SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
met mosterd of gewoon met mayo ???quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb vluchtelingen begeleid (in de tijd dat Bosniërs naar Nederland kwamen) een best poosje terug dus. Had ook Irakezen daarbij. Trouwens Christenen. Die waren dol op mijn hond en katten. dus tja
Zelfde als Rienk, met zijn puppy's neer schieten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee hij ziet dieren gewoon niet als wezens die er toe doen
Ik heb de ervaring dat mensen uit het Middelllandsezeegebied en het Verre Oosten onze manier van omgaan met huisdieren (honden, katten etc.) heel vreemd vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb vluchtelingen begeleid (in de tijd dat Bosniërs naar Nederland kwamen) een best poosje terug dus. Had ook Irakezen daarbij. Trouwens Christenen. Die waren dol op mijn hond en katten. dus tja
Dit is zo Utopiaansquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
die shultenbrau in combi met perlot is ook niet goed voor mijn reactievermogenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]Ik formuleer me slecht he, komt door mijn slaappilletje, sorry
Ja maar er is veel verschil, net als onder de Nederlanders, zal misschien liggen aan het gebied waar ze gewoond hebben? Ik heb andere ervaringen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat mensen uit het Middelllandsezeegebied en het Verre Oosten onze manier van omgaan met huisdieren (honden, katten etc.) heel vreemd vinden.
Een Irakees vertelde me eens dat hij het belachelijk vond dat er een in de supermarkten een afdeling was voor voer voor deze dieren
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zelfde als Rienk, met zijn puppy's neer schieten.
Alsof hij dat al eens heeft gedaan.
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef bull1966 het volgende:
er is nu eenmaal verschil per cultuur hoe men met elkaar of met dieren omgaat
feit is feit
Zou kunnen hoor. Ik heb de ervaring dat deze mensen (Irakezen) ook best wel bang zijn voor honden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar er is veel verschil, net als onder de Nederlanders, zal misschien liggen aan het gebied waar ze gewoond hebben? Ik heb andere ervaringen.
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.
gebeurd in het echte leven ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Rienk is er ook zo één inderdaad. Die heeft overigens ook serieus een muis aan de kippen gevoerd, en ik geloof levend. Dat was niet op de streams maar dat vertelde iemand een keer.
Het zou mij niks verbazen, zitten een paar rare "fucked up" gasten daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
tsjah zo denkt een moordenaar ook over een mens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee hij ziet dieren gewoon niet als wezens die er toe doen
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.
ik hen genoeg konijnen de jas uit gedaan en op wintersport gestuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjer
Krijgt hij dan straf als hij gaat knuffelen ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Egnie! Je moet ze ook daar vooral met rust laten
Ja klopt, dat wilde hij ook. En hij was pro-plofkip.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Van Rienk kijk ik niet op, die wilde ook op konijnen jagen en ik heb zo mijn gedachten over die jongen, die is echt niet koosjer
Ja, nou en? Dat doen ze uit instinct. Wij mensen zijn toch niet primitief?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
gebeurd in het echte leven ook
of dat een heel nest van jonge muizen opgevreten word
daarom krijgen die beesten ook zo snel zo veel jongen
er staat dan alleen geen cam op
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen, zitten een paar rare "fucked up" gasten daar.
ligt eraan of er daar cam's zijn die hem filmenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud zou naar India moeten gaan, daar mag je wel 24/7 koeien knuffelen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Krijgt hij dan straf als hij gaat knuffelen ?
Dan moet hij er dus echt per direct heen
Nu mag Rienk ook wel heel graag provoceren. Maar toch geloof ik het zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Hij vertelde dat zelf met trots een keer. Dat is voor mij een ver van mijn bed show. Ik zou dat niet kunnen.
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Hij vertelde dat zelf met trots een keer. Dat is voor mij een ver van mijn bed show. Ik zou dat niet kunnen.
Definieer primitiefquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:22 schreef Grunge. het volgende:
Ja, nou en? Dat doen ze uit instinct. Wij mensen zijn toch niet primitief?
tegelijk hehequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.
Maar ik zou het niet kunnen.
Vooral omdat het niet natuurlijk is, die beestjes kunnen geen kant op.
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voerenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het gebeurt ook met mensen die slangen houden, die kopen een konijntje bij de dierenwinkel en voeren die aan de slangen.
Maar ik zou het niet kunnen.
Vooral omdat het niet natuurlijk is, die beestjes kunnen geen kant op.
Ik bedoel daarmee dat wij de weloverwogen keuze kunnen maken of we dieren pijn willen doen of niet. In andere landen heb je die luxe niet altijd, dat begrijp ik uiteraard. Hoe meer armoede, hoe primitiever. Op dat soort mensen word ik ook niet boos, tenzij het echt puur uit plezier is.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ach al ik de honden uitlaat, en de liftdeuren gaan open op de begane grond. Zijn er regelmatig mensen die gillend bij de muren omhoog vliegen omdat we met de honden de lift uit stappen.
Een hond schijnt onrein te zijn... Prima maar bezorg mij geen doofheid a.u.b.
We hadden een Stabij die wel eens in paniek de lift weer in rende om het gegil.
Ja gets, dat heb ik ook weleens meegekregen. Wat een psychopaat ben je dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voeren
En wie is wie ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
die van mij heeft het niet zo slecht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, je hebt bijna dezelfde hond als ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil er niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik al je sterker vertellen, ze zoeken zelfs nestjes kittens en kopen die op, om aan slangen te voeren
ik ben die zwartequote:
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja gets, dat heb ik ook weleens meegekregen. Wat een psychopaat ben je dan.
dat komt me heel bekent voorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik ben die zwarte
mijn baasje is die met die baard en mijn vrouwtje is diegene die zo vriendelijk in de camera lacht
wat voor hond is dit?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Nijbeets? Laatst dat boek gelezen wat er toen bij werd gehaald, Van de Koele Meren des Doods.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.
Over gekken gesproken.
Waarom volg je het niet meer sinds de intrede van Ivan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Majoraan het volgende:
Hallo vriendjes,
en vriendinnetjes.
Ik heb wat bemoediging /complimentjes nodig.
Ik volg het al niet echt meer sinds de intrede van Ivan, maar vaak mis ik jullie
Ik, my name is Majoraan and I am an addict
Een Bullquote:
ja klopt, dat is echt ziek. Ik snap ook niet dat het nooit is opgevallen of zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nijbeets? Laatst dat boek gelezen wat er toen bij werd gehaald, Van de Koele Meren des Doods.
Maar: shocking. Dat meisje was echt ziek.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef bull1966 het volgende:
ik ben het baasje
en mijn hond heet (in paspoort )
Wuiles de Puiles Lord of stienkenstein
ow en wat wil je van ons?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Majoraan het volgende:
Hallo vriendjes,
en vriendinnetjes.
Ik heb wat bemoediging /complimentjes nodig.
Ik volg het al niet echt meer sinds de intrede van Ivan, maar vaak mis ik jullie
Ik, my name is Majoraan and I am an addict
heeft niets met Ivan te maken, ik was er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom volg je het niet meer sinds de intrede van Ivan?
Mooi hondjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kruising bernersenner / newfoundlander
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellen. Ik stream ook bijna niet meer, kijk alleen nog de highlights op Tjoeptjoep. En heel veel zijn dat er niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
heeft niets met Ivan te maken, ik was er gewoon klaar mee.
Wat een mooie hond. Volgens mij ook met een keigoed karakterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kruising bernersenner / newfoundlander
[ afbeelding ]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar dorpen verderop heeft iemand 7 baby's omgebracht en begraven in haar tuin.
Over gekken gesproken.
jaquote:
5 maar ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
hoop dat ie het nog ff doet
is nu 6 jaar en heeft levensverwachting van 5
dus zit in bonusjaren
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..
mensen zijn geupgrade dierenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen maken altijd verschil tussen mensen en dieren. Ik heb geen idee waarom. Mensen kunnen soms beestachtige dingen doen en bovendien zijn mensen in principe ook dieren. Dat onderscheid maken alleen wij mensen..
houwe zo wat een prachthondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
hoop dat ie het nog ff doet
is nu 6 jaar en heeft levensverwachting van 5
dus zit in bonusjaren
Jammer hè, ik had er zoveel van verwacht, nieuwe samenleving...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik stream ook bijna niet meer, kijk alleen nog de highlights op Tjoeptjoep. En heel veel zijn dat er niet.
mooi beessiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die van mij, toen hij 8 weken was, inmiddels weegt hij 45 kilo Newfoundlander
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
Die is ook lief.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
ohhhhhhhhhhhhh wat een lieverd!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
De liefde is wederzijds
Oh super he, we krijgen vast op ons donder, vanwege off topicquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gizmo 4 weken en 5 dagen
[ afbeelding ]
ff on topicquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oh super he, we krijgen vast op ons donder, vanwege off topic
iedereen slaapt ,lekker rustigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gizmo 4 weken en 5 dagen
[ afbeelding ]
En nog steeds slaapt iedereenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.
Hij ziet er niet uit als een Gremlin
Er is niks meer te beleven op de streamsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
tsss, doe mij maar een ban, voor ik weer in mijn slechte verslaving terugvalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
haha ja dat klopt, maar toen we hem kochten was hij 4 weken oud. Verstoten door zijn moeder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En Gizmo is ook een schatje, alleen wel een gekke naam.
Hij ziet er niet uit als een Gremlin
O meen je dat echt ,ik geloof je,echt ja echt,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Ik als eerste, ik krijg altijd de schuld dat ik bij offtopic betrokken ben of de aanjager van offtopic...
Maar we zien wel.
En ik was er nu niet bij betrokken...
not guiltyquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Ik als eerste, ik krijg altijd de schuld dat ik bij offtopic betrokken ben of de aanjager van offtopic...
Maar we zien wel.
En ik was er nu niet bij betrokken...
Doe er tenminste even een stream reactie bij.quote:
het is rustig daarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe er tenminste even een stream reactie bij.
Kijk eens hoe lief ze allemaal slapen op de streams.
Trusten voor de mensen die gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |