abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142713851
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:53 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met 3 HBO opleidingen, 1 mbo opleiding en ik ben nu assistent coördinator verkeersregelaar. En het is leuk!

Als je niet kunt leren, kan je een andere weg inslaan.
Welke weg?
pi_142713861
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben bang dat ik geen baan krijg en dan 30-40k in de min sta als ik het al haal en het binnen 15 jaar moet terug betalen.... ik heb geen recht op stufi vanaf 2014/2015 en dat is wanneer ik kan beginnen denk ik.

Ik zou een minimumloon baan al prima vinden.
bijna elke student begint met een schuld vooral tegenwoordig

Stop met suffe excuses zoeken om niks te doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142713897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja want ik heb ook geen reden om dat te denken....

Ik ben het zat met leren en elk jaar weer zakken ik heb moeite met alles.
Als ik voor een baas zou gaan werken met mbo diploma merkt die ook dat ik sociaal niks kan en word ik niet aangenomen vooral ook omdat je niks kunt met een mbo diploma.

Ik heb een leerstoornis en sociaal ben ik een 12 jarige of erger ik heb moeite met alles moet ik dat ook op mijn cv zetten? Ik denk niet dat het zin heeft om me ook nog in de schulden te werken word ik alleen maar depressiever van.
als je echt denkt dat het zo erg is ga je morgen stappen zetten op dit gebied. Ga naar een psycholoog, laat je diagnosticeren en daarna naar het uwv

Het enige wat je doet is mekkeren

Je bent niet in orde of wel. Kies een pad en zet daar op in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142713931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Probeer wat positiever naar het leven te staan. Je quote nu net een negatief gekleurd stukje van mij, maar mijn bijdrage hierboven (en andere positieve, zie ik je niets mee doen.)
Je bent gepest, waarschijnlijk veel afgewezen in je jeugd. En nooit geleerd om van je af te bijten.

Sowieso zou een assertiviteitstraining iets voor jou zijn. Heb ik ook gehad en heeft me veel goed gedaan.

Ik ben vroeger van mijn 6e tot mijn 13e ook veel gepest door een aangeboren afwijking aan mijn vingers (Amnyotic Band Syndrome) en ik kan me nog herinneren dat ik door een vriend geholpen ben op dat moment, zelverdediging in de zandbak. Nu begrijp ik ook best dat dat voor jou niet opging.
Dit is dan ook om het eea in perspectief te zetten.

Door die assertiviteitstraining leer je wat je valkuilen zijn, en waar je (met hulp) aan kan werken. En hulp is geen schande, kerel.
Ik heb ook vaker hulp gezocht ook toen ik op school zat maar het heeft allemaal niet geholpen ben jaren lang bij een psycholoog geweest etc.
Was toen nog erger werd depressief elke keer als ik er na toe ging en toen ik naar de dokter ging stuurde die me naar een andere psycholoog en die kon me ook niet helpen die vond ook dat mijn klachten niet ernstig waren dat ze veel ergere mensen behandelde die al in dezelfde situatie zitten en die waren zo rond de 30-50.

Werd ook geadviseerd om een studie te doen ook al zij ze dat daar geen toekomst in zit je toch wat geld krijgt.

Dat is nu zo'n half jaar geleden ook een paar keer bij de dokter geweest voor euthanasie maar kwam ik ook niet in aanmerking voor misschien in de toekomst zei hij.

[ Bericht 3% gewijzigd door hmmmmmmm op 25-07-2014 12:02:35 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:01:45 #80
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_142714048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Welke weg?
Dat is een persoonlijke keuze voor mij geweest..

Ik heb 2 jaar thuis gezeten in de WAJONG, geen kans op werk. Via een vriend van me in een stichting gekomen, en daar zelf met een collega de verkeersregelaarsdivisie opgezet.

Ga eens praten met vrijwilligerscentrale in je regio, een maatschappelijk werker, jongerenwerk.. Echt man, het kan.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:04:08 #81
38344 knokkels
pi_142714104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:57 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat is nu zo'n half jaar geleden ook een paar keer bij de dokter geweest voor euthanasie maar kwam ik ook niet in aanmerking voor misschien in de toekomst zei hij.
The fuck jongen, omdat het niet gaat zoals jij wil, wil je je jonge leven maar stoppen? Gewoon nee. Ook jij bent waardevol. Je weet het alleen nog niet.
pi_142714301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:04 schreef knokkels het volgende:

[..]

The fuck jongen, omdat het niet gaat zoals jij wil, wil je je jonge leven maar stoppen? Gewoon nee. Ook jij bent waardevol. Je weet het alleen nog niet.
Nou gevraagd over de mogelijkheden en of ik er voor in aanmerking kom voor het geval het nog erger word.
Nee wil niet echt dood maar als er niks anders opzit zie er niks in om de rest van mijn leven alleen te zijn en geen geld te hebben om ook maar iets te doen.
pi_142714336
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:11 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nou gevraagd over de mogelijkheden en of ik er voor in aanmerking kom voor het geval het nog erger word.
Nee wil niet echt dood maar als er niks anders opzit zie er niks in om de rest van mijn leven alleen te zijn en geen geld te hebben om ook maar iets te doen.
Laat je zo snel mogelijk opnemen, serieus.
Die negatieve spiraal zit te diep.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142714501
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Laat je zo snel mogelijk opnemen, serieus.
Die negatieve spiraal zit te diep.
Nee ben niet echt negatief normaal ik ben meestal gewoon wat tv het kijken of doe wat zelfstandig werk maar dat verdient niet meer zoveel als vroeger.
Dus ik denk er niet zo vaak aan maar ik post hier gewoon wat mijn gevoelens niet dat ik elke minuut me probeer op te hangen ik heb dat nog nooit geprobeerd.

Dus me opnemen is niet echt nodig vind ik persoonlijk ik schrijf hier alleen dat het allemaal wat beter kan.
pi_142714530
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee ben niet echt negatief normaal ik ben meestal gewoon wat tv het kijken of doe wat zelfstandig werk maar dat verdient niet meer zoveel als vroeger.
Dus ik denk er niet zo vaak aan maar ik post hier gewoon wat mijn gevoelens niet dat ik elke minuut me probeer op te hangen ik heb dat nog nooit geprobeerd.

Dus me opnemen is niet echt nodig vind ik persoonlijk ik schrijf hier alleen dat het allemaal wat beter kan.
dus je wil niet dood maar je gaat wel aan de dokter vragen of hij je dood kan maken?
En hier loop je nu ook al dagen te miepen en elk advies is fout
Je wil gewoon aandacht
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142714575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Serieus, ik wil niet lullig doen, maar herlees al jouw reacties. Je zit het leven bijna niet meer zitten als ik het zo lees, je praat over euthanasie, over de dood, toekomst zie je ook niet zitten en als er advies komt over hoe je het verder kan, begin je terug over vroeger hoe het allemaal slecht ging en praat je over dood gaan etc. Nee lijkt me dan wel echt tijd voor een opname, hoor. Of je doet dit expres als je het zelf niet inziet...
pi_142714611
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus je wil niet dood maar je gaat wel aan de dokter vragen of hij je dood kan maken?
En hier loop je nu ook al dagen te miepen en elk advies is fout
Je wil gewoon aandacht
Ik heb gevraagd of ik in aanmerking kom niet dat ik het nu wil....
pi_142714644
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Serieus, ik wil niet lullig doen, maar herlees al jouw reacties. Je zit het leven bijna niet meer zitten als ik het zo lees, je praat over euthanasie, over de dood, toekomst zie je ook niet zitten en als er advies komt over hoe je het verder kan, begin je terug over vroeger hoe het allemaal slecht ging en praat je over dood gaan etc. Nee lijkt me dan wel echt tijd voor een opname, hoor. Of je doet dit expres als je het zelf niet inziet...
Ik zie er niks van ik wil dood in misschien moet jij beter lezen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:23:58 #89
38344 knokkels
pi_142714678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd of ik in aanmerking kom niet dat ik het nu wil....
Dat impliceer je wel, als je het al vraagt.
pi_142714681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik zie er niks van ik wil dood in misschien moet jij beter lezen.
Dat doe je wel :
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:57 schreef hmmmmmmm het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:11 schreef hmmmmmmm het volgende:

Terwijl je inmiddels al veel advies hebt gekregen.
pi_142714702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:23 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dat impliceer je wel, als je het al vraagt.
Verschil ik in mening in ik vroeg het me af voor de toekomst als ik het echt niet meer zie zitten.

En ja als ik nu 30 zou zijn in deze situatie dan zou ik het toch wel proberen maar daar denk ik nu niet aan en wil ik ook niet.
pi_142714723
Sorry ik zie geen oplossing maar je werkt zelf ook niet echt naar een oplossing
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:28:44 #93
38344 knokkels
pi_142714802
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:24 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Verschil ik in mening in ik vroeg het me af voor de toekomst als ik het echt niet meer zie zitten.
Dan denk je er in ieder geval al aan.

Ik mag hopen dat je het met ons eens bent dat dat écht niet gezond is. Serieus kerel, zoek hulp. Iedereen heeft dat wel eens nodig. Je bent nu keihard aan het bagatelliseren naar de buitenwereld en keihard aan het liegen tegen jezelf.

.

Luister dit nummer, lees de tekst aandachtig en denk hierover na
pi_142714828
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:25 schreef Zolder het volgende:
Sorry ik zie geen oplossing maar je werkt zelf ook niet echt naar een oplossing
Dat dus. Als de TS niet meewerkt aan een oplossing snap ik ook niet wat de bedoeling is van dit topic.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:31:40 #95
38344 knokkels
pi_142714885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:24 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

En ja als ik nu 30 zou zijn in deze situatie dan zou ik het toch wel proberen maar daar denk ik nu niet aan en wil ik ook niet.
Op jouw leeftijd lag ik op het randje van de dood. Met spoed het ziekenhuis in met bacteriële meningitis. Had geen twee dagen langer moeten duren.
Leef je leven 1 dag tegelijk. Ga geen te hoge doelen stellen die ongrijpbaar zijn. Dát nekt je.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:32:45 #96
38344 knokkels
pi_142714916
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat dus. Als de TS niet meewerkt aan een oplossing snap ik ook niet wat de bedoeling is van dit topic.
Hij moet even een keiharde reality check hebben
pi_142714942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:32 schreef knokkels het volgende:

[..]

Jup!
pi_142714945
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb hulp gezocht en ook gekregen zij raden mij aan depressie medicatie te slikken en als ik dat niet wil ze me niet kunnen helpen omdat er opzich niks vreemd was dat ik depressief was.

En als ik wat aan het probleem wou doen kon ik een cursus volgen ''maak vrienden'' maar daar had ik geen geld voor.

Verder werk/studie konden ze me niet echt adviseren dat vonden ze toch hopeloos al zeiden ze zelf dat als ik het zou aankunnen ze het wel adviseerden om vmbo/mbo te doen maar dat zagen ze niet echt zitten.
pi_142714974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:32 schreef knokkels het volgende:

[..]

Waarvoor dan snap het niet helemaal ik heb verschillende dingen geprobeerd.
pi_142714994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb hulp gezocht en ook gekregen zij raden mij aan depressie medicatie te slikken en als ik dat niet wil ze me niet kunnen helpen omdat er opzich niks vreemd was dat ik depressief was.

En als ik wat aan het probleem wou doen kon ik een cursus volgen ''maak vrienden'' maar daar had ik geen geld voor.

Verder werk/studie konden ze me niet echt adviseren dat vonden ze toch hopeloos al zeiden ze zelf dat als ik het zou aankunnen ze het wel adviseerden om vmbo/mbo te doen maar dat zagen ze niet echt zitten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:34 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waarvoor dan snap het niet helemaal ik heb verschillende dingen geprobeerd.
En wat doe je met de rest van de al reeds gegeven adviezen hier :?
Allemaal niet goed hè....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')