Ik vlieg in september voor 26 euro naar Krakow, zie dat maar eens met de trein te regelen. Ja, trein is leuker, maar het geld groeit ook in Limburg niet aan de bomenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
vooral de prijs. Vliegen naar Italië is goedkoper dan de trein naar Groningen
die zitten vast verkeerdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef Yreal het volgende:
Godver, hele 1ste klas veel met stuiterende kinderen. Daar probeer ik nou juist aan te ontsnappen
vanwaar toch die obsessie om maar zoveel mogelijk te benadrukken dat je 1e klas reist? Zo boeiend is dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef Yreal het volgende:
Godver, hele 1ste klas veel met stuiterende kinderen. Daar probeer ik nou juist aan te ontsnappen
Plebejer ontwaardquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanwaar toch die obsessie om maar zoveel mogelijk te benadrukken dat je 1e klas reist? Zo boeiend is dat niet.
Nou, ik koop 1ste klas om niet in het geschreeuw te zitten. In de stilecoupe ben je niet meer veilig, en nu dus ook in de eerste nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanwaar toch die obsessie om maar zoveel mogelijk te benadrukken dat je 1e klas reist? Zo boeiend is dat niet.
quote:http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aanrijding-met-trein
Een 25-jarige man uit Dordrecht heeft vannacht een aanrijding met een trein in Tricht overleefd. De man ligt met verwondingen aan armen en benen in het ziekenhuis.
De Dordrechtenaar liep met een vriend uit Geldermalsen langs het spoor vanuit Culemborg. De vriend liep op de parallelweg, maar de 25-jarige man liep langs de rails. De vriend merkte ineens dat hij het slachtoffer niet meer zag. Toen hij ging kijken, lag de man gewond bij het spoor.
De machinist van de trein had de aanrijding niet opgemerkt, maar kon later achterhaald worden.
RTL Nieuws / ANP
Achterhaald, dat klinkt ook fout zegquote:
Wat een gezeik. Wie gaat er dan ook reizen zonder zijn kaartje mee te nemen, wat een trolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:13 schreef boriq het volgende:
Brenno de Winter over de reiziger op 123: De reiziger op één, twee en drie
Van Praag naar?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:06 schreef b2py het volgende:
Je bent nog geen tien minuten Praha uit, noodstop en rolt stapvoets naar het volgende station. Defecte locomotief, het zit ook niet mee deze vakantie :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |