abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142703674
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dan is je overlevingskans sowieso nul.
Niet waar:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:57:46 #152
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142703689
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:57 schreef agter het volgende:

[..]

Op een explosie op 10 km hoogte?
Uh, nergens... Vandaar mijn wedervraag. :)
Laat maar, ik heb mijn antwoord al van mr, Noodle.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Games donderdag 24 juli 2014 @ 23:58:22 #153
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142703720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Kun je dat toelichten? In de meeste vliegtuigen zitten de brandstoftanks in de vleugels, lijkt me niet handig om daar in de buurt te zitten?
Omdat zodra een vliegtuig in problemen komt, de piloot als noodprocedure kerosine gaat dumpen, zodat er geen brandstof meer in de vleugels zit. En dat gebeurd vaker als voorzorg dan je denkt..
Impact is het vaakst als eerste voor bij de neus of achterin de staart. Vleugels kunnen nog een redelijke klap opvangen.

Het wordt zelfs gedaan als ze verwachten dat ze een moeilijke landing krijgen. Als passagier hoef je daar niet eens wat van te merken.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:59:20 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142703758
Een deel van je overlevingskans is logischerwijs afhankelijk van je mogelijkheid om het vliegtuig te verlaten, maar dat geldt alleen maar in situaties waar het vliegtuig berhaupt verlaten kan worden, bij een explosie of mid-air collision gelden weer andere overlevingskansen, net als voor een landing op het water waarbij het vliegtuig breekt weer anders is.

Het is iig naef om de nabijheid van een nooduitgang als uitgangspunt te nemen.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:00:49 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_142703825
Ik zou gewoon uit het vliegtuig springen voordat het neerstort.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 00:00:59 #156
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142703830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Leandra het volgende:

Het is iig naef om de nabijheid van een nooduitgang als uitgangspunt te nemen.
Dat is dus ook niet de reden om bij de vleugel te zitten.
  Admin vrijdag 25 juli 2014 @ 00:01:03 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142703833
Zo zag dag 2 eruit ( (c) iteejer/werk/vlakbij/vorig topic al gemeld)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142703857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef Messina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De methode van onderzoek is me niet helemaal duidelijk. Aan de ene kant wordt genoemd dat 105 ongelukken zijn onderzocht; aan de andere kant lijkt het om vragenlijstonderzoek te gaan onder mensen en hun voorkeuren voor zitplaatsen. Dat laatste zegt weer weinig over wat daadwerkelijk de veiligste plek is.

In het onderzoek dat ik aanhaal, is uitsluitend gekeken naar waar de overlevenden van vliegrampen zaten (van 20 vliegtuigongelukken in totaal).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142703859
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou gewoon uit het vliegtuig springen voordat het neerstort.
Ik zou gewoon niet instappen als ik wist dat het ging neerstorten.
Dat er van te voren uitspringen is ook weer zo omslachtig.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:02:35 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142703890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
De foto met 74 rouwauto's is de meest geRT'de tweet in Rusland.
Nee, dat was een tweet van gisteren.

Je bedoelt de tweet die in deze tweet genoemd wordt?

KevinRothrock twitterde op donderdag 24-07-2014 om 23:16:08 The most tweeted image on the RuNet today belongs to @kapinusnatalia. Here it is, with the caption translated. http://t.co/gFHAP5NUZu reageer retweet
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142703896
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Omdat zodra een vliegtuig in problemen komt, de piloot als noodprocedure kerosine gaat dumpen, zodat er geen brandstof meer in de vleugels zit. En dat gebeurd vaker als voorzorg dan je denkt..
Impact is het vaakst als eerste voor bij de neus of achterin de staart. Vleugels kunnen nog een redelijke klap opvangen.

Het wordt zelfs gedaan als ze verwachten dat ze een moeilijke landing krijgen. Als passagier hoef je daar niet eens wat van te merken.
Ah okee klinkt zo wel logisch ja. Hoeveel rampen op die manier voorkomen zijn zullen we nooit weten.
Woord.
pi_142703921
zit tweakers door te bladeren en kom wat spul tegen, geen idee of het al gepost is:

Passagiersvliegtuigen fungeerden als menselijk schild voor Kiev

MH17: Ukraine Workers 'Chased Off Crash Site'
quote:
The head of Ukraine's emergency services has said his workers have been chased away from the MH17 crash site by pro-Russian rebels.

Speaking to journalists at a news conference in Kharkiv, Serhiy Bochkovskiy said emergency services personnel also had some of their equipment confiscated
quote:
Info via een ander forum:
Er is een klein schandaal met BBC Russia. Ze hebben een video online gezet die later weer is verwijderd.
Deze video overtrad redactionele kwaliteitscontrole. De video had interviews met plaatselijke bewoners moeten bevatten die beweerde dat ze militaire vliegtuigen in de buurt van de Boeing hebben gezien. De verwijderde video: http://www.bbc.co.uk/russ(...)_mh17_buk_hunt.shtml
pi_142703954
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat was een tweet van gisteren.

Je bedoelt de tweet die in deze tweet genoemd wordt?

KevinRothrock twitterde op donderdag 24-07-2014 om 23:16:08 The most tweeted image on the RuNet today belongs to @kapinusnatalia. Here it is, with the caption translated. http://t.co/gFHAP5NUZu reageer retweet
Wow, heftige tekst voor Ru.
Make my day!
pi_142703967
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Volgens mijn broer bij de vleugels vlakbij de nooduitgang. En dat is iemand die in het dagelijks leven aan vliegtuigen werkt en onderdelen crash test.
Experts spreken elkaar tegen. In het stuk dat ik aanhaal wordt zelfs duidelijk gemaakt dat veel experts zeggen dat het niet uitmaakt waar je zit. Interessanter vind ik dus wat nu werkelijk het geval blijkt te zijn: als je kijkt naar de overlevenden van vliegtuigongelukken, waar zaten die?

Andere factoren spelen natuurlijk ook een rol. Zo schijnen kinderen relatief vaak vliegtuigongelukken te overleven.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:03:55 #165
389063 JCats
zakelijk
pi_142703970
BNW / Vlucht MH17 #3

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 25-07-2014 00:16:11 ]
Life is what happens while planning other things
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 00:05:55 #166
163650 Greys
pi_142704057
Nog even laat reageren op inmiddels alweer oud nieuws, maar ik las het net pas en ik vind het fijn en netjes dat de 2 overleden honden en vogels ook teruggevlogen worden. Ook dr wordt om gerouwd door mensen. Dus hulde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:06:10 #167
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142704067
Ik word zo moe van dat "Rusland/Poetin heeft die mensen vermoord" he :') Schijnbaar is het niet relevant meer wie de trekker overhaalt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 00:06:26 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142704085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Experts spreken elkaar tegen. In het stuk dat ik aanhaal wordt zelfs duidelijk gemaakt dat veel experts zeggen dat het niet uitmaakt waar je zit. Interessanter vind ik dus wat nu werkelijk het geval blijkt te zijn: als je kijkt naar de overlevenden van vliegtuigongelukken, waar zaten die?

Andere factoren spelen natuurlijk ook een rol. Zo schijnen kinderen relatief vaak vliegtuigongelukken te overleven.
Dat laatste is volstrekt goed te verklaren. Ze zijn ten eerste kleiner qua omvang en ten tweede hebben ze minder botweefsel maar elastine waardoor ze flexiber zijn. Hoe vaak baby's wel niet van een flatgebouw zijn gedonderd in de bosjes en het alsnog overleeft hebben.

Maar goed in geval van noodlandingen vertrouw ik gewoon m'n broer, aangezien hij er beroepsmatig mee te maken heeft.
pi_142704106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel erg afhangt van de ramp op zichzelf. Er is eigenlijk geen standaard voor een vliegtuigramp. Soms blijft het achterste gedeelte ongeschonden, soms het voorste. En een vliegtuig wat in de lucht al breekt is zo goed als kansloos.
pi_142704222
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

Maar goed in geval van noodlandingen vertrouw ik gewoon m'n broer, aangezien hij er beroepsmatig mee te maken heeft.
Ik vertrouw niets meer. Ik had al vliegangst, maar de angst zit er nu helemaal in. Ik weet dat het irrationeel is, maar ik wil gewoon niet meer vliegen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:09:17 #171
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142704246
quote:
Tsja, met die vraag kwam ik eerder hier vandaag weer terecht en mij werd vrolijk verteld gewoon alles te geloven wat toevallig in een filmpje stond en door niemand, als in een betrouwbare official, geverifieerd kon worden. Maar dat laat ik voor voorlopig lekker gaan. Ik vind de schuldvraag eigenlijk helemaal niet belangrijk. Ik heb vandaag 1 uur gekeken naar het moment van aanvliegen, landen, vliegtuig saluut, militair saluut en stilte en uitladen eerste lichamen de TV uitgezet. Kon er gewoon niet naar kijken. Zonet het filmpje weer van Yvonne. Had ongeveer 4 seconde nodig voordat ik uit nijd dat filmpje wegklikte.
Mij gaat het er nu enkel om om de lichamen terug te krijgen bij hun families zodat ze in eigen land bij hun eigen geliefden begraven kunnen worden.
De Wrake Gods, tsja, die kunnen we altijd nog als een ijskoud gerecht opdienen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Specularium op 25-07-2014 00:16:42 ]
pi_142704270
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vertrouw niets meer. Ik had al vliegangst, maar de angst zit er nu helemaal in. Ik weet dat het irrationeel is, maar ik wil gewoon niet meer vliegen.
Ik stap ook altijd met frisse tegenzin in een vliegtuig.. als je wat van de wereld wil zien heb je geen keus helaas :'(
pi_142704279
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zelfde hier :@ , toch heb ik al eerder gevlogen. Maar heb me er nooit prettig bij gevoeld. Zit altijd met angst in zo'n ding, puur omdat ik geen controle heb. Ik heb weleens gezegd, als ik de piloot zou zijn zou ik veel minder bang zijn.
pi_142704296
Ik ben echt benieuwd naar de komende dagen. Hoe die inzet van experts en KMAR gaat uitwerken in de praktijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb
pi_142704309
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik stap ook altijd met frisse tegenzin in een vliegtuig.. als je wat van de wereld wil zien heb je geen keus helaas :'(
Dat is het probleem inderdaad, en m'n schoonouders wonen in Indonesi :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')