht ze er zo lang in blijven. Dat huwelijk weiger ik echt naar te kijken.
het verband mocht er vandaag in elk geval wel afquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:06 schreef Bblurker2 het volgende:
Dat verband moest toch 3 weken zitten? Of betrof dit het zooltje?
Me toquote:
Nico is dol op vintage kleding.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:07 schreef pullup het volgende:
Dat Starwars shirtje van Nico moet wel uit een heel diepe tweede hands la zijn gekomen
Stelletje faalhazen.quote:
Hup..nog een SLquote:
Billy deed het anders heel erg goed, volgens een paar collega-streamersquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:10 schreef Rica het volgende:
Heb die vergadering van gister terug gekeken. Billy is echt een ster in het en maar lullen en ouwehoeren zonder iets wezenlijks te zeggen. Als Willem bijvoorbeeld iets voorstelde ging Billy het op drie manieren herhalen zonder ook maar iets toe te voegen. Maar wel met een air alsof ze iets heel gewichtig verteld.
Dat vind ik een hele goeie. Écht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:10 schreef Rica het volgende:
Heb die vergadering van gister terug gekeken. Billy is echt een ster in het en maar lullen en ouwehoeren zonder iets wezenlijks te zeggen. Als Willem bijvoorbeeld iets voorstelde ging Billy het op drie manieren herhalen zonder ook maar iets toe te voegen. Maar wel met een air alsof ze iets heel gewichtig vertelt.
Het is ook een kunst om de rest van de mensen die aan tafel zitten mee te krijgen en te enthousiasmeren en dat deed ze goed hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Billy deed het anders heel erg goed, volgens een paar collega-streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |