abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142707187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 02:21 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ken de rates zo ongeveer zijn best veel mensen in arme landen die er van kunnen en ook van leven.

Zelf ook gedacht om seo en dergelijke te doen maar dat is ook nog niet zo safe kost veel tijd en investering en geen stabiel inkomen.
het leven is een grote investering.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 02:27:00 #52
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142707224
Ik heb oa voor groupon en zalando geschreven voor 15-20eur per uur via Clickworker
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_142707454
Maar 1 ding snap ik niet, Je geeft aan geen sociale contacten oid te hebben, geen inkomen, en maar 1x per 3-6 mmd buiten te komen, hoe doe jij boodschappen dan? wat eet jij?

daarnaast moet je echt kappen met het jezelf zo naar beneden schoppen, Je bent 19, en als je een uitkering wil aanvragen geven ze aan dat je een lening kan krijgen om naar school te gaan, DOEN! vmp overleg je over een thuisstudie, zo heb ik ook mn MBO afgerond.
werken bij postNL voor 100 euro in de maand is leuk bedacht maar slaat natuurlijk nergens op als je een leven wilt opbouwen....
Bedenk wat je wilt bereiken en maak dan voor elk doel een stappenplan.
S. 2014
J. 2016
pi_142708468
Jezus man, dit kan ik niet en dat kan ik niet ? Volgens mij heb je gewoon een schop onder je reet nodig ? je zwelgt naar mijn idee in zelfmedelijden, je wilt vrienden en een vriendin maar je komt nooit buiten want ze pesten je toch. Je bent 19 jaar, beetje sterk in je schoenen staan mag onderhand wel eens. Je kan gewoon studiefinanciering aanvragen, je hebt gewoon recht op 4 jaar stufie ? Dus leg mij eens waarom je niet naar school kan?

Plus je kan voor 0,6% rente (!!) alsnog lenen en in iets van 40 jaar afbetalen afhankelijk van je inkomen. Je maakt daarin zelf het probleem en je oplossing is niks doen ? Zo werkt dat inderdaad niet, hoe wil je vrienden maken als je niet buiten komt ? Hoe wil je een vriendin vinden als je er nooit eens een meisje aanspreekt ? Je hebt je toekomst grotendeels in eigen hand vriend.

Je zoekt gewoon uitvluchten om jezelf maar te blijven verstoppen, jij wilt je leven veranderen en de enigste die dat kan doen ben jezelf en nee de wereld is geen roze geur en maneschijn, klopt deal with it.

Raap jezelf op, meld je aan bij een uitzendbureau, ga sporten en zoek professionele hulp. Schrijf jezelf in op een opleiding en vraag studiefinanciering aan, er zijn genoeg mogelijkheden want aan je intelligentie ligt het niet. Dat je gepest bent en daar nog last van hebt kan ik begrijpen maar je laat je leven erdoor beheersen naar mijn idee en wil je nou echt je leven laten beheersen door je verleden ? Om er een cliché tegenaan te gooien vorm jij de situatie of laat je je vormen door de situatie ? Je kan nu ook wel achter de geraniums gaan zitten, koop je wat katten en elke week een paar kratjes bier en lekker zitten zuipen van je uitkering. Je hebt je dromen toch ? Stel je doelen dan !

Kan je wel zeuren over van het kastje naar de muur worden gestuurd maar het is jouw leven en jouw verantwoordelijkheid om er iets van te maken wat bij je past. Je hebt eten, onderdak en ouders die van je houden, waardeer eens wat je hebt in plaats van je zelf en je leven zo naar onderen praten. Vind de motivatie, het enigste wat jouw tegenhoud is jezelf.

En nee ik weet niet wat je problematiek is maar voor zover ik het lees hier is dit wat ik er van denk, het is niet om je aan te vallen maar misschien heel misschien zie je in dat je van geluk mag spreken dat je zoveel mogelijkheden hebt vraag dat eens aan de andere helft van de wereldbevolking.
pi_142708476
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 05:06 schreef Wotte het volgende:
Jezus man, dit kan ik niet en dat kan ik niet ? Volgens mij heb je gewoon een schop onder je reet nodig ? je zwelgt naar mijn idee in zelfmedelijden, je wilt vrienden en een vriendin maar je komt nooit buiten want ze pesten je toch. Je bent 19 jaar, beetje sterk in je schoenen staan mag onderhand wel eens. Je kan gewoon studiefinanciering aanvragen, je hebt gewoon recht op 4 jaar stufie ? Dus leg mij eens waarom je niet naar school kan?

Plus je kan voor 0,6% rente (!!) alsnog lenen en in iets van 40 jaar afbetalen afhankelijk van je inkomen. Je maakt daarin zelf het probleem en je oplossing is niks doen ? Zo werkt dat inderdaad niet, hoe wil je vrienden maken als je niet buiten komt ? Hoe wil je een vriendin vinden als je er nooit eens een meisje aanspreekt ? Je hebt je toekomst grotendeels in eigen hand vriend.

Je zoekt gewoon uitvluchten om jezelf maar te blijven verstoppen, jij wilt je leven veranderen en de enigste die dat kan doen ben jezelf en nee de wereld is geen roze geur en maneschijn, klopt deal with it.

Raap jezelf op, meld je aan bij een uitzendbureau, ga sporten en zoek professionele hulp. Schrijf jezelf in op een opleiding en vraag studiefinanciering aan, er zijn genoeg mogelijkheden want aan je intelligentie ligt het niet. Dat je gepest bent en daar nog last van hebt kan ik begrijpen maar je laat je leven erdoor beheersen naar mijn idee en wil je nou echt je leven laten beheersen door je verleden ? Om er een cliché tegenaan te gooien vorm jij de situatie of laat je je vormen door de situatie ? Je kan nu ook wel achter de geraniums gaan zitten, koop je wat katten en elke week een paar kratjes bier en lekker zitten zuipen van je uitkering. Je hebt je dromen toch ? Stel je doelen dan !

Kan je wel zeuren over van het kastje naar de muur worden gestuurd maar het is jouw leven en jouw verantwoordelijkheid om er iets van te maken wat bij je past. Je hebt eten, onderdak en ouders die van je houden, waardeer eens wat je hebt in plaats van je zelf en je leven zo naar onderen praten. Vind de motivatie, het enigste wat jouw tegenhoud is jezelf.

En nee ik weet niet wat je problematiek is maar voor zover ik het lees hier is dit wat ik er van denk, het is niet om je aan te vallen maar misschien heel misschien zie je in dat je van geluk mag spreken dat je zoveel mogelijkheden hebt vraag dat eens aan de andere helft van de wereldbevolking.
Wat een verhaal om 05:00 uur man.. :')
pi_142708481
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 05:08 schreef Trebo het volgende:

[..]

Wat een verhaal om 05:00 uur man.. :')
Kan niet slapen en het irriteerde me :9
pi_142711414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:21 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

speciaal onderwijs is natuurlijk wel iets anders dan een normale school. Dus waarom zou dat niet kunnen dan? 8)7
omdat speciaal onderwijs niet betekend dat je een leerling alleen in 1 lokale zet en that's it. Ook laten ze heus geen condooms en spuiten liggen :')

Ik werk in deze sector dus ik weet dat het lulkoek is
het zijn geen makkelijke scholen, dat klopt maar wat TS beschrijft bestaat gewoon niet
Al is het maar omdat die scholen ook gewoon overvol zitten en er geen ruimte is om 1 leerling in een lokaal te zetten :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142711863
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat speciaal onderwijs niet betekend dat je een leerling alleen in 1 lokale zet en that's it. Ook laten ze heus geen condooms en spuiten liggen :')

Ik werk in deze sector dus ik weet dat het lulkoek is
het zijn geen makkelijke scholen, dat klopt maar wat TS beschrijft bestaat gewoon niet
Al is het maar omdat die scholen ook gewoon overvol zitten en er geen ruimte is om 1 leerling in een lokaal te zetten :')
Ik heb gezegd dat ik bijna altijd alleen daar zat in dat lokaal met een leraar die meestal minstens de helft van de tijd in een ander lokaal moest bijspringen omdat daar bijna alle leerlingen zaten.
Er was er 1 met behoorlijke problemen de rest viel wel mee maar op dat terrein was het heel erg gesteld niet zo zeer met die school er zaten op dat terrein zo'n 100-200 soms zwaar psychische kinderen no offence maar die hadden erge problemen als je gaat schreeuwen en ik hoor het 200 meter verder nog de hele ochtend.
De meeste begonnen ook pas rond 10-11 uur dus daarom zat ik meestal alleen in de klas tegen het eind van het jaar was dat anders toen had ik meestal wel 1 of 2 mede leerlingen daar zitten van een jaar of 12-13 ikzelf wat bijna 17 dus je kunt je misschien voorstellen dat dat niet zo leuk is.

Ook was het met die ene persoon met grote psychische problemen echt erg want het kon soms wel 3 uur zijn voordat ik eindelijk geen geschreeuw meer hoorde dus je kunnen concentreren was er niet bij.

En nee die spuiten lagen niet daar die lagen elders op het terrein of er langs kwam ze ook bijna niet tegen want ik liep daar niet vaak terrein had meerdere uitgangen grote van zo'n 5-10 straten denk ik of meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door hmmmmmmm op 25-07-2014 10:42:30 ]
pi_142712017
Ja ik zei al: het was vast niet makkelijk daar als iedereen daar zit vanwege een andere problematiek maar een groot deel van je verhaal is gelul

Je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen. Je bent een volwassen man met problemen. Zoek hulp
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142712187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik zei al: het was vast niet makkelijk daar als iedereen daar zit vanwege een andere problematiek maar een groot deel van je verhaal is gelul

Je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen. Je bent een volwassen man met problemen. Zoek hulp
Wat is dan nog gelul afgezien van het korte stuk over die school?

Ik ga hier toch niet een verhaal liggen bedenken en nee die condooms lagen niet elke dag voor de deur ook niet elke dag op dezelfde plek meestal ergens op dat terrein soms langs de school.

Er zaten daar een paar honderd jongeren met psychische problemen en er werd pas tegen de eind van de dag schoongemaakt soms helemaal niet voor een paar dagen.
pi_142712263
Je stelt je verhaal al steeds een beetje bij :')

Gebruik het feit dat er ooit om de hoek bij school een condoom lag nog niet als een excuus om op 19 jarige leeftijd niks van je leven te maken :')
Iedereen heeft wel eens iets meegemaakt in zijn jeugd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142712308
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Je stelt je verhaal al steeds een beetje bij :')

Gebruik het feit dat er ooit om de hoek bij school een condoom lag nog niet als een excuus om op 19 jarige leeftijd niks van je leven te maken :')
Iedereen heeft wel eens iets meegemaakt in zijn jeugd
Niet echt aangepast maar heb een aantal dingen niet genoemd
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:Maar toch 10 condooms langs de ingang van de school is toch slordig
Ik heb daar geen problemen mee gehad echt ik hoefde ze niet op te ruimen.
Maar mijn verhaal klopt wel het in realiteit wel erger ik heb wel op het moment het goed voor elkaar ik hoef me nu geen zorgen te maken.

Voor mij zou een uitkering al een grote prestatie zijn zodat ik toch wat houvast heb leren is niks voor mij dat is wel gebleken.
Om dat een lening aan te vragen nadat ik op het speciaal onderwijs weer ben gezakt een jaar of 2 geleden zie ik niet zitten.

Ja iedereen heeft wel wat meegemaakt als je goed leest is dit mijn hele leven zo geweest ben altijd gepest sinds ik me kan herinneren nooit vrienden gehad en enige sociale interactie heb ik niet gehad sinds mijn 12e hoe iemand er van 18 of 19 uitziet weet ik niet ik heb ze nog nooit gezien ik heb nooit iemand ontmoet van die leeftijd ik denk nog steeds dat ik 14-15 ben sinds die tijd heb ik totaal niemand van mijn leeftijd gezien.

[ Bericht 11% gewijzigd door hmmmmmmm op 25-07-2014 11:02:30 ]
pi_142712473
Je zult op mbo niveau 1 moeten beginnen en dat heeft niks met leren te maken. Dat is 90% praktijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142712490
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Je zult op mbo niveau 1 moeten beginnen en dat heeft niks met leren te maken. Dat is 90% praktijk
Ik denk ook niet dat ik dat kan ik heb al moeite met een broodje te smeren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:06:47 #65
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142712571
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ik dat kan ik heb al moeite met een broodje te smeren.
zwelgen in geveinsde onkunde?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142712707
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef Re het volgende:

[..]

inderdaad zeg

Hopelijk een troll
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142712802
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef Re het volgende:

[..]

Geen idee wat dat betekend en nee geen troll helaas.
pi_142713104
Voor jou is er eigenlijk geen 'leven' je 'wordt geleefd'. Daarmee bedoel ik dat je je eigen denkbeelden je acties laat sturen. Ik kan dit niet, ik doe het niet. Ik wordt buiten gepest, ik ga er niet heen.

Bedenk wat je wil en doe het. Bedenk natuurlijk wel kleine haalbare stapjes. Vaker naar buiten, meer sociaal contact door vrijwilligerswerk, dat lijken me op korte termijn toch wel haalbare doelen. Wanneer dit goed gaat zal je merken dat je sociale vaardigheden verbeteren en dat je niet gepest word, dan durf je weer een beetje meer.
And the druids turn to stone...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:28:06 #69
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_142713105
TS: Jouw leven heeft tot nu toe bestaan uit gepest worden, naar beneden gehaald worden.. Daaruit volgt dat je jezelf onbewust hebt aangepraat dat jij niets kan. Je zit in een vicieuze cirkel, daar moet je uit. Ik hoop toch wel dat je het daarmee eens bent. Niet iedereen maakt een vliegende start, maar vechtlust en karakter zijn wel twee dingen die je helpen daarmee.
En met vechtlust bedoel ik met nadruk niet dat je de eerste de beste persoon op zijn muil ramt. Daar maak je geen vrienden mee.
Ga eens naar een buurthuis, kijk wat daar te doen is? Laagdrempelig.. Vrijwilligerswerk?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:33:39 #70
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_142713259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 05:06 schreef Wotte het volgende:

Amen.
pi_142713434
Ik ben bang dat ik geen baan krijg en dan 30-40k in de min sta als ik het al haal en het binnen 15 jaar moet terug betalen.... ik heb geen recht op stufi vanaf 2014/2015 en dat is wanneer ik kan beginnen denk ik.

Ik zou een minimumloon baan al prima vinden.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:41:02 #72
38344 knokkels
pi_142713480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben bang dat ik geen baan krijg en dan 30-40k in de min sta als ik het al haal en het binnen 15 jaar moet terug betalen.... ik heb geen recht op stufi vanaf 2014/2015 en dat is wanneer ik kan beginnen denk ik.
Goede uitgangspositie om meteen van het ergste uit te gaan ook :|W
pi_142713508
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:41 schreef knokkels het volgende:

[..]

Goede uitgangspositie om meteen van het ergste uit te gaan ook :|W
Ja want ik heb ook geen reden om dat te denken....

Ik ben het zat met leren en elk jaar weer zakken ik heb moeite met alles.
Als ik voor een baas zou gaan werken met mbo diploma merkt die ook dat ik sociaal niks kan en word ik niet aangenomen vooral ook omdat je niks kunt met een mbo diploma.

Ik heb een leerstoornis en sociaal ben ik een 12 jarige of erger ik heb moeite met alles moet ik dat ook op mijn cv zetten? Ik denk niet dat het zin heeft om me ook nog in de schulden te werken word ik alleen maar depressiever van.

[ Bericht 6% gewijzigd door hmmmmmmm op 25-07-2014 11:52:16 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:52:00 #74
38344 knokkels
pi_142713784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Probeer wat positiever naar het leven te staan. Je quote nu net een negatief gekleurd stukje van mij, maar mijn bijdrage hierboven (en andere positieve, zie ik je niets mee doen.)
Je bent gepest, waarschijnlijk veel afgewezen in je jeugd. En nooit geleerd om van je af te bijten.

Sowieso zou een assertiviteitstraining iets voor jou zijn. Heb ik ook gehad en heeft me veel goed gedaan.

Ik ben vroeger van mijn 6e tot mijn 13e ook veel gepest door een aangeboren afwijking aan mijn vingers (Amnyotic Band Syndrome) en ik kan me nog herinneren dat ik door een vriend geholpen ben op dat moment, zelverdediging in de zandbak. Nu begrijp ik ook best dat dat voor jou niet opging.
Dit is dan ook om het eea in perspectief te zetten.

Door die assertiviteitstraining leer je wat je valkuilen zijn, en waar je (met hulp) aan kan werken. En hulp is geen schande, kerel.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:53:36 #75
38344 knokkels
pi_142713829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ben het zat met leren en elk jaar weer zakken ik heb moeite met alles.
Als ik voor een baas zou gaan werken met mbo diploma merkt die ook dat ik sociaal niks kan en word ik niet aangenomen vooral ook omdat je niks kunt met een mbo diploma.

Ik heb een leerstoornis en sociaal ben ik een 12 jarige of erger ik heb moeite met alles moet ik dat ook op mijn cv zetten? Ik denk niet dat het zin heeft om me ook nog in de schulden te werken word ik alleen maar depressiever van.
Ik ben gestopt met 3 HBO opleidingen, 1 mbo opleiding en ik ben nu assistent coördinator verkeersregelaar. En het is leuk!

Als je niet kunt leren, kan je een andere weg inslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')