Dat is toch oud nieuws? Volgens mij heeft die psycho een hele verzameling..quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:43 schreef Jandirk het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erse_jihadist__.html
Op Twitter is een gruwelijke foto opgedoken waarop de Almeerse ISIS-jihadist Khalid K., die zichzelf Abu Abdulrahman al Iraki noemt, poseert met zeven afgehakte hoofden.
Dat meldt journalist Harald Doornbos op Twitter. Op de schokkende foto is te zien hoe K. de hoofden op een hek heeft gelegd en sommige hoofden zelfs op de spijlen van het hek heeft gespiest.
Doornbos heeft de foto op zijn weblog geplaatst. ''Te gruwelijk voor Twitter'', meldt hij.
Foto´s via de link. Bah bah bah.
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef Speculant. het volgende:
achja zonder filmpjes van "hoe en wat" valt het tegenwoordig allemaal al mee.
Dat zo'n psyco in ons land gewoon lange tijd zijn uitkerinkje heeft opgestreken is toch walgelijk.. Ik neem aan dat zijn paspoort inmiddels is ingetrokken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vorige keer poseerde hij met vier of vijf afgehakte hoofden.. nu met 7..
Volgens mij doel je op deze, ze dachten dat ie een sjiitische strijder was:quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Bredemug het volgende:
Doet me denken aan zo een gast die dat deed met twee hoofden en paar maanden later zag je zijn eigen hoofd afgehakt door zijn eigen vrienden (wat een fout was waar ze later achterkwamen dat het een kameraad was).
Alleen jammer genoeg vergeten wat zijn naam was.
Hoofdpijn van een Buk koppen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:01 schreef thom_05 het volgende:
Karma is a bitch en wie weet wat hem nog te wachten staat.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb wel eens gedacht dat het ritueel slachten van schapen wat moslims graag doen, eigenlijk symbool staat voor iets dat zij veel liever zouden doen. Je mag het niet zeggen, maar de islam is in wezen een erg primitieve religie.. andere religies zijn ook oud, maar inmiddels aangepast aan de moderne tijd.
Vroeger hadden ze hier ook geen keus. Word Christen of sterf...quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef vigen98 het volgende:
Maar maar... Islam is vredeiedereen die het tegenspreekt hakken we je kop eraf
Joden doen ook aan ritueel slachten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb wel eens gedacht dat het ritueel slachten van schapen wat moslims graag doen, eigenlijk symbool staat voor iets dat zij veel liever zouden doen. Je mag het niet zeggen, maar de islam is in wezen een erg primitieve religie.. andere religies zijn ook oud, maar inmiddels aangepast aan de moderne tijd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij doel je op deze, ze dachten dat ie een sjiitische strijder was:
Al-Qaeda-linked rebels mistakenly behead fellow fighter, rebel group says
http://edition.cnn.com/20(...)a-beheading-mistake/
Godverdorie wat is dat toch weerzinwekkend.. iets totaal barbaars doen en dan de heilige uit gaan hangen..quote:"We call on God to accept Mohammed Fares into his Kingdom and to forgive his brothers that sought to rid us of the enemies of God and our enemies," Omar Al-Qahatani said in Arabic in the ISIS statement.
Sinds jij het Groene Boekje hebt ingeslikt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Cassandraa het volgende:
[..]
Sinds waarneer vertegenwoordigen paar gekke de Islam.
dus nooitquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds jij het Groene Boekje hebt ingeslikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |