abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 00:51:42 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142705846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een absolute horror inderdaad. Al is de ergste horror die ik heb gelezen van de twee ouders die hun drie kinderen (die met hun grootvader op reis waren) zijn verloren.

Reken maar dat ik nooit m'n kinderen zonder mij erbij laat vliegen.
Ik denk dat kinderen op een gegeven moment een leeftijd bereiken dat ze niet graag met mama meer mee op vakantie willen.. :Y)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_142705851
quote:
Die heb ik eerder vandaag gezien; dat deed hij toch heel aardig (z'n Engels is jaloersmakend goed!).

Hoelang tot de eerstvolgende 'ik zou haar doen'-posting m.b.t. de presentatrice?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:52:11 #253
143001 Prospera
Verfrissend
pi_142705858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een absolute horror inderdaad. Al is de ergste horror die ik heb gelezen van de twee ouders die hun drie kinderen (die met hun grootvader op reis waren) zijn verloren.

Reken maar dat ik nooit m'n kinderen zonder mij erbij laat vliegen.
Ja: 2 ouders, die met 3 zoons zijn overleden.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_142705887
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik denk dat kinderen op een gegeven moment een leeftijd bereiken dat ze niet graag met mama meer mee op vakantie willen.. :Y)
}:|
pi_142705921
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die heb ik eerder vandaag gezien; dat deed hij toch heel aardig (z'n Engels is jaloersmakend goed!).

Hoelang tot de eerstvolgende 'ik zou haar doen'-posting m.b.t. de presentatrice?
Ik zou haar doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 00:54:57 #256
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142705922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

}:|
Sorry, ik spreek uit eigen ervaring natuurlijk :Y)
pi_142705970
quote:
Van wanneer is dit? De Russen komen zo ongeveer de grens over...
Make my day!
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 00:58:57 #258
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142705999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Meh, ze heeft me een iets te grote adamsappel, waarbij ik vermoed dat ze veel testosteron genomen heeft.. :{
pi_142706017
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Meh, ze heeft me een iets te grote adamsappel, waarbij ik vermoed dat ze veel testosteron genomen heeft.. :{
Dat moet Amanpour zijn :')
Woord.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 01:00:33 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142706024
http://www.martinvrijland(...)an-wie-die-lijst-is/

quote:
Mysterieuze telefoonlijst MH17, niemand kent diegene van wie de lijst is
Posted on Jul 24, 2014 in Algemeen, False flags | 60 comments

Mysterieuze telefoonlijst MH17, niemand kent diegene van wie de lijst is
In een videoverslag van 19 juli jl. zien we uitgebreide beelden van de vliegramp van vlucht MH17 van Malaysia Airlines. Al eerder besprak ik de onwaarschijnlijkheden van deze vliegramp. Het heeft er alle schijn van dat de hele zaak in scene is gezet. De Main Stream Media lijken steeds maar in te zoomen op enkele personen. Daisy Oehlers en Bryce Frederiksz lijken steeds weer in alle internationale media terug te komen. Dat op zich is al opmerkelijk, want je zou verwachten dat er meer slachtoffers zijn die aandacht verdienen. De ouders van Bryce komen op mij niet heel erg authentiek verdrietig over (zie hier en hier), maar als je zoiets roept dan wordt je natuurlijk verketterd en krijg je tientallen emails met de opmerking “Hoe durf je zo respectloos te zijn naar de nabestaanden?” Daarop kan ik alleen maar zeggen, dat ik respect heb voor nabestaanden, mits er ook echt nabestaanden zijn. Als je echter alle beelden bestudeerd, dan moet je tot de conclusie komen dat er sprake is van een hoax en dat er waarschijnlijk met dummy’s gewerkt is om een rampplaats te creëren. En in dat scenario zijn er geen doden op de rampplek, maar is er sprake van vermisten.
Er waren al wat misverstanden ontstaan rondom Daisy en Bryce (zie hier), die later weer leken te zijn opgelost. Er zijn echter zoveel duidelijke aanwijzingen dat het hier om een ‘false flag’ (valse vlag) gaat, dat de verdenking van goed ingestudeerd acteerwerk met betrokkenheid van nabestaanden groot blijft. In dat geval heb ik geen respect voor nabestaanden, maar eerder walging voor de groots opgezette leugen waaraan heel veel mensen meewerken omwille van persoonlijk gewin. Analyse waarom deze “vliegramp” wel een hoax moet zijn vindt u in dit artikel en tevens in de comments. Neemt u de tijd om het videoverslag te bekijken en alles goed tot u door te laten dringen. In het verslag leg ik uit dat er waarschijnlijk dummy’s op de plaats des onheils neergelegd zijn. Bij dummy’s moet u dan niet zo zeer denken aan de poppen die gebruikt worden om autocrash tests uit te voeren, maar eerder aan dummy’s die gemaakt zijn van hetzelfde materiaal als deze android robot. Nu zijn er natuurlijk geen peperdure robots gebruikt, maar het siliconen omhulsel is eenvoudig te produceren.
Op het filmpje dat eerder getoond werd van de plaats des onheils zagen we op zeker moment koffers. In 1 van die koffers werd een lijst met namen en telefoonnummers in beeld gebracht. Voor de duidelijkheid plaats ik hier nogmaals een link naar dit filmpje. Rond 6:45 minuut ziet u de koffer liggen en ziet u hoe ingezoomd wordt op de lijst. Omdat ik zelf overspoeld wordt met reacties, veel moet onderzoeken en daardoor weinig tijd heb, bood een lezer van deze website aan de getoonde lijst na te bellen. Hij zou dit doen met de camera aan, zodat meteen de eerste authentieke reactie van mensen vastgelegd kon worden. We mogen er van uit gaan dat de filmer van de rampplek niet een andere koffer op een andere locatie of een ander land gefilmd heeft, maar dat hier echt sprake is van beelden van de rampplek. Ook mogen we er dus van uit gaan dat deze koffer aan iemand toebehoord die in het vliegtuig zat. Deze persoon had dus een lijst met namen en telefoonnummers bij zich. Zoiets neem je niet mee op vakantie als je er niet van overtuigd bent dat je het nodig hebt. Waarom zou de eigenaar van de koffer anders een lijst meenemen naar zijn bestemming? Het lijkt me bijvoorbeeld sterk dat het een lijst is van mensen die je nog even voor je werk moet bellen en dat er mensen op de lijst staan die je nog nooit eerder gesproken hebt. Toch blijkt uit onderstaande telefoongesprekken (datum camera stond verkeerd ingesteld) dat niemand op de lijst ook maar iemand kende die aan boord van vlucht MH17 zat, zo meldt de beller. Opmerkelijk vindt u niet?
babies_incubators“Ja, maar het kan toch niet waar zijn dat Mark Rutte, koning Willem Alexander, koningin Maxima, minister Frans Timmermans, alle internationale televisiestations, kranten, journalisten, enzovoort, enzovoort, meewerken aan een hoax en iedereen met een stalen gezicht en krokodillentranen in de maling nemen?” zult u misschien denken. Weet u nog hoe de Golfoorlog rondom Irak begin jaren 90 verkocht werd? Weet u nog hoe later bleek dat er helemaal geen ‘weapons of mass destruction’ in het land aanwezig waren? Weet u nog hoe er een jonge dame getoond werd die huilend vertelde dat er baby’s uit de couveuses op de grond gegooid werden? Herinnert u zich ook nog hoe dit later doorgeprikt werd toen bleek dat dit de dochter was van de ambassadeur van Koeweit in de Verenigde Staten? Waarschijnlijk niet, of mogelijk was dit voor sommigen ver voor hun tijd. Bekijkt u in dat kader eens deze documentaire of lees dit artikel. Het is dus vaker voorgekomen dat presidenten, media, journalisten en vele partijen bewust een leugen verkondigden om een oorlog te kunnen starten. Natuurlijk kunt u zich afvragen of dit eerder van deze omvang heeft plaatsgevonden, in dat kader zou ik u willen adviseren zich eens in deze grote ‘inside job’/'false flag’ te verdiepen.
Het groots neerzetten van een leugen met colonnes begrafenisauto’s in een stoet, militaire eer op een vliegveld, landelijk de vlaggen halfstok, GTST acteurs die RTL Boulevard volpraten met geacteerde emoties en alle media die groots inzetten, laat toepassing van de theorieën van Adolf Hitler en Machiavelli goed zien. Was het in brand vliegen van de Reichstag in Berlijn ook niet een ‘inside job‘ van de nazi’s? “Ach, die complotdenkers zijn knettergek. Die zien overal een ‘false flag’ of ‘inside job’ in“, zal menigeen roepen. Maar waren het niet Adolf Hitler en Nicolo Machiavelli zelf die openlijk verkondigden dat list en bedrog een belangrijke rol spelen in het grip houden op de bevolking? Waarom heeft Nederland de Machiavelli prijs eigenlijk? “Wat waren de ideeën van Adolf Hitler en Machiavelli dan en zijn die zo vergelijkbaar dat je ze in 1 adem noemt?“ Machiavelli’s bekendste boek ‘Il Principe’ bevat een aantal stelregels over de politiek. Om de macht te behouden bijvoorbeeld, moet de erfelijke troonopvolger zorgvuldig de sociaal-politieke structuren bewaken. Machiavelli beweerde dat publiekelijke moraliteit en persoonlijke moraliteit twee verschillende dingen zijn. Hij benadrukte dat voor veiligheid en stabiliteit morele corruptie noodzakelijk is. Een regent moet een reputatie opbouwen en bij tijd en wijle immoreel handelen. Soms moet dit gepaard gaan met bruut geweld en bedrog. Adolf Hitler stelde in zijn boek Mein Kampf: “De waarheid doet niet ter zake, maar slechts de overwinning“; “Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven“.
Vraagt u zich niet af hoe het kan dat naar verluidt de lichamen eerst lange tijd in het veld liggen. Vervolgens zou de koeling van de trein (wat volgens mij geen koeltrein is) ook nog eens uitgevallen zijn. Een lezeres van mijn Facebook tijdlijn merkt terecht op [citaat] De ‘lijken’ hebben vanaf donderdag in de brandende zon gelegen en werd er door de separatisten geklaagd dat ze al in ontbinding waren en verschrikkelijk stonken. Ze zijn toen verzameld in plastic zakken (ook niet bevorderlijk) en pas maandag in een goederentrein gelegd. Toen een rit van 12 uur naar een vliegveld. Gistermorgen stonden de kisten in de brandende zon op een vliegveld om vervoerd te worden. Neem aan dat er geen koeling in de kisten zit. Daarna gingen ze een vrachtvliegtuig in, geen koelvliegtuig.Toch? Nu heb ik zelf als stewardess gevlogen en weet ik dat de vliegtijd naar Eindhoven en de hoogte waarop dit leger/vrachtvliegtuig vliegt niet de lading kan doen bevriezen. Op Eindhoven aangekomen zijn de lijkenkisten geen koeling ingegaan, maar de lijkwagens in: geen koeling. Toen in een langzaamrijdend konvooi van Eindhoven naar Hilversum. Hoelang duurt zo’n rit? Weer 2 uur of misschien langer? Mijn idee is dus dat de chauffeurs die de lijkwagens reden toch kapot moeten zijn gegaan van de ondragelijke stank in de auto’s. Raampjes dicht. Airco aan. Ik heb ooit eens in Spanje een hond in ontbinding geroken welke in een ruïne lag, nou mijn zus en ik hebben staan kotsen van de lucht en konden dagen niet meer eten, je adem word benomen en elke cel in je lichaam verzet zich bij een dodenlucht! Dit kan toch niet?
Deze al langsgekomen?

_O-

Wat een natte tosti
Laffe huichelaar
pi_142706049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:45 schreef agter het volgende:
Ik vind het ook echt verschrikkelijk voor die mensen daar. Zie net een foto van die huilende Oekraïnse vrouw onder dat artikel, krijg weer tranen in mijn ogen.
Er is vandaag communicatie geweest met bepaalde leden op dit forum, om te kijken of het mogelijk is om via een eventuele politiemissie iets extra's te kunnen doen in symbolische vorm voor de lokale bewoners met hulp van het ministerie van Buitenlandse zaken, het is even afwachten of er iets van komt, maar er lijkt een grote motivatie te zijn om hier wat mee te proberen.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142706058
Ik vind die Martin vrijland echt vreselijk naar. Hoezo wordt hij niet opgepakt? :')
pi_142706059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Deze al langsgekomen?

_O-

Wat een natte tosti
Ik kan het verhaal vrij gemakkelijk ontkrachten, maar ik zal als 'getuige' ook wel niet geloofwaardig zijn.
pi_142706061
quote:
Wat een natte tosti
:D :'( :D _O-

verder - dat stuk of die vent verdient z'n eigen topic. Of witte jas met hele - hele strakke mouwen.
  Redactie Games vrijdag 25 juli 2014 @ 01:02:49 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142706065
quote:

[..]

Deze al langsgekomen?

_O-

Wat een natte tosti
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
Hou het hier een beetje bij de feiten graag.
Voor al het andere is er dit topic: BNW / Vlucht MH17 #3
Zegt de ene mod tegen de ander.. :')
pi_142706066
quote:

[..]

Deze al langsgekomen?

_O-

Wat een natte tosti
Wat doe je uberhaupt op zo een site? Elke klik helpt de motivatie.
pi_142706080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:02 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Er is vandaag communicatie geweest met bepaalde leden op dit forum, om te kijken of het mogelijk is om via een eventuele politiemissie iets extra's te kunnen doen in symbolische vorm voor de lokale bewoners met hulp van het ministerie van Buitenlandse zaken, het is even afwachten of er iets van komt, maar er lijkt een grote motivatie te zijn om hier wat mee te proberen.
Waarom dat?
pi_142706081
Respectloos zeg. Dat verhaal.
Make my day!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 01:03:49 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142706114
quote:

[..]

Deze al langsgekomen?

_O-

Wat een natte tosti
Ik hoop niet dat je het erg vind maar heb het niet helemaal gelezen :')
Zelden zoveel stront in 1 stuk gezien.
Woord.
pi_142706137
quote:

[..]

Ik vind het echt verschrikkelijk voor die mensen. Ze staan in de kou.
Als we iets kunnen doen, hoor ik dat graag (en meer mensen, neem ik aan).
Make my day!
  vrijdag 25 juli 2014 @ 01:07:01 #272
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142706159
Minimaal 6 mensen hier die dat verhaal van die vrijland gelezen hebben, dus 6 maal krijgt hij alweer precies wat hij wil, ondanks dat iedereen hem een pannekoek vindt. Jullie houden het zelf in stand :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142706179
quote:

[..]

Ik zou daar ook graag meer van willen horen mocht het ergens op uit lopen
Woord.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 01:08:17 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142706181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:07 schreef twiFight het volgende:
Minimaal 6 mensen hier die dat verhaal van die vrijland gelezen hebben, dus 6 maal krijgt hij alweer precies wat hij wil, ondanks dat iedereen hem een pannekoek vindt. Jullie houden het zelf in stand :P
Ik ken die hele vent en zijn oeuvre niet... Ik zal wel weer onder een steen geleefd hebben ofzo... :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 01:09:47 #275
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142706215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ken die hele vent en zijn oeuvre niet... Ik zal wel weer onder een steen geleefd hebben ofzo... :')
Mooi zo, de minder hem kennen, de sneller hij ophoudt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')