Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat beveiliging sturen iets anders is dan mensen sturen die onderzoek doen of lichamen bergen. Als je wilt gaan beveiligen, moet je wapens meenemen. Gewapende mankrachten sturen zul je vanzelfsprekend goed internationaal moeten overleggen, onder andere met Rusland. En je moet je héél goed afvragen of je bereid bent de mogelijke consequenties daarvan te accepteren. Zo'n beslissing kun je dus beter niet al te snel en niet al te licht nemen.
Ik heb de indruk dat de sfeer/veiligheid, mede door druk (ook van Rutte) op Poetin, beter geworden is de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt, dus ik neem aan dat de weg naar een VN-resolutie over beveiliging vroeg is ingezet. Maar dan heb je dus de afweging, in hoeverre kunnen we wachten op die resolutie? Blijkbaar vonden ze het nu te lang duren, en sturen ze alsnog eerst de experts en daarna pas de beveiling. Dan is dus de vraag: hadden ze die experts dan niet net zo goed al eerder kunnen sturen? Temeer omdat de Maleisiers (en nu Australiers) blijkbaar daar ook al kunnen werken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je overlevingskansen schijnen het beste te zijn met een stoel achterin.
Nee, snap ik. Maar je hebt hoe dan ook 298 rompen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is onbekend. Je weet niet of die hand en voet bij dezelfde horen.
Dat ligt er net aan hoe de crash is. Hoe het vliegtuig breekt. Of er brand uit breekt etc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Timmermans hoopvoller
Minister Timmermans is voor het eerst hoopvoller over medewerking van pro-Russische separatisten aan het bergen van de menselijke resten. Dat zei Timmermans op een persconferentie in Kiev.
"Ik heb de indruk dat het eindelijk ook tot de separatisten is doorgedrongen dat het een kwestie van medemenselijkheid is om te zorgen dat alle menselijke resten worden geborgen'', zei Timmermans. "Mijn voorzichtige indruk is dat er medewerking van de separatisten zal zijn om dat te realiseren.''
Van die seatguru faq:quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Of dat je stoel niet zo ver naar achteren kan.
quote:What does it mean if a seat is colored Red for "Poor Seat"?
A seat colored red is meant to alert travelers that the seat should be avoided. Usually, it has multiple poor qualities, such as no window, limited recline or legroom, reduced seat width, etc. If you place your mouse over the seat in question, comments will appear to explain why it is a poor seat.
Niet echt, helaas. Stukken darm aan een stuk vlees, heb ik gezien op video.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar je hebt hoe dan ook 298 rompen.
Dat is dus idd een beetje hetzelfde als wat ik net al zei. Alles uit en afstellen vanwege het motto:"Het moet veilig zijn", vervolgens alsnog enkel "onderzoekers" sturen na een week, wat al binnen 3 dagen had kunnen gebeuren imo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt, dus ik neem aan dat de weg naar een VN-resolutie over beveiliging vroeg is ingezet. Maar dan heb je dus de afweging, in hoeverre kunnen we wachten op die resolutie? Blijkbaar vonden ze het nu te lang duren, en sturen ze alsnog eerst de experts en daarna pas de beveiling. Dan is dus de vraag: hadden ze die experts dan niet net zo goed al eerder kunnen sturen? Temeer omdat de Maleisiers (en nu Australiers) blijkbaar daar ook al kunnen werken.
Erm nee. Als in, niet 298 rompen compleet. Er zullen er, luguber genoeg, genoeg zijn die compleet uit elkaar gescheurd zijn. Helemaal de personen die dicht bij de vleugel gezeten hebben (vleugels zijn de brandstoftanks van een vliegtuig) en die raket het vliegtuig raakt heeft tussen romp en nr 2 of 3 motor in. Dat is letterlijk een geval van Pink Mist.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar je hebt hoe dan ook 298 rompen.
Hmm ja bruikbaar DNA materiaal daaruit krijgen is idd vrij lastig lijkt me. Had daar nog niet aangedacht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, stukjes wervel of de kop van je dijbeen, dikkere botten zeg maar, kunnen nog wel te vinden zijn. Alleen is DNA-profiel eruit krijgen dan wel heel erg moeilijk zo niet teveel beschadigd en onmogelijk.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
Niet echt, helaas. Stukken darm aan een stuk vlees, heb ik gezien op video.
Hm ja, even over het hoofd gezien. Daar hebben jullie gelijk in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Erm nee. Als in, niet 298 rompen compleet. Er zullen er, luguber genoeg, genoeg zijn die compleet uit elkaar gescheurd zijn. Helemaal de personen die dicht bij de vleugel gezeten hebben (vleugels zijn de brandstoftanks van een vliegtuig) en die raket het vliegtuig raakt heeft tussen romp en nr 2 of 3 motor in. Dat is letterlijk een geval van Pink Mist.
Volgens mijn broer bij de vleugels vlakbij de nooduitgang. En dat is iemand die in het dagelijks leven aan vliegtuigen werkt en onderdelen crash test.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat is dan in geval van een noodlanding neem ik aan, niet bij een crash, explosie etc op 10km.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mijn broer bij de vleugels vlakbij de nooduitgang. En dat is iemand die in het dagelijks leven aan vliegtuigen werkt en onderdelen crash test.
Die gebieden zijn totaal niet te vergelijken, ook al kan het daar onrustig zijn hebben ze toch een redelijk functionerend bestuur, en gewoon een dagelijkse gang van zaken. Geen rebellen met ondersteuning van een wereldmacht en bv beschikking over SAM'squote:Op donderdag 24 juli 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En laten we eerlijk wezen, als er boven Spaans Baskenland of Noord Ierland iets soortgelijks met een Russisch vliegtuig was gebeurd, dan zouden we verontwaardigd zijn als Rusland een team zou willen sturen dat de boel wel even zou gaan beveiligen.
Noodlanding/crash. Niet echt een explosie of impact van een raket. Maar ja, dat is echt een beetje onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is dan in geval van een noodlanding neem ik aan, niet bij een crash, explosie etc op 10km.
Wat is je vraag dan precies, op 10 km hoogte?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is dan in geval van een noodlanding neem ik aan, niet bij een crash, explosie etc op 10km.
Nee, die kans op overleven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:55 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is je vraag dan precies, op 10 km hoogte?
Waar je het snelst dood bent, of het meeste lijdt?
Dan is je overlevingskans sowieso nul.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je dat toelichten? In de meeste vliegtuigen zitten de brandstoftanks in de vleugels, lijkt me niet handig om daar in de buurt te zitten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mijn broer bij de vleugels vlakbij de nooduitgang. En dat is iemand die in het dagelijks leven aan vliegtuigen werkt en onderdelen crash test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |