Dat is toch oud nieuws? Volgens mij heeft die psycho een hele verzameling..quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:43 schreef Jandirk het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erse_jihadist__.html
Op Twitter is een gruwelijke foto opgedoken waarop de Almeerse ISIS-jihadist Khalid K., die zichzelf Abu Abdulrahman al Iraki noemt, poseert met zeven afgehakte hoofden.
Dat meldt journalist Harald Doornbos op Twitter. Op de schokkende foto is te zien hoe K. de hoofden op een hek heeft gelegd en sommige hoofden zelfs op de spijlen van het hek heeft gespiest.
Doornbos heeft de foto op zijn weblog geplaatst. ''Te gruwelijk voor Twitter'', meldt hij.
Foto´s via de link. Bah bah bah.
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef Speculant. het volgende:
achja zonder filmpjes van "hoe en wat" valt het tegenwoordig allemaal al mee.
Dat zo'n psyco in ons land gewoon lange tijd zijn uitkerinkje heeft opgestreken is toch walgelijk.. Ik neem aan dat zijn paspoort inmiddels is ingetrokken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vorige keer poseerde hij met vier of vijf afgehakte hoofden.. nu met 7..
Volgens mij doel je op deze, ze dachten dat ie een sjiitische strijder was:quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Bredemug het volgende:
Doet me denken aan zo een gast die dat deed met twee hoofden en paar maanden later zag je zijn eigen hoofd afgehakt door zijn eigen vrienden (wat een fout was waar ze later achterkwamen dat het een kameraad was).
Alleen jammer genoeg vergeten wat zijn naam was.
Hoofdpijn van een Buk koppen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:01 schreef thom_05 het volgende:
Karma is a bitch en wie weet wat hem nog te wachten staat.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb wel eens gedacht dat het ritueel slachten van schapen wat moslims graag doen, eigenlijk symbool staat voor iets dat zij veel liever zouden doen. Je mag het niet zeggen, maar de islam is in wezen een erg primitieve religie.. andere religies zijn ook oud, maar inmiddels aangepast aan de moderne tijd.
Vroeger hadden ze hier ook geen keus. Word Christen of sterf...quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef vigen98 het volgende:
Maar maar... Islam is vredeiedereen die het tegenspreekt hakken we je kop eraf
Joden doen ook aan ritueel slachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb wel eens gedacht dat het ritueel slachten van schapen wat moslims graag doen, eigenlijk symbool staat voor iets dat zij veel liever zouden doen. Je mag het niet zeggen, maar de islam is in wezen een erg primitieve religie.. andere religies zijn ook oud, maar inmiddels aangepast aan de moderne tijd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij doel je op deze, ze dachten dat ie een sjiitische strijder was:
Al-Qaeda-linked rebels mistakenly behead fellow fighter, rebel group says
http://edition.cnn.com/20(...)a-beheading-mistake/
Godverdorie wat is dat toch weerzinwekkend.. iets totaal barbaars doen en dan de heilige uit gaan hangen..quote:"We call on God to accept Mohammed Fares into his Kingdom and to forgive his brothers that sought to rid us of the enemies of God and our enemies," Omar Al-Qahatani said in Arabic in the ISIS statement.
Sinds jij het Groene Boekje hebt ingeslikt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Cassandraa het volgende:
[..]
Sinds waarneer vertegenwoordigen paar gekke de Islam.
dus nooitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds jij het Groene Boekje hebt ingeslikt.
Jodendom is ook niet aangepast aan de moderne tijd.. Ritueel slachten en nog veel meer van die gebruiken en regels vind ik erg primitief.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef Cassandraa het volgende:
[..]
Joden doen ook aan ritueel slachten.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Sounds legit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb niks tegen de islam, maar zo'n debiel is geen goeie reclame.
Kan beter zeggen dat ik niks tegen moslims heb.. de islam heeft zo zijn nare trekjes, zeker wanneer debielen ermee aan de haal gaan.. en helaas zijn er nogal wat debielen.. waarmee ik niet wil zeggen dat ik alle moslims debiel vind.. degenen die ik ken vind ik wel oké.quote:
Ik weet dat mensen het graag omdraaien, maar de islam is zo'n zes eeuwen moderner dan het christendom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Jodendom is ook niet aangepast aan de moderne tijd.. Ritueel slachten en nog veel meer van die gebruiken en regels vind ik erg primitief.
Knap dat ze dat zo kunnen verbergen. Je ziet het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen het graag omdraaien, maar de islam is zo'n zes eeuwen moderner dan het christendom.
Trollolololquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen het graag omdraaien, maar de islam is zo'n zes eeuwen moderner dan het christendom.
Klopt.. maar bij christendom heb je het Oude Testament en het Nieuwe Testament.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is dan ook een misvatting dat de islam voor dergelijke idioterie zorgt of daar medeverantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:13 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Knap dat ze dat zo kunnen verbergen. Je ziet het niet.
Je hebt gelijk bij nader inzien, zie editquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig een feit opnoemt word je voor trol uitgemaakt.
Uit naam van wie of wat precies hakken ze deze hoofden af dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dan ook een misvatting dat de islam voor dergelijke idioterie zorgt of daar medeverantwoordelijk voor is.
Ik zou de populatie van de Gereformeerde Gemeente, Oud Ger Gem. en aanverwante afscheidingen - of beter gezegd de achterban van de SGP - niet meteen "een paar" willen noemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. maar bij christendom heb je het Oude Testament en het Nieuwe Testament.
Oude Testament = primitief.. lijkt beetje op jodendom
Nieuwe Testament = waar de meeste christenen zich tegenwoordig mee bezig houden.. behalve een paar half gare idioten met extreme opvattingen
Denk het niet.. heb tijdje terug ook een andere foto van die baardaap voorbij zien komen.. hoop dat ze hem nog een keer ophangen aan zijn baard en dan op laten vreten door de varkensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar wie is het met me eens? Dit is toch Photoshop? Zie o.a. die hoofden die ergens midden in dat hek zweven
Het vrede brengen in Afghanistan gebeurde ook uit naam van Jezus. Geloof je werkelijk dat dat gebeurde omdat god dat beviel, of zou het toch eerder een mooie legitimatie zijn vanwege politieke belangen om daarmee een hoop christenen te kunnen pleasen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uit naam van wie of wat precies hakken ze deze hoofden af dan?
Als je het hebt over de fundamentalisten, Taliban, Al Qaida, Isid en andere van zulke groeperingen heb je gelijk inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef vigen98 het volgende:
Maar maar... Islam is vredeiedereen die het tegenspreekt hakken we je kop eraf
Kijk eens goed naar die hoofden, je ziet toch direct dat dit Photoshop isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk het niet.. heb tijdje terug ook een andere foto van die baardaap voorbij zien komen.. hoop dat ze hem nog een keer ophangen aan zijn baard en dan op laten vreten door de varkens
Denk jij dat deze man uit politieke overwegingen deze hoofden afhakt of uit ideologische overwegingen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het vrede brengen in Afghanistan gebeurde ook uit naam van Jezus. Geloof je werkelijk dat dat gebeurde omdat god dat beviel, of zou het toch eerder een mooie legitimatie zijn vanwege politieke belangen om daarmee een hoop christenen te kunnen pleasen?
Het een sluit het ander niet uit. Veel fundamentalisten hebben een politieke agenda en zijn net als een Wilders en Bin Laden uit op verdeling, houden er een nogal zwart-wit wereldbeeld op na waarin het eigen volk prevaleert en alles wat de idealen bedreigt zien ze als verderfelijk. En men zet zich in op een tweedeling tussen het eigen volk vs. de rest. Dat men dan bepaalde leuzen scandeert doet daar weinig aan af.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk jij dat deze man uit politieke overwegingen deze hoofden afhakt of uit ideologische overwegingen?
Wel, hij heeft een EU-inreisverbod en is persona non grata.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef LXIV het volgende:
Dit heeft toch geen gevolgen voor zijn uitkering, he?
Dat ken niet, inhoud van de boeken die de volkeren volgen verandert niet. Dus per definitie kan er geen aanpassing vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel goed gelukt met de belichting dan... Hoe zie je zo 'makkelijk' dat het photoshop is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die hoofden, je ziet toch direct dat dit Photoshop is
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel goed gelukt met de belichting dan... Hoe zie je zo 'makkelijk' dat het photoshop is?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef LXIV het volgende:
Dit heeft toch geen gevolgen voor zijn uitkering, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |